חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

אפליקציות מומלצות בדובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

אספנו עבורכם אפליקציות מומלצות בדובאי

דובאי מציעה לתיירים כל כך הרבה מה לעשות שזה פשוט בלתי נתפס, כאשר מתכננים טיול לדובאי לעיתים קשה לבחור את האטרקציות הכי טובות, אבל מה קורה אחרי שסיימתם לתכנן את הטיול? האם אתם יודעים איך התחבורה הציבורית בעיר פועלת? 

חשוב לתכנן את הטיול בצורה היעילה ביותר, כל אחד ואחת מאיתנו שמגיעים למקום חדש לחלוטין יכולים בקלות להאבד ולבזבז זמן מיותר על חיפושים אחר אטרקציות או תחבורה ציבורית, כיום שאנו חיים במאה העשרים ואחת טכנולוגיה היא זו שמכתיבה לנו את המציאות.

דובאי הפכה להיות אחת הערים המתקדמות בעולם ויעילות היא שם המשחק, לכן הדרך הטובה ביותר לייעל את הטיול שלכם זה בעזרת אפליקציות שונות ומגוונות שיכולות לעזור לכם ברגע האמת וגם לתכנן את המשך היום שלכם.

יש המון אפליקציות מומלצות בדובאי שתוכלו להיעזר בהם ולעשות בהם שימוש שיהפוך את הטיול שלכם לקל יותר וישאיר לכם יותר זמן לבילויים והנאה, אספנו עבורכם אפליקציות מומלצות בדובאי. כמובן שהאפליקציות הרגילות שאתם מכירים גם יכולות לעזור לכם, לדוגמא וויז או גוגל מפות שהן גם יהיו מאוד שימושיות בטיול שלכם.

מדריך הטיולים של דובאי
מדריך הטיולים של דובאי

אפליקציות מידע בדובאי

ביקור בדובאי (VISIT DUBAI)

 זוהי האפליקציה הרשמית של משרד התיירות והמסחר של דובאי, אפליקציה זו חושפת בפניכם מעל שלושה עשר אלף אתרים ואטרקציות תוך התחשבות במיקום הנוכחי שלכם ובשעה ביום.

כמו שאתם בטח יודעים יש בדובאי אינספור אטרקציות מדהימות, אפליקציית ביקור בדובאי בהחלט מומלצת והיא יכולה להיות מדריך הטיולים שלכם בדובאי.

תכנון טיול (Cleartrip)

אפליקציה מרכזת עבורכם את כל בתי המלון, טיסות וחבילות נופש בדובאי, זוהי אפליקציה ידידותית ומאוד נוחה לתפעול, ניתן לערוך בה השוואת מחירים,

לתזמן את הטיול שלכם על פי אירועים מסוימים, לשלם ישירות דרך האפליקציה ואף לקבל עדכונים והמלצות על אירועים שקורים ברחבי דובאי.

לוח השנה של דובאי (Dubai Calendar)

על אף שזה נראה שדי ברור מה אתם רוצים לעשות ולראות בטיול שלכם לדובאי, יש עוד המון אפשרויות שבטח אפילו לא תשמעו עליהם, אפליקציה זו הושקה על ידי משרד התיירות של האמירויות במטרה לחשוף את התיירים הרבים שמגיעים אליה לאירועים והופעות המתרחשות בזמן הביקור שלהם, 

יש המון תערוכות מעניינות והופעות שחבל לפספס בדובאי, לא ניתן לרכוש כרטיסים להופעות דרך האפליקציה אך היא תכווין אתכם ישירות למקום בקלות.

מדריך הטיולים של דובאי (Dubai Travel Guide)

זהו מדריך קל מקיף וקל לשימוש על טיולים ואטרקציות בדובאי, אתם יכולים לתכנן ולמצוא אינספור אירועים, מסעדות, הופעות או כל מה שעולה על רוחכם באפליקציה שגם מכוונת אתכם ליעד, זוהי אפליקציה יעילה מאוד קלה מאוד ומומלצת בעת ביקור בדובאי.

אפליקציות תחבורה בדובאי

דאערב (DARB)

זוהי אפליקציה מעולה אשר הושקה על ידי משרד התחבורה המקומי והיא מאוד שימושית למי שמתכוון להשתמש בשירות האוטובוסים של דובאי,

אתם מקבלים תנועת אמת של כל האוטובוסים הסביבה שלכם, האפליקציה מציגה לנוסע באוטובוס גם את התחנות ומסמנת לו באיזו תחנה עליו לרדת. 

