חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

עיר הסרטים של דובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

עיר הסרטים בדובאי - חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה

עבור הישראלים, דובאי הייתה עד כה תעלומה אך לא עוד. כעת, ניתן להגיע אל אחת הערים המרתקות בעולם. מה יש לעיר הזאת להציע אתם שואלים? הרבה דברים, אבל אחת האטרקציות הגדולות המצליחות באמירויות היא עיר הסרטים בדובאי. מדובר בפארק שעשועים\ לונה פארק בהשראת הוליווד לכל המשפחה, אשר מרכז בתוכו מגוון מתחמים, אטרקציות, מתקנים ומופעים אשר נותנים מענה חוויתי מלא לכל גיל. מדובר באחד הפרויקטים הגדולים והמפוארים בעולם אשר נוצרו בהשראת סרטי הוליווד.

דובאי נחשבת לעיר שמאוד מותאמת למשפחות ולמרות שיכול לעלות חשש, מאוד תיירותית ומסבירת פנים. רוב תושבי העיר הם גם דוברי אנגלית ולכן ניתן להסתדר שם בקלות. מכיוון שכמעט ואין ימים קרים וגשומים בדובאי, היא מעניקה מזג אויר מאוד נוח ברוב ימות השנה. 

אז אם הגעתם לדובאי, כדי לגעת על עיר הסרטים בדובאי שהיא גולת הכותרת המשמשת כחוויה לכל המשפחה. כמו כן, היתרון המרכזי הוא שעיר הסרטים דובאי גדולה , מגוונת ומעניינת, תוכלו להעביר שם יום שלם עם המשפחה ואולי יום שלם אפילו לא יספיק…כמו כן, אין ספק שהמבוגרים המבקרים בעיר הסרטים דובאי מופתעים לגלות שמרוב שהמתקנים והאנימציה מרהיבים, הם גם נשאבים לחוויה ומפיקים הנאה מלאה.

יתרון נוסף הוא שעיר הסרטים דובאי מאגדת בתוכה גם מתקנים נועזים יותר כמו רכבות הרים וכך תוכלו לחסוך את החיפוש אחר לונה פארק בנפרד ותצליחו לתפוס שתי ציפורים במכה- גם לונה פארק אשר ימלא את גופכם באדרנלין וגם מתחמים של אנימציה ותלת מימד אשר מתאימים לכל הגילאים.

היתרון השלישי הוא שעיר הסרטים דובאי כוללת בתוכה גם מתחם קניות מרתק שהוא יותר יצירתי ומרהיב ממתחם קניות ממוצא ורגיל בקניון, גם נוחיות וגם מגוון מסעדות ובתי קפה- הכל במקום אחד!

דובאי עיר הסרטים - על הפארק

הפארק הוקם בשנת 2016 ומציע מגוון מתחמים, אטרקציות, מתקנים ומופעים אשר נותנים מענה חוויתי מלא לכל גיל. כבר אמרנו שמדובר באחת האטרקציות הגדולות והמצליחות שנבנו בהשראת סרטי הוליווד.. ואכן, מתחם הפארק נפרש על מרחב גדול הבנוי לפי אזורים אשר כוללים מתחם מתקני מים עם מסלולי מים רחבים, מספר רכבות הרים, טירות אפלות או צבעוניות, מתקנים אשר מדמים סצנות מתוך סרטים, הופעות חיות מרהיבות ושונות לילדים, למבוגרים ולכל המשפחה, מתחם משחקים לקטנטנים ועוד.. 

במתחם של  עיר הסרטים בדובאי צפוי שתעבירו בהנאה יום שלם ולכן הפארק מציע דוכני אוכל שונים, מסעדות ופינות ישיבה ומנוחה. 

עיר הסרטים דובאי מפתיעה במגוון של בתי קפה ומסעדות. מתחם עיר הסרטים של דובאי כל כך רחב וכל כך יפה, כיוון שכל אחד ממתחמי האוכל שהיא מציעה, עוצב גם הוא בהשראת הסרטים השונים.

כמו כן, תוכלו גם לצאת לסיבוב שופינג במתחם עיר הסרטים בדובאי כיוון שהפארק מציע מגוון חנויות בהשראת הסרטים השונים ואין ספק שתוכלו למצוא שם מתנות שלא רק ילדים אוהבים אלה גם מבוגרים וכך תוכלו לשמר את החוויה המרהיבה של הפארק גם לאחר מכן, עם חזרתכם אל ישראל.

פארק על מגוון הסרטים בהשראת סרטי הוליווד

גולת הכותרת של פארק עיר הסרטים בדובאי הם המתקנים אשר מדמים סצנות חיות מסרטי הוליווד ומכניסים אתכם אל זירת הסרט עצמו. בין הסרטים המוכרים שתוכלו להיפגש איתם במתחם להיכנס לתוכם ניתן למצוא את הדרדסים, שרק, מדגסקר ועוד. חלק ממתקנים אלה משולבים עם אנימציית תלת מימד מהמתקדמות בעולם.

היכרות ראשונה עם האזורים השונים במתחם

סטודיו סנטרל- אזור הכניסה הראשי של הפארק אשר מציע מתחמי קניות ואוכל אשר בנוי בהשראת סרטי הוליווד.

תמונות מאולפני קולומביה- מתחם אשר מבוסס על סרטי חברת ההפקות "קולומביה". בין הסרטים תוכלו למצוא את זומבילנד, מלון טרנסילבניה ועוד.

דרימוורקס – מתחם מקורה אשר מחולק לארבעה תתי אזורים אשר מבוססים על אנימציה. בין הסרטים והדמויות שתוכלו לפגוש באזור- שרק, מדגסקר, קונג פו פנדה, איך לאמן את הדרקון שלך וטרולים. 

שרק- מתחם שנבנה על הגובה הכולל נסיעה חשוכה ונסיעה שטוחה לילדים.

מדגסקר- מתחם הכולל מתקן אשר מבוסס על הסרט מדגסקר 3.

קונג פו פנדה- אזור המעוצב בהשראת התרבות הסינית הכולל סימולטור תלת ממדי ונסיעה שטוחה.

איך לאמן את הדרקון שלך- אזור שמציע הרפתקה גדולה, המעוצב בסגנון ויקינגי הכולל רכבת בגובה רב.

כפר הדרדסים- אזור המציע חוויה בעולם הדרדסים.

שער האריות- מבוסס על סרטי "ליונסגייט".  כולל שני מסלולים. האחד מציע הרפתקה המבוססת על סדרת סרטי "משחקי הרעב" והשני מציע מופע אשר מבוסס על סדרת סרטי "סטפ אפ".

רכישת כרטיסים בהתאם לתאריכי החופשה שלכם בדובאי

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!