חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

פארק המים אטלנטיס בדובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

פארק אטלנטיס כמו באגדות רק במציאות של דובאי

את דובאי אנחנו מכירים בעיקר מתמונות אם זה משהו שראינו בטלוויזיה או באינטרנט, רוב מה שראינו הביא אותנו לפליאה. העיר דובאי אשר נמצאת באיחוד האמירויות היא עיר עשירה מאוד ומושקעת במיוחד בפן התיירותי, תוכלו למצוא בעיר אינספור אטרקציות תיירותיות וייחודיות רק לדובאי.

אחד הפלאים שמייחדים את דובאי הם האיים המלאכותיים אשר נבנו שם החל משנת אלפיים ואחת, ונקראים איי התמרים, אם נסתכל על האיים במבט ציפור נראה שהם בנויים בצורה של עץ תמר. באמת שקשה להאמין שדבר כזה קיים עד שלא רואים את זה במו עיניכם. 

בקצה האיים נמצא מלון אטלנטיס זהו מלון מדהים המבוסס על סיפורה של האגדה אטלנטיס, במלון תמצאו את פארק מים מדהים ומומלץ ביותר. תוכלו גם לשלב את הנופש בלינה במלון יחד עם ההרפתקה של הפארק המרהיב.

פארק מים דובאי - איי התמרים

איי התמרים פלא עולם שנוצר על ידי האדם, ומעבר ליופיים המשגע תוכלו למצוא בהם אטרקציות לפעמים שקשה להאמין שהן קיימות. בקצה האיים תמצאו את מלון אטלנטיס שכמו שמו כן הוא, המלון בנוי על פי העיקרון של הסיפור המיתולוגי של אטלנטיס. המלון בנוי כך שאתם ישנים מתחת למים ממש כך הנוף שלכם מהחלון הוא הים הפתוח.

פארק המים בדובאי הוא חלק ממלון אטלנטיס, זהו פארק המים שנחשב לטוב ביותר בדובאי(יש מספר פארקים בדובאי) זהו פארק מדהים ואדיר ממדים אשר חושף אותכם למגוון מטריף של חיים ימיים, באתר עצמו תוכלו לפגוש דולפינים במפרץ מיוחד לכך, ישנם עוד מספר מתחמים של בעליי חיים מרשימים כמו למשל מתחם של אריות ים ענקיים, וכמובן מתחם כרישים מרשים ביותר המכיל כרישים נדירים, וטריגונים מטריפים. 

אחד המראות שאסור לפספס בפארק זהו האקווריום הענקי והמרשים ביותר שנמצא במקום ומכיל עשרות אלפי בעלי חיים שונים. פארק המים בדובאי מציע גם חווית צלילה מדהימה אשר יכולה להתאים גם לצוללנים מתקדמים וגם למתחילים שבינינו, וכל זאת קורה בחוף פרטי השייך למתחם הפארק.

שחייה עם דולפינים בפארק המים אטלנטיס בדובאי

ידוע על פי אינספור מחקרים שדולפינים יכולים להשפיע בצורה חיובית על בני אדם, ישנם אף דולפינים טיפוליים שממש יכולים לעזור לבעלי מוגבלויות, שחייה עם דולפינים היא כיף טהור חיבור שלנו עם הטבע.

ולכן אחת החווית שפשוט אסור לכם לפספס זה שחייה עם דולפינים, תוכלו למצוא בפארק המים בדובאי מפרץ פרטי שבו נמצאים דולפינים שתוכלו ממש לשחות לצידם. הדולפינים הם בעלי חיים חברתיים מאוד והם מאוד אוהבים ליצור קשר עם בני אדם ולשחות לצידם.

החוויה מתאימה כמעט לכל אחת ואחד מאיתנו ותוכלו לבחור בין שחייה במים רדודים או במים עמוקים, אין חשש במפגש עם הדולפינים שידועים כבעל חיים עדין אתם יכולים ממש להתקרב לגעת וללטף אותם. מומלץ מאוד לקחת את הילדים לשחייה עם דולפינים זוהי חוויה שהם לעולם לא ישכחו.

