חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

מלונות הכל כלול בדובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

דובאי מציעה שפע ועשרות רבות של פעילויות שמתאימות לישראלים, מלונות הכל כלול בדובאי יאפשרו לכם מקסימום מנוחה ומינימום ריצה אחר מסעדות ופעילויות נוספות.

היעד הכי חם מחליף את יוון טורקיה וקפריסין: מלונות בדובאי בסגנון הכל כלול

חופשה הכל כלול בדובאי היא הדבר החם בענף התיירות וישראלים רבים רוצים לראות כמה שיותר בדובאי וליהנות ממלונות הכל כלול.

מה תכלול חבילת נופש לדובאי? ההגדרה של "הכל כלול" משתנה ולעיתים ניתן לבחור או לבנות רמות שונות, בין היתר, דיל משתלם יכלול מחירים משתלמים, טיסה לדובאי, מלון מפנק, כל ארוחות היום (פנסיון מלא בדובאי),

 פינוקים בשטחים משותפים במלון, אקסטרות בחדרים, כניסה חופשית לכל מתקני המלון (לרוב טיפול ספא כלול במחיר), כרטיס חינם לפארק מים, הסעות לאטרקציות או לאזורים מרכזיים בדובאי וכמה שפחות דאגות ויותר מנוחה והנאה.

יחד עם דיל משתלם לדובאי, העיר שמספקת גאווה וכבוד לאיחוד האמירויות מאפשרת פעילויות רבות, אטרקציות בדובאי בלתי נגמרות: בורג' חליפה המוגדר נכון להיום כגורד השחקים הגבוה ביותר בעולם, מזרקת דובאי המפורסמת עם אלפי נורות וסילוני מים מהטובים בעולם, 

המסגרת של דובאי (מסגרת הזהב), ביקור בבור דובאי (המרכז הישן של דובאי), שהייה או ביקור בפאלם ג'ומיירה (אי הדקל המלאכותי), הנאה מהחופים הרבים של דובאי, ביקור בפסטיבל סיטי, מלון 7 כוכבים בדובאי (בורג' אל ערב)

 שגם אם אתם לא מתארחים בו הוא אטרקציה תיירותית בעצמה ומשמש כנוף מרהיב למלונות רבים באזור, גן הפרחים דובאי, ספארי במדבר, קניון דובאי הגדול עם אקווריום ענק, הגלגל הענק של דובאי, מגוון מוזיאונים, פארקי מים, פארקי שעשועים, מאות מסעדות מבוקשות ומגוון רחב של אטרקציות שיצריכו מכם מספר גיחות לדובאי.

רשימת מלונות הכל כלול בדובאי שאסור לפספס

מלונות טובים בדובאי יספקו לכם שפע אפשרויות, קרבה לאטרקציות או אפשרויות הסעה למקומות שונים בעיר, חדרים מרווחים ומעוצבים, צוות מלון עם תודעת שירות גבוהה, מתקני מלון משודרגים ואוכל טוב במסעדות המלון.

רגע לפני שתבחרו מלון הכל כלול בדובאי, סקרנו עבורכם מלונות מומלצים בדובאי שמציעים חופשה הכל כולל, מלונות אלו קיבלו דירוגים גבוהים והמלצות טובות מתיירים ישראלים ותיירים נוספים מהעולם.

Booking.com

באזור פלאם ג'ומיירה מלון 5 כוכבים, המלון ממוקם על חוף פרטי, במרחק של קצת יותר מ 3 ק"מ תוכלו להגיע אל טיילת ג'ומיירה ביץ', קצת יותר מ- 4 ק"מ יובילו אתכם לפארקים המים אקוונה ונטור.
למלון 470 חדרים, אורחים רבים מישראל והעולם אהבו את השהות במלון, על אף שהמלון רחוק מהאטרקציות המרכזיות לא ניתן להתעלם מהמיקום המיוחד והנוף עוצר הנשימה, המלון מפואר ומעוצב בקפידה, רמת הניקיון גבוהה, מסיבות חוף, השירות מקצועי והתמרוקים יוקרתיים.
למרות המלון מרבה לגבות אקסטרות ותשלומים גבוהים, ההנאה הכללית לא נפגעה.
המלון מציע 3 מסעדות, רבים מהאורחים ציינו שארוחת הבוקר מגוונת והייתה מספיק ברמה מספיק טובה.
במלון תוכלו ליהנות מ 6 בריכות שחייה, מועדון ילדים חינם, שירותי ספא, מכון כושר שפתוח לאורך כל שעות היממה ופעילויות ימיות בקרבת מקום.

