חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

פארק בוליווד בדובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

דובאי בוליווד- הפארק היחיד מסוגו בעולם

עם הסכם השלום נרמול היחסים המרגש בין איחוד באמירויות לבין ישראל, כעת, יש לישראלים הזדמנות לתייר באחד המקומות המרהיבים, המפוארים והמעניינים בעולם- דובאי. בנוסף, דובאי היא עיר עשירה באטרקציות שונות לכל המשפחה ולא תשתעממו בה לרגע. 

אז נא להכיר…פארק בוליווד בדובאי, הפארק היחיד מסוגו בעולם שנבנה בסגנון בוליווד אשר מציע מבחר רחב של מתקנים ומופעים בסגנון בוליווד. ברגע שתיכנסו למתחם, תיחשף בפניכם יופייה של הודו הקטנה עטופה בשלל צבעים, מבנים, שירים, מנגינות ודמויות- כולם מהודו מסרטי בוליווד בפרט.

הפארק המרשים דובאי בוליווד נפתח בשנת 2016 נפרס על שטח גדול מאוד של 10,000 מטרים ומציע 16 מתקנים אשר מבוססים על סרטים הודיים.. 

לאילו שביניכם שצריכים לרענן את זיכרונם לגבי בוליווד, מדובר על תרבות שלמה ותעשיית סרטים משגשגת ועצומה מבית היוצר של הודו. סרטי בוליווד הם בעצם מחזות זמר ססגוניים אשר עטופים שירים, ריקודים, שלל תלבושות ודמויות צבעוניות, כאשר בדרך כלל העלילה מתמקדת בסיפורים רומנטיים ודרמטיים אשר כבשו את לבבות קהל העולם וזכו בפופולריות בעולם, לא פחות מסרטי הוליווד האמריקאים. בנוסף, תרבות בוליווד מציעה לקהל לטעום את הודו האמיתית על כל הדברים היפים שבה.

דובאי בוליווד- על מתחם הפארק

פארק בוליווד בדובאי מציע חוויה מרהיבה, שקרוב לוודאי שלא הכרתם כמותה. הפארק מחולק לחמישה אזורים. כל אזור מציע חוויה אחרת:

אולפן סרטי בוליווד: מציע את מיטב הסרטים וההופעות של בוליווד. בנוסף, בתי קפה ודוכנים בסגנון הודו.

תיאטרון ראג' מהל: התיאטרון מציג את מופעי בוליווד הנבחרים והמרהיבים ביותר. תיאטרון מכיל מעל 850 מקומות ישיבה והוא מעוצב בצורת ארמון המהרג'ה ההודי.

שדרות בוליווד: הליכה בין המבנים המעוצבים בבנייה ותפאורה הודית. שדרה תמצאו בתי קפה ודוכני אוכל ממיטב המסורת ההודית.

שוק מומבאי: הזדמנות להיכנס אל פיסת הודו הקטנה ולהתהלך ברחובותיה. חלק זה משחזר חלק מהעיר המפורסמת מומבאי, שממנה הגיעה תרבות בוליווד. תפגשו בכיכרות, כלי תחבורה ועוד מראות מהעיר מומבאי.

דובאי בוליווד- האטרקציות

לאגאן – מתקן בסגנון הלהיט הבוליוודי "לאגאן". המתקן הוא בעצם משחק קריקט המבוסס על סימולטור תנועה ולכן תשחקו נגד קבוצת ראג' בריטית.

הבמה המרכזית של שדרות דובאי בוליווד- חווית ריקוד בוליוודית עם מיטב הדמויות, השירים והתלבושות. נא לא לפספס!!

לאגאן: הגלגל הענק והקרוסלה- מתקני גלגל ענק וקרוסלה וגם הם בהשראת הסרט הבוליוודי והאייקוני "לאגאן".

