חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

דובאי לזוגות צעירים

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

מאז שיש לנו הישראלים את דובאי אפשר לומר שגילינו גן עדן, דובאי היא אחת הערים המתקדמות בעולם שמציעה לתיירים אינסוף אפשרויות בילוי ואטרקציות סופר מיוחדות וייחודיות.

אם אתם זוג שרוצה לעשות טיול רומנטי רק שניכם אין ספק שדובאי היא מקום מושלם לבילוי זוגי רומנטי, האווירה המדהימה, בתי המלון המפנקים ושפע האטרקציות הופכות את דובאי למקום אטרקטיבי עובר זוגות שרוצים לבלות יחד בנופש רומנטי.

כדי שהטיול שלכם יהיה מוצלח מומלץ לתכנן אותו מראש, זה נכון כמעט לגבי כל יעד שתסעו לחו"ל, אך זה נכון במיוחד עבור טיול לדובאי לזוגות, אחד הדברים החשובים שתצטרכו להחליט לגביו זהו המיקום שלכם בעיר, למיקום יש משמעות גדולה מכמה בחינות הן מהבחינה הכלכלית והן מבחינת קרבה לאטרקציות ולאזורי בילוי.

אספנו עבורכם כמה אפשרויות שבעזרתן תוכלו לתכנן את הטיול שלכם בצורה יעילה וכזאת שתוכלו להפיק מהטיול שלכם הנאה וזכרונות טובים.

מלונות מושלמים בדובאי לזוגות

דובאי ידועה בזכות העושר והפאר הרב שלמה, יאכטות, מכוניות פאר ומלונות יוקרה הם דבר שבשגרה, דובאי לזוגות היא פשוט מקום אידיאלי, אתם יכולים להתפנק לכם באחד ממלונות הפאר לשכור סוויטה בת שתי קומות עם נוף פנורמי למפרץ הפרסי, או להישאר בבקתה על חוף הים.

שימו לב שיש חוקים מאו ברורים בדובאי לגבי זוגות לא נשואים, מה שיכול להוות בעיה מסוימת, דובאי נחשבת למדינה מאוד לא ידידותית לזוגות להט"ב כך שיש לשים לב לחוקים כדי להימנע מליצור בעיות מיותרות.

בורג 'אל ערב ג'ומיירה דובאי (בורג 'אל ערב ג'ומיירה דובאי) – בורג 'אל ערב הוא אחד המבנים המוכרים ביותר באיחוד האמירויות, זהו בניין המעוצב בצורה של מפרש של סירה, זהו אחד המלונות המבוקשים ביותר בדובאי והוא נחשב למקום נהדר לחופשה זוגית בדובאי.

מיראז' רויאל האחד והיחיד דובאי (One&Only Royal Mirage) – מיראז' רויאל הינו אתר נופש רומנטי מפואר ויוקרתי על חוף הים של ג'ומיירה. כל חדרי המלון פונים לים, או אל עבר הגנים המטופחים  של המלון ובריכות השחייה יש במלון ספא מפואר וכמה מהמסעדות הטובות ביותר בעיר כולל מסעדת נינה, אחד המקומות המעולים לארוחה רומנטית זוגית.

הארמון של ורסאצ'ה דובאי (Palazzo Versace Dubai) – בטח יצא לכם לשמוע על המעצב המפורסם ורסאצ'ה, פאלאצו ורסאצ'ה הינו מלון בעיצובו, החלק הפנימי והלובי הענק לגמרי יגרמו להגיד לכם וואו בכניסה הראשונה, יש בלובי  נברשת צ'כית ענקית ששוקלת שלושה טון, עמודים מוזהבים, הרבה שיש, פסיפס של מיליון וחצי חלקים וכמובן ריהוט עם חתימה של ורסצ'ה. 

יש במלון בריכה ענקית הנקראת הלגונה בגודל אדיר שמשקיפה על הנהר,  האוכל במלון הוא ברמה הגבוהה ביותר, זהו אחד המלונות היפים בדובאי והוא בהחלט מומלץ לטיול זוגי בדובאי.

לכניסה לעמוד המלון לחצו כאן!

אטרקציות עבור דובאי לזוגות

ארוחה רומנטית – איך אפשר לצאת לבילוי רומנטי בלי ארוחה טובה? מה שטוב בדובאי זה שתוכו למצוא מבחר כל כך גדול של מסעדות שזה פשוט בלתי נתפס, דובאי כיום היא בירה קולינרית עולמית, אתם יכולים למצוא מסכדות מכל הסוגים החל מאוכל רחוב ועד למסעדות גורמה יוקרתיות.

