חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

אטרקציות בדובאי לטיול לצעירים אחרי צבא

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

דובאי, Dubayy ,בירת האמירויות,העיר מבין שבע האמירויות היא העיר העשירה ביותר ומושכת אליה במשך שנים תיירים מכל העולם, בזכות הסכם השלום עם ישראל, גם הישראלים יכולים ליהנות מהפנינה הזאת.

דובאי היתה במאה ה18 כפר דייגים קטן , קצב התפתחותה וגדילתה היה מסחרר ובמיוחד בתחילת המאה ה-20 הפכה לעיר מודרנית וקוסמופוליטית, המזכירה ממבט ראשון את ניו יורק או הונג קונג בשל  גורדי השחקים הרבים והגבוהים שבה ומקומות תיירותיים שרובם נבנו במהלך שנות ה-90, 

אבל הייחוד שלה טמון בעובדה שתמצאו בה גם חופים מרהיבים עם חול זהב מדברי, תוכלו למצוא בה מסגדים, כנסיות ומקדשים הינדים ואיים מלאכותיים שנבנו על מנת לקלוט את כמות התיירים הגדולה הפוקדת את החופים.

דובאי בונה גורדי שחקים בקצב מסחרר ופעמים רבות המגדלים שבה הוכרזו כמגדלים הגבוהים בעולם לאותה עת, אחד כזה ממוקם קרוב לרחוב השיח 'זאיד במרכז הפיננסי הבינלאומי של דובאי,שנקרא על שמו של נשיא איחוד האמירויות הערביות ואמיר אבו דאבי, 

ח'ליפה בן זאיד אל נחיין . הבורג 'אל-אראב, הוא מגדל ענק בו שוכן מלון יוקרה. מערבה נמצאים גורדי שחקים המקיפים מרינה ואגמים מלאכותיים. 

ישנן שכונות יוקרתיות בדובאי לעשירים , בהן תוכלו לראות אחוזות מפוארות, סממן מובהק לעושר של אנשי העיר, העושר ניכר מכל פינה בעיר, גם במלונות ובמכוניות שיחלפו על פניכם שימחישו לכם עד כמה הם עשירים.

לדובאי יש אקלים חם כל השנה. חודש החורף הקר ביותר הוא בדרך כלל ינואר, אבל החורף מתון ומאפשר ליהנות מהעיר, חודשי הקיץ חמים מאוד עם למעלה מארבעים מעלות, קצת יותר חם מאילת והלחות בהתאם.

אוכלוסיית דובאי מונה למעלה משני מיליון.רובה מוסלמית עם קהילות נוצריות קטנות, הינדו וסיקים .

במאמר זה נציע לכם את כל האטרקציות והמקומות המתויירים שאתם חייבים להתנסות בהם בטיול אחרי צבא עם החברים שלכם בביקורכם בחופשה בדובאי:

מקומול לבלות חופשה בדובאי לצעירים אחרי צבא

פאלם ג'ומיירה

אחד מהאיים המלאכותיים שנבנו והמפורסם בינהם, מדובר באתר של מגורים ומלונות פאר. מהאוויר, הארכיפלג דומה לעץ דקל. פאלם ג'ומיירה נבנתה בתחילת המאה ה -21 , מדובר באחד מהמקומות הפופולריים ביותר.

בנו אי מלאכותי של 1,380 דונם, במקום תמצאו מלונות ואתרי נופש , חופים מרהיבים עם שובר גלים, מסעדות רבות.

Infinity des Lumières

מרכז האמנות הדיגיטלית הגדולה ביותר. המקום משתרע על פני 2,700 מ"ר בקומה 2 בקניון דובאי, ומעורר לחיים אמנות אייקונית ועכשווית באמצעות 3,000 תמונות נעות דיגיטליות מדהימות באיכות HD.

הביקור הוא חוויה יוצאת דופן המנגיש למבקרים אמנות. תוכלו למצוא תערוכות של וואן גוך, אמנים יפנים כמו הוקוסאי, יצירות שייקחו אתכם אל העולם היפהפה של יפן מהמאה ה -19,ניתן לראות את דיוקנאותיו של הוקוסאי עם נופים קסומים של יפן. 

תוכלו לחזות במסע מהפנט, מטאפיזי, מאת תומאס ואנץ. תמונות המדגימות את היופי והתנועה ההרמונית של הקוסמוס ועוד שלל יצירות של אמנים עכשווים. בוטיק Infinity des Lumières, פתוח לכולם בקניון ומומחץ מאוד לביקור.

