חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

אתרי הצלילה השווים ביותר בדובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

צלילה בדובאי (Scuba Diving): אילו אתרי צלילה בדובאי הם חובה לצוללנים מתחילים או מתקדמים? בא לך לצלול בתוך אקווריום? שמעת על בריכת צלילה? לאיזה חוף מומלץ ללכת כדי לצלול? בא לך לעשות רישיון כוכב צלילה בחופים הקסומים של דובאי? איפה לעשות שנורקלינג? הכל פה!

כל מה שצריך לדעת על צלילה בדובאי

בשנים האחרונות דובאי הופכת להיות אחד המקומות האידיאליים בעולם לנופש, זוהי עיר שיש לה מה להציע לתייר כמעט בכל תחום, בשנים האחרונות דובאי הפכה להיות יעד צלילה מפתיע שעוד ועוד צוללנים מגלים את אתרי הצלילה המדהימים והייחודיים.

בדובאי יש מספר אתרים המציעים מגוון חוויות צלילה החל מצוללנים מתחילים עד למתקדמים, באזור של החוף המזרחי יש חיי מים ססגוניים, וגם אוניות טרופות שהפכו להיות מלאות בחיים, היתרון של צלילה בדובאי הוא שגם אם לא צללתם מעולם תוכלו לעשות זאת בפעם הראשונה בדובאי.

אחת האטרקציות המדהימות שתוכלו לעשות זה צלילה באקווריום הגדול בעולם וגם בבריכה הכי עמוקה בעולם (Deep Dive Dubai), אספנו עבורכם את אתרי הצלילה הכי שווים בדובאי.

בא לכם לשנרקל? הכירו את DEEP DIVE בדובאי

איפה לצלול בדובאי

אינצ'קייפ 1 בחוף המזרחי (Inchcape 1, Fujairah)

צוללנים מתקדמים המעוניינים לרדת לעומק, יוכל לעשות זאת  בחוף המזרחי של דובאי, זרימת המים בחוף משתלבת עם מימיו של האוקיינוס ההודי, מה שמעניק לחיים התת מימיים נוף שונה לחלוטין ב ממה שתמצא בחופי אחרים. 

שינוי זרמי המים מעניקים מגוון מדהים של אלמוגים ובעלי  חיים מדהימים, זה נחשב לאזור צלילה מדהים שמושך אליו בכל עונה המון צוללנים מכל רחבי העולם, כאמור זהו אזור צלילה למקצוענים אך יש גם המון אזורים המתאימים למתחילים ואפילו לאלה שלא צללו מעולם.

שרם רוק (Sharm Rock, Fujairah)

אתר צלילה זה נמצא גם באזור החוף המזרחי אולם זהו אתר מתאים גם לצוללנים מתחילים, שרק רוק נקרא גם בפי המקומיים שלוש סלעים, האתר נמצא ליד כפר דייגים קטן פוג'יירה, זהו אתר אידיאלי לצלילה לפחות עומק כאשר צוללים באתר לעומקים של חמישה עד שלוש עשרה מטרים.

יש המון בעלי חיים באזור הצלילה, המון סוגים של דגים מיוחדים ואפילו תוכלו לראות דיונונים גדולים, צבי מים ענקיים ועוד מגוון גדול של חיים מימיים, כאמור אתר זה מתאים לצוללנים מתחילים אך עם ניסיון זהו אתר שפחות מתאים לאלה שעומדים לצלול לראשונה בחייהם.

זינב (Zainab, Dubai)

זהו אתר צלילה מדהים שיש בו כמה ספינות טרופות שהאחרונה ששקעה הייתה בשנת שישים ותשע וגרמה להרבה כאבי ראש בגלל חשש של דליפת דלק, זה נחשב לאחד האתרים הפופולריים ביותר בדובאי, זהו אתר צלילה לצוללנים עם ניסיון ולא למתחילים.

האטרקציה של האתר זוהי הספינה הטרופה הנמצאת בעומק של שלושים מטר ומקיימת חיים מטריפים הכוללים מגוון אדיר של בעלי חיים ימיים, אלמוגים, דג עטלף מדהימים, ברקודות, ועוד כאלה שרוב הסיכויים יצליחו להפתיע אתכם. 

הבריכה העמוקה בעולם בדובאי (Deep Dive Dubai)

בריכת הצלילה של דובאי היא ללא ספק אחת האטרקציות שמושכות אליהן הכי הרבה עניין ותיירים, זוהי הבריכה העמוקה בעולם שמגיעה לעומק של שישים מטרים, זוהי אטרקציה ייחודית פשוט חוויה אדירה ובלתי נשכחת.

מה שטוב בבריכת הצלילה בדובאי זה שהיא מתאימה לכולם גם למתחילים וגם למתקדמים ואפילו לאלה שלא צללו אפילו לא פעם אחת במהלך חייהם, אתם יכולים לעשות צלילה אחת עם מדריך צמוד שמלווה אתכם לאורך כל התהליך או לעשות כמה צלילות שיקרבו אתכם להסמכה לצלילה.