חווית לינה עם בריכה פרטית במדבר (A Private Pool Lodging Experience) – מה יותר רומנטי מחדר עם בריכה פרטית עם נוף למדבר? מלון אל מאה ספא מדברי (Al Maha, A Luxury Collection Desert Resort and Spa) מעניק לכם חוויה רומנטית בלב המדבר.

הפלגה רומנטית בסירה עתיקה (Sail Dubai Creek on a Dhow Cruise) – אחת האטרקציות הכי רומנטיות בדובאי היא הפלגה במימי המפרץ הפרסי בסירה עתיקה ומיוחדת, זהו שייט פרטי זוגי הכולל ארוחת ערב רומנטית, השייט נערך בערב והסירה פשוט מקסימה ומלאת אורות, כאשר אתם שטים אל מול קו הרקיע המדהים של דובאי.

טיסה רומנטית בכדור פורח (Take a birds-eye view over the desert) – אחד הדברים הרומנטיים ביותר לעשות בדובאי זוהי טיסה בכדור פורח מעל דיונות המדבר, היופי הנגלה לעינכם הוא פשוט בלתי יתואר במילים, המסע מתחיל בארוחת בוקר קלילה ואותנטית כאשר לאחר מכן אתם עולים לגובה ומתחילים לצבור זכרונות משותפים.

הגן המופלא של דובאי (Dubai Miracle Garden) – גן הפרחים הטבעי של דובאי הוא הגן הגדול בעולם, עם יותר משישים מיליון פרחים בשלל צבעים וריחות מעולים, זהו גן עדן של רומנטיקה שמגיעים אליו עשרות אלפי תיירים בשנה, זהו גם מקום מושלם לצילומי זיכרונות רומנטיים מהטיול לדובאי.

הספא העות'מאני טאליס (Spa at Talise Ottoman Spa) – אחד הדברים הכי מרגיעים וכיפים לעשות בזוג זה לבקר בספא, מעבר לאטרקציות המלהיבות שתוכלו לראות ולעשות בדובאי חשוב גם למצוא רגע זמן לפנק את עצמכם בפינוק זוגי רומנטי.

הספא העות'מאני טאליס הוא אחד האהובים על זוגות בדובאי, תוכלו להתפנק בבריכת מים מלוחים, חדר אדים, סאונה, חדר שלג, מקלחת מיוחדות, כסאות נוח מחוממים, ג'קוזי וכיבוד הכולל אוכל  וחטיפים בריאים. 

אם אתם מעוניינים בטיפולים מיוחדים תוכלו ליהנות מספא VIP זה לצד זו, הספא העות'מאני טאליס הוא חווית ספא ​​בלתי נשכחת אדירה לזוגות בדובאי.

טיול רומנטי למחנה במדבר (Private Desert Glamping) – טיול רומנטי למדבר הוא אחת החוויות הכי מדהימות לזוגות בדובאי, אתם מגיעים למחנה פרטי באמצע המדבר שם תאכלו ארוחה רומנטית מעולה מול השקיעה המדהימה של המדבר של דובאי, זוהי חוויה שלווה ורומנטית שכוללת גם טיול נחמד במדבר המרשים.

האם דובאי מתאימה לביקור זוגי?

לא רק שהיא מתאימה יש כאלה שאומרים שהיא אפילו מושלמת, אתם יכולים למצוא בדובאי אינספור אטרקציות זוגיות מדהימות, מלונות מפנקים, ואווירה יוצאת מן הכלל.

מה היחס לזוגות לא נשואים בדובאי?

באופן כללי אם אתם זוג לא נשוי זה יכול להיות בעיה, החוק בדובאי לא מאפשר לזוגות לא נשואים לישון באותו חדר לכן זאת יכולה להיות בעיה מסוימת.

האם טיול זוגות לדובאי הוא יקר?

בסך הכל זה תלוי בכם, אם אתם לוקחים מלונות פאר במרכז העיר המחירים יהיו גבוהים יותר, לכן מומלץ לתכנן את הטיול מראש בהתאם לתקציב שלכם ולבנות אותו כך שתוכלו להפיק את המקסימום.

למה כזה כדאי לתכנן טיול זוגות לדובאי?