במקום נמצאים מומחים בנושא הימי ומספקים לכם הסברים מעניינים על חיי הים וע הדולפינים שנמצאים במקום, כך גם מבחינת הילדים זוהי חוויה חינוכית מרתקת והאמת גם בשבילנו שיכולים ללמוד כמה דברים חדשים.

פארק המים אטלנטיס בדובאי חוויה רטובה שהילדים לא ישכחו

פארק המים בדובאי הוא פשוט מושלם לבילוי עם הילדים, הפארק ממוקם בקצה איי התמרים ומספק לילדים אטרקציות רבות ומלהיבות ביותר. מעבר למה שכבר הזכרנו כמו שחייה עם דולפינים שבה תוכלו ממש לשחות עימם וללטף אותם, האקווריום המדהים ושלל אטרקציות, תוכלו למצוא במקום גם מגלשות מים בכל מיני גדלים וצורות מעניינות המספקות לילדים וגם לכם תענוג צרוף.

אם אתם טיול עם הילדים לפארק המים חשוב לקחת בחשבון שרוב הסיכויים תבלו שם יום שלם אין צורך לדאוג לאוכל ושתייה במקום תמצאו מגוון רחב של מסעדות מכל הסוגים, כך שתוכלו למצוא אוכל גם לילדים וכמובן גם בשבילכם.

חוויה מובטחת

כאשר אתם מתכננים טיול לאמירויות ישנם מספר אטרקציות שפשוט חובה לראות, אחת האטרקציות היא פארק המים בדובאי, זהו פארק הממוקם בקצה איי התמרים שהם בעצמם אטרקציה שאסור לפספס, הפארק הוא חלק ממתחם המלון אטלנטיס מלון שהחדרים נמצאים מתחת למים והנוף הנשקף מהחלון הוא הים הפתוח. 

פארק אטלנטיס בדובאי מספק חוויה מדהימה לכם ולילדים תוכלו לשחות עם דולפינים, האמיצים בניכם יכולים אף לשחות עם כרישים, בזמן שהילדים נהנים במגלשות רבות המפוזרות בפארק. 

המחירים בפארק משתנים על פי זמני העונה כך ששוה לבדוק מראש לגביי המחירים, ובכל מקרה אתם יכולים לשלב את הפארק יחד עם לינה במלון עצמו וכבר לברר על חבילה שלמה המאגדת את הכל יחד. אם אתם משתכנים באזור אחר בעיר אל דאגה פשוט מאוד להגיע אל הפארק וישנם הסעות מיוחדות היוצאות כל זמן קצר אל עבר היעד. המקומיים מאוד נחמדים וגם דוברי אנגלית כך שתוכלו למצוא בקלות את ההסעות אל המקום. 

מה ישראלים אמרו על פארק המים?

וואו אין לי מילים, אחת החוויות היותר מגניבות שעשיתי כאן בדובאי.
מקום באמת לכל המשפחה ובמיוחד למי שאוהב אקסטרים ומגלשות מים סופר שוות.
נתחיל מההתחלה, לפני שאתן מגיעים תזמינו כרטיסים מהאינטרנט !! המחיר באינטרנט זול יותר הוא 269 דירהאם לעומת 320 דירהאם שתשלמו במקום.
בנוסף ממליץ להביא מגבות איתכם ולא לקנות במקום, יצא לכם יקר יותר וגם ככה צריך להוסיף על לוקר ועל אוכל.
עכשיו לפארק עצמו 😍 במקום יש 11 מגלשות שוות שכוללות מתקנים אדירים עם אבובים ומגלשות אקסטרים ללא אבובים.
ממליץ לכם לעשות את הכל כאשר השיא זה מגלשה שאתה גולש ובאמצע עובר בתוך אקווריום עם כרישים !!!
לפארק כמובן יש גם מספר בריכות וחוף ים פרטי.
ומי שבא עם הילדים הקטנים, לא לדאוג כי יש לכם שם עולם מים שלם לגיל הקטן.
הפארק צמוד למלון אטלנטיס ובאמת ממליץ לכולם.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!