Booking.com

ברחוב Riyadh מלון 5 כוכבים, המלון ממוקם באזור בור דובאי, במרחק של קילומטר מהמלון תוכלו לבקר בקניון וואפי, כמה מאות מטרים נוספים יובילו אתכם לפארק קריק.
למלון 682 חדרים, האורחים מישראל אהבו את החדרים המרווחים בעיצוב המפואר, הצוות אדיב ומסור, החדרים מאובזרים באופן מלא, לא נרשם מחסור בתמרוקים ועל אף שהמלון רחוק מהמרכז האורחים נהנו מהשהות במלון.
במלון 14 מסעדות ו- 3 ברים, האורחים ציינו לחיוב את המגוון הקולינרי והאיכות של ארוחת הבוקר וארוחות הנוספות.
המלון מציע 5 בריכות שחייה (אחת מהן מקורה), מגרשי טניס, מרכז ספא, מועדון לילה ומכון כושר.

Booking.com

באזור הסהר המזרחי מלון 4 כוכבים, המלון ממוקם בפאלם ג'ומיירה על חוף פרטי, הבורג' אל ערב ואקוונה ונטור ממוקמים במרחק של 3.5 ק"מ מהמלון.
למלון 206 חדרים ומתאים לאנשים שאוהבים רמה גבוהה ומיקום טוב יחד עם מחיר נוח, האורחים שביקרו במלון אהבו את המיקום שלו, השירות אדיב ומסור והחדרים נקיים ומרווחים.
המלון מציע 5 מסעדות ו- 3 ברים, ארוחת הבוקר בתוספת תשלום וחלק מהתיירים המליצו לנסות את המנות השונים במסעדות המלון.
במלון בריכה חיצונית, שירות ספא, מכון כושר ושולחן סנוקר.

 

Booking.com

באזור בג'ומיירה מלון 5 כוכבים, אתר הנופש ממוקם על החוף, במרחק של קצת יותר מ- 20 דקות הליכה תוכלו לבקר במתחם הקניות לה מר, קניון דובאי ובורג' חליפה ממוקמים במרחק של קצת יותר מ- 4 ק"מ.
למלון 256 חדרים, התיירים שביקרו במלון שיבחו את רמת השירות, הנוף ממרבית חדרי המלון יפייפה, החדרים מרווחים ונקיים, מתקני המלון מפנקים, החדרים מאובזרים באופן מלא וכמות התמרוקים הספיקה למספר השוהים בחדר.
ארוחת הבוקר בתוספת תשלום, לא נרשמו לתלונות על האוכל במסעדת המלון למעט מקרי איטיות של צוות המסעדה.
המלון מציע 5 בריכות שחייה, מכון כושר, מרכז שירותי ספא, סאונה, חדר אדים, שיעורי יוגה ומגרש משחקים.

Booking.com

באי Bluewaters מלון 5 כוכבים, המלון ממוקם על חוף פרטי באי בלוואטרס, במרחק של 10 דקות הליכה תוכלו להגיע לתצפית עין דובאי, 2 דקות הליכה נוספות יובילו אתכם לחוף ג'ומיירה.
למלון 194 חדרים, המלון נחשב אמנם קטן יחסית לקנה מידה של המלונות הפופולאריים בדובאי אך תיירים רבים מחפשים חדר במלון, עיצוב המלון והחדרים בסגנון יוקרתי ומפואר, החוף של המלון נקי ושקט, התמרוקים יוקרתיים, הנוף מרהיב, הצוות נותן שירות אישי וידידותי ואם תחגגו אירוע מיוחד ייתכן והמלון יפתיע אתכם בחדר.
למלון 4 מסעדות, ארוחת הבוק במתכונת בופה, האורחים אהבו את רמת האוכל והגיוון הקולינרי שהמלון מציע.
המלון מציע 2 בריכות חיצוניות, מכון כושר, ספא, סאונה ומגרש משחקים.

