חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

מלונות מומלצים דובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

מלון מפואר בדובאי? איזה מלון מומלץ בדובאי? לפניכם רשימת מלונות מומלצים למטיילים ישראלים בדובאי!

רשימת מלונות 3-4-5-7 כוכבים מומלצים למטיילים בדובאי!

המלונות המפוארים האופנתיים ביותר בטיילת דובאי כמעט כולם עם חופים פרטים.

כל מלון הוא כמו עיירה קטנה עם בריכות, מכוני ספא ומסעדות מפוארות שמהם לא תרצו לצאת.

בין האטרקציות כאן הוא המלון המפואר ביותר בדובאי בורג 'אל ערב (Burj Al Arab) ואת האמת חלק מהאנשים אומרים שהוא מעט  מיושן אבל למי שאין יכולת לקחת חדר במלון אז ממליצה מאוד לקנות כניסה לבריכות המלון ולהנות בבריכות המלון ושני פארקי Wild Wadi ו Aquaventures ושדרת הטיילת עם זריחות ושקיעות על האי פלמה ג'ומיירה המפוארת שמלאת רומנטיקה מהבוקר עד הערב

יתרונות:

הרבה אטרקציות באזור

מלונות עם שירותים מעולים

תשתיות מעולות

חופים פרטים

גישה נוחה מבחינת תחבורה ציבורית

חסרונות:

חוץ משעלות יכולה להיות יקרה בעונה התיירות אין מעבר לזה חסרונות

בגלל שהקיץ זה לא עונת התיירות של דובאי בגלל החום הקיצוני אז שליט דובאי מוחמד בין ראשיד אל מקטום עושה מבצעים גדולים על העיר

באיזה איזור מומלץ לקחת מלון בדובאי?

דובאי היא  היעד התיירותי המוביל בכל המזרח התיכון, היא עיר אדירה בגודלה,  האוכלוסייה שלה מונה מעל שלושה מיליון אנשים והיא חולשת על שטח עצום של יותר מארבעת אלפים קמ"ר.

כדי לתת לכם מושג כמה דובאי גדולה קחו לדוגמא את העיר מדריד שמונה את אותו מספר נפשות אך כל הגודל שלה הוא שש מאות קמ"ר, אז במצב כזה נשאלת השאלה באיזה אזור מומלץ לקחת מלון בדובאי. 

יש משמעות גדולה למיקום שלכם ביחס לאטרקציות שאתם מתכוונים לעשות ולראות, לעיתים הגורם בין טיול מוצלח לטיול בינוני יכול להיות זה שיקבע עד כמה הטיול שלכם לדובאי בסופו של דבר היה טוב.

מומלץ לבדוק מעט את השטח, לפני שאתם בוחרים באיזה אזור הכי מתאים לכם להיות בדובאי. למשל, אם אתה רוצים להיות בקרבת חוף הים והמרינה, שנחשבת למקום הכי תיירותי בעיר, או שבא לכם להיות קצת יותר מבודדים ומנותקים ליהנות מן המדבר והשקט והרוגע שהוא מעניק.

ערכנו עבורכם מדריך שיכול לעזור לכם לבחור באיזה אזור מומלץ לקחת מלון בדובאי, בהתאם למה שאתם רוצים לעשות שם כתיירים כמובן התחשבנו גם בתקציב שלכם.

המרינה של דובאי – המרינה של דובאי זהו אזור חדש יחסית אשר נמצא בחלק המערבי של העיר, האזור של המרינה של דובאי הוא אחד האזורים הכי תיירותיים בעיר, ותוכלו למצוא שם אטרקציות רבות בין היתר את המגדל הגבוה בעולם בורג' חליפה המתנשא לגובה של יותר משמונה מאות מטרים.

יש יתרונות רבים בשהות באזור של המרינה, זהו אזור מרכזי אם תחבורה ציבורית מצוינת שבעזרתה תוכלו לבקר בכל מקום בדובאי בקלות, חוף הים המסעדות והברים הופכים את אזור המרינה למאוד מבוקשים על ידי תיירים שמגיעים לדובאי.

