חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

אבו דאבי עם ילדים

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

חופשה משפחתית באבו דאבי? אבו דבאי למשפחות עם ילדים - כל מה שצריך לדעת

על פני אפשר לחשוב בטעות שאין הרבה מה לעשות באבו דאבי עם ילדים, במיוחד אשר משווים אותה לדובאי הדינאמית. אבל תהיו בטוחים שגם אבו דאבי מציעה הרבה אטרקציות למשפחות והרבה מה לעשות עם קטנטנים. 

אבו דאבי היא עיר רגועה ומאוד מתאימה לבילוי משפחתי. קיים בה שילוב מושלם בין העבר הבדואי המסורתי לבין אורך החיים המודרני העכשווי שלה. תוכלו ממש לחוות את זה, על ידי טבילה באוקיינוס באחד החופים או אתרי היוקרה בעיר, דרך ביקור במוזיאון הלובר וכמובן על ידי ביקור באתרי השעשועים והאטרקציות שנמצאים בעיר. ניתן באמת למצוא כאן שפע של פעילויות מהנות לעשות עם ילדים. 

ערכנו עבורכם רשימה של כמה מהם. תהנו!

מסגד שייח' זאיד

המראה, המרהיב יש לציין, של המבנה מסגיר מייד את העובדה שמדובר במסגד. זהו אחד מעשרת המסגדים הכי גדולים ומפוארים בעולם. הוא ממוקם בשער האי אבו דאבי והכניסה אליו היא חופשית. כדי לנצח את הצפיפות ,התורים והחום עדיף להגיע מוקדם, סביבות 09:00. יש שם סיורים מודרכים כל יום בבוקר ואחר הצהריים, שאפשר להצטרף אליהם ללא עלות, במידה ואתם חושבים שהילדים יעמדו בזה מבחינת הסבלנות שלהם. שימו לב! חשוב מאוד להקפיד על כללי ההתנהגות הנהוגים במקום. מעבר לאתר תיירות, זהו ברא ובראשונה בית תפילה דתי . 

פארק המים YAS WATERWORLD

זהו פארק מים מדהים בכל קנה מידה. הפארק הזה פופולארי במיוחד בקרב משפחות, היות ויש בו שלושה אזורים שונים של לגלישה על מים, ברמות שונות, כך שגם הילדים הקטנים יכולים להנות מהחוויה. המגלשות בפארק מחולקות לארבע "אזורי ריגוש", כך שלכל אחד, בכל גיל יש אזור מתאים. זו אטרקציה מדהימה להצטנן בה מהחום אחרי בוקר של טיולים . זהו פארק מהמם לכל הדעות. 

העולם של האחים וורנר – WARNER BROS. WORLD ABU DHABI

ממש ליד פארק המים YAS WATERWORLD , תמצאו את פרק השעשועים הזה. מדובר בפארק שעשועים פשוט מרהיב ! הוא מתאים לכל הגילאים, הרי שגם אנחנו גדלנו על הדמויות של לוני טונס …. יש שם אזורים של גיבורים ונבלים מכל הדמויות של לוני טונס. אפשר אפילו לפגוש את משפחת פלינסטון . מומלץ בחום גם כדי להתחבא מהחום. 

פארק פרארי

זהו פארק פרארי הגדול ביותר מסוגו בעולם. הפארק כולל את רכבת ההרים הכי מהירה בעולם!. הקרונות של הרכב הם העתקים של דגמי הרכב המפורסמים של המותג פרארי, מעבר לזה קיים שם סימולטור, מרכז קניות, בית ספר לנהיגה ולנהיגת מרוצים ועוד הפתעות מרגשות מאוד. זהו גן עדן אמיתי לכל מי שמכור לאדרנלין. חשוב לציין שהוא פחות מתאים לקטנטנים… הגובה המינימלי המומלץ הוא 1.30 מ'. 

מסלולי הגראנד פרי של אבו דאבי

לאלו שפארק פרארי רק פתח להם את התאבון לריגושים, קיימים מסלולי הפורמולה. זו אחת האטרקציות שאבו דאבי מפורסמת בזכותן. אפשר להנות מחוויית הנהיגה במסלולי הגראנד פרי  כנהג או כנוסע ליד הנהג . בראשון ושלישי יש לילות פתוחים. מתאים למשפחות אבל פחות לילדים קטנים. 

החופים של אבו דאבי

במידה ומקום הלינה שלכם לא כולל חוף, חשוב שתדאגו להגיע לאחד החופים של אבו דאבי לטבילה מרעננת במים. בחופים תוכלו למצוא הכל, החל ממועדוני חוץ יוקרתיים ועד השכרת כיסאות בחוף. ישנם גם חופים שהכניסה אליהם היא חינם או זולה מאוד. לפעמים גובים תשלום סמלי בכדי לאפשר לרוחצים פרטיות ומתקנים בסיסיים. חוף Al Bateen לדוגמה הוא חוף ידידותי למשפחות . הוא פחות עמוס, המים שם רגועים ויש גם פארק שעשועים שהילדים יכולים לשחק בו. 

ספארי מדבר

אי אפשר לבקר באבו דאבי מבלי לבקר במדבר, החוויה לא תהייה שלמה בלעדי זה. מחוץ לעיר אפשר לקחת טיול ספארי מדבר בג'יפים בשעות אחה"צ / ערב. יש אפשרות גם של קמפינג ללילה. אפשר לקפוץ בדיונות החול הענקיות, לקחת טיולי גמלים או אופניים ולקנח את היום באירוח מסורתית בסגנון בדואי שכולל, ארוחת ערב, ציורי חינה, ואפילו קצת מוזיקה ערבית ,ריקודי בטן ונרגילות. אטרקציה משפחתית מעולה שדרכה אפשר גם להכיר את התרבות המסורתית המקומית. 

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!