טיול זוגי בדובאי מאפשר לכם לחוות אינספור אטרקציות מדהימות, אתם יכולים לתכנן טיול לימים ספורים ולבחור מספר קטן של אטרקציות או לתכנן טיול של שבוע ומעלה בו תוכלו לבקר ביותר אטרקציות.

דובאי היא יעד מדהים לטיול זוגי ורומנטי המציע לכם שלל ריגושים וחוויות ייחודיות שתמצאו רק בדובאי!
יעד מפתיע ביותר ואנחנו בטוחים שסקירת המקומות יעשו לכם חשק להזמין כרטיסי טיסה במהירות. 

תפגשו בדובאי נופים מרהיבים לחופים, לגורדי שחקים מהגבוהים בעולם, אגמים, פארקים, נופים מדבריים, טיולי גמלים, , משתה באוהל במדבר, ביקור באוהל בלב המדבר בו תוכלו לצפות יחד בכוכבים. 

ביקור באקווריום, שחיה עם כרישים, ביקור במוזיאונים לאמנות, חיי לילה ומסעדות שיציגו לכם את המטבח הערבי במלוא תפארתו , שייט על יאכטה או סירה, טיול רגלי בעיר או על החוף ואפילו טיסה עם מסוק מעל שמי העיר המדהימה הזאת שתתאהבו בה והיא תהפוך לאחד מהיעדים המועדפים עליכם. 

הנה רשימת האטרקציות שהכנו לזוגות האוהבים שבינכם:

Al Qudra Lakes

Al Qudra, Dubai

במרחק נסיעה של שלושים דקות, תגיעו למקום רומנטי ומדהים, לאגמי אל קודרה. תוכלו ליהנות מנוף לחוף הים ולצפות ביחד בשקיעה במדבר. את המקום מקיפים חיות הברהחל משועלים מדבריים ועד האוריקס, או אחד מ -170 מיני ציפורים החיים סביב האגמים. כולל ברבורים, אווזים, ברווזים, פלמינגו ועוד.

חלק מהעופות הילידים האלה נמצאים אפילו ברשימה הנמצאת בסכנת הכחדה, כגון נשר הערבות. אחרי האגמים המופלאים ואחרי שצפיתם בשקיעה בגווני אדום מול המים המנצנצים תוכלו לטעום מהמטבח הערבי היוקרתי בהמשך הדרך בבאב אל שאמס , אתר נופש מדברי בעל חמישה כוכבים המעוצב כמו מבצר ערבי. 

Foundry

GALLERIES & EXHIBITIONS בכתובת 

Sheikh Mohammed Bin Rashid Boulevard, Downtown Dubai

מרכז אמנות עם עבודות פיסול וציורי קיר של אמנים מקומיים ובמקום יש תערוכות ולילות קולנוע בשיתוף עם סינמה אקיל , סדנאות ועוד.

אחרי ביקור במוזיאון אנחנו ממליצים לכם לבקר במקום מדהים שנקרא Bla Bla מול נופים של המים התכולים, מדובר בקונספט שכולל -20 טרקלינים, שלוש מסעדות ומועדון חוף , הוא ממוקם במגורי חוף ג'ומיירה מול האי Bluewaters .

Theatre of Digital Art

GALLERIES & EXHIBITIONS בכתובת 

Souk Madinat Jumeirah

התיאטרון לאמנות דיגיטלית  ב מציג יצירות אמנות מודרניות עם טוויסט , כולל תערוכות מולטימדיה,  המקום מתפרס על פני 1,800 מ"ר, מציג מופעים דיגיטליים של אמנות קלאסית, בליווי מוזיקה, ואפקטים חזותיים , בין יתר האמנים המפורסמים המוצגים במוזיאון תמצאו את קלוד מונה, וינסנט ואן גוך, פול סזאן, ואסילי קנדינסקי ועוד.

The Palm Fountain

SIGHTS & ATTRACTIONS בכתובת 

Frond H, Palm Jumeirah

המקום הזה  מושלם לטיול רומנטי בלילה, במזרקת הדקל המשתרע על שטח של 14,000 מ"ר מעניק מחזה ויזואלי של אורות ומים לצלילי מנגינה של להיטי ח'אלי, פופ, מזרקת הדקל מתעוררת לחיים בין השקיעה לחצות. תגיעו אל- The Pointe ליהנות ממופע המזרקה המואר  וליהנות מארוחת ערב באחת המסעדות של החוף.

