חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

חיי לילה בדובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

חיי לילה בדובאי? צעירים רוצים לדעת לאן לצאת בלילה בטיול לדובאי? מועדונים, בארים, מסיבות, פאבים, מסיבות חוף או יאכטה מומלצים ועוד!

דובאי היא לא רק העיר הגדולה ביותר באיחוד האמירויות ומרכז תיירותי מוביל, היא גם בירת חיי הלילה של האזור. עובדה זו יכולה אולי להישמע מפתיעה ביותר, בהתחשב בכך שמדובר בכל זאת במדינה מוסלמית שמרנית מאוד, אך למען פיתוח התיירות הוקמו די הרבה מועדונים ובארים בדובאי. 

במועדונים האלה מגיעים לנגן מיטב הדי ג'ייז מרחבי העולם והם מתקלטים במשך שעות במסיבות המוניות שעיקר המשתתפים בהן הם תיירים ואנשי עסקים שבאו לחופשה בעיר. 

בנוסף לכך, מכיוון שדובאי הפכה להיות מרכז בינלאומי בשנים האחרונות, במסיבות ובמועדונים חלים כללי התנהגות שונים מאוד מאשר מה שמקובל במרחב הציבורי הרגיל במדינה. שתיית אלכוהול, למשל, אסורה כליל על פי ההלכה המוסלמית, אך במועדונים ופאבים בדובאי שמיועדים לתיירים בהחלט מוכרים משקאות אלכוהוליים. הסייג היחיד בעניין זה הוא שהשתייה מותרת אך ורק מגיל 21 ואסור בשום פנים ואופן לנהוג תחת השפעה כלשהי של אלכוהול או לצרוך אלכוהול במרחב העירוני. 

לאן לצאת בדובאי: בארים ומועדונים

על פי החוק באיחוד האמירויות, מועדונים יכולים להיות פתוחים רק עד השעה שלוש לפנות בוקר. לאחר שעה זו לא ניתן למצוא מקום ללכת ולבלות בו. עיקר ההתרחשות במועדונים האלה קורית בין השעות עשר לשלוש בלילה, כאשר מקומות הבילוי הומים במיוחד בסביבות השעה חצות. חשוב לדעת זאת כדי לתכנן את הבילוי הלילי מראש. 

תיירים שרוצים לדעת לאן לצאת בדובאי יכולים לשאול על המלצות במלונות ובמקומות האירוח שבהם הם שוהים. במסגרת הבילוי בעיר, נהוג מאוד לעשות "סיבוב בארים" ולעבור עם החברים ממקום למקום בזמן שעות הפעילות הליליות של המועדונים והבארים. 

מרבית המועדונים והפאבים בדובאי ממוקמים בתוך מתחמים של בתי מלון. זאת מכיוון ששם נמצא הריכוז הגבוה ביותר של תיירים וגם מפני שמדובר במקומות שיש להם מראש היתר למכירת משקאות אלכוהוליים. 

מבחינת הקפדה על קוד לבוש, במועדונים רבים בדובאי מתבצע סינון על פי הלבוש של מי שמגיע לבלות. אם תגיעו למועדון במכנסיים קצרים וכפכפים, יש סיכוי גדול שלא תוכלו לעבור את הסלקציה בכניסה. ישנם מקומות שפחות מקפידים על נושא זה, אך כל המועדונים הנחשבים והיוקרתיים ביותר בהחלט יבדקו איך אתם לבושים לפני שייתנו לכם להיכנס למסיבה. 

הערבים הטובים ביותר לצאת לבילוי בדובאי הם אלה של יום חמישי ושישי. יום שישי הוא יום המנוחה הרשמי במדינה, ולכן ימים אלה מהווים את סוף השבוע המקומי. 

דובאי חיי לילה: מקומות מומלצים

אחד המועדונים המוכרים והמומלצים בדובאי נקרא "דובאי הלבנה". מדובר במועדון מודרני ביותר שמוסיף למסיבות שהוא עורך מיצגי תאורה ומולטימדיה מיוחדים. המוזיקה במקום מגוונת ומגיעים לתקלט בו די ג'ייז ידועים מכל העולם. המועדון ממוקם על גג של מבנה ומאפשר לערוך מסיבות ראוותניות תחת כיפת השמיים והכוכבים. 

