חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

מלונות מומלצים ליד בית חב"ד דובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

הסכמי השלום פתחו את שערי האמירויות ושומרי מסורת רבים טסים לדובאי, מלונות מומלצים ליד בית חב"ד דובאי יאפשרו לישראלים רבים לשמור על מסורת וכשרות בדובאי ובאותה הנשימה ליהנות משפע האפשרויות שיש לדובאי להציע.

חופשה כשרה בדובאי – יש דבר כזה?

חופשה כשרה בדובאי – יש דבר כזה?
אחת הערים המתוירות והמסקרנות ביותר בעולם, דובאי, היא מקור הגאווה של איחוד האמירויות עם אתרי תיירות מרהיבים, סיפור מרתק על מהפך ענקי תוך עשרות שנים עקב גילוי נפט בשנות ה- 60, חוקי התנהגות מוקפדים המשלבים עיר מוסלמית מצד אחד אך כזו שמבקשת להיפתח לעולם ותיירים רבים שמגיעים כדי ליהנות מהשפע והייחודיות של דובאי.

המהפך הגדול מבחינת הישראלים הוא הסכמי אברהם, מה שהתבשל במשך מספר שנים עם נציגות באבו דאבי, הפך לכינון יחסים דיפלומטיים רשמיים בספטמבר 2020, הקמת שגרירות בישראל ומינוי שגריר ראשון בישראל בתחילת 2021.

בחודשים האחרונים חברות רבות מציעות חבילות דובאי לשומרי מסורת, חשוב לזכור שבמרבית המקרים חבילות אלו יהיו יקרות יותר מתכנון טיול לדובאי בעצמכם, שיכול להיות פשוט יותר ממה שחשבתם, דובאי לדתיים או לחילוניים היא חופשה מומלצת.

דובאי לשומרי כשרות בהישג יד והצפי שבשנים הקרובות נושאי הכשרות ישתפרו עוד יותר עקב הביקוש הרב של ישראלים ששומרים מסורת וכשרות.

העיר הגדולה ביותר באמירויות מברכת את הגעתם של היהודים, ניתן למצוא אוכל כשר בדובאי, אפשרות לשמור על חיי דת וחוקי הצניעות וחוקים נוספים לשמירה על ההתנהגות, דובאי כשרה בהיבטים מסוימים אבל הדרך עוד ארוכה.

בנוסף, אין מניע ליהנות מהאטרקציות הרבות שדובאי מציעה, בין היתר הבניין הגבוה ביותר בעולם בורג' ח'ליפה, הקניון הגדול בדובאי, האיים המלאכותיים (איי התמרים), פסל מסגרת הזהב, ספארי במדבר דובאי, המזרקה של דובאי, עולם ההרפתקאות IMG, סקי בדובאי, אקווריום דובאי ופעילויות רבות נוספות.

בדובאי נערכו בעשור הקודם לקראת העשור הנוכחי, בית חב"ד בדובאי ביסס עצמו זמן רב לפני חתימת ההסכמים עם איחוד האמירויות, חב"ד באיחוד האמירויות יספקו עבורכם מידע רב על דובאי, 

איך לתכנן נופש כשר בדובאי, מסעדות כשרות בדובאי, סעודת שבת, תפילת שחרית וערבית בדובאי, בית כנסת ואפשרות לשמור על אורח החיים שלכם. חב"ד דובאי: וואטסאפ 971-56-958-2971+, דוא"ל: info@jewishuae.com, לכניסה לאתר בית חב"ד דובאי – לחצו כאן.

מלונות קרובים לבית חב"ד בדובאי

מלונות טובים ליד בית חב"ד דובאי יאפשרו ליהודי ישראל והעולם לשמור על הכשרות והשבת וליהנות מהאווירה והאפשרויות הרבות בעיר.

רבים מהישראלים מחפשים מלון כשר בדובאי, בהתאם לדיווחים העדכניים ברשת עדיין לא ניתן למצוא מלון כשר באופן מלא (ארוחה כשרה בלבד לא הופכת את המלון לכשר באופן מלא), ניתן למצוא פתרונות שיאפשרו לכם להסתדר היטב יחד עם קהילה יהודית בדובאי שגדלה ומתפתחת עם השנים.

לפני שתבחרו מלון ליד חב"ד דובאי, סקרנו עבורכם 8 מלונות מומלצים קרובים ליד בית חב"ד בדובאי שקיבלו המלצות מישראלים רבים (לא כל המלונות יציעו אוכל כשר).

