חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

מוזיאון האמירויות בדובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

מוזיאון האמירויות בדובאי – שער הכניסה שלכם להכרת המקום

בעקבות נרמול היחסים בין ישראל למדינות האמירויות, כעת, ישראלים יכולים לטייל ולנפוש באחד היעדים המרהיבים ומרהיבים שקיימים בעולם, ובראשן- דובאי. 

תושבי העולם ומדינת ישראל, סקרנים ונרגשים למראה הפאר והארכיטקטורה המרהיבה והנדירה של דובאי ולא סתם. דובאי היא המדינה המאוכלסת והמדהימה ביותר באיחוד האמירויות, היא מרכז כלכלי ותרבותי עולמי. העיר ממוקמת בחוף הדרום- מזרחי של המפרץ הפרסי. בעקבות גילוי משאבי נפט רבים בשנות השישים באיחוד האמירויות, הן זכו למעמד של בין המקומות העשירים והמפוארים בעולם.

עם זאת…איחוד האמירויות,היא תעלומה מסתורית וקסומה עבור הישראלים. כעת, סביר להניח הישראלים שרוצים להגיע לדובאי ולאמירויות שואלים את עצמם איך ואיפה להתחיל לטייל, שכן, מקום שהיה כתעלומה במרוצת השנים וכולל בתוכו כל כך הרבה מראות, אתרים ואטרקציות, יכול להיות קצת מבלבל. 

נא להכיר- מוזיאון האמירויות בדובאי

אז לאחר התמקמו באחד ממלונות הפאר של דובאי, נחתם ואכלתם באחת מהמסעדות הרבות והמגוונות שיש לעיר להציע, מומלץ להתחיל במוזיאון האמירויות. מוזיאון זה, מספר את הסיפור ההיסטורי של מדינות איחוד האמירויות על פי ציר זמן ומחבר אתכם למקום. כך תבינו ביתר קלות בעניין רב, את המקום שאליו הגעתם והאווירה המסתורית והלא כל כך ברורה תיהפך לחוויה בהירה, מרתקת ומהנה.

כבר מבחוץ, תבחינו במבנה מוזיאון האמירויות, בעל הארכיטקטורה הנדירה והמעניינת. בפנים יחכה לכם מדריך צמוד, וכך תצאו לטיול היסטורי בין מדינה למדינה. הטיול ייפרס לאורך ציר זמן וילווה בתמונות, חפצים, כתבים וסרטונים.

 מוזיאון האמירויות בדובאי הוקם בשנת 2016 אוסף, משמר ומציג את המורשת של המקום בפן ההיסטורי, תרבותי, כלכלי, פוליטי, צבאי, סוציולוגי ומדעי, ואכן, מי לא סקרן לגבי כל אלה…

התמצאות במוזיאון האמירויות בדובאי

מוזיאון האמירויות בדובאי ממוקם במיקום מרכזי בעיר. ניתן לרכוש כרטיסים באתר האינטרנט. תופתעו לגלות שמחיר הכרטיס נמוך ובהחלט שווה לכל כיס. התושבים בדובאי דוברים ברובם אנגלית ואין ממה לחשוש לגבי חוסר התמצאות. תמצאו את יעדכם במהרה ובקלות. הסיור במוזיאון האמירויות יכול לקחת מספר שעות אך עם זאת, ממוקד.

מוזיאון האמירויות ממוקם במיקום אסטרטגי וניתן להגיע למגוון מסעדות ומקומות מנוחה בהליכה של מספר דקות.

מוזיאון האמירויות בדובאי
מוזיאון האמירויות בדובאי

מוזיאון האמירויות בדובאי - למי זה מתאים?

מפתיע לגלות שהסיור במוזיאון האמירויות בדובאי מתאים לכל המשפחה. הילדים יצפו בתמונות ובסרטונים המגוונים והמבוגרים שביניכם יקשיבו לסיור המודרך באנגלית. גולת הכותרת אשר תתפוס את תשומת הלב של כל המשפחה יהיו החפצים המרתקים המוצגים במוזיאון האמירויות. מדובר בחפצים ארכיאולוגיים, שטרות, חפצי אומנות וכלי נשק מיוחדים מכל התקופות.

