חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

המבנים הכי מיוחדים ומרשימים בדובאי ששווה לראות

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

אחד המאפיינים הבולטים תרתי משמע של העיר דובאי אלה המבנים המיוחדים והמרשימים שלה, קשה להאמין שעד לפני פחות ממאתיים שנה דובאי הייתה כפר דייגים קטנטן על חוף הים, במשך ההיסטוריה העיר הייתה קטנה עם מבנים של מקסימום שני קומות. 

המזל של דובאי השתנה בשנות השישים כאשר גילו שם נפט רב, זה משפיע ישירות על הכלכלה של העיר והמדינה בכלל, בשנות השמונים החליטו להפוך את הנמל של העיר ליעד תיירותי שיביא אליו מיליוני תיירים בהמשך הדרך.

כיום דובאי מתפארת במבנים שוברי שיאי ארכיטקטורה מבני ענק מדהימים, לפעמים קשה להאמין שבזמן כל כך קצר נבנו בעיר כל כך הרבה בניינים שנחשבים לפלא, אספנו עבורכם את המבנים הכי מיוחדים והכי מרשימים של העיר דובאי.

מגדלים ומבנים שאסור לפספס בדובאי

מגדל קאיאן (Cayan Tower's)

זהו מגדל דירות יוקרתי גובה של שלוש מאות ושש מטר, המבנה המיוחד תוכנן בצורה סלילית מה שמקנה לבניין מראה ייחודי ושונה משאר המבנים שסביבו וגורם לו להתבלט, הבניין מכיל שבעים ושלוש קומות  והוא נחשב לאחד ממבני המגורים הגבוהים בעולם.

כל שבעים ושלוש הקומות של הבניין תוכננו בדיוק כך שכל אחת מהן מסובבת ב 1.2 מעלות בכיוון השעון מהקומה העליונה כלפיי מטה, התוצאה מגדל קאיאן מסתובב תשעים מעלות לאורך הגובה.

מעבר לעובדה שעיצוב זה מעניק למבנה מראה כל כך יוצא דופן יש גם מחשבה נוספת לגבי תכנון המבנה סיבוב המבנה מקנה לחללים פנימיים צל תמידי מה שעוזר לשמר את הטמפרטורה בתוך המבנה, וגם שומר על המבנה מפני רוחות חזקות במיוחד.

כתובת: 1202, Al Barsha Heights, Teacom, Dubai Marina – Dubai – איחוד האמירויות הערביות

מסגד ג'ומיירה (Jumeirah Mosque)

נכון לדובאי יש את גורדי השחקים המרשימים בעולם, אך יש בה הרבה יותר מזה קחו לדוגמא את מסגד ג'ומיירה העשוי כולו מאבן לבנה המייצרת אפקט מדהים למראה המבנה. המבנה נחשב לאחד האהובים לתושבי דובאי שכל כך גאים בו עד כדי כך שהוא מופיע על שטר של חמש מאות דירהם.

זהו אחד המסגדים היחידים האמירויות המאפשר ביקור של לא מוסלמים, כך שזאת הזדמנות מעולה לראות את אחד המסגדים היפים והמושקעים בעולם.

כתובת: Jumeirah Mosque Jumeirah Beach Road, Jumeirah 1 – Dubai

מלונות אטלנטיס (Atlantis, The Palm)

 מלונות אטלנטיס נבנו בהשראת אתר הנופש אטלנטיס אשר נמצא באיי בהאמה בשילוב של השפעות הארכיטקטורה הערבית. זהו מבנה המשתלב בין המדבר למים הכחולים של הים הפתוח. זהו מבנה אדיר המעוצב בצורה יוצאת מן הכלל.

המלון נמצא באי הדקלים, והוא כל כך מדהים שתוכלו להזמין חדרים אפילו מתחת למים ממש ככה חדר שנמצא בחלק התחתון של המלון, כמובן שהמחירים בהתאם.

