חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

פעילות אקסטרים בדובאי שאסור לפספס

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

דובאי היא המקום המושלם לחוויות אדירות אספנו עבורכם פעילויות אקסטרים שאסור לכם לפספס

אוהבים אטרקציות אקסטרימיות? אוהבים אנדרנלין בחופשה? לפניכם רשימה של אטרקציות, פעילויות ודברים לעשות בתחום של "אקסטרים" (לא לבעלי לב חלש)

דובאי כיום נחשבת לאחת הערים הכי עתידניות בעולם והיא כל הזמן ממשיכה להתפתח ולהתקדם, השילוב של נוף מדברי העיר המדהימה והים הכחול הפכו אותה לאחת המקומות הכי מתויירים בעולם, טיול לדובאי מכיל חוויות רבות יוצאות דופן.

דובאי מצטיינת בפעילות אקסטרים רבה ואתם יכולים ליהנות מאינספור אטרקציות ייחודיות כמו למשל לנהוג במכוניות על סופר מתקדמות במסלול מירוצים מקצועי, או לעשות טיול ג'יפים במדבר הצחיח ולעלות על הדיונות המרשימות.

כמובן שאתם יכולים למצוא גם רוגע ושלווה בדובאי, אך אם אתם אוהבים ספורט אקסטרים הגעתם למקום האידיאלי, דובאי היא המקום המושלם לחוויות אדירות אספנו עבורכם פעילויות אקסטרים שאסור לכם לפספס.