אם אתם שואפים להכיר מקרוב את דובאי חיי לילה – כדאי לנסות ולהיכנס גם למועדון היוקרתי “Club Boudoir”. מדובר במועדון שנפתח בשנת 2002 והוא עוצב בהשראת המועדונים הישנים של פריז. העיצוב שלו כולל ספות אדומות מהודרות, מנורות קריסטל ענקיות ואווירה יוקרתית. המועדון מארח בדרך כלל את האליטה של דובאי, ולא קל להיכנס אליו אם אין לכם הזמנה מראש. 

ז'אנר נוסף של מועדונים הקיים בדובאי הוא מועדוני חוף. מדובר במועדונים שנמצאים על חוף הים, והמסיבות שבהם גולשות גם לחוף עצמו. אחד ממועדוני החוף המומלצים בדובאי הוא “Nasimi Beach”. במהלך היום הוא משמש כבר מסעדה ובערב הופך למועדון לכל דבר. האווירה במקום היא חופשית יותר וקל יותר להיכנס ולמצוא שולחן. גם המועדון הזה מארח לא פעם תקליטנים מוכרים ובדרך כלל מתנגנת בו מוזיקה מערבית. 

לסיכום לגבי חיי לילה

דובאי היא מרכז מוביל של חיי לילה מהנים וסוערים. אמנם יש להישמר מפני זליגה של הבילוי ושתיית האלכוהול מחוץ למועדונים ולבארים, אך כל עוד שומרים על הכללים ניתן ליהנות ממסיבות קצביות עם תקליטנים מובילים והרבה אורחים מרחבי העולם שמחפשים לבלות בדיוק כמותכם. 

אם אתם ישראלים שמגיעים לראשונה לדובאי, תגלו עולם שלם של חיי לילה שלא היה מבייש את מיטב ערי הבירה של אירופה וארה"ב. דובאי היא עיר מפתיעה מאוד מהבחינה הזו, וכדאי לבקר לפחות במועדון אחד כאשר מגיעים לביקור באיחוד האמירויות. 

חיי לילה בדובאי? רשימת מועדונים, מסיבות, פאבים וברים מומלצים בחלוקה לפי אזורים בדובאי

מגדלי אגם ג'ומיירה (Jumeirah Lake Towers) 

אחד האזורים הפופולריים והמפותחים ביותר בדובאי עם חיי לילה תוססים הכוללים ברים, מועדונים מסיבות וכל מה שצריך כדי לבלות כמו שצריך.

מקגטיגנס (MCGETTIGAN'S JLT) – אחד ממקומות הבילוי הפופולריים ביותר עבור מקומיים שחיים באזור, פאב אירי הידוע במגוון רחב של משקאות, בידור ספורט חי ולילות תוססים בדובאי, הבר מעוצב בסגנון אירי אותנטי וכיאה לבר אירי יש מספר גדול של מסכים המשדרים שידורי ספורט מכל רחבי העולם.

מלבד בר מדהים עם מבחר ענק של משקאות בירות מיוחדות ואינספור סוגים של קוקטיילים יש גם תפריט של אוכל מעולה שמתאים לאווירה, תפוחי אדמה, צ'יפס, כנפי עוף, נאצ'וס, קוקטיילים, המבורגרים ועוד, אחד הברים השווים ביותר באזור של מגדלי אגם ג'ומיירה ובדובאי בכלל.

כתובת: Next to Bonnington – Jumeirah Lakes Towers – Dubai 

שעות פעילות: כל השבוע החל מהשעה 12:00 עד 01:00

אורבן בר (URBAN BAR & KITCHEN JLT) – בר אשר ידוע בסביבתו התוססת אך גם נינוחה, בעיצוב של קורות עץ צבעוניות והאווירה הרגועה הופכים אותו לבר בו תוכלו לנוח ולהירגע לפני או אחרי יציאה למועדון, אורבן בר מציע תפריט משקאות מגוון הכולל בירות מכל רחבי העולם ומגוון גדול של קוקטיילים.

בכל יום יש מבצעי האפי האוור עם הנחות של חמישים אחוז על כל הבר, כמו כן יש במקום גם הופעות חיות, אזור של שולחנות ביליארד ומסכי טלויזיה אשר משדרים שידורי ספורט מכל רחבי העולם.

כתובת: Promenade Level – Cluster A – Jumeirah Lakes Towers – Dubai

שעות פעילות: כל השבוע החל מהשעה 12:00 עד 01:00.

לה וו (LA VUE) – אחד הברים הפופולריים והאהובים בדובאי בעיקר על תיירים מאירופה, עם אווירה מדהימה והופעות חיות זהו גם אחד הברים אשר עובדים עד השעות הקטנות של הלילה, הבר מציע אינספור סוגים של משקאות, אתם גם יכולים ליהנות מנרגילה מקומית במגוון טעמים שונים.

