חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

המרינה של דובאי – כל מה שצריך לדעת

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

אטרקציות מסעדות ועוד על המרינה של דובאי

המרינה של דובאי שוכנת אל מול המפרץ הפרסי, זהו אחד האזורים הכי יוקרתיים של העיר, וגם הכי מוכרים מבחינת התיירות הנכנסת של דובאי, 

המרינה של דובאי מתאפיינת בעושר רב זהו המקום בו תמצאו את הבניין הגבוהה ביותר בעולם, את מכוניות העל של דובאי ויאכטות רבות שיוצאות ונכנסות אל המרינה.

הפער האדיר בין המדבר מצד אחד והים מצד שני בשילוב עם המרינה המדהימה הופך את הביקור במקום ללא פחות מקסום, חלק נכבד מהאטרקציות של העיר נמצאות במרינה של דובאי או בסמוך אליה זהו אזור של בילויים, בתי מלון, מסעדות, מועדונים וברים ולא פחות חשוב אזור מעולה לשופינג בדובאי.

כמובן בגלל הקרבה לחוף הים תוכלו למצוא גם חופים מדהימים מסודרים ומושקעים עם חול לבן מקסים, בחופי הים תוכלו למצוא מגוון גדול של אטרקציות לילדים החל מפארקי שעשועים ומגוון גדול של פעילויות וכמובן גם שפע גדול מאוד של אטרקציות למבוגרים.

המרינה של דובאי היא שילוב של חופשת אקסטרים יחד עם חופשה שלווה ורגועה, זה לגמרי תלוי בכם המרינה היא מקום אידיאלי לביקור עם ילדים ותוכלו למצוא כל הזמן מה לעשות איתם, אספנו עבורכם מבחר של אטרקציות תוכלו לעשות עם הילדים או לבד.

שייט במרינה של דובאי
שייט במרינה של דובאי

איזה אטרקציות בולטות יש במרינה של דובאי

חופי הים של המרינה של דובאי

במרינה של דובאי יש שתי חופים עיקריים, חופים אלה ידידותיים למשפחות ומציעים שפע גדול אטרקציות, כמו למשל אקווה פארק זהו אחד הפארקים המומלצים ביותר בדובאי לביקור משפחתי זהו פארק מים של מתנפחים הגדול ביותר בעולם.

כמובן שתוכלו למצוא בחופי הים חיי לילה תוססים, זהו גם אזור שפחות מקפידים בו ויש ברים עם אלכוהול מועדוני חוף וכמובן מסיבות אל תוך הלילה, הנופים המדהימים של חופי הים בדובאי ללא ספק מוסיפים רקע מדהים לחוויה.

טיול לאורך המרינה – פשוט צאו לטייל בשבילי ההליכה ותחוו נופים מדהימים של דובאי קו הרקיע של הבניינים המדהימים מצד אחד ומצד שני הים הפתוח והכחול, לאורך המרינה תוכלו לראות יאכטות מדהימות שחלקן מוערכות בכמה עשרות מיליוני דולר.

אפשר לשכור אופניים ולטייל לאורך רצועת החוף המדהימה עם החולות הלבנים, הכל מסודר כמו שצריך וזהו טיול של חצי שעה, שימו לב למצנחים ולשאר האטרקציות המלהיבות באזור.

ביקור בגורדי השחקים של המרינה של דובאי – העיר דובאי ידועה בזכות גורדי השחקים פורצי הדרך והגבולות שלה, 

רק באזור המרינה תוכלו למצוא כמה מהבניינים הגבוהים ביותר במזרח התיכון, כמו למשל, מגדל הנסיכה שמתנשא לגובה של ארבע מאות וארבע עשרה מטר,

שימו לב שרוב המבנים במרינה של דובאי הם מגדלי מגורים כך שרוב הסיכויים לא תוכלו להיכנס אליהם אלא רק להתרשם מהעיצוב המרהיב והגובה יוצא הדופן.