עוד המלצה חמה היא מופע אקרובטיקה מדהים,ב-

La Perle by Dragone

בכתובת Al Habtoor City, 260 Sheikh Zayed Rd, מפרץ העסקים – דובאי. ממוקם בלב העיר , זהו מופע המציג 450 הופעות מרשימות בשנה.

מדובר בהופעה מסחררת שתותיר אתכם ישובים על קצה הכיסאות מרוב מתח , תוך ציפייה דרוכה שכולם ינחתו בשלום ולא ייפלו,

המופע מועבר תוך הקרנה בתלת מימד על הרצפה וקירות התיאטרון .האמנים המוכשרים מבצעים פעלולים עוצרי נשימה. מצלילה למים מגובה 25 מטרים ועד ניתור באוויר ברחבי האולם ונסיעה על אופנועים .

המופע כולל צוות של 65 אמנים, שיעשו אקרובטיקה, פעלולים מימיים ואוויריים במשך 90 דקות. פרנקו דראגון, שהקים את המופע, הוא אחד המנהלים האמנותיים המבוקשים בעולם ,בין היתר אחראי גם על הפעות של אמנים מהשורה הראשונה בעולם כגון המופע בלאס וגאס של סלין דיון.ילדים בגיל 12 ומטה יכולים להיכנס בחינם.

IMG Worlds of Adventure 

עולמות ההרפתקאות של IMG ,אזור מקורה וממוזג המשתרע על שטח עצום, תוכלו לפגוש דמויות של גיבורי העל , לעבור במבוכים, משחקים מפחידים כגון מלון רדוף ברוחות . בכתובת: 

E311, Sheikh Mohammed Bin Zayed Road – City of Arabia Dubai Land – United Arab Emirates

Atlantis, The Palm

בכתובת Crescent Rd – The Palm Jumeirah – Dubai

מצפה לכם יום גדוש בהרפתקאות – צלילה, שנורקלינג תוכלו לטייל באקווריום ולפגוש דולפינים, באחד מבתי הגידול הגדולים לדולפינים בעולם. תוכלו לשחק באולינג ואפילו להתנסות בגלישת גלים!

Mall of the Emirates

בכתובת: Interchange 4, Sheikh Zayed Road – Al Barsha 1 – Dubai

המקום המדהים הזה לא דומה לשום דבר שראיתם.  הוא עולם הרפתקאות של  מציאות מדומה ב- Dreamscape בקניון האמירויות. המקום משלב טכנולוגיה מהדור הבא, למשל המשחק ,The Blu שידמה כאילו אתם צוללים עמוק לתוך הים כדי לאחד מחדש משפחה של לווייתנים,

תוכלו לפתור ביחד חידות במשחקי חשיבה מתוחכמים.  ואפילו משחק המדמה גן חיות  של יצורים בסכנת הכחדה וחיות חייזריות.

Bounce Dubai

ENTERTAINMENT

בכתובת:  Building #32, 4B Street, Al Quoz 1 – Dubai

אם אתם בעניין של ספורט אתגרי ופארקור, בקרו בפארק הטרמפולינה Bounce. קורס הרפתקאות בסגנון חופשי שבו אתם יכולים להתנסות ולהוכיח את כישורי הנינג'ה שלכם, לקפוץ ולנסות אינספור מסלולי נינג'ה. לטפס על קירות מעוותים ואתגרים מרשימים במקום גם רשת ענקית של טרמפולינות .

VR Park

ADVENTURE

בכתובת  Level 2, The Dubai Mall – Downtown Dubai

במקום הזה משחקים סוחפים המשלבים מציאות מדומה. תיכנסו לעולם וירטואלי של המתנקש האגדי ג'ון וויק ולהתמודד עם רעים,להתנסות ברכיבה על מזל"ט שיצא מכלל שליטה , לדמות צניחה חופשית במורד המגדל  בורג 'ח'ליפה . אחת מהחוויות המומלצות לטיול צעירים אחרי צבא.

עוד מקום מדהים שמציע לכם להיכנס לעולם בדיוני נקרא – Arena Games, אטרקציית משחקים וירטואלית הממוקמת בשדרת DIFC's Gate Avenue. אזור משחקים מרובי שחקנים המזמין אתכם להרפתקאות סוחפות באמצעות הטכנולוגיה העדכנית ביותר בתחום VR.

