חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

איפה זה דובאי ומה יש לעשות שם?

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

איחוד האמירויות הערביות אשר נמצא בחצי האי ערב ביבשת אסיה, הפך לאחד ממוקדי התיירות המובילים ביותר בתחום התיירות. כמו כן, הסכמי השלום עם המדינה פתחו שיתוף פעולה פורה והדדי בין ישראל לבין האמירויות, כך שישראלים רבים רואים בדובאי מדינה כייפית ומהנה שכוללת מקומות רבים ואטרקציות שונות שקשה לוותר עליהם.

רקע על איחוד האמירויות הערביות ודובאי

איחוד האמירויות הערביות כוללת 7 מדינות שונות אשר מרכיבות את האמירויות. מדינות אלה כוללות את: אבו דאבי, עג'מאן, דובאי פוג'יירה, ראס אל ח'ימה, שארג'ה ואום אל קיוין. מדינות אלה נמצאות בשטח מדברי, בחצי האי ערב ביבשת אסיה ובירת האיחוד היא אבו דאבי. בירת האיחוד היא האמירות הגדולה מבין 7 המדינות שאחריה נמצאת דובאי עם 2 מיליון אנשים בשטח של 4000 קילומטרים ויותר. האוכלוסייה בדובאי היא אוכלוסיה מוסלמית ושאר האוכלוסייה כוללת נוצרים ודתות אחרות.

היכן נמצאת דובאי?

ששומעים את השם דובאי יש עולה המחשבה איפה זה דובאי? איפה נמצאת דובאי במפה? אז כדי לעשות סדר. דובאי שוכנת בחוף הדרום-מזרחי של המפרץ הפרסי, בשטח מדברי של מעל 4000 קילומטרים והיא כוללת אוכלוסיה של 2 מיליון איש.

מה יש לעשות בדובאי?

בדובאי תמצאו מקומות היסטוריים ומיוחדים לצד שווקים ואטרקציות שונות לכל המשפחה, תוכלו ליהנות מקניות, לבקר במוזיאונים ומקומות עתיקים והיסטוריים ואף לשוט בספינה בערוץ נחל דובאי. בין המקומות המומלצים ביותר בדובאי כדאי לכם לבקר במקומות הבאים:

מגדלי הפאר באיחוד האמירויות הערביות – בבורג' אל ערב שהוא מלון הפאר בדובאי שנבנה בשנת 2010, תמצאו מגדלים מפוארים וגבוהים שנבנו במיליוני דולרים. חדרי המלון הם חדרים גדולים מאוד אשר מתפרשים על 2 קומות. החדרים איכותיים וסטנדרט גבוה מאוד כך שתאלצו להיפרד מ-1,000 דולר ללילה.כמו כן, המלון עצמו הוא בצורה של סירה. ומגדלי הפאר שבהם שוכן המלון הינם המגדלים הגבוהים ביותר בעולם. גובה המגדלים הינו 828 מטרים וניתן למצוא בתוכם מעבר לבתי מלון, קומות מסחר ועסקים וכן פארק מסביב.

מזרקות דובאי – מזרקות דובאי הן מזרקות מרהיבות ביופיין. המזרקות ממוקמות בסמוך למגדל בורג' חליפה וקניון דובאי. מופעי המזרקות בשעות הערב והן כוללות אורות בצבעים שונים ואפקטים מרהיבים לכל המשפחה תוך כדי מוזיקה, המופע עצמו הינו של חצי שעה. מדובר על מופע וחוויה מרהיבה ביופיה שמשאירה חוויה וטעם של עוד. המזרקות פתוחות בימי ראשון עד שבת בין 18:00 עד 23:00 בלילה.

ערוץ נחל דובאי – אם אתם אוהבים לשוט בספינה האטרקציה הזאת מתאימה לכם. בנחל דובאי תוכלו לשוט בסירת דאו שהינה סירה בדואית ששימשה בעבר ככלי סחר ותחבורה. במהלך השייט תוכלו ליהנות מריקודים, מוזיקה טובה, מופע בידור וכן מאוכל ושתייה. השיט בנחל דובאי, הוא בשעות הערב בין 18:00-20:00 ובין 20:00-22:00 כל ימות השבוע. לאחר השיט והנופים הקסומים, תוכלו לטייל מעברו השני של הנחל, ליהנות מריח התבלינים ומסיור בעיר העתיקה ולספוג מהאווירה הקסומה של המקום.

מוזיאון הקפה – במוזיאון הקפה בדובאי תוכלו להתרשם ממגוון פולי הקפה, גידולם, צליית הקפה ובישול הקפה. במוזיאון תמצאו ספרים שונים העוסקים בתולדות גידול הקפה שכולל לא מעט סוגים של קפה. כמו כן, תקבלו כוס קפה ותוכלו להתרשם ממזכרות שונות במקום, ולהענג על ניחוחות הקפה. המוזיאון פתוח משבת עד חמישי בשעות 9:00-17:00 והכניסה אליו היא ללא תשלום, שווה להגיע אליו ולהתרשם.

הקפידו לשלב ביקורים באתרים לצד אטרקציות וקניות בדובאי ותיהנו מחוייה בלתי לכל המשפחה לאורך שנים.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!