חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

חופי הים המומלצים ביותר בדובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

כל מה שצריך לדעת על החופים של דובאי

דובאי מוכרת בעיקר כיעד תיירותי מלא באטרקציות מלהיבות בחדשנות ועושר רב, זוהי עיר שנמצא בה המגדל הכי גבוה בעולם ועוד מבנים שוברי גבולות, אך צריך לקחת בחשבון גם את חופי הים המדהימים שיש בה.

תוכלו למצוא בדובאי קילומטרים על גבי קילומטרים של חופים עם חול דק ולבן. אלה חופים שנמצאים על המפרץ הפרסי החם ומוכרים גם בשם אקווה בלו על ידי המקומיים, 

חופי דובאי הם אזורים מעולים לנופש ובדרך כלל תוכלו למצוא מגוון גדול של אטרקציות החל משייט רגוע ונעים ועד לפעילויות אקסטרים שיעלו לכם את סף האדרנלין למקסימום.

שימו לב שהרבה מאוד חופים בדובאי הם פרטיים או שייכים לאחד מבתי המלון היוקרתיים, אך עיריית דובאי דאגה להקצות מספיק חופים חופשיים שכל אחד יכול לנפוש בהם. 

רוב החופים בדובאי נוצרו באופן מלאכותי על ידי אדם, כך שהם מאוד מסודרים שטוחים ונוחים זאת בשילוב עם חול לבן מדהים. מזג האוויר של דובאי בעיקר בתקופת הקיץ הוא חם מאוד כיאה לעיר מדברית, מה שהופך את חופי הים של דובאי לאטרקטיביים ביותר.

10 חופים מומלצים בדובאי
10 חופים מומלצים בדובאי

10 חופים מומלצים בדובאי

החוף הפתוח של ג'ומריה (Jumeirah Beach Residence)

הוא נחשב לחוף הגדול ביותר וגם הפופולרי ביותר בדובאי, זהו חוף מוכרז שיש בו מצילים ואזורי שחייה מוגדרים, יש בחוף כמה אטרקציות ימיות מעולות ששווה לבדוק אותן, תוכלו למצוא מסעדות וקיוסקים, וכמובן הכל מסודר מעולה.

החוף עצמו הוא רצועה גדולה של חול לבן ומים בצבעים כחול וטורקיז מדהימים, ישנם מתקנים לרחצה ולהתפנות, והכל פשוט נקי ברמה גבוהה מאוד.

חוף פארק ג'ומיירה (Jumeirah Beach Park)

על אף השם הדומה פארק חוף ג'ומיירה הוא מקום אחר לחלוטין, זהו פארק עם מדשאות והרבה אפשרויות של מסעדות, הרבה אנשים נוהגים לעשות פיקניק במדשאות, זהו חוף קטן יותר מהחוף הפתוח, אך עדיין זוהי רצועת חוף יפיפיה.

יש תשלום סמלי בכניסה אך הוא בהחלט שווה את זה, אתם יכולים ליהנות בפארק ממתקנים מעולים לרחצה או לאחסנת הדברים שלכם, הפארק ממש על קו המים ותוכלו לשבת מתחת לעצי הדקלים שבמקום ליהנות מנופש שלכם.

חוף אום סוקיים (הידוע גם בשם חוף סאנסט – Umm Suqeim Beach)

זהו חוף רחב ושטוח לאורך קו החוף של דובאי, ממש במקום בו נמצא המבנה בורג' אל ערב המפורסם, באזור החוף יש מעט מאוד שירותים, למעט עמדות המצילים ומתקנים בסיסיים כמו, שירותים, מקלחות וחדרי הלבשה.

ישנם כמה אזורים של דשא ירוק, כמה אזורי פיקניק מקורים, ומתקני שעשועים לילדים, חוף אום סוקיים ידוע גם כחוף הגולשים של דובאי על אף שהגלים בחוף לא ענקיים.

חוף העפיפונים (Kite Beach kitesurfing)

בהמשך לחוף סוקיים נמצא חוף העפיפונים של דובאי, הכוונה היא לחוף בו מגיעים גולשים שעושים קייטסרפינג, ענף גלישה בו הגולש מחובר לצנחן ויכול לבצע פעלולים מרהיבים ולקפוץ לגבהים.

חוף העפיפונים הוא רצועת חוף פתוחה ויחסית סוערת ביחס לחופים הרגועים של דובאי, זאת גם הסיבה שזהו החו של גולשי קייט סרפינג ועוד אטרקציות ספורטיביות שאתם יכולים לעשות זהו אחד החופים האטרקטיביים ביותר בדובאי.

