חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

גן הפרחים דובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

גן הפרחים הגדול ביותר בעולם נמצא בדובאי..הוא נקרא גם "הגן הקסום". כל מה שצריך לדעת על פארק הפרחים של דובאי
הגן הקסום של דובאי, שכמו שניחשתם, הוא גן הפרחים הגדול בעולם מכיל מעל 45 מיליון(!) פרחים הפזורים על פני שטח של 72,000 מ"ר.
בגן הקסום תוכלו למצוא עיצובי פרחים מכל הסוגים, החל מערוגות פרחים ועד למטוס וטירות מעוטרות פרחים. בגן מעל 50 סוגי פרחים המיובאים באופן אישי מכל רחבי העולם החל ממצרים ועד לארה"ב.
טוב, אולי כדאי שניתן לתמונות לדבר בעד עצמן…
ואל דאגה לא הרסנו לכם את הביקור, תצוגת הפרחים מתחלפת בכל עונה!

דובאי זוהי עיר שלא מפסיקה להפתיע, יש בה את הבניין הכי גבוה בעולם האקווריום הכי גדול בעולם ועוד נפלאות, אחד המקומות הכי מפתיעים זהו גן הפרחים של דובאי, בלב המדבר תמצאו גן פרחים המשתרע על שטח של שבעים ושתיים אלף מ"ר, זוהי אחת האטרקציות הכי מדהימות של דובאי של כדאי לכם לפספס.

גן הפרחים בדובאי הוא פשוט מופלא וכיאה לדובאי הוא נחשב לגן הפרחים הגדול בעולם, הגן המופלא מלא באטרקציות שמתאימות למבוגרים וילדים כאחד, התצוגות בגן מדהימות ובין היתר אתם יכולים לצפות במטוס איירבוס ענק עשוי כולו מפרחים, חברת התעופה של האמירויות  מחזיקה בהכי הרבה כאלה.

גן הפרחים בדובאי נחשב לאחת האטרקציות הכי פופולריות בעיר, מדי שנה פוקדים את הגן אינספור תיירים מכל רחבי העולם, מחיר הכניסה לגן הוא פחות מחמישים שקלים למבוגר, ביחס לתמורה זה פשוט אחד הדברים הכי משתלמים שיש לכם לעשות בדובאי.

איזה אטרקציות יש בגן הפרחים בדובאי

גן הפרחים בדובאי מעוצב בצורה יוצאת דופן בין התצוגות הרבות שיש בו תוכלו למצוא את המטוס שהזכרנו קודם, צורות של חיות ענקיות עשויות לגמרי מצמחים ופרחים.

אחד האזורים הכי אהובים בגן על ידי המבקרים הוא שדרת הלבבות, אלה הם לבבות ענק עשויים מפרחים צבעוניים, זהו אחד האזורים הכי מצולמים בגן בעיקר על ידי זוגות רומנטיים שמקבלים רקע מדהים לתמונות שלהם.

אחד האטרקציות שלא כדאי לכם להחמיץ בגן זהו כפר הדרדסים, זוהי אטרקציה חדשה יחסית שמכניסה אתכם אל עולמם המופלא של הדרדסים, זהו עולמם של היצורים הכחולים והחמודים שרוב הסיכויים גם ההורים גדלו על הסדרה הנצחית והאהובה. 

הדרדסים חיו בבתים בצורה של פטריות ואזור התצוגה כולל ארבעה אזורים שונים כאשר אחד מתאר את הפעילות של הדרדסים החרוצים ואת הכפר בו הם מתגוררים, אזור נוסף שלגמרי שווה ביקור בגן זהו שדה החמניות הצהובות, חמניות מאוד אוהבות שמש ויש להם בשפע בדובאי.