במלונות יוקרה, דובאי המוכרת לנו כאחת מאיחוד האמירויות היא הכוכבת. האמירות שבה הבניין הגבוה בעולם – הבורג׳ חאליפה, מכילה מלונות היוקרה ייחודיים, בהם אפילו מלון בעל 7 כוכבים שלא נראה כמוהו מעולם. הוא ועוד מלונות נוספים מרכיבים יחדיו רשימת המלצות למלונות בדובאי שלא כדאי לפספס.

מלונות מומלצים בדובאי

בורג׳ אל ערב ג׳ומיירה – Burj Al Arab Jumeirah

״מגדל הערבים״ הוא המלון היחיד בעולם שמתהדר ב-7 כוכבים. הוא עטור שבחים ופרסים בינלאומיים – הרבה יותר מעוד מלון מומלץ בדובאי. מיקומו על אי מלאכותי 280 מ׳ מהחוף ומחובר ליבשה בגשר פרטי שעוברים בו ברכבי רולס רויס או מסוקים. מורכב מסוויטות  מאובזרות בגדלים 169-780 מ״ר, מעוצב בייחודיות ובו 9 מסעדות יוקרה ובר בגובה 200 מ׳, ספא המחובר לים וגישה לפעילויות ספורט מים ולחוף של מלון ג׳ומיירה ביץ׳ השכן.

Booking.com

כתובת: Jumeirah Beach Road, Dubai, United Arab Emirates

מלון אטלנטיס דה פאלם – Atlantis The Palm

אחד המלונות המפוארים והמפורסמים בעולם. ממוקם על חוף פרטי ברוחב 800 מטרים באי ״פאלם ג׳ומיירה״. בולט בעיצובו המשלב סגנון ערבי והשראה מהים, ומפעיל אקווריום תת ימי ופארק מים בגישה חופשית, וחדריו למעשה נמצאים מתחת לפני המים. במלון בריכות רבות ומסעדות יוקרה – כולל אחת של גורדון ראמזי, מועדון גולף, בוטיקים יוקרתיים, אפשרות להזמנת סיור במסוק, ספא ועוד. 25 דקות נסיעה ממנו נמצא הבורג׳ חאליפה.

Booking.com

לכניסה לעמוד המלון לחצו כאן!

כתובת: Palm Jumeirah, Palm Jumeirah, Dubai, United Arab Emirates

מלון ארמני – Armani Hotel

עוד מלון מפורסם שנכנס לכל רשימת מלונות מומלצים בדובאי. קרוי ע״ש מעצב העל ונבנה ע״פ חזונו – בסגנון יפני וקווים נקיים, שוכן בלא אחר מהבניין הגבוה בעולם – הבורג׳ חאליפה, ב-11 מקומותיו, וכולל כניסה פרטית. מכיל 7 מסעדות יוקרה, חדרים מאובזרים, מתחם ספא ענקי, מועדון ארמני פריבה הפופולרי וגישה ישירה לקניון דובאי היוקרתי.

Booking.com

לכניסה לעמוד המלון לחצו כאן!

כתובת: Burj Khalifa, Sheikh Mohamed Bin Rashid Boulevard, Downtown Dubai, Dubai, United Arab Emirates

מלון מריוט מרקיז – JW Marriott Marquis Hotel

מלון מרהיב המשתרע על שני גורדי שחקים שגובהם 355 מ׳, החזיק עד לא מזמן בתואר ״המלון הגבוה בעולם״. מכיל 19 מסעדות, ברים וטרקלינים, בריכות שחייה, ספא וחמאם. מיקומו בין קניונים ומרכזי עסקים מכוונים אליו קהל עסקי. 1608 חדריו מעוצבים בסגנון מודרני ובהם מתקני נוחות, חלונות המשקיפים לנוף האורבני וריהוט איכותי. ממוקם בקרבת פארק המים ״וויילד וואדי״ ומרכז הגולף של דובאי.

Booking.com

לכניסה לעמוד המלון לחצו כאן!