מה קורה בתוך המוזיאון האמירויות בדובאי?

איחוד האמירויות כולל בתוכו שבע אמירויות: אבו דאבי, עג'מאן, דובאי, פוג'יירה, ראס אל-ח'ימה, שארג'ה ואום אל קיוין. האיחוד קיבל את עצמאותו בשנת 1971. אמנם, התקומה לפני האיחוד, תקופת האיחוד עצמה והתקופה לאחר האיחוד, שונות לגמרי אחת מהשנייה וכל אחת מהן מרתקת ומביאה עמה סיפור היסטורי, פוליטי ותרבותי. בנוסף, כל אמירות שונה מהשנייה וגם טומנת בחובה היסטוריה עשירה. לפיכך, המוזיאון שם לעצמו למטרה להציג למבקר החדש באמירויות הבנה מאורגנת ורב ממדית אשר תסיר את הבלבול ואת חוסר ההבנה בנוגע למקום. המוזיאון תוכנן ואורגן על פי חלוקה לשמונה אזורים. כל אזור מציג דבר שונה. לפניכם פריסת החלוקה לשם הבנה והתמצאות טרום הביקור.

מוזיאון האמירויות – החלוקה לאזורים:

אזור ראשון- יציג לכם סרט דוקומנטרי על ההיסטוריה של איחוד האמירויות.

אזור שני- מציג מפה אינטראקטיבית פנורמית המדגישה את התקופה של לפני הקמת הפדרציה.

אזור שלישי- מציג ציר זמן אינטראקטיבי המדגים אירועים היסטוריים מרכזיים לפני האיחוד.

אזור רביעי- מציג מדריך אינטראקטיבי המדגים את הקמת האיחוד.

אזור חמישי- מחווה אמנותית של אתגרים לרגעים החשובים איתם התמודדו האבות המייסדים לפני שנת 1971.

אזור שביעי- אזור זה מוקדש לחוקה של איחוד האמירויות ומציג את ההכרזה עצמה.

אזור שמיני- האזור האחרון מהווה גלריה פתוחה המציגה את חגיגת האומה שזה עתה נולדה.

למה לא לפספס את מוזיאון האמירויות?

אז כמו שכבר הוזכר, היתרון המרכזי של ביקור במוזיאון האמירויות הוא ההיכרות עם המקום בו אתם נמצאים מבחינה היסטורית, פוליטית, תרבותית, כלכלית, סוציולוגית ומדעית. בהמשך לכך, חוויה אמנותית- חוויתית לכל המשפחה, קטנים כגדולים. זוהי הזדמנות להנחיל לדור הצעיר טיול בחוץ לארץ שהוא לאו דווקא רק מסעדות ופארקים, אלא שגם לכל מקום בעולם יש ערך היסטורי ותרבותי עשיר ומעניין. להורים שביניכם זוהי הזדמנות גדולה לשאוב תרבות היסטורית לפני ביקור בפארקים ומקומות הבילוי הרבים לילדים הפרוסים בעיר ולהעשיר את הידע שלכם בקשר למקום.

היתרון הנוסף בביקור במוזיאון האומנויות הוא המחיר של הכרטיס. מדובר במחיר שווה לכל כיס אשר מציע תמורה גדולה למחיר. בנוסף, המוזיאון מציע מדריך צמוד אינטראקטיבי ואנושי- ערך מוסף גדול אשר תורם להבנה ולחוויה.

יתרון המיקום- המוזיאון ממוקם במיקום אסטרטגי וסביבו פרוסות שלל מסעדות ואטרקציות. לכן, אין צורך להיות טרודים בתכנון ודאגה לפרטי פרטים. בילוי מהנה!

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!