בגלל האקלים האידיאלי לגידול חמניות הן פשוט נראות נפלא, לא סתם שדה החמניות הפך להיות אחד האזורים האהובים ביותר בגן הפרחים בדובאי זהו מקום אידיאלי לצלם תמונות עם רקע מדהים השדה עצום בגודלו ונראה כמו ים של חמניות צהובות מדהימות.

בין יתר האטרקציות יש גם אירועים מיוחדים כמו למשל תהלוכת הפרחים, זהו מצעד מהריב המלווה במוזיקה חיה ורקדניות, משתתפי המצעד לבושים בתלבושות צבעוניות ומסכות כאשר הם מרקדים ברחבי הגן ומלווים את המבקרים בשירה וריקוד זוהי חוויה מומלצת ביותר.

יש בגן עוד פעילויות שונות ומגוונות ואפילו אזור משחקים מתקדם עבור ילדים שלא תמיד יש להם סבלנות לטייל מרחקים כאלה גדולים בתוך הגן, בגן המשחקים יש פעילויות שונות ומתקנים שיגרמו לילדים לצחוק ולשמוח, זוהי הזדמנות מעולה בשביל המבוגרים לטייל בשקט ובשלווה בגן המדהים.

מה צריך לדעת לפני ביקור בגן הפרחים בדובאי

ביקור בגן הפרחים בדובאי נחשב לאטרקציית חובה, מחיר כרטיס כניסה יעלה לכם ארבעים ושבע שקלים למבוגר ולילדים עד גיל שש עשרה מחיר כרטיס יעלה לכם שלושים וחמישה שקלים, שימו לב שאסור לצלם בגן עם מצלמות מקצועיות ותצטרכו להסתפק במצלמה שלכם בטלפון.

כמובן שאסור בכל תוקף לקטוף פרחים הם מאוד מקפידים על זה והגן מצולם, אסור להכניס אוכל ושתייה מבחוץ אך תוכלו למצוא בגן גם קיוסק וגם מסעדה כך שמהבחינה הזו לא אמורה להיות לכם בעיה כלשהי, אין בעיה להגיע לגן אתם יכולים להגיע באוטובוס, מונית או רכבת, אם אתם מגיעים עם רכב פרטי יש במקום חניה בשפע.

שימו לב שגן הפרחים בדובאי לא פתוח כל ימות השנה, הגן נפתח בין החודשים נובמבר עד חודש מאי, כדאי מאוד לתכנן את הביקור בגן מראש ולרכוש כרטיסים מבעוד מועד בתקופת השיא של הגן הוא מכיל אלפי תיירים כל יום, הכי חשוב לא לשכוח את המצלמות מפני שרוב הסיכויים תצלמו את הגן בכל הזדמנות שתהיה לכם.

כן זאת אחת האטרקציות הכי מדהימות של דובאי, גן הפרחים הגדול בעולם שנמצא בלב המדבר זה חייב להיות משהו טוב, מומלץ מאוד לבקר בגן ולחוות את החוויה המדהימה ויוצאת הדופן.

מחיר כרטיס כניסה לגן הפרחים בדובאי למבוגר הוא 55 דירהם שזה יוצא 47 שקלים, כרטיס כניסה לילדים עד גיל 12 יעלה לכם 40 דירהם שזה יוצא משהו כמו 35 שקלים.

ניתן להגיע לגן באמצעות רכבת מונית או אוטובוס, ברכבת אתם נוסעים בקו האדום עד תחנת קניון האמירויות של אתם עולים על אוטובוס מספר 105, ניתן לעלות על האוטובוס ברחבי העיר ולהגיע ישירות עד המקום, גם מונית היא אופציה במיוחד שהמחירים של מוניות בדובאי לא יקרים במיוחד.

גן הפרחים בדובאי פעיל בין החודשים נובמבר עד מאי, הגן פתוח מיום ראשון עד חמישי בין השעות תשע בבוקר עד תשע בלילה, בסופי שבוע הגן פתוח החל מתשע בבוקר עד עשר בלילה.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!