חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

10 אטרקציות שאסור לפספס בטיול אל אבו דאבי

אטרקציות באבו דאבי

בואו נתחיל

עידן הקורונה שינה את כל מה שאנחנו יודעים על האופן בו מתנהלים החיים שלנו והשפיע רבות על היכולת לנסוע לחו"ל ולטייל בעולם. והנה, דווקא בתקופה שבה נחתם הסכם שלום היסטורי בין ישראל לאיחוד האמירויות, ואנחנו סוף סוף יכולים לחלום על נסיעה לאבו דאבי – הקורונה שבה ומגבילה אותנו. למרבה הצער, כנראה שווירוס הקורונה עתיד עוד להישאר אתנו זמן מה. אך בכל זאת אפשר כבר להתחיל לתכנן חופשה חלומית באיחוד האמירויות, מפני שבשלב כלשהו השמיים יחזרו להיות פתוחים ואנחנו נוכל לחזור ולטייל בעולם וליהנות מחופשות במקומות מיוחדים כמו אבו דאבי.

מגיעים בפעם הראשנה

אבו דאבי עצמה היא בירת אמירות באותו שם וכן בירת איחוד האמירויות. מדובר בעיר מודרנית מאוד, שהושקעו בה תקציבי ענק כדי להפוך אותה לידידותית לתיירים ולמלאה באטרקציות ייחודיות. אספנו עבורכם כ-10 אטרקציות אבו דאבי שלא כדאי להחמיץ כאשר מבקרים בה.

לטייל באבו דאבי

המטיילים הישראלים יוכלו למצוא באבו דאבי אטרקציות רבות שמתאימות לכל גיל ולכל הרכב של מטיילים שמגיע לעיר. חוויית הטיול באבו דאבי כוללת חופי ים משגעים, אתרי שופינג רבים, מוזיאונים יוקרתיים, מתחמי לונה פארק וגם חיי לילה תוססים ובידור מכל הסוגים. ברגע שניתן יהיה לממש את היחסים הדיפלומטיים עם איחוד האמירויות ולנסוע לשם לביקור – כדאי מאוד שלא להחמיץ את ההזדמנות.

אבו דאבי
מסגד אבו דאבי

מה לראות באבו דאבי - אטרקציות מרכזיות

אבו דאבי – בירת איחוד האמירויות. האחות הגדולה של דובאי והרצינית יותר.
למי שמחפש את האטרקציות של דובאי זה לא המקום, אולם, לא נשארים משועממים לרגע. המקום המתוייר ביותר כאן הוא המסגד על שם השייח זיאד, שהוא ללא ספק מבנה מרשים ועוצמתי שרק פה ניתן להוציא פרויקט שכזה לפועל.
מבנה מרשים נוסף הינו הארמון הישן שמשמש כבית מלון יוקרתי ביותר.
באבו דאבי ישנו כפר דייגים ממנו צמחה העיר המרשימה הזו וניתן להבין איך הנפט הצליח להזניק האמירות לעושר מופלג שכזה.
האטרקציה העיקרית שנמצאת באי יאס היא עולם הפארארי, כל מה שניתן לחלום בנושא פורמולה 1 מתגשם פה.
בנוסף, העיר מלאה בגורדי שחקים מרהיבים שמעטרים את קו הרקיע, בפארקי שעשועים מכל העולם וכמובן בקניוני ענק לקניות.
האוכל פה מגוון וקיימות מסעדות מכל העולם.