מלונות כשרים בדובאי ייחשבו לכאלו שיוכלו לספק ארוחה כשרה בדובאי, יהיו קרובים לבית חב"ד או יאפשרו לכם שמירת שבת בדובאי באמצעות מפתח לדלת (במקום כרטיס), פתיחת דלת ע"י גוי וביטול או הסתרת חיישני תאורה במידה ואלו קיימים בחדר.

רשימת מלונות מומלצים למטיילים שרוצים מלון "כשר" בדובאי או מלון עם ארוחות כשרות בדובאי וקרבה לבית כנסת או בית חב"ד:

Booking.com

במרינה של דובאי מלון 5 כוכבים, המלון במרחק של 10 דקות הליכה לחוף ג'ומיירה, כמה דקות הליכה תוכלו להגיע לקניון דובאי מרינה.
למלון 273 חדרים, הישראלים שביקרו במלון אהבו את הצוות הידידותי והמקצועי של המלון, החדרים נקיים ומרווחים, המיקום בקרבת המרינה אפשר מעבר לקניון דרך הטיילת ולא נרשם מחסור בתמרוקים.
במלון 2 מסעדות ו- 2 ברים, ארוחת הבוקר בתוספת תשלום, בין היתר תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מאפים וקינוחים, חביתה עם תוספות, ירקות ושתייה.
במלון בריכת שחייה חיצונית קטנה, מכון כושר שפתוח כל שעות היממה, שירותי ספא ואפשרות בקרבת מקום להשכרת אופניים וצניחה חופשית.

Booking.com

ברחוב Al Marsa מלון 5 כוכבים, במלון זה פועל בית חב"ד בימי שבת, המלון ממוקם בסמוך לחוף, נמצא בחוף ג'ומיירה והמרינה של דובאי.
למלון 200 חדרים, ישראלים רבים ביקרו במלון וציינו שיש אוכל כשר וארוחת שבת, המיקום הסמוך לקניון, צוות המלון אדיב ואם תציינו יום מיוחד ייתכן וישאירו לכם הפתעה בחדר, הניקיון ברמה גבוהה והתמרוקים יוקרתיים.
ארוחת הבוקר במלון בתוספת תשלום, מרבית האורחים אהבו את המבחר הקולינרי בארוחה, בין היתר ניתן לקבל ממרחים, לחמים ומאפים, ירקות, פירות ומאכלים נוספים.
למלון בריכה חיצונית, בריכת ילדים, מכון כושר וספא בשירות מלא.

Booking.com

בסמוך למרינה של דובאי מלון 5 כוכבים, המלון במרחק הליכה קצרה לטיילת ג'ומיירה, כמה דקות הליכה יובילו אתכם לקניון של המרינה.
למלון 328 חדרים, האורחים שביקרו במלון אהבו את הפאר והסגנון היוקרתי, הצוות מקצועי ומסור, החדרים מאובזרים באופן מלא ולא נרשם מחסור בתמרוקים.
למלון 4 מסעדות ובר, ארוחת הבוקר בתוספת תשלום בין היתר תוכלו ליהנות מביצת ין, גבינות, כריכים, מאפים, פירות, פנקייק ושתייה קרה וחמה.
במלון בריכת שחייה חיצונית, ספא ומכון כושר שפתוח 24 שעות ביממה.

Booking.com

ברחוב Al Emreef מלון 5 כוכבים, המלון סמוך למרינה וממוקם על חוף פרטי, רבע שעת הליכה יובילו אתכם לקניון.
המלון גדול ומצהיר שיש לו 750 מלונות, האורחים שיבחו את השירות של צוות המלון, המלון מספק הסעות למקומות שונים בדובאי, המלון וחדריו מעוצבים בקפדה, התמרוקים יוקרתיים והחדרים נקיים.
למלון 6 מסעדות ובר, ארוחת הבוקר בתוספת תשלום ותציע לכם מגוון קולינרי רחב וטעים.
במלון 3 בריכות חיצוניות, מכון כושר שפתוח 24 שעות ביממה ואפשרות לספורט ימי בקרבת מקום.

Booking.com

בסמוך לחוף ג'ומיירה מלון 4 כוכבים, המלון במרחק הליכה קצרה שתוביל אתכם למרכז הקניות בדובאי מרינה.
למלון 453 חדרים, ישראלים רבים ביקרו במלון ואהבו את הקרבה למטרו והמרינה, החדרים מרווחים ונקיים והשירות ידידותי ומסביר פנים.
למלון 2 מסעדות ובר, ארוחת הבוקר בתוספת תשלום, חלק מהאורחים ציינו שארוחת הבוקר דלה וחוזרת על עצמה אך באופן כללי טובה.
במלון תוכלו ליהנות מבריכה חיצונית קטנה, מכון כושר ושירותי ספא.