קארים (CAREEM)

אם אתם מכירים את אובר, אז זוהי גרסה מקומית שלו בדובאי, ניתן להזמין נסיעות בדומה לשירות שמעניק אובר, מה שיכול לעזור לכם לתזמן את הנסיעות שלכם ברחבי העיר.

היתרון של האפליקציה הוא שהנהגים מאוד אמינים עם רכבים נקיים והם מאוד מדויקים, כולם מדברים אנגלית ואתם יכולים לשלם ישירות דרך האפליקציה.

וואג'אטי (Wojhati)

זוהי האפליקציה הרשמית של משרד התחבורה הכולל את כל המידע על התחבורה הציבורית בעיר, כולל מוניות.

זוהי אפליקציה יעילה ביותר שעוזרת לכם להחליט איזה כלי תחבורה יהיה הכי יעיל עבור הנסיעה הספציפית שלכם, האפליקציה מכילה גם אפשרות של מציאות רבודה בה אתם מציגים את הטלפון לכל כיוון והאפליקציה תציג לכם את כל התחנות שיש באזור שלכם.

וויז (WAZE)

קשה להאמין שיש מישהו כיום שלא מכיר את וויז שהפכה להיות אפליקציית הניווט המובילה בעולם, כאשר אתם נמצאים עם רכב בדובאי וויז תהפוך את הטיול שלכם לקל יותר ויעיל יותר וכמובן בעזרת האפליקציה תוכלו לחסוך המון זמן מיותר לבזבז על חיפושים ותהיות. שימו לב חשוב לתכנן את הנסיעות מראש ולדעת את הכתובת אליה אתם מעוניינים להגיע.

אפליקציות תחבורה בדובאי

זומטו (Zomato)

אם אתם אוהבים אוכל זומטו זוהי אפליקציית חובה בשבילכם, אפליקציה זו תעזור לכם למצוא מסעדות, פאבים, בתי קפה וברים ברחבי העיר ויש הרבה כאלה.

ניתן לחפש על פי מיקום או לפי סוג האוכל שאתם רוצים לאכול, כמובן שאתם יכולים להיעזר בביקורות של הגולשים הנוספים שמשתמשים באפליקציה ודירגו את המסעדה או הפאב שאתם חושבים ללכת אליו.

טלבט (Talabat)

זוהי אפליקציה נהדרת למשלוחים עד לבית המלון שלכם או לאיפה שאתם נמצאים, אם לא בא לכם לצאת למסעדה אך אתם עדיין רוצים לאכול אוכל מבחוץ, תוכלו בעזרת האפליקציה לבצע הזמנות בקלות,

יש מבחר גדול של מסעדות שתוכלו למצוא באפליקציה והם מאוד מקפידים על זמנים ועל ההזמנות שיגיעו כמו שצריך בהחלט אפליקציה יעילה שתעזור לכם למצוא את האוכל הכי טעים בעיר.

קניון דובאי (DUBAI MALL)

אתם בטח שואלים את עצמכם בשביל מה אני צריך אפליקציה של קניון, אך קניון דובאי הוא פשוט משהו אחר זהו קניון אדיר ממדים המכיל אינספור אטרקציות מלהיבות זוהי ממש עיר שלמה שתוכלו לאבד בה בקלות.

רוב הסיכויים שאתם מבקרים בדובאי תגיעו לקניון לקניות או לאחת האטרקציות לכן האפליקציה מומלצת מפני שהיא תעזור לכם להתמצא בקניון ולהגיע לכל מקום בקלות רבה.

אפליקציות מידע בדובאי
אפליקציות מידע בדובאי

שאלות ותשובות בנוגע לאפליקציות מומלצות בדובאי

זוהי דרך מעולה לייעל את הטיול שלכם אתם יכולים להיעזר באפליקציות בתחבורה הציבורית לחפש מסעדות מומלצות, או לבדוק איזה אירוע מעניין יש בסביבה שלכם.

יש בעיר כמה אפליקציות מקומיות שבהחלט יכולות לעזור לכם למצוא דברים בקלות רבה יותר, כמובן שיש גם אפליקציות שאתם כבר מכירים כמו למשל וויז שיכולה לעזור לכם בעת הטיול.

בוודאי אין אם זה שום בעיה ואתם יכולים לדבר רגיל עם החברים והמשפחה בארץ או עם מי שאתם נמצאים איתו בטיול.

כן יש כמה אפליקציות שנחסמו לשימוש ולא תוכלו להשתמש בהם בזמן הטיול שלכם, אך כיום לכל דבר יש תחליף כך שבוודאי תוכלו למצוא פתרון יצירתי.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!