מסגד שייח' זאיד - אטרקציה מס' 1

מסגד שייח' זאיד הוא אחד מהמקומות המתוירים ביותר באבו דאבי. הוא קרוי על שם אביו של השליט הנוכחי של איחוד האמירויות, שהיה הדמות הדומיננטית באיחוד 7 האמירויות בתחילת שנות ה-70. המסגד בנוי בסגנון ארכיטקטורה אסלאמית קלאסי והוא אחד מהמסגדים הגדולים בעולם. יש בו מקום ל-40,000 מתפללים בו זמנית. הצבע הדומיננטי בו הוא הצבע הלבן, ומעטרות אותו 82 כיפות יפהפיות. מרבית התיירים שמגיעים לאבו דאבי לא מחמיצים את הביקור במקום. מומלץ לבדוק לפני ההגעה האם המסגד פתוח, אך שווה לבקר בו ולחזות ביופיו גם אם לא ניתן להיכנס אליו באותו הזמן. במידה והמסגד פתוח, כדאי להיערך לציפייה די ממושכת בכניסה, מכיוון שהתורים יכולים להיות ארוכים מאוד ועמוסים בתיירים. מסגד שייח זאיד המכונה "הט'אג מאהל" של העולם הערבי . ביקור במסגד שייח זאיד ממוקם בראש האטרקציות באבו דאב. המסגד הוא הכי גדול באיחוד האמירויות ונחשב בין הכי מפוארים בעולם. בכניסה פנימה הנשים יחויבו לכסות את השיער ואף ללבוש חלוק, אם לבשתן בגד קצר מדי.

מתחם פרארי

ענקית המכוניות פרארי הקימה פארק שעשועים מוטורי ענקי באבו דאבי. הסיבה לנוכחות של פרארי שם היא החיבה הגדולה שרוכשים תושבי איחוד האמירויות האמידים לכל מה שקשור למכוניות יוקרה ולמרוצי מכוניות. במתחם ישנו פארק שעשועים שמתאים לכל המשפחה ובמיוחד לאוהבי רכבות הרים וחוויות מלאות אדרנלין. רכבת ההרים המפורסמת "Formula Rossa" שנמצאת בפארק נחשבת לרכבת המהירה בעולם. היא מגיעה עד למהירות של 250 קמ"ש ומספקת חוויה מרגשת וחד פעמית לאוהבי הז'אנר. שמה נגזר ממרוץ מהמכוניות פורמולה 1, שפרארי היא חברה קבועה בו. בנוסף לפארק השעשועים, שכולל עוד 36 אטרקציות שונות, ישנו גם מוזיאון של פרארי במתחם וכן תצוגה של מכוניות חדשות וישנות שמיוצרות על ידי החברה. הבילוי במתחם בהחלט יכול לקחת כחצי יום לפחות, והוא מומלץ מאוד כבילוי לכל גיל. בפאררי וורלד תוכלו לראות תצוגת רכבי פאר שלהם, מכל הדגמים שלהם, ואף לנהוג עליהם.וכן יש שם פארק שעשועים מטריף.

ארמון אמיראטס

אחד מהמלונות היוקרתיים בעולם נמצא באבו דאבי והוא בנוי כארמון ענק של ממש. עלות הקמתו הייתה כ-2 מיליארד ליש"ט והוא נחשב למלון שבנייתו הייתה היקרה בהיסטוריה. הארמון מכיל מעל ל-850,000 מ"ר של שטח בנוי והוא כולל מרינה פרטית ומנחת מסוקים לשימוש אורחי ה-VIP שלו. ישנן כמה סוויטות במלון ששמורות רק לאורחים מיוחדים של השליט. 

החדר הזול ביותר במלון עולה כ-400$ ללילה ומחיר הסוויטות המפוארות יכול להגיע גם ליותר מ-11,000$ ללילה. מדובר במלון עם עיצוב מרהיב שמומלץ לבקר בו גם אם לא ממש מתארחים במקום, ולו רק כדי לנשום מעט אוויר של יוקרה ואולי להצליח להתחכך בשועה עולם כלשהו שמתארח בארמון.
היוקרה שם מובלטת בכל פינה ברצפת שיש, ובכל מקום שאפשר לתקוע זהב אתם תראו זהב ויהלומים .
אגב, אם באתם רק לראות את המלון, עם מכנסיים קצרים לא תורשו להיכנס למלון!

לובר אבו דאבי

מוזיאון הלובר בפריז הוא אחד מהמקומות המפורסמים ביותר בעולם. הלובר נחשב למוזיאון היוקרתי ביותר ומציג באופן קבוע את מיטב יצירות האמנות בעולם מתקופות שונות. בשנת 2007 נחתם הסכם שיתוף פעולה רשמי בין איחוד האמירויות לבין צרפת, ובמסגרתו אישרו הצרפתים לפתוח שלוחה של הלובר באבו דאבי. האדריכל שנבחר לתכנן את המוזיאון היה ז'אן נובל והשלטונות של איחוד האמירויות שילמו לצרפתים סכום של כ-525 מיליון דולר בשביל הזכות להשתמש בשמו של הלובר. 