סנדבורד דובאי Sandboarding Dubai
סנדבורד דובאי Sandboarding Dubai

פעילויות אקסטרים מומלצות בדובאי

לעוף עם כדור פורח (Hot Air Balloon Dubai) אחת החוויות המדהימות ביותר בדובאי טיסה עם כדור פורח מעל המדבר, טיול בבלון פורח מתחיל בשעות המוקדמות של הבוקר עם הזריחה, כאשר אתם מגיעים למקום אתם מקבלים תדרוך מקיף על החוויה ועל הדרך בה אתם אמורים להתנהל. לאחר מכן אתם עולים על הסל הגדול של הכדור ומתחילים להתרומם לגובה מרשים שמעניק לכם נוף בלתי נתפס על המדבר הגדול והמרשים ועל חיות הבר הנמצאות באזור, זוהי דרך מושלמת לראות את הנופים המהממים של דובאי.
צניחה חופשית בשמי דובאי (Skydive Dubai) קשה לתאר במילים את החוויה של צניחה חופשית בדובאי, זוהי אחת האטרקציות הכי פופולריות בעיר, כאשר אתם עולים לגובה של שלוש עשרה אלף רגל ומשם קופצים אל נפילה חופשית עדיין בלי לפתוח את המצנח לאורך זמן של שישים שניות. לאחר הצניחה החופשית פותחים את המצנח והדרך למטה אורכת משהו כמו ארבע חמש דקות בהם אתם נהנים מהנוף המדהים של דובאי, הצניחה מתבצעת מעל אי הדקלים המפורסם ומעניקה לכם את האפשרות לראות את הפלא שלהם מזווית שונה לחלוטין.
ווטר ג'ט (Water Jet Pack In Dubai) רציתם פעם להרגיש כמו ציפור שעפה בשמיים? חווית סילוני המים בדובאי היא חוויה מדהימה, אתם מקבלים ציוד מיוחד שמתחבר לכם לכתפיים, אלו סילוני מים סופר חזקים שמעלים אתכם לגבהים מרשימים ומעניק לכם את התחושה שאתם עפים כמו ציפור. זוהי פעילות של שלושים דקות בהם אתם מרגישים איך רמת האדרנלין שלכם עולה לגבהים חדשים תרתי משמע, שימו לב המשקל המינימלי הוא ארבעים וחמישה קילו והמקסימלי הוא מאה שלושים וחמישה קילו.
האומגה של דובאי (Ziplining Dubai) דובאי היא עיר שוברת שיאי עולם, שיא נוסף שנשבר שם לאחרונה זוהי האומגה של דובאי, בגובה של יותר ממאה שישים ושבע מטר מעל פני האדמה, החוויה מתחילה בשדרות עמר ומסתיימת על הגג של קניון דובאי. בדרך אתם מקבלים נוף אדיר ואתם חולפים במהירות ממוצעת של שבעים קמ"ש על פני מבנים אייקוניים של דובאי, האטרקציה מתאימה לילדים החל מגיל עשר או בגובה של מטר שלושים ומעלה.
חווית צניחה חופשית במקום סגור (Experience Indoor Skydiving at Ifly Dubai) אחת החוויות שפשוט לא כדאי לכם לפספס כאשר אתם נמצאים בביקור בדובאי, אצם מקבלים חליפה מיוחדת וקסדה ונכנסים לחדר שיש בו רוח כל כך חזקה שהיא נותנת לכם לרחף בגובה של שלוש מטר. אם אתם חוששים לעשות צניחה חופשית אך עדיין רוצים לקבל את התחושה זהו פתרון מושלם אשר מתאים כמעט לכולם, כאשר אחד היתרונות של המתקן הוא שאתם לא צריכים איזה ניסיון מיוחד.
טיול ג'יפים הרפתקני (Adventurous Desert Safari) זהו הספורט שנחשב להכי פופולרי בדובאי, טיולי ספארי בלב מדבר דובאי עם ג'יפים ארבע על ארבע חזקים במיוחד, הטיול נעשה על ידי נהגים מקצועיים שלוקחים אתכם לדיונות הגבוהות במדבר. זוהי חוויה מדהימה אך היא לא מתאימה לכולם, הדרך מלווה בטילטולים רבים, כך שיש כאלו שזה לא בשבילם, מומלץ לא לאכול ארוחה גדולה לפני הנסיעה, טיול בדיונות של דובאי זוהי חווית אקסטרים אחת הכי פופולריות בעיר.
פארק המים הפראי ווילד ואדי (Extreme Water Rides at Wild Wadi Water Park) זהו אחד הפארקים הכי מפורסמים של דובאי, זהו פארק אדיר בגודלו המכיל מגוון גדול של אטרקציות אקסטרים, יש המון מתקנים בפארק שמספקים הנאה מרובה. כמובן שביקור בפארק ווילד ואדי מתאים מאוד לילדים שעבורם יש אטרקציות ייחודיות ואפילו בריכת גלים ענקית שאפשר לגלוש בה גלים, כך שללא ספק זהו פארק מומלץ ביותר כאשר אתם נמצאים בדובאי.
רכיבה על כריש (Seabreacher Ride) אחת החוויות הכי מיוחדות שיש לדובאי להציע, כלי שייט בצורה של כריש שיכול לשייט במהירויות גבוהות על מים ואפילו ניתן להיכנס איתו מתחת למים לעומק של שלוש ארבע מטרים, מה שהופך את החוויה לפשוט אדירה ומהנה ביותר. האטרקציה נמצאת בחוף ג'ומיירה ליד המגדל בורג' אל ערב המפורסם, כדי להשתתף בחוויה עליכם להיות מעל גיל שש עשרה, זוהי בהחלט אחת האטרקציות הכי מומלצות בדובאי.
סנדבורד דובאי (Sandboarding Dubai) – כמו סנובורד רק שהוא קורה על הדיונות הענקיות של המדבר של דובאי, זוהי אחת האטרקציות האהובות ביותר על תיירים שמגיעים לדובאי, החלקה על הדיונות באמצעות גלשן מיוחד שנבנה בדיוק למטרה זו. במרחק של חצי שעה נסיעה מהעיר אתם מגיעים למרכז סנדבורד של דובאי, זוהי פעילות שמתאימה כמעט לכולם והיא צוברת פופולריות כל הזמן, כך שמומלץ להזמין מספיק זמן מראש מקום לחוויה המדהימה.
 
טיול ג'יפים הרפתקני בדובאי - Adventurous Desert Safari
טיול ג'יפים הרפתקני בדובאי - Adventurous Desert Safari

שאלות ותשובות בנוגע לפעילות אקסטרים בדובאי שאסור לפספס

דובאי נחשבת לגן עדן עבור אלה שאוהבים פעילויות אקסטרים, העיר דובאי שוברת שיאים כל הזמן והאטרקציות שתמצאו בה הן מאוד ייחודיות, אתם יכולים למצוא מגוון אדיר של פעילויות אקסטרים בדובאי.

כן יש הרבה כאלה ברחבי העיר והסביבה שלה, הרבה מפעילויות אקסטרים אכן תלויות בגיל המשתתף ובגובה שלו, אך יש המו פעילויות שמתאימות לילדים וגם יש כמה פארקי שעשועים שיש בהם פעילויות אקסטרים שמתאימות לילדים.

המחירים של הפעילויות הם סבירים בהחלט, אך אם חושב על גודל החוויה אפשר לומר שההנאה הרבה שתפיקו שווים לגמרי את ההשקעה שלכם, במיוחד לאור הזכרונות הרבים שאתם לוקחים אתכם חזרה הביתה.

כן זה בהחלט בטוח, אנשי דובאי מאוד מקפידים על התקנים ובכלל על הנושא של הבטיחות בצורה מרשימה ביותר, אין לכם ממש ממה לחשוש הפעילויות מאובטחות מאוד ולא שומעים על מקרים יוצאי דופן.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!