The View at The Palm

SIGHTS & ATTRACTIONS

בכתובת 

The Palm Jumeirah – Dubai

פעילות זוגית מהנה , תיהנו מנופים  באחד מהמקומות המדוברים ביותר של דובאי ב- The View at The Palm. גובה התצפית, הממוקם בגובה 240 מ ', ממנו משתקף נוף  פנורמי 360 מעלות של פאלם ג'ומירה, תראו את נוף המפרץ הערבי וקו הרקיע של דובאי מרחוק.

המקום ממוקם בקומה 52 של מגדל הדקלים, שבו יש גם בית קפה, תערוכת יצירה המציגה את התפתחות האי, מנהרות אינטראקטיביות אקווריום וחנות מתנות. 

Time Out Market Dubai

FOOD & DRINK

בכתובת 

3rd Floor, Souk Al Bahar, Downtown Dubai

אחת מההנאות הגדולות ביותר היא ביקור בשוק אוכל מול נוף עוצר נשימה  של  בורג 'ח'ליפה  ועל  מזרקת דובאי , מציע אינספור מנות של שפים מקומיים. המקום כולל 17 מסעדות ,שלוש חוויות טרקלין .

Hatta Dome Park

NEW & TRENDING

בכתובת 

Hatta Wadi Hub, located off the Dubai-Hatta road

עוד קונספט רומנטי לטיול הזוגי שלכם הוא להתמקם ללילה מתחת לכוכבים בפארק כיפת כיפה,  15 האוהלים של הפארק כוללים חלונות פנורמיים, מרפסת חיצונית פרטית ונוחיות ממש כמו חדר במלון. 

Deep Dive Dubai

ADVENTURE

בכתובת:

Deep Dive Dubai, NAS Sports Complex, Dubai

Deep Dive Dubai  אם אתם חובבי מים תוכלו להיכנס אל  הבריכה בעומק 60.02 מ 'של מרכז הפנאי שקבעה שיא לפי שיאי גינס כבריכת השחייה העמוקה ביותר בעולם לצלילה. תוכלו לקחת יחד קורסי צלילה חופשית ולצלול יחד.

Dubai Butterfly Garden

בכתובת 

Al Barsha South 3, Dubailand Area, Beside Dubai Miracle Garden, Dubai

המקום המדהים הזה י הוא ביתם של יותר מ -15,000 מיני פרפרים וממוקם בתוך גן הניסים  הוא גן הפרפרים של דובאי. זהופארק פרפרים המשתרע על סך 2,600 מ"ר .נאל תחמיצו את מוזיאון הפרפרים והחרקים שבאתר, הכולל ניתוח מעמיק ומידע על התפתחותם מזחלים, תוכלו לראות אלפי מיני פרפרים צבעוניים מרחבי העולם. 

 Green Planet

SIGHTS & ATTRACTIONS

בכתובת 

City Walk – Al Wasl – Dubai

אם אתם אוהבי בעלי חיים תוכלו לראות עטלפים באוויר, פיראנות ,עצלנים ועוד שלל מיני בעלי חיים, מעל 3,000 צמחים, חרקים ובעלי חיים מהפנטים. ניתן להאכיל את בעלי החיים .

Dubai Festival City

בכתובת :

Dubai Festival City – Dubai

דובאי פסטיבל סיטי  קומפלקס מציע חווית פנאי ואוכל , חמש דקות משדה התעופה הבינלאומי של דובאי . התפאורה מציעה לזוגות חוויה רומנטית, תוכלו  לראות שם שקיעות מרהיבות ומופע אור בערב מעל המים שמסביב.

קניון פסטיבל העיר מציע למעלה מ -350 חנויות לחווית שופינג מושלמת, תוכלו למצוא גם מותגים כמו Top Shop, H&M, Coach, DKNY ועוד רבים אחרים. במקום מתחם קולנוע ומגוון מסעדות, בתי קפה.

תוכלו לצפות ב IMAGINE, מופע הקרנת המים, האור וההקרנה בלייזר , במקום מתקיימים לאורך השנה פסטיבלים כמו פסטיבל הספרות של חברת התעופה אמירויות במרץ ופסטיבל הקניות של דובאי  בינואר מדי שנה. המקום סמוך למלונות יוקרה כמו האינטרקונטיננטל.