כתובת: Sheikh Zayed Road, Business Bay, Dubai, United Arab Emirate

מלון ME דובאי ביי מליה – ME Dubai by Meliá

המלון בעל 5 כוכבים, תוכנן ועוצב ע״י מעצבת העל זהא חדיד, וכצפוי עיצובו יוצא דופן ומשלב קו גיאומטרי וצורות אמורפיות. בקרבתו המזרקה המפורסמת של דובאי וקניון דובאי. חדריו משקיפים לנוף העיר ובהם מתקני נוחות וטכנולוגיה מתקדמים. במלון מסעדת יוקרה, בריכה, חללים מעוצבים, מרכז כושר ענק, שירות השכרת רכב, מסלולי אופניים וטרסה מרהיבה.

Booking.com

לכניסה לעמוד המלון לחצו כאן!

כתובת: Al A'amal Street The Opus by Zaha Hadid, Dubai, United Arab Emirates

מלון דה מיידן – The Meydan Hotel

מלון 5 כוכבים יחיד ומיוחד במינו הממוקם לצד מסלול מירוצי סוסים. הוא מעוצב בייחודיות בצורת גל וחזיתו זכוכית ירוקה בוהקת, והסוויטות שבו מעוצבות בגוונים חמים ואלגנטיים וכוללים מרפסות המשקיפות למסלול המירוצים. במלון ספא ובריכה בגג ומסעדות גורמה על הטרסה שגם ממנה ניתן להשקיף למסלול. בנוסף מכיל חדר כושר חדשני ומגרש טניס וקרוב לחוף ולמוקדי תיירות וקניות.

Booking.com

לכניסה לעמוד המלון לחצו כאן!

כתובת: The Meydan Hotel, Meydan Racecourse, Nad Al Sheba, P.O. Box 9305, 9305

ג׳ומיירה ביץ׳ – Jumeirah Beach Hotel

מלון בעל 5 כוכבים וחוף פרטי ששופץ ושודרג לאחרונה. כמו מלונות רבים בדובאי, גם לו עיצוב אדריכלי מיוחד – מזכיר צורת גל. בקרבת המלון, נמצא פארק המים וויילד וואדי המאפשר לאורחיו כניסה חופשית אליו, בנוסף ל-5 בריכות השחיה וקיר הטיפוס שבו. במלון מעל 10 מסעדות וברים מכל העולם, טרקלין מפואר בגג, ובחדריו חלונות גדולים המשקיפים למפרץ הפרסי ומתקני נוחות חדשניים. בקרבתו שוק ג׳ומיירה המפורסם.

Booking.com

לכניסה לעמוד המלון לחצו כאן!

כתובת: Jumeirah Beach Road, Umm Suqeim, Dubai, United Arab Emirates

פאלאס דאונטאון – Palace Downtown

מרגיש כמו ארמון. פופולרי מאוד, שוכן במבנה מפואר ונמצא ממש מול מזרקות דובאי המשקיפות לבורג׳ חאליפה ולאגם שמסביבו, וליד קניון דובאי. מעוצב בסגנון אוריינטלי מודרני בדגש על חדרי הרחצה והמרפסות. למלון בריכה חיצונית ובה שדרת דקלים, ספא וחמאם המכילים אמבטיות עיסוי וסאונות, חדר כושר מקצועי, 4 מסעדות מגוונות וחדרים מאובזרים טכנולוגית.

Booking.com

לכניסה לעמוד המלון לחצו כאן!

כתובת: Sheikh Mohammed bin Rashid Boulevard, Downtown Dubai, PO bOX 9770

ארבע העונות, ג׳ומיירה – Four Seasons Resort Dubai at Jumeirah Beach

אתר הנופש שבחוף ג׳ומיירה מתהדר ב-5 כוכבים, וממוקם רבע שעה מהבורג׳ חאליפה. לאתר חוף פרטי, 2 בריכות שחייה חיצוניות, מגרשי טניס, מסלול ריצה, ספא איכותי, חדר כושר, מסעדות גורמה וטרקלין בגג, המשקיף לבורג׳ חאליפה. החדרים מעוצבים בסגנון משולב אוריינטלי ומודרני ומכילים שירות השאלת פלייסטיישן ו-xbox. בחדרי הרחצה אמבטיה חיצונית מפוארת ומקלחת גשם.

Booking.com

לכניסה לעמוד המלון לחצו כאן!