קניון מרינה דובאי 

 על אף שתוכלו למצוא בדובאי את הקניונים הכי גדולים והכי שווים, קניון מרינה דובאי הוא האמנם מעט יותר צנוע, אך עדיין תוכלו למצוא בו שפע של חנויות אופנה, 

מותגי תכשיטים, וכמובן בתי קפה, מסעדות, ובית קולנוע מודרני ועתידני שמאוד כדאי לראות בו את אחד הסרטים החדשים שמוקרנים בו.

שייט במפרץ הפרסי – אחת החוויות שמגלות לכם את דובאי מזווית מעט אחרת זהו שייט במרינה, השייט הוא בסירות יוקרה מפנקות מלווה בכוס שמפנייה, 

כאשר אתם חולפים דרך יעדים מדהימים כמו למשל בורג' אל ערב המרשים, המלון המפורסם אטלנטיס ועוד המון יעדים מקסימים, ניתן לערוך שייט ארוך כולל מסיבה בהזמנה מראש ובהתאמה אישית.

איפה להישאר במרינה של דובאי

המרינה של דובאי היא אחד המקומות היותר תיירותיים בדובאי לכן יש באזור כמה אפשרויות במידה ואתם מעוניינים להישאר ללון במקום,  יש כמה בתי מלון החל משלושה כוכבים עד למלונות פאר יוקרתיים, אופציה נוספת היא לשכור חדר בבית דירות, אלה חדרים ברמה גבוהה מצוידים ומאובזרים. 

זה מאוד תלוי מה אתם מחפשים למשל אם אתם בטיול משפחות יחד עם הילדים, רוב הסיכויים שתרצו מקום אחד מסודר ואם אפשר שיהיה קרוב לכמה שיותר אטרקציות, האזור של המרינה של דובאי הוא אזור יוקרתי לכן המחירים בו יהיו גבוהים יותר ביחס לאזורים פחות אטרקטיביים.

מצד שני כאשר אתם נמצאים קרוב יותר לאטרקציות אתם גם חוסכים זמן וגם כסף, כך שהשיקול תלוי בכמה גורמים, שימו לב בעונת השיא רוב החדרים במלונות ובדירות נתפסים במהירות, לכן מומלץ להזמין לעצמכם מקום מספיק זמן לפני

אטרקציות במרינה של דובאי
אטרקציות במרינה של דובאי

שאלות ותשובות בנוגע למרינה של דובאי

המרינה של דובאי זהו אחד האזורים הכי מבוקשים בדובאי, רוב התיירות מתנקזת לשם בעיקר בשל העובדה שיש ברינה מגוון גדול של אטרקציות, בתי מלון, מסעדות, ברים, ועוד מגוון גדול של דברים אטרקטיביים לעשות ולראות.

אם אתם מגיעים בתחבורה ציבורית, הדרך הטובה ביותר היא באמצעות המטרו, קווי המטרו מסודרים בדובאי לפי צבעים ואתם צריכים לעלות על המטרו צבע אדום, גם מוניות היא דרך טובה להתנייד בדובאי והמחירים יחסית סבירים כך שזאת אופציה שאפשר לקחת בחשבון.

כן יש לכם כמה אופציות לא רעות בכלל, אך חשוב לקחת בחשבון שזהו אזור תוסס מאוד כך שאם אתם מחפשים שקט, פחות תמצאו שם, מצד שני תוכלו ליהנות במרינה של דובאי מאינספור אטרקציות אטרקטיביות.

בהחלט, המרינה של דובאי היא אזור מעולה לטיול עם הילדים אתם יכולים למצוא עבורם מגוון גדול של פעילויות ודברים מעניינים לעשות,  שווה לתכנן מראש את הטיול המשפחתי שלכם לדובאי ולהתמקד במרינה שמציעה אינספור אטרקציות מלהיבות.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!