מלבד משקאות מכל הסוגים יש גם תפריט של אוכל פשוט וטעים כמו צ'יפס והמבורגרים או מזטים, זהו אחד המקומות היותר אופטימיים בדובאי עם אווירה נפלאה ומיוחדת, אחד המקומות שלא כדאי לפספס.

כתובת: Pullman Dubai Jumeirah Lake Towers Hotel & Residence, Cluster T

שעות פעילות: כל השבוע החל מהשעה 17:00 עד 05:00.

פאלם ג'ומיירה (Palm Jumeirah) 

האזור של פאלם ג'ומיירה ידועה כאחד המקומות הטובים ללכת למסיבה בדובאי עם מגוון מועדונים וחיי לילה תוססים במיוחד, המקום לראות ולהיראות בדובאי.

הפנטהאוז (Dubai Penthouse) – אחד ממועדוני הריקודים המובילים בדובאי אשר ממוקם בקומה השש עשרה של המלון ומעניק נופים פנורמיים על דובאי וקו הרקיע המרשים שלה, יש שם שתי בריכות שחייה ומסיבות לאורך כל השבוע, זהו מועדון נחשב שמגיעים אליו כל התקליטנים הכי מפורסמים בעולם.

בכל יום שני בערב מגיע תקליטן ומפיק בינלאומי די ג'יי אראדו הגרמני לעשות מסיבת ריקודים מלהיבה במיוחד החל מהשעה תשע בלילה המקום הופך לאחד ממקומות הבילוי הטובים ביותר בדובאי.

כתובת: No 1 Palm Jumeirah – Dubai – Dubai 

שעות פעילות: כל לילה החל מהשעה 21:00 עד אור הבוקר.

בלינג (Bling) – אחד המועדונים היוקרתיים בעולם, כאשר המוזיקה השולטת במקום היא אולד סקול היפ הופ, זהו אחד המועדונים הטובים ביותר בדובאי בעיצוב סופר מודרני על גבול הסוריאליסטי שמכניס אתם לאווירה יוצאת מן הכלל, ללא ספק המקום שלא יתן לכם לשבת עם מוזיקה קצבית במיוחד ותקליטנים מהשורה הראשונה.

זהו אחד המועדונים הפופולריים בדובאי לכן במידה ואתם מעוניינים לבקר בו מומלץ להזמין את המקומות מראש, וכאשר אתם שם אל תשכחו לטעום את השמפנייה המפורסמת שלהם.

כתובת: כתובת: No. 1 Palm Jumeirah – Dubai 

שעות פעילות: חמישי עד ראשון 23:00 עד 04:00.

רואר (ROAR) – בר קוקטיילים יוקרתי במיוחד המציע מגוון גדול של קוקטיילים ייחודיים המוגשים על ידי הברמנים הטובים ביותר בעיר, זהו ללא ספק המקום לעצור ולהתפנק בקוקטייל מיוחד ובאווירה אידיאלית לבילוי, הבר מעוצב בצורה מדהימה אחד המקומות היוקרתיים ביותר בדובאי וזה כנראה אומר הכל.

הבר מציע נופים מרהיבים על פאלם ג'ומיירה וברקע מתנגנת מוזיקה איכותית זהו מקום שמגיעים אליו בדרך כלל אנשים מכובדים בחליפות, מומלץ להגיע למקום בלבוש רשמי, כמו כן כדאי לעשות הזמנת מקומות מראש.

כתובת: כתובת: 57QW+WWG – Dubai Design District – Dubai 

שעות פעילות: 12:00 עד חצות

בראשה הייטס (BARSHA HEIGHTS)

ממוקמת ליד אזורי תיירות ופנאי אחרים כמו למשל המרינה של דובאי, האזור עצמו הוא ביתם של כמה מהברים ומועדוני הלילה הטובים ביותר שיש לעיר להציע,אלה האפשרויות הטובות ביותר לחיי לילה בבארשה הייטס.

קמיליון קלאב (Chameleon) – מועדון הלילה אשר ממוקם בבארשה הייטס בהחלט נאמן לשמו הזיקית, כולל אפקטים של תאורה וסאונד מהטובים ביותר בדובאי, האורות במועדון מקיפים את כל הרחבה בצבעים יוצאי דופן המזכירים זיקית, כחול נוצץ, ירוק אזמרגד ורוד לוהט ויש אפילו זיקית תלויה מעל רחבת הריקודים.

