חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

הכירו את גן החיות של אבו דאבי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

לכל אוהבי בעלי החיים, גן החיות באבו דאבי ( Emirates Park Zoo & Resort’s )הוא אוצר אמיתי. זהו אחד מגני החיות הפרטיים הראשונים באמירויות. גן החיות נפתח בשנת 2008 והוא פועל 365 ימים בשנה. ניתן לבקר בו בבוקר, בצהריים ובערב. כאשר אתם מתכוננים לביקור שלכם שם, חשוב שתיקחו איתכם: תעודת זהות, נעלי הליכה נוחות, קרם הגנה מהשמש וכמובן מצלמה. 

עבור ילדים ומשפחות ישנן פעילויות והפעלות שמומלץ להשתתף בהן ובנוסף קיימים כמה אזורי האכלה, בהם המבקרים יכולים להאכיל את החיות ולהנות מהקשר הישיר איתן. מעבר לחוויות עבור הילדים ישנן כמה חוויות מיוחדות בגן החיות של אבו דאבי גם עבור המבוגרים כמו, אכילה סביב שולחן כשטיגריס יושב במרכזו. 

המקום מציעה גם מתחם נופש, עם אפשרויות לינה מגוונות ומסעדות מצוינות, כך שאפשר ממש לבלות שם יומיים בלי להרגיש. 

ביקור בגן החיות של האמירויות

בגן ישנם 9 אזורים שונים של בעלי חיים, עם 1,800 בעלי חיים המשתייכים ל- 250 מינים שונים: 

  • פינות הליטוף של גן החיות
  • פארק הציפורים
  • עמק הנחשים 
  • פארק פלמינגו
  • פארק הג'ירפות
  • מתחם חיות הבר
  • בית הזוחלים
  • אזור הפרימטים – קופים, קופיפים וקופי אדם
  • גן העדן של היפופוטמים 



פינת הליטוף של גן החיות 

במתחם זה תוכלו לפגוש כמה בעלי חיים חמודים וממש להתחבר איתם, כמו: גדיים, כבשים, חיות משק, טפירים ועוד ! תוכלו כמובן גם לעזור לצוות של גן החיות להאכיל אותם. המפגש עם בעלי החיים והקשר הישיר איתם הוא ללא ספק ממיס לבבות, לא תוכלו להוריד את החיוך מהפנים במשך שעות. פינת הליטוף היא פעילות נהדרת גם מבחינה חינוכית וגם מבחינה חווייתית עבור ילדים. היו בטוחים שילדכם ירצו לבלות שם במשך שעות. 

פארק הציפורים

בפארק הציפורים תוכלו לצפות במגוון רחב מאוד של ציפורים מקומיות וציפורים מרחבי העולם, כולל מיני ציפורים טרופיים אשר נמצאים בסכנת הכחדה. אם אתם חובבי ציפורים, לא תוכלו שלא לאהוב את החלק הזה של הגן. 

עמק הנחשים

כאן תוכלו לקבל הזדמנות נהדרת לראות את הנחשים באופן אחר מהדמות הידועה לשמצה שלהם. תוכלו אפילו לגלות שהם חיה מדהימה ובעלת יכולות מרשימות מאוד. עמק הנחשים בנוי כמערה בג'ונגל שתושביה הם הנחשים המרתקים שמתגוררים שם. המקום מקורה ותולו לסייר בו בהנאה. 

פארק הפלמינגו

המקום שבו החיים הם ורודים. תוכלו לבקר כאן את להקת הפלמינגו הגדולה, שנראית כמו שמיכת פוך ורודה. הפלמינגו יפים כל כך ומרתק פשוט לעמוד לצפות בהם ובהתנהגותם. תוכלו אף לבוא במגע איתם, היות וזו חיה חברותית מאוד מטבעה. 

פארק הג'ירפות

בואו להגיד שלום ליונק הגבוה בעולם. פארק הג'ירפות דומה לסוואנה, מקום המחייה הטבעי של חיות אלו. למבקרים קיימת אפשרות להשקיף על התנהגותן של הג'ירפות ולראות כיצד הן שולחות את הצוואר הארוך שלהן בכדי להגיע למזון אשר נמצא על צמרות העצים. 

מתחם חיות הבר

באזור זה תוכלו לסייר בשביל ממוזג ומקורה ולצפות באוסף חיות הבר המרשים של גן החיות באבו דאבי. זוהי הזדמנות מיוחדת למפגש קרוב עם טורפים וחיות בר מרתקות מרחבי העולם. בין בעלי החיים שניתן לראות שם ישנם: אריות אצילים, נמרים, צ'יטות, פילים אסיאתיים אשר ניצלו מהקירקס, נמר סיבירי, פיל לבן ועוד ועוד. תוכלו אפילו לאכול ארוחת צהרים עם נמרים ולצפות באזור אפריקה. מחכה לכם כאן מפגש מסעיר ומרתק. 

בית הזוחלים

כאן תוכלו לקבל הצצה לעולמם של הזוחלים בבית הזוחלים המיוחד שנמצא בגן החיות וללמוד על אורחות חייהם של היצורים המדהימים הללו. תוכלו ללמוד על התזונה שלהם ועל בתי הגידול הטבעיים שלהם. בין בעלי החיים שניתן לראות כאן יהיו צבים, איגואנות, לטאות ועוד. תוכלו גם להפנות שאלות לצוות שנמצא במקום. 

אזור הפרימטים – קופים, קופיפים וקופי אדם

כאן תוכלו לגלות את עולמם הסודי ,המופלא והמרתק של הפרימטים. למבקרים ניתנת אפשרות לסייע לצוות גן החיות בהאכלה שלהם ולהשתתף בפעילויות העשרה. 

גן העדן של היפופוטמים 

נחשו את מי ניתן לפגוש כאן? היפופוטמים כמובן! תוכלו לקבל כאן הזדמנות נדירה להתקרב ולבלות עם בעלי החיים המסקרנים הללו ואולי אפילו להאכיל אותם. 

פעילות נוספות שגן החיות Emirates Park Zoo & Resort’s באבו דבי יציע לכם

  • פארק שעשועים עם מתקני טיפוס מוגבהים, אשר מאפשרים לילדים לצפות בבעלי החיים מלמעלה ולטייל בין הציפורים. 
  • משחקייה עם המון פעילויות אינטראקטיביות והמון משחקים
  • שיחה עם הצוות המטפל בגן החיות המלווה במצגת והסברים על בעלי החיים השונים
  • מופע מתופפים ורקדנים אפריקאים
  • מסעדות מצוינות 
  • כפר נופש –  קיימת אפשרות של לינה במתחם הנופש במקום אשר מציע, חדרים מפנקים, מסעדות ושפע אטרקציות.

חלק מהפעילויות מתקיימות בשעות מסוימות ביום. ניתן לקבל על מידע בכניסה. ההמלצה היא לרכוש כרטיסים מראש. ניתן לעשות זאת דרך אתר האינטרנט של גן החיות וכן לקבל אינפורמציה נוספות לגבי מה כרטיס הכניסה כולל מבחינת הפעילויות במקום. 

ביקור בגן החיות של אבו דאבי מבטיח לכם יום מושלם של הנאה טהורה ואפשר לכם להציץ מקרוב לעולם הקסום והמרתק של בעלי החיים מאזור האמירויות ומהעולם.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!