The Outlet Village

בכתובת 

Jebel Ali, Near Dubai Parks and Resorts – Dubai – United Arab Emirates

עוד חווית שופינג באאוטלט וילג ' בו תמצאו מגוון של מותגים ומוצרי מעצבים. המקום מעוצב כמו מקומות אירופאים בהם ביקרתם, תוכלו למצוא מוצרים מוזלים של מותגים מובילים כמו אדידס, קלווין קליין, ארמאני, DKNY, רוברטו קוואלי וטומי הילפיגר, עם יותר מ -100 חנויות בסך הכל.

Dubai Outlet Mall

בכתובת 

Dubai Al-Ain Road (Route 66) – Dubai

עוד  מקום המציע חווית קניות מומלצת, קניון אאוטלט של דובאי הוא יעד הקניות האולטימטיבי לערוך מציאה. יותר מ -1,200 מותגים בינלאומיים מובחרים זמינים ב -240 חנויות, כולן עמוסות בהנחות שנעו בין 30-90%. ואם הקניות התישו אתכם, תוכלו לבחור מבין עשרים מסעדות לארוחה רומנטית  באווירה רגועה.

IMG Worlds of Adventure

בכתובת:

E311, Sheikh Mohammed Bin Zayed Road – City of Arabia Dubai Land – United Arab Emirates

עולמות ההרפתקאות של IMG הוא אחד מפארקי השעשועים הטובים ביותר בדובאי  ,תוכלו ליהנות מדמויות מסרטי  מארוול. תוכלו לשחק עם דמויות מהנוקמים, עם דינוזאורים בגודל טבעי ולאכול בשלל מסעדות במתחם.

Dubai Ice Rink

Financial Centre Road, The Dubai Mall, Downtown Dubai, Dubai

תוכלו להחליק יד ביד במגרש הקרח בגודל אולימפי של דובאי,  תוכלו לרקוד ולהחליק לצלילי מוזיקה של התקליטן הביתי. ואפילו להתמודד מול קבוצות של שישה שחקנים בקרב בו תתחרו מי מבקיע יותר כדורים  לרשת, הכל כמובן בהחלקה על הקרח. 

המקום מציע  ספורט אתגרי, ויש אפילו אפשרות להחלקה על הקרח כל הלילה במסיבת ריקודי קרח.

Aventura Parks

בכתובת:

Mushrif Park, Gate 1, Dubai

עוד חוויה של ספורט אתגרי משותפת ,במסלול הרפתקאות החבלים המרגש של דובאי , תוכלו לבחור פעילות מבין למעלה מ -80 אתגרים מרגשים ברמות קושי שונות מהקרקע ועד גבוה בעצים.

Aventura Parksהמקום מתפרש על – 35,000 מ"ר , אחד מהאתגרים הקשים יותר כוללים את קפיצת טרזן הנועזת בגובה 25 מ 'וקו הרוכסן באורך 160 מ' לרוחב הפארק.

Ski Dubai

Mall of the Emirates – Al Barsha – Dubai

צאו לחווית סקי במדבר בדובאי. המקום ממוקם בתוך קניון האמירויות השוקק , המקום מציע לכם חוויה של שלג בלב המדבר, תוכלו ש לבנות ביחד איש שלג, להתגלגל בשלג מהגבעות, לרכב על מזחלות, לבקר במערת שלג. אלעשות אומגה או לתפוס את רכבל הכסאות הקלאסית לראש גבעה שבה תוכלו לגלוש למטה.

Burj Park by Emaar

Burj Khalifa Boulevard, Downtown Dubai, Dubai

פארק בורג ' הוא אטרקצית פנאי מושלמת בדאונטאון דובאי, תוכלו ליהנות מטיול רגלי באי קטן לצד אגם בורג' או מזרקת דובאי. תוכלו לעבור גשרים ולצפות בנופים המרהיבים של מגדל בורג 'ח'ליפה .

המקום מארח את פסטיבל הקניות בדובאי. תצוגות אופנה, תערוכות, שווקים, קונצרטים ועוד.

הצמחייה המטופחת והמרחב הירוק הם תפאורה מושלמת לטיול רומנטי, תוכלו לשכור אופניים או לעשות פיקניק .

Dubai Opera

Sheikh Mohammed Bin Rashid, Near Burj Khalifa, Downtown Dubai – Dubai

את אחד מהערבים שלכם תוכלו לבלות בבית האופרה המציע לכם הופעות חיות ולגלות שפע של אומנויות ותרבות . המקום מארח את מופעי האופרה הטובים ביותר בדובאי-אבל לא רק אופרה, במקום יש קונצרטים והופעות ולאחר המופע  ניתן לעלות ללופט ,מסעדת הגג האופנתית מציעה נופים עוצרי נשימה של הבורג 'ח'ליפה המפורסם  ותפריט משובח , תוכלו ליהנות מבשרים, פסטות, מרקים , סלטים וקינוחים מדהימים.

