חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

פארק אתגרים בדובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

פארק האתגרים של דובאי - פארק אתגרי לילדים ולכל המשפחה

פארק האתגרים של דובאי – פארק אתגרי לילדים המספק להם ולכם יום של כיף בלתי נגמר. אם אתם מתכננים בקרוב טיול לדובאי ואתם מתכוונים לקחת את הילדים, אין סיכוי שאתם מפספסים את החוויה המושלמת של פארק האתגרים של דובאי. מעבר לכך שאתם חווים את החוויה יחדיו כל המשפחה הפארק מספק גם חוויה חינוכית אשר מלמדת את הילדים על הטבע באזור. 

הפארק בנוי בצורה מושלמת מבחינת תכנון כך שגם אם תתקעו רעבים תוכלו לבחור בין אחת המסעדות שנמצאות במקום, קל מאוד להגיע לפארק ואתם יכולים לבחור בין המטרו של דובאי לבין אוטובוס או מונית, בכל מקרה הכל מאוד מסודר וכמעט כולם בדובאי דוברי אנגלית מה שעוזר מאוד לגביי ההתמצאות בעיר.

פארק אתגרים בדובאי מומלץ ביותר ושווה ביותר לתכנן את הטיול עם הילדים לדובאי להגיע לפארק המקסים ולהנות מזכרונות משפחתיים לכל החיים.

אם אתם מתכננים טיול לדובאי עם הילדים אתם בטח מחפשים יעדים אטרקטיביים המתאימים להם, הטיול היוצא דופן לדובאי טומן חוויות בלתי נשכחות וזכרונות טובים שנחרטים לתמיד. לעיתים אנו אומרים על חוויה מסוימת שהיא חד פעמית וזה באמת הופך אותה לחשובה לנו ומשאירה זכרונות נעימים, דובאי היא עיר המספקת לתיירים אינספור חוויות חד פעמיות בבת אחת כך שהפיתוי להספיק ולראות את הכל הוא גדול מאוד.

לכן מומלץ מאוד לתכנן את הטיול מבעוד מועד כמה שיותר טוב במיוחד אם אתם לוקחים את הילדים עמכם, חשוב לתכנן מה לעשות בימים שאתם שם, וכמובן חשוב לתכנן את הטיול כך שהילדים יוכלו להנות ולא להרגיש לא בנוח מה שעלול להפוך את הטיול לפחות מוצלח.

אחד היעדים המיוחדים ביותר אותם תוכלו למצוא בעיר זה פארק האתגרים של דובאי, פארק אדיר בגודלו ובתוכן הרב שהוא מציע עבור המבקרים במקום, בפארק תמצאו אין סוף אטרקציות ותוכלו לבלות בו יום שלם בלי להרגיש שהזמן עובר. 

פארק האתגרים של דובאי נחשב לאחד הגדולים ביותר במזרח התיכון, והוא מכיל בתוכו כל כך הרבה אטרקציות מדהימות בשביל הילדים וגם בשבילכם המבוגרים. תחשבו שאתם באמצע המדבר ואתם מגיעים ליער אמיתי זהו ללא ספק מחזה יוצא דופן. 

פארק האתגרים של דובאי הוא פארק טבע בו אתם מטפסים על העצים בעזרת סולמות וחבלים, הפארק בנוי משבילים העוברים בין העצים ובתוך הטבע המרשים מסביב, ישנם מספר מסלולים שונים כך שניתן למצוא מסלול מתאים לכל אחת ואחד.

פארק אתגרים בדובאי שעות פתיחה, דרכי הגעה ועוד…

כאשר אתם מתכננים לבלות יום בפארק אתגרים בדובאי יש לתכנן את היום ביעילות מפני שבקלות אנו עלולים למצוא את עצמנו במצב שלא הספקנו לראות את המקום ולהנות ממנו כמו שצריך.

לשמחתנו הפארק פתוח לאורך כל ימות השבוע כך שזה מקל מאוד מבחינת תכנון הטיול שלנו, מומלץ להגיע כמה שיותר מוקדם כדי שניתן יהיה לנצל את היום במלואו, הפארק פתוח בין הימים שני עד שישי בין השעות שתיים בצהריים ועד לעשר בלילה, ביום שבת וראשון הפארק פתוח מעט יותר זמן בין השעות תשע בבוקר עד השעה אחת עשרה בלילה, ימי ראשון ושבת הם הימים המומלצים שכן תוכלו לנצל את היום במלואו.

פארק האתגרים של דובאי ממוקם באזור שמאוד קל להגיע אליו, אתם יכולים לבדוק בצורה קלה לגביי התחבורה הציבורית בעיר. דובאי מתוכננת בצורה מאוד נוחה ומתחשבת בתיירות כך שללא בעיה תמצאו מטרו מעולה או אוטובוס שיביא אתכם עד המקום בקלות רבה.

חשוב לקחת בחשבון כמה דברים קטנים כמו למשל יש הגבלת גובה על חלק מהמתקנים כך ששווה לבדוק לפני מה הגובה שלהם, ילדים בגובה מטר וחמישה סנטימטר יוכלו להתחיל להנות מרוב המתקנים בפארק, וילדים מגובה של מטר וחמישה עשר סנטימטר יכולים להנות מכל המתקנים בפארק.

מבחינת ביגוד, ההמלצה של המקום היא ללבוש בגדים נוחים אך חשוב לקחת בחשבון שרוב הסיכויים שאתם הולכים להתלכלך, לכן מומלץ ללבוש בגדים פשוטים.

פארק אתגרי לילדים - חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה

כאשר אתם נמצאים בטיול עם הילדים בדובאי ישנם כמה אטרקציות שאסור לכם לפספס אחת מהן היא הפארק האתגרי של דובאי, זהו פארק אתגרי לילדים אך הוא בהחלט מספק חוויה נהדרת לכל המשפחה. 

כמובן שאתם יכולים להיות רגועים מבחינת הבטיחות של הפארק, מעבר לכך שאתם מחוברים כל הזמן לרתמה בטיחותית אתם אף פעם לא נשארים לבד וזוכים לליווי צמוד של מדריך מקצועי.

הפעילות בפארק היא כזו המאפשרת לכם כמשפחה להתגבש ולהנות מיום שהוא באמת יוצא דופן בטבע, ישנם מעל לשמונים אתגרים בפארק ואינספור פעילויות מעניינות כך שזה בהחלט מומלץ כמשפחה לבלות את היום בכיף, בפארק תוכלו למצוא נוחיות מסודרת וכמה מקומות בהם ניתן לקנות אוכל לילדים וכמובן גם לכם.

הפארק מאוד מעודד אתכם להביא מצלמה ולצלם כמה שיותר כדי שישארו לכם זיכרונות מתוקים מן החוויה אותה פארק אתגרי לילדים בדובאי מספק.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!