חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

דובאי עם ילדים

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

חופשה משפחתית עם ילדים בדובאי? כל מה שצריך לדעת!

יש המון מה לעשות עם ילדים בדובאי ! אפשר בהחלט להפוך אותה למגרש משחקים ענק שאפילו המבוגרים יוכלו להנות בו לא פחות מהילדים. אם אתם מתכננים טיול עם ילדים, הדבר החשוב ביותר שצריך לדעת הוא שאין הרבה מקום לאלתורים. תמיד טוב לתכנן מראש פעילויות שיתאימו לילדים. הילדים מטבעם מתעייפים בקלות מסיורים ואם לא יהיה להם כיף ומעניין זה לא יעבור בשתיקה והם ידאגו שתדעו את זה. אך לגבי דובאי הסירו כל דאגה מליבכם, זו העיר לטיול עם ילדים!  

ערכנו עבורכם רשימה של פעילויות שיהיה לכם כיף לעשות עם ילדים קטנטנים בדובאי. 

אז יאללה בואו נתחיל! 

דובאי פארק שעשועים לילדים - לגולנד
דובאי פארק שעשועים לילדים - לגולנד

פעילויות שאפשר לעשות בדובאי עם ילדים

בקרו בקניון דובאי ובאטרקציות שבו

זהו הקניון הכי גדול בעולם כך שאין סיכוי לראות ב את אותו דבר פעמיים. הקניון הוא אחד מהאתרים הפופולאריים בעיר ושם גם תוכלו להתחבא מהחום . הילדים יוכלו להשתתף באירועים והפעילויות שמתרחשים בו כל השנה. יש שם המון מה לעשות והילדים שלכם יהיו מאושרים ועסוקים מעל הראש. תוכלו גם לראות שם את הפסלים המיוחדים ואפילו את המזרקה האנושית המהממת שנמצאת בו, מדובר במיצג אומנותי עוצר נשימה. 

חלק מהפעילויות הן חינם וחלקן בתשלום. 

קפצו למים בפארק מים 

בדובאי ישנם מספר פארקי מים שכיף להיות בהם. כשתגיעו לדובאי תבינו שפעילות כזו בגדר חובה בכדי להתמודד עם החום הכבד. 

טיילו בגן הזוהר –  Dubai Garden Glow

זהו גן שעשועים והכל בו זוהר. זהו ללא ספק אחד האתרים היותר שווים לבקר בה עם המשפחה. הגן נפתח כל ערב בשעה 16:00. תוכלו לטייל בו ולראות את כל המתקנים שזוהרים באלפי אורות צבעוניים ונוצצים בחושך, אורות שמשתנים לפי קצב המוזיקה וזה פשוט מהמם! בכל עונה משתנים כל הזמן הנושאים והאלמנטים הזוהרים בגן , כך שהוא אף לא נראה אותו דבר. 

מחיר כניסה – 15$ לאדם

לכו לאיבוד בגן הפלאות הקסום

הגן הקסום הוא מקום מושלם להגיע אליו עם ילדים. הם ירגישו מייד שהם נמצאים בדיסנילנד של דובאי. זהו גן הפרחים הגדול ביותר בעולם, הוא משתרע על פני שטח של 72,000 מ"ר ומגדלים בו למעלה מחמישים מיליון פרחים! תוכלו לשוטט בחלקים השונים של הגן ולראות שם את מיקי מאוס הענק, גן הפרפרים או שדרת דיסני ועוד הפתעות וליהנות מהמקום הקסום הזה שישאיר את ילדיכם פעורי פה וכנראה שגם אותכם. הגן הוא מקום עצום ומרשים מאוד. ניתן לקחת סיור מודרך שעובר בין כל המקומות הכי שווים. ישנו סיור של החי והצומח שעורך כ 5 שעות. 

מחיר כניסה – 14$ לאדם

תכננו יום של כיף בפארק שעשועים

להגיע לדובאי עם ילדים ולא לקחת אותם לפארק שעשועים זה סוג של פשע. גני השעשועים בדובאי הם בין הטובים והשווים ביותר בעולם וזו פעילות שאתם פשוט חייבים לעצמכם ולילדים. יש שם כמה פארקים וקשה לטעות שם בבחירה של אחד מהם.  אנו ממליצים על לגו לנד!

לכו לראות פלמינגו ולהתפעל מהטבע בשמורת ראס אל-חור

זו בהחלט אחת הפעילויות המשפחתיות הכי טובות  שיכולות להיות. זו דרך נהדרת לתת לעצמכם ולילדים את האפשרות להתפעל מהטבע. ראס אל-חור היא שמורת ביצות אשר מושכת אליה המון ציפורים נודדות אשר הופעות את המקום לנקודה מושלמת לראות בה את השקיעה. זהו אחד האזורים העירוניים אשר מוגנים הבודדים בעולם וללא ספק אחת האטרקציות התיירותיות היותר טובות של דובאי. אתם והילדים הולכים פשוט לאהוב את החיפוש אחר להקת הפלמינגו הוורודה והיפה דרך המשקפות בנקודות הצפייה. 

הכניסה היא חינם

לכו להירגע בחוף דובאי

אחד הדברים היותר טובים לעשות בדובאי הוא לבקר באחד מחופי הים שלה. פשוט כמו שזה נשמע, לכו לבלות בים ותזכו להעביר יום משפחתי נפלא. דובאי מפורסמת בחופים שלה בין אם הם מלאכותיים או לא, זה לא משנה הרבה, סביר שאתם אפילו לא תשימו לב. 

החופים הפופולאריים ביותר הם מרינה ביץ 'וחוף העפיפונים אשר מפורסם בגולשי העפיפונים שלו והוא מקום מעולה לבדר את עצמכם עם הילדים תוך כדי צפייה באנשים שגולשים ברוח. המלצה נוספת היא ללכת לחוף הפתוח Julmeirah או לחוף Palace Palace, שניהם גם בחינם ופתוחים לקהל הרחב. 

התראה: למרות שהמים נראים נעימים ורגועים, בחופי דובאי יש זרמים חזקים למדי, כך שתרצה להישאר קרוב לחוף!

מחיר: בדרך כלל זה 100 דולר עבור מטריה ושני כיסאות, אך חינם אם אתה מביא משלך

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!