חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

גן החיות בדובאי – The Green Planet

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

מתכננים טיול לאמירויות? - גן החיות בדובאי green planet חוייה מעולם אחר שאסור לפספס

אם מתכננים טיול לדובאי ואתם חובבי בעלי חיים, אתם פשוט מוכרחים להגיע ל- green planet או בעברית הכוכב הירוק. זהו פלא סביבתי גן חיות מקורה בכיפה טרופית שאפשר למצוא רק בדובאי, המקום מספק חוויה בלתי נשכחת לכם ולילדים במיוחד לקטנטנים שלכם.

הפיתוח וההשקעה באמירויות הן ללא ספק מרקיעות שחקים כך שאתם בהחלט יכולים לפתח ציפיות לגביי גן החיות בדובאי. במקום יש שפע של אטרקציות מדהימות לילדים , ובכלל הם מקבלים שם המון ידע חינוכי חשוב על כדור הארץ שלנו ועל בעלי החיים השונים.

אין צל של ספק שביקור בגרין פלאנט  – green planet זוהי הרפתקה אמיתית ומומלצת ביותר גם במקרה שנסעתם לבדכם והשארתם את הילדים בבית שווה ביותר להגיע למקום שבכל מקרה ממוקם ליד המון אטרקציות נוספות הנמצאות באזור.

האטרקציות שתמצאו בגן החיות בדובאי - green planet

לבלות עם עצלנים – אחת החיות המצחיקות והחמודות היא העצלן, זוהי חיה שנקראת ככה לא סתם וכל מה שהיא עושה היא עושה בעצלתיים. לעצלנים יש ציפורניים ענקיות שעוזרות להם להיות תלויים רוב שעות היום על העצים ופשוט… בטח ניחשתם, לישון. 

green planet מציע לכם פגישה עם עצלנים בטבע שבו תוכלו ממש להתקרב אליהם לגעת ואפילו לצלם. כמובן שהסיר עורך עם מדריך מנוסה המסביר לכם אודות העצלנים. חשוב לציין שיש לקבוע מראש אם אתם מעוניינים בסיור ולתאם מבעוד מועד.

שביל הליכה אוסטרלי – שוב קצת קשה להאמין שכל זה קורה בלב המדבר אבל בדובאי כמו בדובאי הכל יכול להיות. גן החיות בדובאי הגרין פלאנט בנו ממש אזור אוסטרלי בהשקעה מטורפת שבו תמצאו בעלי חיים וצמחים מצדו השני של העולם אוסטרליה.

אוסטרליה ידועה בכמות הגדולה של בעלי חיים שנמצאים בה ולטאות בפרט תוכלו למצוא מעל לשבע מאות חמישים סוגים שונים של לטאות רק ביבשת אוסטרליה. green planet יצרו אזור שלם שכולו בנוי ומזכיר את הנוף האוסטרלי, יש במקום סוגי נחשים שלא תראו בשום מקום אחר, תוכלו לצפות בתוכי קקדו מיוחדים, וגם בעצים וצמחים המיוחדים רק לאוסטרליה. 

כמובן שאת הסיור יערכו מדריכים מומחים בתחום ויספקו לכם הסברים מעניינים מאוד על האזור ועל מגוון בעלי החיים שתתקלו בהם בדרך, המדריכים גם מאוד אדיבים ויענו לכם על כל שאלה שתשאלו במקצועיות. 

האכלת דגי פיראנה – אחת האטרקציות המדליקות של גן החיות בדובאי שאף ילד לא רוצה לפספס זה בטוח, זוהו דגי פיראנה אשר נחשבים לאחד ממיני הדגים המסוכנים ביותר שקיימים יש להם שיניים חדות כתער ויש לו נשיכה חזקה במיוחד. ייחודו שלזן דג זה  ומה שהוא הופך אותו למסוכן במיוחד זו העובדה שהוא חי בלהקה ובדרך כלל להקה שיכולה למנות עשרות ואף מאות פריטים.

כך שהשילוב בין השיניים החדות נשיכה אכזרית ולהקה גדולה הופך אותו לאחד המסוכנים בעולם, בטח לא הייתם רוצים להיתקל בלהקה כזאת בטבע. 

בפארק green planet גן החיות של דובאי אתם יכולים להתקרב הכי קרוב שרק אפשר להאכיל את הדגים, תמצאו בגן אקווריום ענק שבו נמצאים מעל לאלף דגים שאותם מאכילים כל יום בשעה ארבע אחר הצהריים. מומלץ ביותר להגיע להאכלה ולצפות בתופעה שתוכלו לראות רק בטבע או מקסימום בערוץ נשיונל גאוגרפיק. אם אתם מעוניינים להגיע להאכלה חשוב לציין בכניסה שאתם רוצים להגיע, יש מקומות מוגבלים ואחרת לא תוכלו להיכנס.

אזור הציפורים – בגן החיות בדובאי תמצאו אזור עשיר של ציפורים נדירות, אחת הציפורים המדהימות שגם נמצאת בסכנת הכחדה זוהי ציפור הטוקן, ציפור מדהימה בעלת מקור ענק ומרשים זוהי ציפור שממש מומלץ להגיע לראות, מעבר לכך הפארק מאפשר לכם להיכנס לכלובים וממש להתקרב אל הציפורים הוא בנוי כך שאתם בעצם הופכים להיות חלק מהטבע לא מפריעים לציפורים להמשיך ולהתנהל כהרגלם. 

שוב גם במקרה שאתם רוצים לבקר בפארק הציפורים יש לתאם זאת מראש הכניסה מוגבלת מבחינת כמות האנשים ולכן חשוב להודיע מראש לקנות כרטיס אחרת לא תוכלו להיכנס.

שומר גן חיות ליום אחד – חוויה אמיתית לכל ילד, אם הילד שלכם אוהב בעלי חיים חוויה זו בהחלט תגרום לו להנאה רבה. ביום זה הילד יקבל הדרכה על ידי מומחים בתחום והוא יוכל להתקרב לבעלי חיים רבים ומיוחדים ממש להאכיל אותם הסיור כולל גם הרפתקאות כמו חקר מערות ועוד אטרקציות מלהיבות.

במקרה ואתם מעוניינים לרשום את ילדכם לסיור אתם צריכים להזמין מקום מראש, הסיורים לא עובדים כל ימות השבוע לכן מומלץ לבדוק מראש מתי אתם מתכוונים להגיע.

אם אתם אוהבי חיות ואתם מתכננים טיול לדובאי green planet – גן החיות של דובאי זוני חוויה שפשוט אסור לכם לפספס זהו נווה מדבר שיכול להיות אך ורק במקום כמו דובאי. תחשבו שאתם עוברים צלב המדבר לג'ונגל טרופי, חוקרים מערות עטלפים, מבקרים חיות יוצאות דופן כמו העצלן, ומקנחים עם האכלת דגי פיראנה מסוכנים. green planet בדובאי זאת חוויה שהילדים שלכם לא ישכחו לעולם וא פחות חשוב גם יצאו משם קצת יותר משכילים ומעריכים את העולם שלנו ואת עולם החיות

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!