הצלילה הראשונה מתאימה לילדים החל מגיל עשר, כך שזאת בהחלט חוויה משפחתית מומלצת בדובאי, לאלה שמוסמכים לצלילה לעומקים יש את האפשרות לצלול לעומק של שישים מטר ולגלות שם עיר נטושה מלאה בבעליי חיים מדהימים, 

אם מעולם לא צללתם, התחילו איתנו את ההרפתקה התת -ימית שלכם. בין אם אתה רוצה לנסות צלילה אחת לרשימת הדלי שלך או לעשות את הצעדים הראשונים לקראת הסמכה כצולל, אתה יכול לעשות את הצלילה הראשונה שלך, יש מגוון גדול של אפשרויות צלילה בבריכה העמוקה בעולם.

צלילת שנורקלינג במפרץ דובאי (Snorkeling Trip to Fujairah with Lunch)

צלילה באמצעות שנורקלינג בדובאי זוהי חוויה מדהימה, במקרה זה אתם לא צריכים להיות צוללנים מוסמכים או כל הרשאה אחרת, הצלילה מתחילה בשייט בסירות יוקרה אל עבר אי השנורקלינג של דובאי.

אתם מקבלים ציוד צלילה פשוט הכולל שנורקלינג וסנפירים לרגליים כדי שתוכלו לשחות יותר בקלות, צלילה בשנורקלינג מתאימה לכל הגילאים וזוהי חוויה משפחתית הכוללת שתייה חופשית בסירה, ובסוף הצלילה אתם אפילו נהנים מארוחה טובה בנוף המדהים של המפרץ הפרסי.

מה צריך לדעת על צלילה בדובאי

הבריכה העמוקה בעולם בדובאי (Deep Dive Dubai)
הבריכה העמוקה בעולם בדובאי (Deep Dive Dubai)

צלילה בדובאי היא דבר רציני, האמירטים לוקחים את הנושא ברצינות רבה, לכן מומלץ להתנהג בהתאם להוראות והנהלים המתבקשים, אסור לצלול בדובאי ללא השגחה של מדריך גם אם אתם צוללנים מוסמכים, חשוב להישמע להוראות הבטיחות הן נועדו כדי להגן עליכם.

יש כמה אתרי צלילה מעולים בדובאי שחלקם מיועדים רק לצוללנים מוסמכים, אך יש גם לא מעט אתרי צלילה לאלה שלא צללו מעולם, בכל מקרה בעת צלילה אסור לגעת ובוודאי אסור לקחת שום דבר מהים, זוהי עבירה פלילית והם מאוד מקפידים על כך.

מומלץ לתכנן מראש את טיול הצלילה שלכם כדי שתוכלו ליהנות מאתרי הצלילה השווים ביותר בדובאי, חופשת צלילה בדובאי יכולה להיות גם אטרקציה מדהימה למשפחות, 

אפשר לעשות כל מיני סוגים של צלילות כאשר בכל מקרה לחוות את הבריכה העמוקה ביותר בעולם, זוהי אטרקציה שפשוט מתאימה לדובאי ששוברים שיאים כמעט בכל דבר חדש שהם יוצרים.

שאלות ותשובות בנוגע לאתרי הצלילה השווים ביותר בדובאי

דובאי נחשבת לאזור מעולה לצלילה ויש כמה אתרים מדהימים שמושכים אליהם אינספור צוללנים מרחבי העולם מדי שנה, תוכלו לצלול בדובאי גם אם מעולם לא צללתם בעזרת הדרכה של צוללנים מוסמכים ומקצועיים, ובמקרה ויש לכם הסמכת צלילה תוכלו לצלול במקומות מיוחדים ומרגשים.

בעיקרון כן, אך כמובן שיש כמה אתרי צלילה שמיועדים עבור צוללנים בעלי הסמכה, יש כמה פתרונות עבור אלה שלא צללו אף פעם, כמו למשל צלילה בבריכה של דובאי אשר נחשבת לבריכה העמוקה ביותר בעולם, או לעשות צלילת שנורקלינג באי השנורקלים המדהים.

המחירים של צלילה בדובאי מתחילים החל מחמש מאות שקלים, יכולים להגיע גם לאלף ויותר תלוי באיזו חבילה אתם בוחרים, איפה אתם צוללים כמה זמן נערכת הצלילה.

בוודאי, זאת נחשבת לאחת האטרקציות הכי מבוקשות בדובאי, זוהי חוויה שמתאימה גם למשפחות וילדים החל מגיל עשר כבר יכולים לצלול, גם אם לא צללתם אף פעם תוכלו בעזרת הדרכה ללמוד איך צוללים ולהגשים את החלום שלכם, זוהי הבריכה העמוקה בעולם בעומק שיא של שישים מטרים.

צלילת שנורקלינג במפרץ דובאי
צלילת שנורקלינג במפרץ דובאי

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!