Booking.com

בדרך Off Sheikh Zayed מלון 5 כוכבים, למלון חוף פרטי, במרחק הליכה של כמה דקות תוכלו לבקר בקניון איבן בטוטה.
למלון 396 חדרים, אורחים שביקרו במלון ציינו שהמלון מרווח, הצוות מנומס ומקצועי, כניסה חופשית למועדון החוף RIVE, המיקום ליד הקניון הפך את המלון לאטרקטיבי, בעייני האורחים והחדרים נקיים ומאובזרים.
ארוחת הבוקר, בהתאם לדיווחי האורחים ארוחת הבוקר של המלון איכותית ומפנקת.
המלון מציעה בריכת שחייה חיצונית, מרכז ספא, אפשרות להשכרת אופניים ופעילות ספורט ימי בקרבת מקום.

Booking.com

בדרך Jumeirah Beach מלון 5 כוכבים, המלון ממוקם באל סופוח על חוף פרטי, במרחק של רבע שעת הליכה תוכלו ליהנות מפארק המים ווילד וואדי.
למלון 292 חדרים, התיירים שביקרו במלון אהבו את העיצוב המיוחד של המלון מבחוץ ובתוך החדרים, השירות טוב אך לעיתים מעט איטי, הנוף מהחדרים יפייפה, מתקני המלון רבים ומפוארים ולא נרשם מחסור בתמרוקים.
המלון מציע 6 מסעודת ו- 2 ברים, ארוחת הבוקר בתוספת תשלום ותציע לכם מבחר קולינרי מגוון ואיכותי.
במלון תוכלו לשחות ב- 17 בריכות שחייה (2 מקורות), ליהנות מטיפולי ספא, מכון כושר, מגרשי טניס, כדורעף, סקי מים ואפשרות לכניסה חינם לפארק המים.

Booking.com

בדרך Al Qudra מלון 5 כוכבים, אם אתם אוהבים אתר נופש מדברי זה המקום עבורכם, המלון לא קרוב לאטרקציות מרכזיות אך ניתן לנסוע לאזורים שונים בדובאי וליהנות מחוויה מדברית בדובאי.
למלון 115 חדרי אירוח, האורחים שביקרו במלון אהבו את השקט המיוחד באזור, מתקני המלון מפנקים, הצוות מספק יחס אישי ומקצועי, החדרים מרווחים ונוחים והאבזור מלא.
למרות שבעונה החמה ניתן להיתקל ביתושים ועקיצות, האורחים המליצו על המלון.
ארוחת הבוקר בתוספת תשלום, אורחים רבים ציינו שהאוכל מגוון וטעים ונהנו מהשפע הקולינרי שהמלון מציע.
המלון מציע 3 בריכות חיצוניות, מכון כושר שפתוח 24 שעות ביממה, שירותי ספא, מגרש משחקים ואפשרות לרכיבה על סוסים בקרבת מקום.

שאלות נפוצות על מלונות הכל כלול בדובאי

הגדרת "הכל כלול משתנה", המטרה במלון הכל כלול בדובאי היא כמה שפחות התאמצות וכמה שיותר שפע ואופציות בתוך המלון.

חברות רבות מציעות לכם חופשה הכל כלול בדובאי, למרות זאת ניתן להוזיל עלויות ולהזמין בעצמכם טיסה ומלון הכל כלול.

פעילויות בדובאי קיימות בשפע, בין היתר תוכלו לבקר בבורג' ח'ליפה, גן הפרחים, ספארי במדבר, הקניון הגדול של דובאי, פארקים ואזורים רבים נוספים.

 

מלונות הכל כלול בדובאי יאפשרו לכם את כל מה שתצטרכו במקום אחד, למעט האטרקציות המרכזיות, המלון אמור לספק לכם פנסיון מלא, מתקני מלון מפוארים ושירות אישי ומסור.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!