חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

הכירו את פייר 7

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

פייר 7 מרכז קולינרי בדובאי

אם אתם אוהבים לאכול ואתם גם מתכננים טיול לדובאי אתם חייבים להכיר את פייר 7 מגדל מסעדות בן שבע קומות שבכל קומה יש מסעדה שונה לחלוטין, זהו מרכז קולינרי מדהים בלב דובאי שפשוט לא כדאי לכם לפספס.

המבנה המרשים בנוי בצורה מעגלית מה שמעניק ליושבים במסעדה נוף פנורמי של שלוש מאות שישים מעלות על דובאי, פייר 7 הפך לאטרקציה מבוקשת מאוד בקרב התיירים שמגיעים לדובאי ובמיוחד עבור אלה שאוהבים לאכול ברמה גבוהה, זוהי חוויה ייחודית ויוצאת דופן של אמנות קולינרית.

המסעדות במגדל מציעות החל מארוחות בוקר, בראנץ', צהריים, ערב ואפילו ארוחות לילה, וכל זאת תוך מבחר גדול של תפריטים מעולים, אספנו עבורכם את המסעדות של פייר 7 כדי שתוכלו לבחור את האחת שהכי עושה לכם את זה, כמובן שאתם יכולים גם ללכת ליותר ממסעדה אחת ולהפוך את החוויה לעוצמתית אפילו יותר.

מסעדות שף פייר 7 דובאי
מסעדות שף פייר 7 דובאי

המסעדות של פייר 7

מאמא זוניה (Mama Zonia)

 זוהי מסעדה אשר ממוקמת בקומה השנייה של המגדל, מסעדה המעוצבת בסגנון ג'ונגל פראי שמכניס אתכם לאווירה יוצאת דופן ומסתורית, תפריט המסעדה מציג ארוחות טרופיות בהשראת האמזונס וכמובן קוקטיילים מעולים שנעשו על ידי ברמנים מובילים ומקצועיים.

האווירה הנפלאה של המסעדה מושכת אליה סועדים רבים מכל רחבי העולם, הנוף הנגלה מבעד לחלונות הוא פשוט מדהים, ולאורך כל הזמן מתנגנת מוזיקה על ידי טובי התקליטנים בעיר.

שעות פתיחה: 

שבת עד רביעי – 11:30 עד 00:00 

חמישי – 12:00 עד 00:00

שישי – 12:00 עד 18:00

שישי בראנץ' – 1:00 עד 16:30 

אסיה אסיה (Asia Asia)

זוהי מסעדה מפוארת מעוצבת בטוב טעם שעל פי השם ניתן להסיק שהמסעדה מגישה תפריט של אוכל מהמזרח הרחוק, הרעיון העומד מאחורי המסעדה הוא לשקף את המסע אחר תבלינים מהמזרח הרחוק והטעמים המיוחדים שהם מפורסמים בגללם.

השף ל המסעדה סאנג לי נחשב לאחד השפים המוכרים והטובים בעולם והוא אחראי לכמה הצלחות מסחררות של מסעדות ברחבי העולם, התפריט מציע אוכל אסייתי עשיר ומגוון ברמה גבוהה, מסעדת אסיה אסיה ממוקמת בקומה השישית של הבניין.

שעות פתיחה:

ראשון עד חמישי – 18:00 עד 1:00

שישי שבת – 14:00 עד 1:00

עבד אל ווהאב (Abd el Wahab)

מסעדה זו נקראת על שם רחוב בביירות, שם נפתח הסניף הראשון והוותיק של עבד אל ווהאב,  המסעדה נמצאת בקומה החמישית ומגישה מאכלי ים ואוכל מזרחי אותנטי, כך שאתם יכולים לאכול את החומוס הנפלא שלהם ומצד שני לאכול מאכלי ים.

אחת החוויות המדהימות שהמסעדה מציעה היא ארוחה באוויר הפתוח במרפסת המשקיפה על העיר ומעניקה לסועדים שם נוף פנורמי מדהים על דובאי. 

