חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

ארוחה בשמיים (Dinner in the Sky)

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

מסעדת "ארוחה בשמיים", Dinner In The Sky, היא למעשה מסעדה באוויר של דובאי והיא אחת המסעדות המדהימות ביותר שתראו בדובאי והיא מומלצת רק למי שאין פחד גבהים (מניסיון).
מדובר על  אחת המסעדות המובילות ביותר בקרב תיירים רבים ברחבי העולם אשר האכילה בה היא היא תחת כיפת השמיים. במסעדה זאת ניתן למצוא מנות טעימות וליהנות מנוף מדהים ועוצר נשימה בשמיים שאתם 50 מטר מעל הקרקע. ארוחה בשמיים כוללת 3 מנות בהתאם לבחירתכם, נוף פנורמי על המרינה בדובאי, מעל העיר, ג'ומיירה ועוד וכמובן צילום סלפי ע"י צלם מקצועי.

מסעדה בשמיים בדובאי – חוויה של פעם בחיים באמירויות

אם אתם חובבי אקסטרים או ספורט אתגרי אתם תאהבו מאוד לאכול במסעדה בשמיים. מדובר על מסעדה מעופפת בשמיים שתוכלו לאכול בה את מיטב המאכלים הטעימים של דובאי, שאתם נמצאים 50 מטרים בשמיים באמצעות מנוף מיוחד.
כמו כן, תוכלו ליהנות מהנוף המדהימים שנשקף לעיניכם וכן להצטלם למזכרת עם הקרובים אליכם. המסעדה עצמה כוללת מקום ל-22 אנשים בלבד כך שיותר מכך אין אפשרות. מסעדה בשמיים בדובאי, היא אחת מעשר המסעדות היוצאות דופן בהתאם לפורבס, והיא מקנה לסועדים שלה חוויה יוצתא דופן לערב אחד.
מגישי המנות במסעדה זאת הם השפים הטובים ביותר בעולם.
בין המנות המוגשות במקום ניתן ליהנות מטורטליני במילוי דלעת חמאה עם רוטב גבינה כחולה ואפונת שלג פריכה, בס ים צרוב מוגש על מצע עדשים ריחניים עם רוטב זעפרן ותפוח אדמה ברוטב זעפרן, לחי בקר בבישול איטי, חזה עוף סו וייד, בקלה קלוי במרינדה במיסו ועוד.

רוצה להזמין מקום במסעדה הכי גבוהה בעולם?

צריך לשריין כרטיסים מראש!

3 אופציות לזמני ארוחות: 
6 וחצי בערב, 8 בערב, 9 וחצי בלילה

מה מקבלים בתפריט בכרטיס למסעדה?
3 מנות (ראשונה, עיקרית, קינוח), מיץ / שתיה קלה, קפה / תה.
אילו 3 עיקריות יש לבחירה?
בשר בקר בבישול איטי, חזה עוף, דג.

כיצד להתארגן לארוחה בשמיים?

על מנת להתארגן למסעדה מעופפת בשמיים יש צורך ללבוש בגדים מתאימים בהתאם למזג האוויר, במידה ומדובר על ארוחה בשעות הערב עדיף ללבוש בגדים ארוכים יותר בגלל הרוחות הקרירות במקום. אם אתם אוכלים את הארוחה בשעות הבוקר ואתם נמצאים בתקופה החמימה של הקיץ תוכלו להגיע עם חולצה קצרה, אך גם להביא לכם סוודר דק במידה לאחר זמן מה יהיה לכם קר. כמו כן, תוכלו תמיד להביא אתכם את המצלמה שלכם האישית או דרך הפלאפון, אך חשוב שתדעו שבמסעדה עצמה ישנו צלם שמסתובב ומצלם את באי המסעדה, לכן כדאי שתחשבו אם אתם רוצים לסחוב איתכם פלאפון או פשוט להיעזר בצלם במקום ולהצטלם.

מה חשוב לדעת בטרם הארוחה בשמיים?

בטרם הארוחה בשמיים חשוב לדעת מה יהיה מזג האוויר שאתם מגיעים לאכול במסעדה, במידה והארוחה היא בשעות הערב רצוי להביא סוודר ארוך כי בשעות הערב ישנן רוחות ונעשה קריר יותר. כמו כן, כדאי שתדעו שהמשקל במסעדה חייב להיות עד 150 ולא יותר, ורק 22 מוזמנים יכולים להגיע למסעדה ולא מעבר. בנוסף לכך, אם אתם מתכננים להגיע עם ילדים כדאי שתדעו הכניסה היא רק מגיל 8 ומעלה, ככה שאין מה לדבר על ילדים קטנים יותר. אם אתם רוצים לחסוך בכסף הביאו אתכם את מצלמה משלכם וכך תחסכו בעלויות של הצלם. עוד דבר חשוב ביותר הוא בטרם ההזמנה יש ליצור קשר עם המפעיל המקומי של הארוחה 24 שעות מראש. קחו בחשבון שבמסעדה אין משקאות אלכוהוליים אלא משקאות שאינם אלכוהליים. רצוי להגיע לארוחה כ-15 דקות מראש על מנת שיהיה לכם מספיק זמן להצטלם ואף לעלות לרשתות החברתיות.

ארוחת ערב בשמיים לחגיגת אירוע (יום הולדת, הצעת נישואין, בר/בת מצווה, יום נישואין או כל חגיגה אחרת שתרצו)

אם אתם רוצים לחגוג אירוע מיוחד בדובאי באווירה שונה ובדרך קצת יצירתית ואקסטרימית, תוכלו להזמין מקום לארוחה בשמיים מבעוד מועד ולחגוג את אירוע יום הולדת, הצעת נישואין, בר/בת מצווה, יום נישואין או כל חגיגה אחרת שתרצו בצורה שונה ומיוחדת.

שאלות נפוצות בנוגע למסעדת Dinner in the Sky

שעות הפתיחה של מסעדה בשמיים הן בין 14:00-23:00 בהתאם לסבבים השונים. כל סבב הינו שעה וחצי.

טווח המחירים במסעדה בשמיים נעים בין 538-762 ₪ וכוללים שלוש ארוחות כולל קינוחים.

באוכל במסעדה מעופפת הוא אוכל שמתאים לצמחוניים ולטבעוניים וישנם לא מעט מוצרים ללא גלוטן.

אם הארוחה שלכם בשעות הערב רצוי ביותר להביא סוודר או מעיל מחמם לשעות הקרירות יותר על מנת לא לקפוא מקור. בשעות הערב ישנן לא מעט רוחות קרירות ומזג האוויר משתנה וקריר יותר, ושמדובר בגובה של 50 מטר מעל פני האדמה רצוי ביותר להתארגן בהתאם למזג האוויר.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!