חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

קניון מרינה דובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

כל מה שצריך לדעת על קניון מרינה דובאי

המרינה של דובאי היא אחד המקומות הכי פופולריים בדובאי, זהו אזור מקסים רווי באטרקציות מדהימות, וכמו כל דבר בדובאי כל מה שתראו באזור יהיה הכי יפה הכי גדול והכי מושקע, זה נכון גם לגביי קניון מרינה דובאי שנחשב לאחד הקניונים היפים בעולם.

קניון מרינה דובאי, מעוצב בצורה יוצאת דופן למטרת קניות, פנאי וסגנון חיים של המקומיים, כמו גם לתיירים מוקסמים המחפשים את הטוב ביותר שיש לעיר להציע, כאשר אתם מתכננים טיול לדובאי קניון מרינה דובאי הוא לא פחות מביקור חובה.

הקניון בנוי על ארבעה מפלסים שבכל קומה תמצאו חנויות אופנה, מסעדות, את בתי הקולנוע ריל שהם חוויה אדירה של קולנוע, אטרקציות לילדים ואפילו חנויות נוחות וסופרמרקט, אם אתם מעוניינים לעשות שופינג בדובאי קניון המרינה הוא המקום המושלם עבור זה.

קניון מרינה דובאי מכיל מאה וארבעים חנויות בניהם תמצאו את המותגים המובילים בעולם, והכל בשטח עצום שגם במשך יום שלם ספק אם תצליחו לראות את כל הקניון.

חנויות מובילות בקניון מרינה דובאי

המרינה של דובאי נחשבת לאחד המקומות הכי מתויירים בעיר השפע הגדול של האטרקציות הופך את האזור למאוד אטרקטיבי כאשר אחד המקומות שמושכים אליו את רוב התיירים וגם את המקומיים זהו קניון מרינה דובאי המכיל מגוון גדול של חנויות מעולות, מה שהופך אותו למקום המושלם לשופינג בדובאי.

קניון מרינה דובאי הוא בהחלט גן עדן לקניות, הקניון נגיש ומאוד מסודר, אז אם אתם מתכננים לבקר בקניון מרינה דובאי לקצת שופינג, אספנו עבורכם כמה מהחנויות המובילות בקניון דובאי מרינה. 

טומי הילפיגר

מותג העל האמריקאי טומי הילפיגר, זוהי אחת החנויות הכי פופולריות בקניון, זהו סניף ענק כיאה לדובאי, אם אתם מחפשים ביגוד אלגנטי ברמה גבוה תוכלו למצוא את החנות בקומת הקרקע של הקניון.

H&M

אחת הרשתות המוכרות בעולם, זוהי רשת ענקית של חנויות לכל המשפחה הכוללת, פרטי אופנה לגברים נשים וילדים, הנעלה לכל המשפחה, מוצרים לעיצוב הבית, הרשת ידועה במחירים עממיים ושווים לכל כיס, זהו סניף ענק שתוכלו למצוא בו מגוון אדיר של מוצרים, החנות נמצאת בקומת הקרקע של הקניון.

Steve Madden

זהו כנראה מותג הנעליים הכי אוהב על נשים ברחבי העולם, מעצב האופנה סטיב מאדן מציג חנות יוקרה בקניון מרינה דובאי,עם אוסף נעליים מטורף, על אף שהחנות יחסית חדשה היא נחשבת לאחד הסניפים המובילים בעולם, סטיב מאדן נמצא בקומת הקרקע של הקניון.

אדידס

טוב כנראה שאין אחד שלא מכיר את מותג העל אדידס, הסניף בקניון מרינה דובאי הוא סניף אאוטלט כך שתוכלו למצוא מציאות לא רעות בכלל במחירים מפתיעים, תוכלו למצוא בחנות את הפריטים הכי עדכניים ואופנתיים, הסניף של אדידס נמצא בקומה הראשונה של הקניון.

מה יש לעשות באזור של קניון מרינה דובאי

המרינה של דובאי היא מעשה ידי אדם זוהי רצועה באורך של שלושה וחצי קילומטר שנבנתה בחוכמה רבה במטרה לספק למבקרים את אפשרויות הבילוי הכי טובות שרק אפשר, 

הדרך הטובה ביותר לחקור את האזור של קניון מרינה דובאי בשלב הראשון זה לעשות טיול רגלי בטיילת ולהתרשם מהסביבה המדהימה ושפע האטרקציות שמסביב.

קו השמיים של דובאי אשר נפרש לפניכם הוא פשוט חגיגה לעיניים, כאשר מסביבכם תוכלו לשבת באחת המסעדות הרבות לאורך הטיילת ובאזור של הקניון, אתם יכולים למצוא כמעט כל דבר שרק בא לכם לאכול מהפשוט ביותר ועד למסעדות גורמה עם כוכבי מישלן.

מעבר למסעדות וחנויות האזור של קניון מרינה דובאי הוא אזור של אטרקציות רבות שיוצאות ממנו כמו למשל שייט בסירת מרוץ, או שייט תענוגות במימי המפרץ הפרסי, 

כדאי לתכנן את היום שלכם כך שתספיקו לבלות באזור ולמצות אותו זהו בהחלט אזור שאפשר לבלות בו יותר מיום אחד ולגלות את הקסם של דובאי.

שאלות ותשובות בנוגע לקניון מרינה דובאי

קניון המרינה דובאי נמצא בכתובת: Dubai Marina Mall, Sheikh Zayed Rd, אפשר להגיע באמצעות אוטובוס מספר 44 או 8 ובאמצעות המטרו הקו האדום.

כן זה בהחלט מקום שאפשר לבלות בו עם הילדים, יש המון מה לעשות בקניון ואתם גם יכולים לעשות איתם שופינג, יש המון מסעדות שמתאימות לילדים מה שיכול להיות פתרון מעולה אם אתם מרגישים רעבים.

קניון מרינה דובאי נמצא בלב המרינה שזהו אחד האזורים הכי אטרקטיביים בדובאי מבחינת אטרקציות, זהו אזור מעולה לבלות בו את היום, אם זה טיול בטיילת המדהימה של המרינה או שייט שיחרט לכם בזכרונות כחוויה יוצאת דופן.

קניון מרינה דובאי פתוח כל ימות השבוע, בימים ראשון עד רביעי הקניון פתוח מעשר בבוקר עד עשר בערב, בימים חמישי עד שבת הקניון פתוח מעשר בבוקר עד אחת עשרה בלילה.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!