כתובת: Jumeirah Road, Jumeirah, Dubai, United Arab Emirates

פאלאצו ורסאצ׳ה דובאי – Palazzo Versace Dubai

זוהי המלצה על מלון בדובאי – זה רק נראה כמו ארמון באיטליה. המלון מעוצב בהשארת ארמונות איטליה ומאובזר בהתאם – שנדלירים, בדי ורהיטי יוקרה שעוצבו בבלעדיות ע״י מעצבי משפחת ורסאצ׳ה בעצמם. מיקומו בקרבת חופי דובאי קריק ואטרקציות רבות, מכיל 8 מסעדות וברים בטרסות פתוחות ו-3 בריכות מעוטרות בפסיפס וצמחיה.

Booking.com

לכניסה לעמוד המלון לחצו כאן!

כתובת: Jaddaf Waterfront, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

מלונות זולים במרינה של דובאי

מלון פרל מרינה (Pearl Marina Hotel Apartment)

מלון דירות זול ואיכותי.
המלון ממוקם במרינה עם נוף מדהים לתעלה, ומציע ארוחת בוקר מעולות, על אף שהחדרים מגיעים עם מטבח מאובזר, זהו מלון ארבע כוכבים בתקציב יחסית נמוך לשאר המלונות באזור של המרינה. 

בקרבת המלון תמצאו את קניון דובאי מרינה (Dubai Marina Mall) אשר נמצא במרחק של חמש דקות נסיעה וגם קניון האמירויות (Mall of the Emirates) אשר נמצא במרחק של עשרים דקות נסיעה ברכב או בתחבורה הציבורית היעילה של דובאי. 

במרחק הליכה מהמלון יש כמה מסעדות טובות. קיוסקים, ושירות שמירת חפצים זמינים בדלפק הקבלה, ויש במלון גם מכון כושר סופר מודרני.

Booking.com

לכניסה לעמוד המלון לחצו כאן!

כתובת: Marina Waterfront, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

מלון דירות ג’אנה מרינה (Janah Marina Hotel Apartments)

זהו מלון אשר ממוקם באזור מרכזי במרינה ומספק נוף מדהים לים, המלון נמצא בקרבת המון אטרקציות, מסעדות ברים וחוף ים יפיפה.

Booking.com

לכניסה לעמוד המלון לחצו כאן!

כתובת: Al Seba Street, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

מלונות זולים באזור אל-ברשה

זהו אזור קצת פחות מרכזי בעיר אך קרוב מאוד ובאמצעות התחבורה הציבורית שמאוד נגישה תוכלו לחסוך לא מעט כסף שהייתם מוציאים באזור יותר מרכזי. 

מלון אל חורי (Al Khoory Atrium)

זהו מלון ארבעה כוכבים הכולל בריכת גג עם נוף מדהים על דובאי, זהו מלון מאוד ידידותי למשפחות, ולזוגות שרוצים לישון באזור מעט יותר שקט של העיר. המחירים של המלון סבירים בהחלט.

Booking.com

לכניסה לעמוד המלון לחצו כאן!

כתובת: Sheikh Zayed Road Al Barsha 1, Al Barsha, Dubai, United Arab Emirates

מלון עלית ביבלוס – Elite Byblos Hotel

זהו מלון בדירוג של חמישה כוכבים, אך עדיין תוכלו למצוא בו מחירים סבירים בהחלט ביחס לאזורים אחרים בדובאי, המלון נמצא ממש בקרבת קניון האמירויות ותוכלו למצוא בו גם מסעדה ערבית  אותנטית אשר נחשבת לאחת הפופולרית בדובאי, המגישה אוכל מזרח תיכוני מהמטבח האמירטי.

Booking.com

לכניסה לעמוד המלון לחצו כאן!

כתובת:  Barsha 1 – Behind Mall of the Emirates, Al Barsha, PO box 390531 Dubai, United

 


המלונות השווים בפלמה ג'ומיירה :

Atlantis, Royal Mirage One and only, Waldorf Astoria, Zabeel Saray, One and only, Four Seasons, Madinat Jumeirah, Jumeirah Beach, Burj Al Arab, Le Meridien Mina Seyahi, Westin

לסיכום – האיזורים והמלונות המומלצים לישראלים:

Atlantis

Burj Al Arab

Zabeel Saray – אחד המלונות האהובים עם עם חוף הים הפרטי הכי נקי וארוך בדובאי ובריכה משוגעת

Jumeirah Beach

Booking.com

שאלות נפוצות לגבי מלונות בדובאי

דובאי ידועה במלונות המפוארים שלה. כמה מרשתות המלונות הידועות בדובאי הן רדיסון, הייאט, ג'ומיירה, הילטון ושרתון.