Booking.com

ברחוב Sheikh Zayed Road מלון 5 כוכבים מרשת הילטון, למרות שהמלון מעט רחוק מבית חב"ד אך בהתאם לדיווחים המלון מציע ארוחת בוקר כשרה למהדרין לאורך כל השבוע (בפיקוח הרב לוי דוכמן, מומלץ לברר).
המלון ממוקם על טיילת הנהר, במרחק של 15 דקות הליכה לפארק סאפא, קניון דובאי ובורג' חליפה נמצאים במרחק של 2.5 ק"מ מהמלון.
המלון גדול מאוד ומצהיר על מעל ל- 1000 חדרים, ישראלים רבים ביקרו במלון, האורחים שיבחו את אדיבות הצוות, החדרים מרווחים ונוחים והעיצוב של המלון יוקרתי ומפואר.
למלון 5 מסעדות ו- 3 ברים, האורחים משבחים את האוכל המגוון במלון וציינו שארוחת הבוקר הכשרה הייתה טובה.
המלון מציע 4 בריכות שחייה חיצוניות, מכון כושר, ספא בשירות מלא ומגרשי טניס.

Booking.com

ברחוב Al Mattla'ee מלון 5 כוכבים, המלון סמוך לחוף ומרוחק כמספר דקות הליכה מחוף JBR ותחנת המטרו, אם לא תבחרו בהליכה למקומות שונים בעיר המלון מציע הסעות חינם לאורחים.
למלון 369 חדרים, אורחים רבים מישראל ביקרו במלון ואהבו את התמורה בהתאם למחיר ששילמו, המיקום אידיאלי, צוות המלון מקצועי ושירותי, הניקיון ברמה גבוהה, הנוף מהחדרים יפייפה ולא נרשם מחסור בתמרוקים.
ארוחת הבוקר בתוספת תשלום ולמרות שמרבית האורחים לא התלוננו על איכות האוכל, נראה כי המגוון הקולינרי דל יחסית לרמת הכוכבים.
למלון 2 בריכות שחייה חיצוניות, מכון כושר, סאונה וספא בשירות מלא.

Booking.com

ברחוב Road Al Garhoud Deira מלון 5 כוכבים, המלון הוא לא מקבוצת המלונות שקרובים לחב"ד דובאי אך בהתאם לדיווחים השונים מסעדת המלון כשרה בהשגחת הרב לוי דוכמן, המלון במרחק של כמה דקות משדה התעופה, קצת יותר מ- 20 דקות הליכה למרכז הקניות סיטי סנטר דיירה.
למלון 292 חדרים, האורחים מישראל ציינו שהחדרים מרווחים, צוות המלון אדיבים, מתקני המלון מפנקים, החדרים מאובזרים באופן מלא והתמרוקים יוקרתיים.
המלון מציע 4 מסעדות ובר, ארוחת הבוקר בתוספת תשלום ומרבית האורחים ציינו שמדובר בארוחה מגוונת אך ייתכן ששווה להמתין לביקורות מהמסעדה הכשרה.
למלון פארק מים, 2 בריכות שחייה חיצוניות, ספא בשירות מלא, מכון כושר, שני מגרשי טניס ופעילויות רבות נוספות.

שאלות נפוצות על מלונות כשרים בדובאי

כן, יחד עם חב"ד דובאי, מסעדות כשרות ובתי מלון שמתאימים לשומרי כשרות ומסורת, ניתן ליהנות מהאטרקציות והפעילויות הרבות.

כתובת בית חב"ד משתנה ולעיתים, עקב סיבות ביטחוניות ומשבר הקורונה, חלק מהפעילויות מבוצעות בבית מלון. ניתן ליצור קשר עם חב"ד בטלפון (וואטסאפ) ובדוא"ל ולקבל הנחיות.

דובאי מלאה אפשרויות, בין היתר תוכלו לבקר בבורג' ח'ליפה, הקניון הגדול, האיים המלאכותיים, ספארי במדבר, המזרקה הגדולה, מסעדות כשרות בדובאי ועוד.

על אף שניתן למצוא ארוחות כשרות במלונות דובאי, להזמין אוכל כשר למלונות שונים בדובאי או התחשבות בשומרי שבת, עדיין לא ניתן להכריז על מלון שכולו כשר ובפיקוח.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!

דילוג לתוכן