שעות פתיחה: 

עבד אל ווהאב פתוח כל ימות השבוע החל מ – 12:00 עד 00:00

הסצנה של סיימון רימר (The Scene by Simon Rimmer)

מסעדה הסצנה מנוהלת על ידי השף הבריטי המפורסם סיימון רימר, תפריט המסעדה מתמקד על אוכל שמוגש בפאבים בריטיים, כמו למשל פיש אנד צ'יפס הידוע, האווירה במסעדה מדהימה ואם אתם לא מציצים החוצה לנוף המטורף אתם יכולים לדמיין לרגע שאתם נמצאים בלונדון.

שימו לב שזאת אחת המסעדות העמוסות ביותר בדובאי כך שאם אתם רוצים להזמין מקום כדאי לכם לעשות זאת מספיק זמן לפני, מסעדת הסצנה ממוקמת בקומה השביעית ואפשר גם לשבת במרפסת פתוחה.

שעות פתיחה: 

כל השבוע החל מ – 8:00 עד 2:00 בלילה

ימי שלישי ערב נשים בלבד החל מ – 17:00 ועד השעות הקטנות של הלילה.

קרגו (Cargo)

אחד ממקומות המפגש הכי פופולריים בדובאי מסעדת קרגו אשר נמצאת בקומה השלישית של המגדל, אחת הסיבות שהפכו את המסעדה לכל כך מבוקשת זוהי המרפסת המדהימה שמקיפה כמעט את כל הבניין ומעניקה נוף מטריף על דובאי והמרינה של דובאי.

המסעדה מעוצבת בצורה יוצאת מן הכלל ומגישה תפריט באווירת אוכל רחוב אסייתי ייחודי וקוקטיילים מאוד מומלצים שנחשבים לבין הטובים בכל העיר.

שעות פתיחה:

שבת עד חמישי: 12:00 עד 2:00

שישי 14:00 עד 2:00

אטיילר מ (Atelier M)

זוהי מסעדה המגישה אוכל גורמה צרפתי, על ידי השף המפורסם בדובאי, מוחמד איסלאם אשר התמחה שנים ארוכות בצרפת ולמד את המטבח הצרפתי על בוריו, היא נחשבת לאחת המסעדות הטובות והיוקרתיות ביותר בדובאי.

התפריט של המסעדה מגוון מאוד ותוכלו להנות מהקולינריה של המטבח הצרפתי ברמה הכי גבוהה שיש, המסעדה ממוקמת בקומה השביעית והיא מחולקת לשלושה מפלסים שבכל אחד מהם יש נוף מקסים על העיר, אך תוותרו על הקוקטיילים המדהימים ולצאת למרפסת שממנה תוכלו לראות את המרינה של דובאי מהגובה.

איפה לאכול בדובאי
איפה לאכול בדובאי

שאלות ותשובות בנוגע לפייר 7 דובאי

פייר 7 הוא מגדל בין שבע קומות בדובאי שכל קומה נותנת לכם את ההזדמנות לשבת במסעדה שונה לחלוטין, הבניין ממוקם ליד המרינה של דובאי והוא מעניק נוף אדיר על העיר, השילוב של אוכל מעולה במסעדות מעוצבות בטוב טעם הפך את המגדל ללהיט בקרב התיירים והמקומיים.

המגדל נמצא בכתובת: Pier 7, 2nd Floor, Dubai Marina, UAE אין בעיה למצוא את המקום מפני שהוא נמצא ממש קרוב למרינה של דובאי, אתם יכולים להגיע בתחבורה ציבורית או עם רכב יש למגדל חנייה מסודרת.

קשה מאוד לקבוע בעיקר מפני שזה עניין של טעם אישי, אך ניתן לומר בקלות שכל המסעדות של פייר 7 מגישות אוכל מעולה והן מעוצבות באופן ייחודי, אם אתם אוהבים לאכול אתם יכולים לנסות יותר ממסעדה אחת.

כן צריך להזמין מקום מראש, בעיקר בשל העובדה שרוב המסעדות מאוד מבוקשות והן מושכות אליהן המון סועדים, לכן יש להזמין מקום מראש ולציין כמה אתם ואם אתם למשל רוצים לשבת במרפסת יש לעדכן זאת בשלב ההזמנה.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!