במשך מאות שנים, דובאי הייתה ידועה כאחד היעדים הראוותניים ביותר בעולם. זהו ביתם של מרכזי קניות מדהימים, מסעדות, וחשוב מכך, מלונות.

המלונות הטובים ביותר בדובאי הם מהמפוארים בעולם. ככל שהתיירות ממשיכה לצמוח בדובאי, יהיו יותר ויותר אפשרויות למלונות.

באיזה איזור לקחת מלון?

זו שאלה של העדפה אישית. האזורים בדובאי ממוקמים כולם באזור אחד כך שהשהייה בכל אחד מהם תעניק לכם את אותה חוויה. זה תלוי בך להחליט היכן אתה רוצה שהמלון שלך יהיה.

אתה יכול להישאר בבורג' ח'ליפה שיש בו את הבניין הגבוה בעולם ולקבל את הנוף המלא של דובאי או לבחור איפשהו ליד מידן שבו יש קניון, גנים יפים ומסלול מרוצי סוסים.

דובאי היא עיר ענקית עם כמה קהילות מגוונות באמת. תמצא כמה אזורים ידידותיים יותר למשפחה, בעוד שאחרים מתמקדים יותר בעסקים.

אם אתם מחפשים מלון ליד שדה התעופה, עדיף להישאר באזור ג'בל עלי. אזורים אלו בדרך כלל שקטים יותר ויש להם קישוריות טובה יותר לשדה התעופה.

אם אתם מחפשים מלון ליד קניון דובאי, אז לבורג' ח'ליפה יש מלונות רבים סביבו הנותנים מענה לתיירים ולנוסעים עסקיים כאחד.

תעשיית התיירות היא אחת הענפים המשגשגים בדובאי. יחד עם התיירות, איחוד האמירויות הערביות גם השקיעה רבות בתעשיית האירוח שהביאה הרבה יתרונות למדינה. ממשלת איחוד האמירויות לקחה יוזמות שונות כדי להפוך את דובאי ליעד תיירותי כמו בניית שדות תעופה חדשים ואפילו השקת חברת התעופה שלה Etihad Airways.

דובאי היא אמירות באיחוד האמירויות הערביות, השוכנת בחוף הדרומי של המפרץ הפרסי.

לדובאי יש קו רקיע עוצר נשימה עם בניינים גבוהים וארכיטקטורה מרשימה. לעיר יש גם חופים ברמה עולמית, חיי לילה ואפשרויות בילוי. דובאי היא ביתם של מלונות מפוארים רבים המציעים אירוח ושירותים נהדרים לאורחים.

זה תלוי מאוד באיזה אזור אתם בוחרים באיזה רמה של מלון אתם מתאחסנים, טווח המחירים של מלונות בדובאי נע בי כמה מאות שקלים ללילה ויכולים להגיע לכמה אלפים.

זה מאוד תלוי איזה סוג של טיול אתם מתכננים, אם אתם מחפשים חיי לילה סוערים ומגוון גדול של אטרקציות אזור המרינה מושלם עבורכם, האזור של אל ברשא לדוגמא הרבה יותר רגוע עם מחירים יותר טובים ממרכז העיר ומתאים בעיקר למשפחות.

כמובן זוהי עיר מדהימה שתוכלו למצוא אפילו מלונות המדורגים בשבע כוכבים, אלה מלונות שמתחרים מול המלונות הטובים ביותר בעולם, כמובן שהמחירים בהתאם.

פאלם ג'ומיירה או אי הדקל הוא אחד המקומות המדהימים ביותר של דובאי, זהו אי בצורת דקל המחובר לדובאי. באורך של כמה קילומטרים מההתחלה ועד לקצה האי, שם תוכלו למצוא את מלון אטלנטיס, אחד המלונות המפוארים בעיר והעתק של מלון שנמצא באיי בהאמה.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!