חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

חיי לילה אבו דאבי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

אבו דאבי היא בירת מדינת איחוד האמירויות והעיר השנייה בגודלה, אחרי דובאי. למרות שמדובר בבירה של מדינה אסלאמית ושמרנית מאוד, יש לאן לצאת באבו דאבי לבלות. מרבית מקומות הבילוי מרוכזים במתחמים של בתי מלון, בעיקר מכיוון ששם ישנם רישיונות למכירת אלכוהול. אלכוהול תמיד מחובר לחיי לילה, ולכן במקומות שבהם ישנו היתר למכירה שלו, יותר קל להקים מועדונים ובארים. 

אבו דאבי היא יעד שעדיין לא הספיק להתגלות על ידי מרבית הישראלים, מאחר ורק לאחרונה ישראל כוננה יחסים רשמיים עם איחוד האמירויות. כעת, לאור המצב החדש, אבו דאבי צפויה למשוך תיירים רבים מישראל. חלק מהתיירים שיגיעו לאיחוד האמירויות יהיו צעירים שיחפשו מועדון או פאב לבלות בו בלילה. עבור אותם ישראלים שעומדים להגיע לראשונה לעיר ויחפשו היכן אפשר לבלות – הכנו את המדריך הזה. 

מועדונים באבו דאבי

הדרך הכי טובה לבלות בעיר היא באמצעות מועדונים באבו דאבי. המועדונים של העיר מושכים אליהם תקליטנים מפורסמים מכל העולם וכמו בדברים רבים אחרים בעיר, מושקע הרבה מאוד כסף במועדונים האלה. אם אתם מחפשים מועדון שמתנגנת בו מוזיקת דאנס, היפ הופ, מוזיקה אלקטרונית או מוזיקה מערבית עכשווית אחרת – יהיה לכם מבחר די מגוון. במרבית המועדונים מנגנים מוזיקה מערבית, ובחלקם יש שילוב מעניין בין מוזיקה מהמערב לבין מוזיקה מזרח תיכונית מודרנית. 

חשוב לדעת כי קיימת סלקציה די קשוחה בחלק ממקומות הבילוי ומהמועדונים. ישנם מועדונים יוקרתיים שלא ניתן להיכנס אליהם מבלי הזמנה מראש או הופעה ברשימת המוזמנים. מועדונים אלה הם בדרך כלל מקומות הבילוי שמגיעה אליהם האליטה של האמירות או אנשי עסקים עמידים ובעלי קשרים במקומות הנכונים. 

למרות זאת, יש מספיק מועדונים שתוכלו להיכנס אליהם, בתנאי שתקפידו על קוד לבוש שמתאים ליציאה בערב. הסלקטורים בכניסה בדרך כלל לא מכניסים בליינים שלבושים ברישול או בצורה שלא מתאימה לאירוע. את הפרטים על המסיבות הטובות ביותר בעיר אפשר למצוא גם באינטרנט וגם על ידי התייעצות בבית המלון שמארח אתכם. 

המועדונים עצמם בדרך כלל מעוצבים בצורה מרהיבה. זה אומר שיש בהם ריהוט יוקרתי, עיצוב תפאורה שהושקע בו תקציב גדול, תאורה ססגונית ואת הסאונד הטוב ביותר שניתן לייצר. כל זאת נועד כדי לספק חוויה חד פעמית של בילוי באחת הערים העשירות בעולם.  

פאבים באבו דאבי

מכיוון שנושא מכירת האלכוהול הוא נושא רגיש במדינה, גם פאבים באבו דאבי נמצאים בדרך כלל במתחמי התיירות ובבתי המלון. על פי דת האסלאם, חל איסור מוחלט לצרוך אלכוהול. לצורך הסברת פנים לתיירים הרבים, ישנם מקומות בהם ישנו היתר מיוחד למכירת אלכוהול. בכל מקרה, חל איסור לשתות אלכוהול מחוץ למתחמים האלו ובמרחב הציבורי. 

הפאבים והבארים של אבו דאבי מצוידים גם הם בכל מה שצריך עבור בילוי לילי מצוין, ממש כמו בכל עיר מערבית באירופה. מבחינת שעות הפעילות של הפאבים (וגם המועדונים) ישנה הנחיה לסגור את מקומות הבילוי האלה בשעה 3 לפנות בוקר. זה אומר שהיציאה צריכה להתחיל בסביבות השעה עשר, אם רוצים להספיק לבלות במשך כמה שעות לפני שהמקומות נסגרים. ישנה הקפדה מאוד הדוקה בעניין הזה, ולא תמצאו יוצאים מן הכלל לכך. 

בפאבים תמצאו את כל סוגי האלכוהול והמשקאות, וכן תוכלו ליהנות מחברה של תיירים אחרים מכל רחבי העולם ושל אנשי עסקים מקומיים וזרים. בדרך כלל פוקדים את הפאבים בליינים אמידים יחסית, וקרוב לוודאי שתמעטו לפגוש בהם תושבים מקומיים. 

לאן לצאת באבו דאבי

אם אתם מגיעים בפעם הראשונה לאיחוד האמירויות ולאבו דאבי, תגלו שיש לכם לא מעט אופציות של חיי לילה באבו דאבי. עם קצת מזל ויצירת קשרים, אולי תצליחו להיכנס לאחד מהמועדונים היוקרתיים והמבוקשים יותר בעיר. אך גם אם לא, ישנם מספיק מועדונים, בארים ופאבים שישמחו לקבל אתכם לבילוי לילי. 

חשוב רק לזכור שלא לשתות מחוץ למתחם הבילוי ולא לנהוג בשום אופן תחת השפעת אלכוהול. אם תעשו זאת, אתם עלולים להיתקל בצד הפחות ידידותי ומסביר פנים של אבו דאבי. כל עוד אתם שומרים על הכללים, אתם יכולים להשלים את חוויית הטיול באבו דאבי בבילויים ליליים משובחים ובהכרה של אנשים מעניינים מכל רחבי העולם במקומות הבילוי שתגיעו אליהם. 

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!