חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

טיול ג'יפים ספארי בחולות מדבר אבו דאבי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

קצת קשה להאמין אבל אנחנו הישראלים יכולים לטוס לאבו דאבי, עד לפני כמה שנים יכולנו לראות את אבו דאבי מקסימום בטלוויזיה ולהתמוגג מהמראות המרהיבים של העיר. אבו דאבי היא גן עדן לתיירים העיר בנויה בצורה מדהימה וסופר מושקעת.

אחד הדברים שמייחדים אבו דאבי זה היחס לתיירות העיר מציעה שפע של אפשרויות לתייר, עם זה בתי המלון הטובים המסעדות ומגוון האטרקציות שאפשר למצוא עיר.

אם אתם מגיעים לטיול באבו דאבי אין ספק שאחד האטרקציות שאסור לפספס היא טיול ג'יפים בחולות מדבר אבו דאבי הבתולי. הטיול נעשה עם רכבי ארבע על ארבע מפוארים וממוזגים. 

קשה לתאר את התחושה של נסיעה בג'יפ פתוח על הדיונות באבו דאבי טיול זה הוא מסוג הדברים שפשוט צריך לחוות כדי להבין את העוצמה של ההתרגשות שאתם חווים בזמן שאתם מטיילים במדבר המדהים.

טיול ג'יפים באבו דאבי אירוח ערבי ופינוק מסורתי של קפה וטעמים מיוחדים

אחד הדברים שמאפיינים את אבו דאבי זו האירוח הערבי המסורתי והמפנק והידוע, אין ספק שתרגישו מאוד נעים ותקבלו שירות אדיב מכל עבר. כאשר אתם יוצאים לטיול ג'יפים באבו דאבי זה לא ממש שונה מבחינת האירוח המדובר צפו לקבלת פנים חמה, הכוללת קפה ערבי אמיתי ומסורתי, שלל ממתקים ופירות המדבר, כמו למשל תמרים בטעם מתוק במיוחד.  

בסוף הטיול תוכלו לבחור ולעשות טיול גמלים בלב המדבר, חוויה מומלצת מאוד במיוחד לאחר טיול ג'יפים שבו הרגשתם את האדרנלין מרקיע שחקים, ועכשיו תוכלו לנצל את ההזדמנות ולבלות על גמלים בטיול מרגיע ונעים. לאחר טיול הגמלים במדבר אבו דאבי תוכלו ליהנות מארוחת צהריים טעימה ומסורתית, ולאחר מכן להמשיך את היום שלכם על בטן מלאה ולאחר חוויה מדהימה.

טיולי ספארי בדובאי חוויה מומלצת לאוהבי ההרפתקאות

אם אתם מחפשים הרפתקה יוצאת דופן טיול ספארי בדובאי בהחלט יעמוד בציפיות שלכם, טיולי ספארי בדובאי מתחילים במסע עם רכבי ריינג'ר מפוארים וכוללים גם ברביקיו מפנק במיוחד לארוחת ערב, תקבלו גם מופע מדהים של ריקודי בטן, תוכלו לשלב גם טיול גמלים, וכמובן גם עישון נרגילה מסורתי.  

אחד הדברים המדליקים ביותר שתוכלו לעשות תוך כדי הטיול הוא גלישה בגלשן מיוחד המותאם לחול זוהי חוויה מלאת אדרנלין יוצאת דופן המומלצת לבעלי לב חזק. טיול ספארי בדובאי מעניק לכם זכרונות רבים זוהי אטרקציה מתאימה גם לאוהבי הטבע והטיולים וכמובן גם לאוהבי רכב שטח שלעיתים קרובות מגיעים עד הקצה וממלאים אתכם באדרנלין תוך כדי טיפוס על הדיונות מדהימות ביופין. כמו כן תוכלו גם להגיע לטיולי ג'יפים באבו דאבי.

טיול ספארי באבו דאבי

דמיינו לעצמכם טיול ספארי באבו דאבי עם ג'יפים מדהימים ונהג מקצועי שיוביל אתכם אל לב המדבר, במקרה שאתם מתכננים טיול ספארי אין ספק אבו דאבי היעד התיירותי החדש והמסקרן מציע לכם טיולי ספארי באבו דאבי (ניתן לעשות גם טיולי ג'יפים בדובאי, נמשיך בהמשך בנושא). ניתן לבחור בין מספר טיולים.

טיול ספארי באבו דאבי בבוקר –  שזהו גם בדרך כלל הטיול הקצר יותר אך הוא לא פחות מהנה, ותוכלו גם להשכיר טרקטורונים ולנסוע על הדיונות ולהתרגש בכיף בלתי רגיל.

טיול  ספארי באבו דאבי בצהריים – בטיול זה תוכלו גם לשלב שינה במדבר ולראות את השקיעה המדהימה לבלות יחד בלילה עם ארוחה טובה וכמובן מופעים מרהיבים.

טיולי ספארי בדובאי - מה חשוב לדעת לפני

חשוב להבין שהמדבר בדובאי הוא עצום בגודלו ומאוד קשה להתמצא בו ולכן מומלץ מאוד לא לעשות את הטיול הזה לבדכם מפני שישנו סיכוי שתאבדו בדרך, ומעבר לכך תפספסו את המופעים המרהיבים, ארוחת ברביקיו ועוד שלל אטרקציות מלהיבות.

כאמור החוויה של טיולי ספארי בדובאי היא מלהיבה מאוד אך חשוב להבין שהרכבי השטח שבהם אתם נוסעים מבצעים פניות חדות, מטפסים על דיונות תלולות ועוד מצבים שעלולים להרגיש לא בנוח למי שלא ממש מתחבר לטיולי אקסטרים ברכבי שטח. כמו כן שווה לקבל המלצות על הנהג אותו אתם בוחרים כדי שתקבלו נהג מקצועי ובעל ניסיון.

חשוב לזכור שאתם נמצאים במבר בו השמש קופחת עליכם כל הזמן וללא רחמים כמובן שאתם נמצאים בתוך הרכב תקבלו הרגשה נוחה וממוזגת אך אתם גם תבלו המון זמן בשמש ולכן מומלץ להתכונן בהתאם ולהביא משקפי שמש, קרם הגנה ביגוד נוח וכל מה שאתם חושבים שיעזור לכם לשהות ממושכת בשמש.

כאשר אתם מתכננים טיול לאיחוד האמירויות, שווה מאוד להגיע ולעשות טיולי ספארי באבו דאבי או דובאי, זוהי חוויה בלתי נשכחת של פינוקים וכיף טהור. החוויה משולבת  עם אטרקציות מדהימות כמו מופעי ריקוד וארוחת ברביקיו טעימה במיוחד, וכל זאת מלווה באירוח הערבי המסורתי אשר מכניס אורחים כמו שרק הם יודעים.כמו כן תוכלו גם לעשות טיול עם ג'יפ פתוח על הדיונות של אבו דאבי, אז אם אתם אוהבים טיולי שטח במדבר הפתוח אנו ממליצים בהחלט על טיול ג'יפים באבו דאבי.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!