 

המוזיאון נחנך בסופו של דבר רק בשנת 2017. האוסף הקבוע שלו כולל יצירות אמנות שהושאלו מ-13 מוזיאונים מובילים ברחבי צרפת. כיום ניתן לראות במוזיאון יצירות של לאונרדו דה וינצ'י, קלוד מונה, אנרי מאטיס, ואן גוך וגם של גוגן ומגריט. למרות שהמוזיאון נמצא במדינה אסלאמית שמרנית, הדבר אינו משפיע על התצוגה במוזיאון, ולא הוטלו עליו מגבלות כלשהן של צנזורה.

המגדל הנוטה

המגדל הנוטה ביותר בעולם, שאף מחזיק בשיא גינס לכך, נמצא באבו דאבי ומתנשא לגובה של כ-60 מטרים. זווית הנטייה של המגדל היא כ-18 מעלות, מה שהופך אותו לאטרקציה וויזואלית והנדסית מרשימה. מומלץ מאוד לבקר במקום ולהצטלם על הרקע של המגדל. 

מתחם האחים וורנר

חברת האחים וורנר היא חברת הפקות הוליוודית שאחראית לחלק מהסרטים האהובים והידועים ביותר בהיסטוריה. החברה פתחה מתחם שעשועים ענקי באבו דאבי שבו ניתן לבלות על מתקנים ברוח הסרטים המוכרים של החברה ולפגוש דמויות ידועות מסרטים אלה. הפארק של האחים וורנר מתאים מאוד לבילוי משפחתי עם ילדים והוא יכול לספק תעסוקה ליום שלם של בילוי במקום. 

עולם המים של אבו דאבי

אטרקציה מהנה נוספת שמתאימה לכל המשפחה היא עולם המים "יאס". מדובר באחד מפארקי המים הגדולים והמרשימים בעולם, ויש בו מתקני שעשועים רבים שבכולם מככבים מים. בתקופת הקיץ ישנם ימים ספציפיים בהם הפארק פתוח לנשים בלבד, לצורך שמירה על צניעות והתאמה לקהל המקומי. ניתן לראות באתר של הפארק באיזה ימים ובאיזה שעות הוא מוקדש לביקור של נשים. 

חופי הים

אי אפשר לדבר על אטרקציות אבו דאבי מבלי להזכיר את חופי הים. יש כמה חופים מקסימים באבו דאבי שניתן לבלות בהם בכל ימות השבוע. כמה מהחופים הידועים שמושכים מטיילים רבים הם – חוף "אבו דאבי", חוף "אל-בטין" וחוף "קורנישה". חופי הים של אבו אבי הם חופים שקטים עם מים צלולים ותמיד נעים להשתכשך בהם בגלל הטמפרטורה החמימה. אם אתם מחפשים קצת רוגע ושקט בזמן השהות שלכם באבו דאבי – אין כמו בילוי בחוף הים. 

גן החיות של אבו דאבי

גם באבו דאבי ישנו גן חיות לא קטן, המהווה אטרקציה שמתאימה מאוד לכל המשפחה. בגן החיות תוכלו למצוא מאות מינים של בעלי חיים, פינות ליטוף רבות וכן פעילויות חינוכיות שונות לילדים.

קניון המרינה

הקניון הגדול ביותר באבו דאבי נקרא קניון המרינה. שטחו הבנוי כולל כ-235,000 מ"ר. הקניון נפתח בשנת 2001 והוא מכיל חמישה מפלסים המלאים במגוון רחב של חנויות ופעילויות. בקניון המרינה תוכלו למצוא כמה מהמותגים המפורסמים בעולם, כמו גוצ'י, פראדה, איב סן לורן, לואי ויטון ועוד.  

טיול ג'יפים בחולות המדבר

אחת האטרקציות שאסור לפספס היא טיולי ג'יפים בחולות הזהובים במדבר של אבו דאבי. חוויה מדהימה ועוצרת נשימה!

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!