שולי- נסיעה אינטראקטיבית תלת ממדית באזור כפרי כאשר אתם מחומשים עם אקדחי אינפרא אדום. משימתכם תהייה לגבור על לוחמיו של הנבל המפחיד המפורסם מהסרט הבוליוודי "שולי".

בימת הדרכים- במת מופעי ריקוד נוספת של פארק בוליווד. הפעם תחוו מופעי ריקוד בסגנון קצת שונה מהאחרים. מופעי ריקוד הם נדירים ביופיים ורצוי מאוד לא לפספס.

בימת צעדי הכוכבים- במה זו מציגה מופעי ריקוד של להקה גדולה מול מזרקה מוזיקלית. הריקוד הוא בסגנון ריקוד הצעדים הקלאסי הודי ומבוצע על ידי אחת מקבוצות הריקוד הטובות באזור.

RA: ONE – מתקן המדמה נסיעה וירטואלית רב-חושית. הנכם שחקנים אשר חוזים בקרב. מי ינצח?

מעופו של הגיבור קריש- במתקן זה תמריאו אל עבר השמיים יחלפו על פני הנוף הרב גוני של הודו, מתלווים לגיבור העל מבית היוצר של  בוליווד קריש. בנוסף, תחזו בקרב הצלת כדור הארץ מידי חייזרים.

דון: המרדף- מתקן זה יכניס אתכם לעולם המסוכן של סוכני האינטרפול תרדפו אחר בוס המאפיה- דון, דרך העיר המרהיבה דובאי.

השתתפות בסרט בוליוודי- קבלו הצצה אל מאחורי הקלעים של הפקת סרטים בוליווד מופע במה חי אשר מבוסס על סרט בוליוודי אייקוני. בנוסף, תהיו שותפים בעשייה של הסרט. 

בימת פלאזה, בימת מומבאי אקספרס ובימת ה"ריינג מאונך"- שלוש במות אשר מציגות מופעי ריקוד בוליוודים. בכל אחת מהבמות סגנון ריקוד, תפאורה, שירים ותלבושות שונה שמייחד אותה. מעולם לא צפיתם בכזה מבחר מופעי ריקוד ומחזות זמר במקום אחד!

המצעד הגדול- הדובדבן שבקצפת של דובאי בוליווד. כל הרקדנים והשחקנים מתקבצים בסוף היום לקראת הסגירה ומבצעים מצעד ריקודים שמח יחד עם אורחי פארק בוליווד.

דובאי בוליווד- היתרונות בפארק

אז למה דווקא פארק בוליווד בדובאי? ובכן…מדובר באטרקציה ייחודית מסוגה בעולם! אין עוד פארק בוליווד בשום מקום. בנוסף, הפארק ענק, מאוד מאוד מפואר ויפה, הוא מאגד בתוכו גם שלל מופעים, מחזות זמר ומתקני שעשועים ותלת ממד- כל זה במקום אחד. למעט העובדה שאתם נמצאים בדובאי, בפארק בוליווד יש לכם הצצה להודו האמיתית במיטב מסורת בוליווד המרשימה.תוכלו למצוא בפארק גם מתקנים רבים, בתי קפה, דוכני אוכל, חנויות והכל ברוח הסגנון ההודי. 

מיותר לציין שאין ספק שהפארק מתאים לכל גיל וכל בן אדם ימצא שם עניין אם זה במופעים מרהיבים, אם זה במתקנים או אם זה בדוכני האוכל או התפעלות מהעיצוב המרהיב של הפארק.

את הכרטיסים לפארק בוליווד ניתן לרכוש באתר במחיר שווה לכל כיס. בנוסף, תוכלו לקחת מידע חיוני על מיקום הפארק ועוד. ניתן להגיע בקלות לפארק- הנהגים, נותני השירות וגם מרבית התושבים בקיעים ודוברים גם את השפה האנגלית ולכן תסתדרו ביתר קלות בטיול שלכם בעיר דובאי.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!