חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

איפה לאכול צהריים בראנץ' בדובאי?

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

כל מה שצריך לדעת על איפה לאכול צהריים בראנץ' בדובאי

ישראל ואיחוד האמירויות חתמו על הסכם שלום, מה שאומר שנפתחו השמיים לאחד המקומות המפוארים, המרהיבים והמרגשים בעולם דובאי. אין ספק שדובאי מצטיירת כיעד מאוד אטרקטיבי. 

רצוי לדעת שדובאי מתאימה מאוד לתיירים מכל גיל ומכל סוג וחוץ מהחופים, בתי המלון המפנקים, הבניינים המרהיבים אתרי השופינג הממכרים, דובאי ידועה גם בשלל האטרקציות המעניינות שיש בה, לכל המשפחה. 

בדובאי, הרעיון המרכזי הוא לבוא במגע עם חיי פאר ושפע נגישים, כולם כאן יכולים לחוות ולהרגיש כמלכים. השפע לוקח חלק בהכל החל ממלונות, אל האטרקציות וכמובן אל המסעדות. בהמשך לכך, אחד הדברים שדובאי ידועה בזכותם הן ארוחות הבראנץ' (בוקר- צהריים) שלה. 

ארוחות הבראנץ' או הצהריים בדובאי מתקיימות בדרך כלל בימי שישי, אך יש מסעדות שגם מקיימות אותן בשבת או בימים נוספים במהלך השבוע. דובאי ידועה כמקום שמציע את הבראנצ'ים הטובים ביותר בעולם, בעלי שפע רחב ואכן, כולם יכולים למצוא את מה שאוהבים בבראנץ' או בארוחת הצהריים בדובאי, החל מאוהבי בשר ודגים, אל צמחונים וטבעוניים.

בהרבה מקומות, הבראנץ' הוא חגיגה של ממש. הסועדים מוזמנים לארוחה וחגיגה של שלוש עד ארבע שעות של בראנץ' בסגנון של אכול כפי יכולתך אשר מוגש אל השולחן או מוגש בבופה. 

בדרך כלל, הארוחה החגיגית הזאת מתקיימת לצלילי די ג'יי או מסיבה של ממש. בנוסף, חשוב לציין שהרבה מקומות המציעים קופונים עם מבצעים משמעותיים. כאמור, ארוחות הבראנץ' צהריים בדובאי מתקיימות בשלל סגנונות וכך, גם בשלל מחירים לבחירתכם. צירפנו עבורכם רשימה של עשרה מקומות מומלצים ביותר לארוחת בראנץ' בלתי נשכחת בדובאי.

הבראנץ' הוא חגיגה של ממש בדובאי
הבראנץ' הוא חגיגה של ממש בדובאי

מקומות מומלצים לארוחת בראנץ' צהריים בדובאי

24th St. World Street Food Restaurant – מקום שהוא מאותם המקומות שהזכרנו בהם הבראנץ' בדובאי הוא חגיגה שלמה. שני דיג'יים מנגנים ברקע בזמן שאתם בוחרים מתוך מזנון של חמישים מנות שמגיעות משלל סגנונות ומטבחים מסביב לעולם. 

יש אפשרות לרכוש חבילת "אכול כפי יכולתך" עם משקאות קלים או לשלב בין משקאות קלים לאלכוהוליים. הבראנץ' המדובר הוא כיפי ומסיבתי ועדיין מתקיים בטווח המחירים הזולים יותר מבחינת מגוון ארוחות הבראנץ' בדובאי. ללא ספק מקום מומלץ' לארוחת בראנץ'/ צהריים בדובאי.

כתובת: Dusit Thani Dubai, Sheikh Zayed Road 04 317 4515.

שעות פתיחה: בכל יום שישי בין השעות אחד וחצי בצהריים לחמש אחר הצהריים.

Larte – בראנץ' מומלץ בדובאי שהוא כולו חגיגה למשפחות!! תחנות של בישול ואפייה במקום של פיצות ופסטות, משקאות בזרימה חופשית למבוגרים וחדר משחקים ואטרקציות לילדים.

בנוסף, חדר הקרנה שבו מוצגים סרטים משפחתיים לאורך כל היום, ללרטה מספר חבילות ולכל חבילה תשלום משלה אך באופן כללי המקום נחשב למקסים ומגיש בראנץ' במחיר יחסית זול למבחר ארוחות הבראנץ' בדובאי. אפשרויות לחבילה של אכול כפי יכולתך עם משקאות קלים, 

משקאות אלכוהוליים, תשלום מוזל לילדים מתחת לגיל 12 או חבילה משפחתית ומשתלמת.הלרטה מגיש את ארוחות הבראנץ' בכל יום שישי בין השעות אחד בצהריים עד ארבע אחר הצהריים. 

כתובת: Studio One Hotel, Dubai Studio City 04 581 6870.

 Riva Beach Club – בחוף של ריווה בדובאי מתקיימת ארוחת בראנץ' צהריים מומלצת ביותר בכל יום שישי! גולת הכותרת שבנוסף לארוחת בראנץ' בת שלוש מנות (לבחירתכם) והמשקאות החופשיים, בנוסף, המסעדה נותנת לסועדים כניסה חופשית לחוף הים ולבריכה ללא תשלום נוסף.

כמו האופציות הקודמות, גם ארוחת הבראנץ' בחוף של ריווה בדובאי מדורגת בתקציב זול יחסית, מתאימה לכל כיס מומלצת מאוד.כתובת: Shoreline Building 8, Palm Jumeirah,.

