חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

נדל"ן אבו דאבי – האם שווה להשקיע ולרכוש נכס?

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

יזמים ישראלים ומחפשים השקעות נדל"ן באיזור אבו דאבי? רוצים לדעת האם שווה להשקיע ולרכוש נכס מניב באבו דאבי? כל הפרטים למשקיעי נדל"ן נלהבים על פרויקטים ורכישת דירה או נכס בפרויקט באיזור אבו דאבי!

ישראלים רבים בתקופה הנוכחית מחפשים השקעות מניבות בתחום הנדל"ן. תחום זה נחשב יציב למדי בשנים האחרונות, וקנייה של דירה או נכס להשקעה יכולה להניב תשואה יפה לאורך השנים. הדבר נכון במיוחד במקרים בהם ערך הנכס עולה בעקבות שדרוג המבנה או עליית מחירים בשוק. 

השקעה בנדל"ן לא חייבת להתבצע בישראל. בשנים האחרונות קיים טרנד בשוק של קניית דירות להשקעה במדינות אחרות. המדינות הפופולריות ביותר להשקעה בנדל"ן עבור ישראלים הן גאורגיה ומדינות מזרח אירופאיות נוספות, וכן מדינות במערב אירופה כמו אנגליה. כדי להשקיע במדינה זרה יש להיעזר בחברות נדל"ן המתמחות בנכסים בחו"ל. מכיוון שרצוי מאוד לנסוע לאותה מדינה ולבדוק את הנכס באופן עצמאי, לא היה ניתן בעבר להשקיע במדינות שלא היו לישראל יחסים דיפלומטיים עימן. 

זה היה המצב גם בכל מה שנוגע למדינת איחוד האמירויות. אך בעקבות החתימה על הסכם השלום וכינון היחסים בין ישראל לאמירויות, נפתח פתח להשקעה עתידית בנדל"ן באבו דאבי – בירת המדינה הזו. 

אבו דאבי היא עיר עשירה מאוד, אך ניתן למצוא בה נכסים להשקעה במחירים משתלמים שצפויים להיות מניבים. קשה לנבא מהי התשואה שתוכלו לקבל על נכס שתקנו שם, מפני שהדבר תלוי בתנאים הכלכליים במדינה, בנושאים של מיסוי שטרם נסגרו עד הסוף בין המדינות ובגורמים נוספים. אך למרות שקשה לנבא בצורה מדויקת את התשואה, המומחים בתחום עדיין סבורים כי קרוב לוודאי שמדובר בהשקעה משתלמת.   

התנאים הכלכליים בעקבות חתימת הסכם השלום

החידוש העיקרי שמביאים עימם היחסים הדיפלומטיים החדשים בין המדינות הוא בכך שאזרח ישראלי יוכל (ככל הנראה) לרכוש נכס באבו דאבי באופן ישיר ולא דרך מעורבות של צד שלישי זר, כפי שהיה המצב עד ההסכם. בנוסף לכך, מכיוון שההסכם יאפשר הגעה של אזרחים ישראלים לאבו דאבי באופן גלוי – כל מי שירצה לרכוש נכס נדל"ן בעיר יוכל לנסוע אליה ולבדוק את הנכס בעצמו לפני שהוא מגיע לידי החלטה בנושא. 

לעניין זה יש חשיבות רבה. כאשר רוכשים נכס בחו"ל חשוב מאוד לבדוק אותו מקרוב. גם אם יש לכם אמון רב בחברה שמשווקת את הנכס ובאנשי הקשר בישראל, לא כדאי לוותר על ההגעה למקום ובדיקה מקרוב של הסביבה של הנכס ושל המצב שלו עצמו. 

סוגיה נוספת שמעסיקה משקיעים בנכסים בחו"ל היא הצורך לנהל מרחוק את הדיירים ששוכרים את הנכס. במקרים רבים נהוג להיעזר בשירותים של חברת ניהול ואחזקה מקומית למצבים בהם יש צורך לעשות תיקונים בנכס או שישנן בעיות גבייה עם השוכרים. כרגע לא ברור האם זה יהיה גם הפתרון של דירה באבו דאבי, אך על פניו אין סיבה שלא יהיו קשרים עסקיים כאלה עם חברות מקומיות. 

סוגי נכסים באבו דאבי

הנכס הפופולרי ביותר עבור משקיעים ישראלים הוא בדרך כלל דירה להשקעה. מדובר בדירה שמיועדת להשכרה או למכירה במקרה שהערך שלה עולה בצורה משמעותית עם השנים. במקרה של נדל"ן באבו דאבי, צריך לדעת שמרבית שוכרי הדירות בעיר ובאמירות הזו הם עובדים זרים בתעשיית הנפט. זה לא אומר שלא כדאי להשקיע ברכישת דירה להשקעה שם, אך יש לדעת שזהו סוג השוכרים העיקרי שאליו יש לצפות. 

אפשרות נוספת היא רכישת דירה שתהיה מיועדת להשכרה לתיירים שמחפשים פתרון זול יותר מבית מלון. מדובר על סוג של תיירים ואנשי עסקים שמגיעים לתקופות של יותר מכמה ימים של חופשה. יש לא מעט אנשי עסקים ותיירים כאלה שמגיעים לאבו דאבי לתקופה של שבוע עד כמה שבועות וישמחו לשכור דירה למשך הזמן הזה. 

לסיכום

השקעה בנדל"ן נחשבת להשקעה בטוחה ויציבה יחסית. בעידן בו הכלכלה העולמית נתקלת בקשיים רבים, משקיעים ישראלים מחפשים הזדמנויות בכל רחבי העולם, וקניית נכס באבו דאבי בהחלט יכולה להתאים כמסגרת השקעה מניבה. 

האפשרות להגיע למדינה ולבדוק מקרוב את הנכס, בעקבות כינן היחסים עם ישראל, הופכת את חלום קניית הנכס באבו דאבי לקרובה יותר עבור רבים. אם אתם מחפשים כעת הזדמנויות השקעה מקוריות ומעניינות, כדאי להצטרף לטרנד שמתחיל להתגבש כעת בישראל ולהתחיל לחפש דירה באבו דאבי להשקעה.  

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!