תוכלו לשים אוזניות,ולהילחם בהתקפות זומבים בתחנת חלל סודית, להתנסות באתגרי מבוך, ולהתנסות במשחקים שגיימרים אוהבים.

Reel Cinemas

בכתובת: Level 2, The Dubai Mall – Downtown Dubai

תבלו את זמנכם גם בבתי הקולנוע ריל, מרכז עם 22 המסכים בקניון דובאי  , תוכלו לצפות בסרט ולאחר מכן לסעוד מנות של השף המפורסם גיא פיירי במועדון הבילוי ג'בל עלי, בקניון דובאי.

RollDXB

בכתובת: Shed 3, Marina Cubes Street, Dubai Maritime CityPort Rashid, Dubai

המקום המדהים הזה משלב בין דיסקו והחלקה על סקטים ורולר בליידס. תוכלו להחליק בקצב מסחרר על מסלול RollDXB תוך שאתם נהנים ממוזיקה קצבית. במקום יש גם מדריכים שייתנו לכם שיעורים פרטיים ליחידים או לקבוצות.

Museum Of Illusions, Dubai

בכתובת: Al Seef Street, Heritage Area, Building 17, Opposite USA Embassy, Dubai Creek Side, Bur Dubai

מרכז חזותי וחושי במוזיאון האשליות של דובאי, הממוקם לאורך נחל דובאי. עם האוסף הגדול ביותר של אשליות אופטיות בעולם. המקום מציע מוצגים שיעניקו לכם חוויה לימודית . במקום יש אפקטים שיגרמו לכם  לחשוב שהאדמה זזה וחדר מראות שיתנו לכם אשליה שאתם גמדים, אנשים ענקיים, שמנים או רזים.

יש במקום חנות מתנות ואנו ממליצים לרכוש שם כמה טריקים להראות לחברים כשתחזרו הביתה לישראל.

last exit

בכתובת: Sheik Zayed Road, Jebel Ali – Dubai

חדר הסמאש, קונספט מהנה ומטורף. תוכלו לפרוק אנרגיות כשאתם חמושים בפטיש ועוטים ציוד מגן, תוכלו להתפרע ולנפץ  כל מה שנמצא בחדר, כולל מכשירי חשמל .

Dubai Autodrome

SPORTS

בכתובת: Motor City, Sheikh Mohammed Bin Zayed Road, Dubai

ב- Autodrome Dubai, תוכלו להתחרות עם החברים במכוניות מרוץ ולהוציא אנרגיות , מושלם לקבוצת חברים תחרותית. במקום פעילויות של אאודי TT, מסלולי קארטינג, תוכלו להתנסות בנסיעה במהירות מסחררת במסלולים.

Palm West Beach

BEACHES

Palm Jumeirah

חופי פאלם ג'ומיירה בפאלם ווסט ביץ ' הוא בגדר ביקור חובה במיוחד בקיץ, בנופים הטובים ביותר של דובאי על 1.6 ק"מ של טיילת וחוף הים, תתנסו בספורט ימי, לרבות קיאקים, צלילת VR, גלישה ברכב חשמלי, אופנועי ים וכמובן שחייה ורביצה בחוף עם משקה קר.

שאלות נפוצות על דובאי אחרי צבא

בדובאי יש שיעורי הפשיעה nהנמוכים ביותר והיא מדורגת כאחד המקומות הטובים ביותר לביטחון אישי אפילוכייסות היא נדירה בדובאי ופשעי אלימות כמעט ואינם קיימים.

סגנון הלבוש הוא חילוני, אבל רצוי להתלבש באופן לא חושפני.

הטמפרטורה חמה לאורך כל השנה, אבל מומלץ להגיע בין החודשים נובמבר למרץ, אם אתם רוצים להימלט מהחורף בישראל או באירופה, חודשים  דצמבר -ינואר יציעו לכם חורף מתון ומאפשר לטייל.

תוכלו לבלות יום בשיט בין הגלים החלקים על גבי יאכטה לצלם תמונות על רקע המגדל  הבורג 'אל ערב , המרינה של דובאי  ופאלם ג'ומירה  , באמצע השייט ניתן לזנק למים ולשחות במים חמים וליהנות ביאכטה מארוחת צהריים טובה .

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!