כתובת: אטלנטיס דה פאלם, Crescent Rd – The Palm Jumeirah – Dubai – איחוד האמירויות הערביות

בורג' אל ערב (Burj Al Arab)

בורג אל ערב  המתנשא לגובה שלוש מאות עשרים ואחת מטר, קנה לעצמו שם של אחד המבנים המוכרים ביותר של קו הרקיע של דובאי. זהו מבנה המעוצב בצורה של מפרש ענק של סירה, זהו אחד המבנים היפים והמרשימים בדובאי אשר תוכנן על ידי המעצבים של מלון ג'ומיירה ביץ  שנבנה בהשראת הגלים של הים.

בורג' אל ערב ממוקם על אי פרטי כאשר הוא המבנה היחיד שנמצא בו, כאשר רואים את המבנה מרחוק הוא נראה כמו ספינת ענק, וכעושים שייט בדובאי זהו אחד היעדים הפופולריים ביותר להגיע אליהם. 

כתובת: – Umm Suqeim 3 – Dubai – איחוד האמירויות הערביות

קניון דובאי (Dubai Mall)

כאשר אנו מדברים על קניון דובאי צריך להבין שזהו אחד הקניונים הגדולים והמרשימים בעולם, לפי ההערכות מבקרים בקניון שמונים מיליון איש בשנה זהו מספר שקשה לתפוס ביחס לקניון. אפשר למצוא בקניון דובאי אלף מאתיים חנויות והעיצוב של המקום הוא פשוט מדהים ובלתי נתפס.

קניון דובאי כל כך גדול שהוא מכיל בתוכו אטרקציות מדהימות כמו למשל, העולם התת ימי שנמצא אחד האקווריומים הגדולים בעולם, משטח ענק של החלקה על הקרח ועוד אטרקציות מדהימות.

כתובת: Financial Center Street, Along Sheikh Zayed Road, Next to Burj Khalifa – Dubai – איחוד האמירויות הערביות

בורג 'ח'ליפה (Burj Khalifa)

אחרון חביב זהו בורג' חליפה אשר נחשב לבניין הכי אטרקטיבי בדובאי, הבניין נפתח בשנת אלפיים ועשר ומיד שבר שיאים, גובה המבנה הוא פשוט בלתי נתפס והוא מתנשא לגובה של שמונה מאות עשרים ושמונה מטר.

בורג' חליפה הוא הבניין הגבוה ביותר בעולם, ותוכלו למצוא בו גם את התצפית הגבוה בעולם ואת המעליות הארוכות ביותר בעולם כולו, עיצוב הבניין הוא על פי פרח מיוחד שגדל בדרום אמריקה והוא תוכנן על ידי טובי המעצבים בעולם כדי להיות מבנה מרשים וכמובן כדי לשבור שיאים ולשים את דובאי על מפת העולם.

כתובת: 1 Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd – Downtown Dubai – Dubai – איחוד האמירויות הערביות

שאלות ותשובות בנוגע למבנים הכי מיוחדים ומרשימים בדובאי ששווה לראות

יש בדובאי כל כך הרבה מבנים מיוחדים אך הבולט בהם ללא ספק זהו בורג' חליפה אשר נחשב לבניין הגבוהה ביותר בעולם.

כמובן, הרבה מהביניינים נבנו לצורך תיירותי כך שאתם בהחלט יכולים לבקר בהם, למשל קניון דובאי או מסגד ג'ומיירה המרשימים שבהחלט שווים ביקור.

יש המון כאלה בדובאי למשל, בורג 'ח'ליפה, בורג 'אל ערב, מגדל קאיאן, מלון אטלנטיס, מרכז הסחר העולמי של דובאי, מגדלי ג'ומיירה אמירויות, מגדל הנסיכה ועוד רבים ומרשימים.

כל השנה, אפשר לבקר בדובאי כמעט לאורך כל השנה מזג האוויר טוב וניתן לטייל, כך שמתי שאתם מגיעים לדובאי אל תוותרו על החוויה של ביקור במבנים המיוחדים והמרשימים של העיר.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!