חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

שוק התבלינים בדובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

שוק התבלינים של דובאי - Dubai Spice Souk

אם אתם חובבי תבלינים ואין מאכל שאתם לא מתבלים אותו כמו שצריך אתם חייבים להגיע לשוק התבלינים בדובאי וליהנות משפע תבלינים, צבעים וניחוחות שונים. בשוק ימצאו דוכנים וחנויות עם סוגי תבלינים שונים חלקם מוכרים וחלקם לא וכן אווירה מיוחדת וצבעונית שיש אותה רק בשוק. לצד התבלינים תוכלו אף למצוא מוצרי בית, אלקטרוניקה, טכסטיל ועוד.

שוק תבלינים הינו למעשה 2 סמטאות (רחובות) צרים וצבעוניים שבהם יש חנויות בעלי תבלינים רבים וריחות מדהימים. לידו נמצא שוק הזהב (ממש ממול מעגני הסירות והתחנות של המוניות הימיות)

שוק התבלינים בדובאי – חווית טעמים וניחות מטריפה

בשוק התבלינים בדובאי שהיא חוויה של פעם בחיים ימצא שוק המחולק לרחובות שונים וכן דוכנים וחנויות עם מגוון נרחב של סוגי תבלינים אקזוטיים עם ריחות וצבעים משגעים. השוק אשר שוכן ברובע דיירה בדובאי, קרוב לשוק הזהב ושוק הטקסטיל שנמצאים לא הרחק ממנו. כבר בכניסה לשוק תמצאו שקים על גבי שקים עם מיטב סוגי התבלינים שאתם מכירים מחיי היום יום ואף כאלה שזוהי הפעם הראשונה שאתם רואים ומריחים. הרוכלים בשוק ישמחו לקבל את פניכם ולהציע לכם מגוון נרחב של תבלינים במחירים זולים ונוחים לכיס. בנוסף לכך תוכלו לעבור בין הסמטאות הגדושות בדוכנים, עשבי תיבול ומעדנים ולבחור לכם את התבלינים שאתם הכי מתחברים אליהם ואשר הם בשימוש יום יומי אצלכם בכל ארוחה.

המבנה של שוק התבלינים – חוויה של פעם בחיים

המבנה של שוק התבלינים הוא מבנה עתיק עד מאוד, הוא כולל עיטורים רבים וארכיטקטורה בסגנון הלאומי ההיסטורי. הגוונים האפורים וצבע חול האבן הטבעי והעץ המיושן מדגישים עד כמה המקום ישן ועתיק ועדיין ממשיך לפעום בלב דובאי. הכניסה לשוק עצמו היא דרך שער עם דוגמאות עץ והתבלינים השונים ושאר המזון הנמכר בשוק מוצג בשקיות פתוחות וטלאים בדומה לתקופה של פעם, וכך השוק ממשיך לשמור על צביונו כשוק ותיק והיסטורי לאורך כל השנים.

שעות הפעילות של שוק התבלינים

שעות פעילות שוק התבלינים הן בין השעות 10:00-22:00 בלילה. בימי שבת עד חמישי פתוח השוק בין השעות 10:00-22:00 ואילו ביום שישי פתוח שוק התבלינים בין השעות 16:00-22:00 ללא הפסקה. כמו כן, קחו בחשבון שישנם סוחרים שיוצאים להפסקת צהרים, כך שיש לתכנן את הביקור בשוק בהתאם לשעות. כמו כן, שעות הפתיחה והסגירה משתנים עקב חגים לכן יש לעקוב אחרי השעות באתר האינטרנט. אם אתם אוהבים לטייל בשקט ולא אוהבים צפיפות תוכל להגיע לשוק בשעות הערב המאוחרות בטרם סגירת השוק, אז ישנה פחות תנועה בשוק וגם כיף לטייל בשוק המואר ולא חם מדיי. כמו כן, תוכלו לקפוץ לביקור בשוק הזהב ובשוק הטקסטיל אשר נמצאים מרחק הליכה מהמקום.

איך מגיעים לשוק התבלינים?

שוק התבלינים בדובאי, נמצא ברובע העתיק של דיירה וקל להגיע אליו בהתאם לריחות התבלינים באוויר אשר מתפשטים בכל האזור. חלקו העיקרי של שוק פתוח מרחוב Baniyas ולכן קל להגיע אליו. כדי להגיע לשוק התבלינים עומדים בפניכם כמה אפשריות. אפשרות ראשונה, להגיע דרך המטרו עד לתחנת אל ראס ומשם להגיע לשוק. אפשרות שניה, לנסוע באוטובוס לתחנת Deira Souq ומשם לקחת את הקוים הבאים: 27, C07, C09, C28. אפשרות שלישית, לנסוע ברכב לאורך כביש Baniyas Rd / D85 או לשוט בסירה למזח Deira Old Souq מנחל דובאי.

שאלות נפוצות לגבי שוק התבלינים של דובאי

סוגי התבלינים שנמכרים בשוק כוללים: שורשי סחלבים, פקעות ורדים, לימון סומלי, מיי תפוז, ורדים, לימון שחור ועוד. בנוסף לכך, אפשר למצוא פירות יבשים מלאים אשר חיוניים ביותר במזרח התיכוני.

התבלינים הפופולאריים ביותר בשוק הם התבלינים שאנו משתמשים בהם בכל ארוחה. בין תבלינים אלה כוללים: זרעי קימל, הל, ציפורן, קינמון, פלפלים ועוד. בנוסף לזה גם תמצאו את הזעפרן, תערובת ברביס שהיא תערובת פירות יער מיובש הכולל טעם מתוק חמוץ ועוד.

כדאי לבקר בשוק בשעות הבוקר המוקדמות כבר בפתיחה אז העשוק אינו עמוס מדיי באנשים ואפשר ליהנות בו בלי לחוש דוחק. כמו כן, גם בשעות הערב המאוחרות החל מ-19 תוכלו להסתובב בו בחופשיות בלי שיהיה עמוס מדיי.

השוק נפתח בימים ראשון, שני, שלישי, רביעי, חמישי, שבת בשעה 10 בבוקר ונסגר ב10 בלילה.

רק בימי שישי הוא נפתח ב16:00 ונסגר ב22:00

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!