A.O.C. International Buffet – למכוונים לבראנץ' מומלץ בדובאי בתקציב גבוה יותר אך שעדיין נמנה עם המחירים הבינוניים בשוק הבראנצ'ים הגדול שדובאי מציעה, המסעדה הנפלאה הזאת מגישה אוכל שיגרום לכם ללקק את האצבעות. האוכל מבוסס על המטבח מהריביירה הצרפתית ומציע פירות ים טריים, צדפות ועוד.

גם כאן, המסעדה מציעה חבילות בראנץ' שונות הכוללת שתיה קלה, אלכוהולית וחבילה מוזלת לילדים. בכל יום שישי בצהריים בין אחד לארבע.

כתובת: Sofitel Dubai Jumeirah Beach, JBR,.

Bella Restaurant & Lounge – מסעדה איטלקית נפלאה שמקיימת מסיבות בראנץ' בכל צהרי שישי. בנוסף לארוחת בראנץ' מומלצת בדובאי אשר מגישה אוכל איטלקי נפלא שנעשה בעבודת יד כגון פיצות, פסטות, דגים ועוד, המקום מארח הופעות שונות ומגוונות בהשתתפות זמרים, רקדנים, אקרובטים ודיג'י שמנגן. 

מסעדת בלה מציעה ארוחת בראנץ' שמתאימה לתקציב בינוני בהתאם לשוק בדובאי.

כתובת: Grand Millennium Hotel, Business Bay,.

Bytes Family Brunch – אפשר להגיד שהבראנץ' כאן זה פרט נוסף מהרשימה הארוכה שהמקום הזה מציע. מקום שכולו תפור למשפחות ומציע מגוון פעילויות לכל אחד מבני המשפחה.

הילדים ימצאו את עצמם בעניין רב, עוברים בין המתחמים השונים אשר מציעים חדר משחקים, פעילויות, מתחם קפיצה, איפור פנים ותחנת בלונים. בזמן הזה, המבוגרים ירגעו בבריכה עם מוזיקה חיה ברקע וארוחה ממזנון פתוח עם מבחר מנות בין לאומיות ותחנות בישול חיות. 

גם הבראנץ' המומלץ הזה בדובאי נמנה במסגרת תקציב בינוני.

כתובת: Grand Plaza Mövenpick Media City.

Hell’s Kitchen – ארוחת בראנץ' ב"מטבח הגיהנום" בדובאי, תהייה ארוחת הבראנץ' שלא תוכלו לשכוח כיוון שמדובר במסעדת שף מבית היוצר של השף הבריטי גורדון רמזי. למחפשים ארוחה מפוארת בתקציב גבוה יותר.

הארוחה מציעה מנות מהמטבח הקלאסי כולל ארוחה ראשונה, עיקרית וקינוח עם משקאות. הבראנץ' פועל בכל שישי בצהריים. כתובת: Caesars Palace Bluewaters Dubai, Bluewaters Dubai 04 556 6466.

La Cantine du Faubourg – למחפשי מסעדות היוקרה, ארוחת בראנץ' אלגנטית, רגועה ומאוד מומלצת בדובאי. הקנטינה היא מסעדה אופנתית אשר מגישה בראנץ' המורכב מארוחות בוקר, מנות עיקריות מיוחדות וקינוחים.

כתובת: Jumeirah Emirates Towers, Sheikh Zayed Road.

אז מה כדאי לדעת על ארוחות בראנץ' בדובאי?
אז מה כדאי לדעת על ארוחות בראנץ' בדובאי?

שאלות ותשובות בנוגע לאיפה לאכול צהריים בראנץ' בדובאי

דובאי מלאה במבחר רחב מאוד של מסעדות אשר מגישות ארוחת בראנץ' במגוון תקציבים. בין המומלצות: 

Bella Restaurant & Lounge,  Hell’s Kitchen, Larte, A.O.C. International Buffet, Riva Beach Club, La Cantine du Faubourg, Bytes Family Brunch, 24th St. World Street Food Restaurant.

דובאי ידועה כמקום שמציע את הבראנצ'ים הטובים ביותר בעולם, בעלי שפע רחב ואכן, כולם יכולים למצוא את מה שאוהבים בבראנץ' או בארוחת הצהריים בדובאי, החל מאוהבי בשר ודגים, אל צמחונים וטבעוניים. 

בדובאי, הבראנץ' הוא חגיגה של ממש. הסועדים מוזמנים לארוחה וחגיגה של שלוש עד ארבע שעות של בראנץ' בסגנון של אכול כפי יכולתך אשר מוגש אל השולחן או מוגש בבופה. בדרך כלל, הארוחה החגיגית הזאת מתקיימת לצלילי די ג'יי, הופעה חיה או מסיבה של ממש.

ארוחות הבראנץ' או הצהריים בדובאי מתקיימות בדרך כלל בימי שישי, אך יש מסעדות שגם מקיימות אותן בשבת או בימים נוספים במהלך השבוע.

ארוחות הבראנץ' בדובאי טווח מחירים רחב. קודם כל חשוב לדעת שמאה דירהם AED  (המטבע המקומי) שווים לשמונים ושמונה שקלים. בהמשך לכך, טווח מחירי ארוחת בראנץ' בדובאי נעים בין מחיר לכל כיס (100-199 AED), טווח מחירי ביניים (200-299 AED) וארוחות יוקרה (300 AED ומעלה).

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!