Burj Khalifa

Sheikh Mohammed bin Rashid Boulevard, Downtown Dubai – Dubai

גולת הכותרת היא ביקור במגדל , ממנו תיהנו מהנוף הגבוה ביותר של דובאי מגובה 555 מטרים כשאתם עומדים גבוה מעל העיר, נופים מדהימים לא פחות תוכלו לראות ב- At.Mosphere, אחת ממסעדות הבורג 'ח'ליפה הנחשקות ביותר .

מצפה הכוכבים והטרקלין של בורג 'ח'ליפה

 מצפה הכוכבים מציע לכם חוויית מולטימדיה. , תוכלו ללמוד גם על בניית המגדל העצום הבורג 'ח'ליפה  וההיסטוריה של דובאי. בנוסף על נוף 360 מעלות .

מומלץ לבקר במקום גם בלילה, אז הנוף מגורד השחקים הגבוה בעולם והאורות, הארכיטקטורה וההיסטוריה של דובאי מתלכדים לחוויה מדהימה.

HeliDubai

Dubai Police Academy, Al Sufouh 1, Dubai

ונקנח עם החוויה הרומנטית הכי חוויתית שתחוו בדובאי, סיור אווירי היא דרך מצוינת לראות את כל אתרי העיר בבת אחת. HeliDubai מספק טיולי מסוקים על העיר ונקודות הציון שלה. תוכלו להתפעל מגורדי השחקים מהבורג 'ח'ליפה הנודע  (המגדל הגבוה בעולם), הבורג' אל ערבי האיקוני  והאיים המרהיבים של פאלם ג'ומיירה .הסיור מוצע במסוקי AS350 השהיו בצילומים של מהיר ועצבני 7,

טיול זוגי רומנטי בדובאי
טיול זוגי רומנטי בדובאי

שאלות נפוצות על דובאי לזוגות צעירים

Al Jiyad Stables

Al Qudra road, 1 km before Bab Al Shams Desert Resort and Spa, Dubai

תוכלו לצאת לאורוות אל ג'יאד לטיול נופי בחולות הערביים. תוכלו להצטרף לספארי סוסים או גמלים במדבר ולסיים את היום במשתה אמירתי ומופע סוסים וגמלים בלתי נשכח, שישאיר אתכם במצב של יראת כבוד מוחלטת. 

Al Qudra Cycle Track

Al Qudra

מסלול האופניים אל קודרה הוא יעד פופולרי עם מסלול של 86 ק"מ בנופים מפעימים של המדבר, תוכלו לראות במהלך הרכיבה את חיות הבר המקומיות. הזמן הטוב ביותר לרכיבה הוא בזריחה, או לחילופין לפני השקיעה. 

Kite Beach

Umm Suqeim, just off Jumeirah Beach Road, near Jumeirah Beach Hotel

חוף העפיפונים הוא אחד החופים הפופולריים ביותר בדובאי- הוא גם חוף חינמי, גם שטוף שמש,  וגם מציע אתגרים לאוהבי הספורט, גלישת עפיפונים, משחק של כדורעף חופים , תוכלו לצאת לטיול רגלי לאורך מסלול 14 קילומטרים של חוף העפיפונים התיהנו מנופיו המרהיבים של הבורג 'אל ערב ג'ומיירה  המפואר. תפקדו את אחת מהמסעדות המדהימות לאורך החוף.

Dubai Aquarium & Underwater Zoo

Ground & Level 2, The Dubai Mall – Downtown Dubai

מדובר באחד מהאקווריומים הגדולים והמדהימים ביותר בעולם וגן החיות התת-ימי, המכיל יותר מ -33,000 חיות מים והאוסף הגדול ביותר של כרישי נמר חול.

תוכלו למצוא 140 מינים של חיי ים, לטייל במנהרה באורך 48 מטרים, לצאת לסיור בסירה עם תחתית זכוכית, והשיא הוא לשחות עם הכרישים!

אם אתם רוצים לעשות חופשה משפחתית בדובאי עם ילדים זוהי בהחלט אפשרות טובה דובאי מאוד ידידותית למשפחות.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!