אל ממזר חוף פארק (Al Mamzar Beach Park)

זהו חוף אידיאלי לביקור משפחתי, באזור הפארק הציבורי יש ארבעה אזורי חוף מסודרים בהם יש מצילים., יש בפארק אזור לפיקניק, מגרש משחקים לילדים ושתי בריכות שחייה גדולות, הכל בחינם ופתוח לציבור.

המתקנים בפארק כוללים מקלחות, חדרי אמבטיה וחדרי הלבשה, ואם אתם רוצים ממש להתפנק אתם יכולים אפילו לשכור אוהלי חוף קטנים וממוזגים עם ברביקיו ולבלות יום מלא.

חוף הדקלים ג'ומיירה (The Palm Jumeirah)

אי הדקלים זהו פלא מעשה ידי אדם, אי ענק שנבנה בצורה של עץ דקל, רוב החופים באי שייכים לאנשים פרטיים או למלונות היוקרה באזור, אך יש חוף אחד באי הדקלים בו תוכלו לבקר.

מועדון החוף ריבה השייך למלון וולדורף אסטוריה, הוא החוף היחיד שתוכלו להגיע אליו באי וכדי להיכנס לחוף תצטרכו לשלם שלושים דולר, החוף נמצא בסוף האי והוא מעניק נופים משגעים על דובאי, זהו חוף מקסים ושקט מאוד.

חוף המרינה של דובאי (Marina Beach)

חוף המרינה הוא חוף מקסים מול קניון המרינה, זהו חוף רחב עם החול הלבן המוכר של דובאי, זהו חוף מסודר ומוכרז שיש בו מציל, בסביבה של החוף תוכלו ליהנות ממסעדות רבות, בתי קפה, גלידריות, ועוד אטרקציות נפלאות.

המים של חוף מרינה בדרך כלל נעימים מאוד וזהו חוף שמגיעים אליו תיירים מכל רחבי העולם, יש במקום מתקנים מסודרים וכמובן כמו בכל דובאי נקיים מאוד.

חוף ג'בלי (Jebel Ali Beach)

חוף ג'בלי נמצא שלושים דקות נסיעה ממרכז דובאי, זהו גם האזור של הנמל הגדול ביותר בעולם, תוכלו למצוא חופים לבנים רחבים מאוד שכמעט ואין בהם בני אדם, כך שאם אתם מחפשים מעט לברוח מההמולה של העיר זהו חוף מומלץ לזה.

מלבד החופים המרהיבים של חוף ג'בלי, הוא נחשב גם לאזור צלילה פופולרי מאוד בדובאי. האזור הרחב והשטוח של חוף ג'בל עלי נמצא ממש מול השני מבין שלושת האיים בצורת כף היד, פאלם ג'בל עלי.

חוף לה מר (La Mer)

זהו חוף חדש יחסית שלאחר פיתוח מסיבי באזור כיום מושך אליו אינספור תיירים, החוף נמצא ליד העיר העתיקה, חוף לה מר משלב רצועת חוף מוגנת יפה עם מסעדות, ברים, בתי קפה, בילויים ופארק מים, החוף שטוח ורחב ומטופח מספר פעמים ביום כדי לשמור עליו נקי.

אתם יכולים למצוא בחו יחידות קטנות ממוזגות שאפשר להשכיר ולהעצים את החוויה, תוכלו למצוא חדרים מאובזרים וגם עם שתייה קרה ואפילו משהו לאכול.

חוף הארמון השחור (Black Palace Beach) 

חוף מכונה בפי המקומיים החוף הסודי, זוהי רצועת חוף פראית, הממוקמת ממש בין המלון בורג 'אל ערב לבין האי פאלם ג'ומיירה, זהו חוף מבודד לחלוטין ואין בו בכלל שירותים ומתקנים שונים.

אך מצד שני אם אתם רוצים להיות קצת לבד זהו המקום האידיאלי לעשות זאת, מקסימום תראו עוד כמה אנשים בסביבה שמחפשים את אותו הדבר.

טיפים על חופים מומלצים בדובאי
טיפים על חופים מומלצים בדובאי

שאלות ותשובות בנוגע לחופי הים המומלצים ביותר בדובאי

כמובן, דובאי נמצאת ממש על הים לכן אתם יכולים למצוא בה רצועות חוף רבות ומעולות, שווה לבקר באחד החופים של דובאי.

בדרך כלל לא, רוב החופים של דובאי זמינים לאזרחים הם בחינם ואפילו מעניקים שירותים רבים כמו למשל חדרי רחצה ושמירת חפצים.

החוף הפתוח של ג'ומריה נחשב לאי הכי פופולרי של דובאי כאשר מדי שנה מבקרים בו מאות אלפי תיירים ומקומיים.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!