חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

כרטיס דובאי סיטי פאס – GO DUBAI

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

למה שווה לרכוש את כרטיס דובאי פאס – GO DUBAI?

כרטיס התיירים של דובאי

כרטיס סיטי פאס של דובאי הנקרא Go Dubai Explorer pass הינו כרטיס הטבות התיירים המגיעים אל דובאי ומאפשר כניסה למגוון אטרקציות ואתרים!

עם הסכם השלום בין מדינת ישראל לבין איחוד האמירויות, הותרה כניסת הישראלים אל אחד המקומות המרהיבים הנחשקים בעולם, דובאי.

 כעת, ניתן לטייל בדובאי ולבקר באותם מקומות שעד עכשיו צפינו בהם דרך מסכי הטלוויזיה. אולם, דובאי ידועה במגוון הרחב שהיא מציעה לתייר ואכן,  דובאי מלאה באטרקציות, נופים, ארכיטקטורה, גלריות, שווקים, מסעדות, חופים וחוויות שכל אלה, יכולים להשאיר אתכם טיפה מבולבלים. אז מאיפה מתחילים? 

בדיוק בשביל זה, נוצר הרעיון של כרטיס המאגד בתוכו מגוון רחב של אטרקציות לאותה העיר– דובאי סיטי פאס או כרטיס דובאי פאס הוא כרטיס התיירים של דובאי. דובאי פאס הוא כרטיס לכל האטרקציות בדובאי, רכיבה על גמלים ועד מוזיאונים ופארק מים. 

דובאי סיטי פאס - אז מה בעצם כרטיס התיירים של דובאי כולל בתוכו?

כרטיס דובאי פאס הוא כרטיס אשר מאגד לתוכו את המיטב ואת רוב האטרקציות של דובאי. בראש ובראשונה, עם כרטיס דובאי סיטי פאס ניתן לחסוך עד ל52% האטרקציות המובילות לעומת מחירי השער הרגילים, הכרטיס מציע כמה מסלולים אשר מותאמים לזמן ולתקציב של כל אחד, עם כרטיס דובאי סיטי פאס ניתן לדלג בתור של אטרקציות נבחרות והכרטיס משולם מראש. הכרטיס זמין ליותר מ-35 אטרקציות בעיר, ביניהם מסעדות, סקי מקורה, הפלגות בסירות, טיולי גמלים, פארק ימיים ועוד. כרטיס התיירים של דובאי אידיאלי למי שרוצה לעשות הרבה בזמן קצר ולא לשלם מחירים מופקעים. 

לפניכם מיטב המסלולים של כרטיס דובאי פאס:

כרטיס המסלול הגמיש של דובאי סיטי פאס- כולל מבחר של מעל 40 האטרקציות הטובות ביותר בעיר. תוכלו לבחור 3, 5 או 7 כניסות לאטרקציות למשך שבוע. חסוך עד ל 40%  במחירי הכניסה לאטרקציות השונות. בין האטרקציות הכלולות בכרטיס זה הן המגדל הגבוה ביותר בעולם בורג' חליפה, ספארי מדבריות, אקווריום דובאי, סיורים עירוניים בדובאי ועוד רבים וטובים.

כרטיס מסלול האטרקציות הנבחרות של דובאי סיטי פאס- כולל מבחר של מעל 48 האטרקציות הטובות ביותר בעיר. האטרקציות מחולקות לשלושה מסלולים ויש לבחור אטרקציה אחת מכל מסלול. מסלול זה כולל בתוכו 3 כניסות לאטרקציות נבחרות. עם כל כך הרבה מבחר, תמצאו אטרקציה שכל אחד מבני המשפחה ימצא בה הרבה עניין. קחו את הזמן וחקרו את העיר כי ניתן להשתמש בכרטיס במשך שבעה ימים רצופים. 

כרטיס מסלול האטרקציות ללא הגבלה של דובאי סיטי פאס-  חיסכון של עד 50% לאטרקציות המובילות! תוכלו לבחור כניסות לכל מקום או אטרקציה שתרצו ללא מסלולי בחירה מובנים למשך 3 או חמישה ימים לבחירה.

כרטיס מסלול פארק השעשועים/ לונה פארקים של דובאי סיטי פאס-  כרטיס זה כולל בתוכו את כל פארק שעשועים ופארק מים בדובאי. ניתן לבחור בין מסלול של 3, 5 כניסות או כניסות ללא הגבלה לכל פארק שעשועים ומים. בין האטרקציות המובילות- בוליווד פארק, לגולנד, פארק מים לגונה ועוד.

כרטיס במסלול של עצירת ביניים בדובאי של דובאי סיטי פאס- נמצאים בדובאי לזמן קצר ועדיין בר לחוות ממיטב האטרקציות שהעיר מציעה? כרטיס זה הוא בדיוק בשבילכם. כרטיס ל 36 שעות הכולל 2, 3 או 4 כניסות לאטרקציות השונות של דובאי.

דובאי סיטי פאס- האטרקציות הנבחרות

כמו כן, דובאי מלאה באטרקציות מעניינות ומהנות ביותר, אך החלטנו להמליץ לכם על אטרקציות נבחרות אשר כלולות בכרטיס התיירים של דובאי. 

כמו כן, כרטיס זה מהווה כרטיס לכל האטרקציות בדובאי וזה יכול לבלבל. בפניכם מאגר עם מיטב האטרקציות השונות של דובאי. שימו לב- מאגר זה עדיין לא כולל את כל האטרקציות: 

בורג' חליפה- הבניין הגבוה בעולם, סקי בדובאי, האקווריום של דובאי- גן חיות ימי: המערה, האקווריום של דובאי- גן חיות ימי- המסלול החקרני, סיור של 90 דקות בסירת מנוע סביב דובאי, העולם הירוק- גן חיות וצמחים טרופיים, "דובאי פריים"- מבנה ארכיטקטוני מרהיב והוא מהווה את אחד מסמלי דובאי, הדולפינריום של דובאי, הסיור המסורתי של דובאי, סיור תעלות דובאי, שייט הכולל ארוחת ערב, טיול ג'יפים "ספארי מדברי" כולל ארוחת ערב, פארק המים לגונה, פארק המים לגולנד, לנו-לנד הפארק הקלאסי, "היסטריה"- פארק שעשועים בסגנון סרטי אימה, בית קולנוע שהוא גם מסעדה, פארק בוליווד, פארק ספורט אקסטרים אתגרי, דובאי- הסיור של העיר החדשה, הטיילת הצפה, פארק צניחה חופשית, שייט באגם דובאי, מספר לונה פארקים ועוד.

לסיכום- למה שווה לרכוש את כרטיס דובאי פאס – GO DUBAI

אין ספק שכאשר תטיילו בדובאי, כרטיס לכל האטרקציות בדובאי או כרטיס התיירים של דובאי הוא בגדר חובה. בגלל המבחר, בגלל החיסכון בכסף, ובשל כך שכל אחד מאתנו יכול  למצוא עניין רב במבחר כזה גדול של אטרקציות באחד המקומות הכי שווים ופופולריים בעולם- דובאי. המטרה הראשית של כרטיס דובאי פאס היא לעשות לכם סדר ולייצר לכן ארגון והכוונה טובה למיטב אטרקציות המתאימות לכל אחת ואחד מכם.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!