חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

האקווריום של דובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

האקווריום של דובאי אטרקציה חובה עבור הילדים ובשבילכם

דובאי היא עיר שלא מפסיקה להפתיע את אלה מבקרים בה, כל כך מפתיעה שרק בעיר כמו דובאי תוכלו למצוא, את אחד מבין האקווריומים הגדולים בכל העולם. מלבד האקווריום הענק שמכיל עשר מיליון קוב מים.

יש במקום עוד אטרקציות מלהיבות כמו למשל, אקווריום תעלה אדירה שמרגיש כאילו אתם הדגים והם אלה שבוחנים אתכם, גן חיות מתחת למים, מפרץ פינגווינים,  התנינים הגדולים בעולם ועוד המון בעלי חיים ימיים מעניינים מאוד.

כאשר אתם מתכננים חופשה בדובאי עם הילדים האקווריום של דובאי הוא אטרקציה חובה עבורם וכמובן גם בשבילכם, את האטרקציות שיש במקום זהו מפגש קרוב עם החיות ואפילו מפגש קרוב עם פינגווינים חמודים כאשר אתם נכנסים ממש אל בית הגידול שלהם.

ביקור באקווריום של דובאי
ביקור באקווריום של דובאי

מה יש לראות ולעשות באקווריום של דובאי

האקווריום של דובאי מעוצב בצורה פשוט מדהימה, קשה להאמין כמה המקום גדול וכמה בעלי חיים הוא מכיל, וכל זאת נמצא בתוך אחד הקניונים הגדולים והמרשימים ביותר שככל הנראה תראו בחייכם שווה גם לעשות סיבוב בקניון יש בו עוד המון אטרקציות מעולות. 

האקווריום של דובאי 

כאמור האקווריום של דובאי הוא אחד הגדולים בכל העולם והוא מכיל מעל לעשרה מיליון ליטרים של מים, מעל שלושים ושלושה מינים שונים של בעלי חיים שחיים בתוכו. קשה להאמין עד שרואים את האקווריום במציאות כמה הוא מרשים וגדול. 

אחת החוויות שכל אחד אוהב לראות בעיקר ילדים, זהו הזמן בו מאכילים את הכרישים צוללנים אמיתיים נכנסים למים יחד עם שאר בעלי החיים ומאכילים את הכרישים שמגיעים לטרוף את האוכל שלהם.

מעבר לכמה סוגי כרישים שחיים באקווריום יש עוד המון מינים של בעלי חיים מדהימים, אפשר לבהות באקווריום שעות ועדיין למצוא דברים חדשים כל הזמן.

המנהרה התת ימית

קשה לתאר את ההרגשה המדהימה כאשר אתם עוברים בתוך המנהרה התת ימית, זוהי מנהרה שקופה לחלוטין באורך המדהים ש ארבעים ושמונה מטר ובגלל המבנה שלה היא מעניקה לכם זווית צפייה של מאתיים שבעים מעלות.

כאשר אתם עוברים במנהרה אתם רואים אינספור דגים מטריפים ועוד מגוון גדול של בעלי חיים ימיים, זוהי חוויה מדהימה שאתם רואים את הדגים מזווית שונה לחלוטין ממה שאנחנו רגילים.

מפגש עם בעלי חיים

האקווריום של דובאי מציע למבקרים בו מפגש עם בעלי חיים מיוחדים וייחודיים, זהו המקום היחיד בדובאי שתוכלו למצוא פינגווינים, יש להם מרחב מחייה מיוחד שנשנה ותוכנן כך שהטמפרטורה במקום תמיד תהיה מתאימה להם.

אחד המפגשים הוא עם הפינגווינים בבית הגידול המיוחד שלהם אתם ממש נכנסים ומגיעים קרוב מאוד אליהם המרחב תוכנן כך שתוכלו להתקרב אליהם עד למרחק נגיעה וכל זאת מבלי להפריע להם.

מפגש נוסף עם בעל חיים קצת פחות חביב כמו הפינגווינים זהו מפגש עם התנין הגדול בעולם שכבר הגיע לגיל ארבעים המופלג, המלך קרוק, אשר משקל גופו הוא מעל לשבע מאות חמישים קילו והוא מגיע לאורך של יותר מחמישה מטרים, כמובן שאתם יכולים להתקרב אליו אך הוא נמצא באזור מחיה משלו כאשר יש זכוכית גדולה כדי שתוכלו לצפות בו ממש מקרוב. 

מוזמנים לבדוק ביומן מתי יש כרטיסים ולהזמין בהתאם לימי החופשה שלכם בדובאי:

 


 

צלילה באקווריום של דובאי

גם אם אין לכם רישיון צלילה אתם יכולים לצלול אל תוך האקווריום של דובאי, בשעות אחת, שלוש, וחמש אחר הצהריים תוכלו לצלול אל תוך האקווריום, כמובן שאתם מקבלים הדרכה מהירה והנחיות בטיחות על ידי מדריך צלילה מוסמך ומקצועי, החוויה של צלילה באקווריום של דובאי היא פשוט בלתי נתפסת אתם שוחים בין היצורים הרבים באקווריום ואפילו נפגשים עם כרישים. 

שאלות נפוצות על האקווריום של דובאי

האקווריום של דובאי פתוח כל ימות השבוע כאשר בימי חול שעות הפתיחה הן החל מעשר בבוקר עד עשר בלילה, שימו לב כניסה אחרונה היא בתשע ורבע בערב, בסופי שבוע שעות הפתיחה הן, החל מעשר בבוקר עד חצות כניסה אחרונה בשעה אחת עשרה ורבע

זה לגמרי תלוי בכל מרגע שנכנסתם אתם יכולים להישאר עד הסגירה, יש כאלה שיכולים לבלות במקום יום שלם ועדיין לא למצות אותו, ביקור ממוצע בנהרות לוקח משהו כמו חצי שעה, משהו כזה גם באקווריום האדיר, ויש במקום עוד כל כך הרבה מה לראות שחבל לפספס.

מחיר כניסה בסיסי הוא מאה חמישים שקל, אתם יכולים לבחור בין מספר גדול של חבילות הכוללות עוד אטרקציות כמו למשל, מפגש עם בעלי חיים, או צלילה באקווריום שעליהם תצטרכו להוסיף כסף, תכננו מראש מה חשוב לכם לראות ולעשות ותרכשו את הכרטיס המשולב זה יכול לחסוך לכם כסף.

כמובן, האקווריום של דובאי נמצא בתוך קניון דובאי הענק והמפואר, אתם יכולים למצוא שם כמעט הכל, החל משופינג של המותגים המובילים ועד למסעדות שונות ומגוונות, מאוד מומלץ לטייל בקניון להתרשם מהיופי והעוצמה שהוא משדר.

דובאי עם הילדים האקווריום של דובאי
דובאי עם הילדים האקווריום של דובאי

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!