חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

טיסות לאבו דאבי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

מחפשים טיסות לאבו דאבי? לפניכם רכיב השוואת מחירי טיסות מתל אביב לאבו דאבי!

אתם מוזמנים לחפש טיסה ישירה לאבו דאבי משדה התעופה בן גוריון (נתב"ג).

תוכלו לראות ברכיב שלפניכם טיסות ישירות בהשוואה של כל חברות התעופה. תמצאו אפשרות לשנות מספר נוספים, תאריכי טיסות ועוד.

הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות הביא לא רק שלום בין שני העמים אלא עוד יעד תיירותי ששווה להגיע אליו. אבו דאבי, בירת דובאי היא אחת מהיעדים השווים והמהנים שניתן להגיע ליהנות מהם במיוחד בתקופת הקורונה שלא משאירה יותר מדי אופציות. למרות שאין עדיין טיסות ישירות מישראל לדואבי עדיין ניתן למצוא דילים טובים וזולים שניתן ליהנות מהם ולחסוך כסף רב.

למה דווקא אבו דאבי?

אתם נמאס לכם מטורקיה ויוון ואתם מחפשים יעד חדש ליהנות בו וגם שיהיה קרוב, אתם חייבים להגיע לאבו דאבי. באבו דאבי תוכלו ליהנות מאטרקציות שונות כגון: אקווריום הגדול בעולם, מופע המזרקות, תצפית במגדל בורג' חליפה, המסגרת הגדולה בעולם, פארק המים בדובאי ועוד אטרקציות נוספות. כמו כן, לצד האטרקציות תוכלו ליהנות משופינג מהנה, מסעדות איכותית וטעימות, חיי לילה עשירים וסוערים ועוד.

כמה זמן אורכת הטיסה לאבו דאבי?

טיסות ישירות לאבו דאבי אמורות לקחת 3 שעות שמדובר על טיסה ישירה מעל שמי סעודיה, אך אם אתם מגיעים דרך קונקשנים מהירים בעמאן או איסטנבול הטיסה תארך לכם בין 6-8 שעות. בתחילת 2021 יהיו טיסות ישירות מישראל לאבו דאבי כך שבמקום להגיע דרך מדינות שונות ניתן להגיע ישירות מישראל לאבו דאבי וחזור.

סוגי טיסות לאבו דאבי

על מנת להגיע לאבו דאבי יש צורך בטיסה לאבו דאבי. סוגי הטיסות לאבו דאבי כוללות טיסות ישירות למקום או טיסות דרך חברות קונקשים.

טיסות ישירות- טיסות ישירות הן טיסות שיוצאות מהמדינה עד לאבו דאבי ללא עצירות בדרך והחלפת מטוסים. טיסות אלה מהירות ואורכות עד 3 שעות טיסה. טיסות אלה משתלמות עד מאוד ואינן מעייפות את הטסים, מכיוון שאין צורך בהחלפת מטוס במהלך הטיסה.

טיסות דרך חברות שונות- טיסות דרך קונקשים, הן טיסות שאינן ישירות לאבו דאבי וכוללות החלפת מטוסים בדרך, לכן טיסות אלו אורכות בין 6-8 שעות.

טיסות זולות לאבו דאבי

אם אתם מתכננים טיסה לאבו דאבי בזמן הקרוב, כדאי שתחפשו טיסות זולות לאבו דאבי. נכון להיום הדרך להגיע לאבו דאבי היא דרך עצירת ביניים מה שמאריך את זמן הטיסה אך גורם לטיסות שלכם להיות זולות יותר. הטיסות המהירות לדובאי כיום מתבצעות דרך עמאן בירדן כולל הקונקשן בהלוך ובחזור. את הטיסות תוכלו להזמין דרך טיסות לואו קוסט של וויזאייר או ראינאייר דרך סופיה, בודפשט במאה חמישים דולר. אפשרות נוספת להשיג טיסות זולות לאבו דאבי היא דרך טיסות עם קונקשן באיסטנבול באמצעות חברת לואו קוסט טורקית בשם פגסוס.

חברות הטיסה שמוזילות את מחירי הטיסה לאבו דאבי

באמצעות חברות הטיסה: פגסוס, וויז אייר תוכלו להוזיל את מחירי הטיסה לאבו דאבי, מאחר שמדובר על חברות טיסה לואו קוסט אשר מוזילות את מחירי הטיסות באופן משמעותי. אך יש לקחת בחשבון שיש להזמין אותן מראש ולא להמתין לרגע האחרון.

מחירי טיסות לאבו דאבי

אם החלטתם ללכת על הטיסות הזולות לאבו דאבי תכולו למצוא טיסות החל מ-149 דולר להלוך וחזור החל מחודש נובמבר עם חברת וויזאר. אם תחליטו לטוס בתחילת ינואר תשלמו 212 דולר ל-8 לילות אך אם תצרכו לטוס ל-6 לילות בינואר 214 דולר. חשוב לעקוב אחרי מחירי הטיסות אשר משתנים במהלך החודש. כך למשל בחודש פברואר עולים מחירי הטיסות ועומדים על 258 דולר. לכן חשוב לעקוב ולראות את המחירים. בנוסף לכך, טיסה לדובאי הלוך בסוף נובמבר תעלה לכם 344 דולר.

מזג האוויר באבו דאבי

מזג האוויר באבו דאבי הוא מזג אוויר נוח. אך התקופה הטובה ביותר להגיע לדובאי היא בחודשי הקיץ, כך ניתן גם ליהנות ממזג אוויר חמים ונעים וגם ליהנות ממיטב האטרקציות שמציעה דובאי. בין האטרקציות השונות תוכלו ליהנות מתצפית במגדל בורג' חליפה, מופע המזרקות שמלווה במוזיקת רגע, תאורה וסילוני מים בגובה 150 מטרים, פארק לוגולנד, המסגרת הגדולה ועוד אטרקציות נוספות לצד מתחם מסעדות, קניות ובילוי לכל המשפחה.

עונות השנה שכדאי להגיע לטייל

אם אתם מתכננים לטוס בקרוב לאבו דאבי, כדאי שתיקחו בחשבון את עונות השנה. למרות שבחורף מחיר הטיסות יורד, עדיין לא ניתן ליהנות מאטרקציות שונות בגלל הגשם. לכן התקופה הטובה ביותר להגיע לדובאי ולמצות את החופשה כולל האטרקציות השונות היא בתקופת האביב, הקיץ. כך תוכלו לטייל בשמש החמימה מבלי שירד גשם ויהרוס לכם את הטיול.

היכן נוחתות הטיסות לאבו דאבי?

הטיסות לאבו דאבי נוחתות בשדה התעופה הבינלאומי אבו דאבי AUH. שדה התעופה הוא השדה המרכזי של דובאי והוא ממוקם כשלושים קילומטרים ממזרח העיר.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!