העיצוב של המועדון כולל עמדת די ג'יי ייחודית כאשר הוא תלוי מעל קהל הרוקדים יש במועדון יותר משישים אלף נורות לד אשר יוצרות תפאורה מדהימה ורקדניות אקרובטיות מבצעות פעלולים לקצב המוזיקה הדינמי, בהחלט אחד המקומות השווים ביותר בעיר המקום המושלם לחגוג עד אור הבוקר.

כתובת: Penthouse Level, Byblos Hotel

שעות פעילות: כל השבוע החל מהשעה 20:00 עד 02:00.

רוק בוטום (Rock Bottom) – אחד ממקומות הבילוי בדובאי שנחשבים חובה, בית קפה אמריקאי אופנתי במלון רוז, אשר  מציע מאכלים אמריקאיים ומקסיקנים מצוינים ברמה ואיכות גבוהה, רוק בוטום פופולרי במיוחד בקרב חובבי מוזיקה חיה עם מגוון הופעות חיות מעולות זהו אחד המקומות להופעות האהובים על המקומיים עם הופעות של אמנים מקומיים והופעות של אמנים בינלאומיים.

מלבד הופעות חיות יש במקום רחבת ריקודים גדולה עם התקליטנים המובילים בעיר אשר מנגנים מוזיקה עכשווית וקצבית, זהו אחד המקומות בדובאי שצברו מוניטין חיובי לאורך השנים והפך להיות פופולרי בקרב המקומיים ותיירים כאחד, מדי יום שלישי מתקיים במקום ערב לנשים בלבד, זהו ערב פופולרי במיוחד לכן בהחלט מומלץ להזמין מקומות מראש.

כתובת: Level 1, Ramee Rose Hotel

שעות פעילות: כל השבוע החל מהשעה 18:00 עד 01:00 ליל נשים כל יום שלישי בין השעות 21:00 עד חצות.

קראון אנד ליון אינגליש בר (CROWN & LION ENGLISH BAR) – בר ספורט בריטי טיפוסי בו תוכלו לצפות בספורט האהוב עליכם בשמונה מסכי לד ענקיים, אם אתם מעדיפים לשחק משחק על פני צפייה בו, יש הרבה מה לעשות בבר האנגלי הזה, אתם יכולים לשחק משחק ביליארד או לנסות את כוחכם בשני לוחות החצים.

בדרך כלל תראו במקום תיירים מאירופה ובעיקר מאנגליה שמגיעים לראות את המשחק האהוב שלהם, האווירה במקום נפלאה ולעיתים אתם מרגישים כאילו אתם נמצאים בפאב אנגלי אמיתי, יש במקום גם תפריט אוכל הכולל פיש אנד צ'יפס ועוד מנות בריטיות טיפוסיות.

כתובת: Ground Floor, Byblos Hotel, Sheikh Zayed Road

שעות פעילות: כל השבוע החל מהשעה 23:00 עד 03:00.

שאלות נפוצות על חיי לילה בדובאי

כן יש מספר אזורים בדובאי שיש בהם ריכוז גדול יותר של חיי לילה ביחס לאזורים אחרים בעיר, אחד האזורים הטובים והתוססים במיוחד זהו בראשה הייטס שם יש מספר מועדוני לילה הפופולריים ביותר בדובאי.

באזור של פאלם ג'ומיירה תוכלו למצוא לא מעט ברים מעולים, יש שם פאב אירי שווה במיוחד אשר מציע מבחר בירות אינסופי, כמו גם שידורי ספורט של אירועים פופולריים מכל רחבי העולם, בר נוסף שנחשב פופולרי במיוחד ובהחלט שווה לבקר בו זהו מקגטיגנס  אחד הברים האהובים על תיירים ומקומיים כאחד.

יש כמה ברים ומועדונים ברחבי דובאי אשר גם מקיימים הופעות חיות, אחד המקומות הפופולריים ביותר בדובאי להופעות חיות זהו בר מועדון רוק בוטום אשר נחשב עבור המקומיים לאחד המקומות הטובים בעיר, יש במקום גם מועדון ריקודים ובר המגיש קוקטיילים מעולים.

יש כמה מקומות טובים בכמה אזורים בדובאי בהם אפשר למצוא קוקטיילים טובים אחד המקומות המומלצים נמצא באזור של פאלם ג'ומיירה זהו בר יוקרתי המגיש קוקטיילים ייחודיים אשר נקרא רואר אחד המקומות השווים והמומלצים ביותר בדובאי לקוקטיילים מושלמים ושווים במיוחד.



לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!