חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

מוזיאון האשליות של דובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

דובאי מוזיאון האשליות - נא להכיר

עם הסכם השלום המרגש בין ישראל לאיחוד האמירויות, נפתחו השמיים לאחד המקומות המפוארים, המרהיבים והמרגשים בעולם- דובאי. אין ספק שדובאי מצטיירת כיעד מאוד אטרקטיבי, ולא סתם. רצוי לדעת שדובאי מתאימה מאוד לתיירים מכל גיל ומכל סוג וחוץ מהחופים, בתי המלון המפנקים, הבניינים המרהיבים, אתרי השופינג הממכרים, דובאי ידועה בשלל האטרקציות המעניינות שיש בה, לכל המשפחה.

בין האטרקציות החמות והמומלצות ביותר, תמצאו את מוזיאון האשליות של דובאי.

אז מה זה מוזיאון האשליות של דובאי? מדובר מוזיאון המציג עשרות תערוכות אינטראקטיביות של תעתועי מוח ואשליות אופטיות. שטף של תערוכות קסמים שישאירו אתכם פעורי פה. מוזיאון האשליות של דובאי כולל בתוכו חדרי תצוגה רבים, כמו החדר האינסופי, מנהרת מערבולת, הולוגרמות, חדר משחקים עם חידות ועוד..

דובאי מוזיאון האשליות - התמצאות

דובאי מוזיאון האשליות פתוח בכל יום בשעה עשר בבוקר ועד לשעה עשר בלילה וניתן להגיע אליו בקלות כיוון שהמוזיאון ממוקם ליד נחל דובאי קרוב לתחנות רכבת ומטרו. בנוסף, מציע חניה תת קרקעית. יתרון בקרבה לנחל הוא האטרקטיביות של המיקום הקרוב לטיילת הנחל. הטיילת כוללת שלל מסעדות, גלריות ושווקים. 

חשוב לציין שאין מה לחשוש מהתקשורת עם נותני השירות ותושבי דובאי, כיוון שלרוב הם דוברים את השפה האנגלית וישמחו לסייע לכם. מחיר הכרטיס הוא מחיר שווה לכל כיס וסביר להניח שהבילוי במוזיאון ייקח לכם לפחות שעתיים.

דובאי מוזיאון האשליות - היתרונות מדברים בעד עצמם

אז כמו שניתן כבר לקרוא, מוזיאון האשליות של דובאי בטוח מקום משעמם ואף תתחילו לפקפק בחושים של המין האנושי. השאלות המתבקשות הן-האם חושינו תופסים את המציאות האמיתית? ומה היא בעצם המציאות האמיתית?  אנחנו לא מבטיחים שתמצאו את התשובות לשאלות פילוסופיות אלה אבל בטוחים שתהייה לכם חוויה מהפנטת ושמעכשיו ילדכם יתחילו לשאול אתכם עוד שאלות.

מלבד זאת וכמו שכבר הוזכר, המחיר שווה לכל כיס ומיקום של דובאי מוזיאון האשליות הוא מיקום מנצח על גדות נהר דובאי! טיילת, מסעדות, גלריות, שופינג- מה עוד ניתן לבקש?!

בנוסף, תוכלו להחליט להגיע למוזיאון בספונטניות בגלל הטווח הרחב של שעות הפתיחה ואין ספק שהוא מאוד מתאים ומאתגר גם את המבוגרים שבינינו.

דובאי מוזיאון האשליות - פירוט התערוכות במוזיאון מציג

צילינדר דו ממדי- אשליית הגליל הדו ממדי אשר יוצרת צורה גיאומטרית מיוחדת. המבקר יכול לסובב את הגליל ב 180 מעלות ולשלוט בזווית.

חדר איימס- חווה כיצד אדם שהולך אחורה וקדימה צומח או מתכווץ לנגד עיניכם!

אשליית הכיסא- חקור את חוקי התפיסה ושחק משחק תפקידים של שיעור הגודל עם אשליית הכיסא. פתאום תוכל להבחין בגופך כקטן ממדים לעומת הכיסא או להיפך!

החדר המסתובב- בדובאי מוזיאון האשליות תתנסו תוך ראייה של 180 מעלות על העולם! תוכלו לחוות כיצד העולם נראה כאשר אתם עומדים במנח הפוך.

חדר נגד הכבידה- החדר הזה במוזיאון האשליות של דובאי יטלטל את מי שמאמין בחוקי הפיזיקה. לא תוכלו להבין אם אתם עומדים על משטח ישר או משופע.

החדר האינסופי- חדר מראות בגובה מלא. המראות יוצרות אשליה אופטית של חדר אינסופי.

מנהרת מערבולת- משטח מסתובב שתגרום לכם להרגיש בתוך מערבולת.

המראה- חדר מראות זה שנמצא במוזיאון האשליות של דובאי יגרום לכם להשתקפות מעניינת ומעוותת שלכם! המראות ממוקמות בצורה מושלמת כך שההשתקפות שלכם תיצור משחק שלם של צורות.

השולחן המשובט- גלו כיצד זה לשבת עם עצמכם באותו השולחן! המבקר הולך להיות מוקף בחמישה עותקים של עצמו.

פטיפונים- האשליה האופטית המיוצגים על ידי שני פטיפונים שכאשר הם מסתובבים הם הופכים אשליה היפנוטית לאמיתית! לפטיפונים יש דפוסים שיוצרים אשליות היפנוטיות שונות תוך כדי תנועה.

ראש על מגש- רק בדובאי מוזיאון האשליות תחוו אשליה של גוף נסתר כאשר הראש של האדם שאיתכם יוגש על מגש!

הולוגרמות- הולוגרמות הן תמונות היוצרות אשליית תלת מימד. ההולוגרמות כבר נוכחות בחיי היום יום שלנו על שטרות כסף וכרטיסי אשראי אך בדובאי מוזיאון האשליות תמצאו את אוסף ההולוגרמות הגדול ביותר בחלק זה של המזרח התיכון.

אשליות צילום- ידוע שלעיתים תמונות מסתירות את הדבר האמיתי. בחדר אשליות הצילום של מוזיאון האשליות של דובאי יצאו לכם תמונות שבהן תצאו מוגדלים, מכווצים, מרחפים ואפילו שקופים.

אשליה של פנים חלולות- גלו חללים חלולים בהשתקפות הפנים שלכם!

מקל טריקי- אשליה מרחבית. המקל מחובר לפלטה אופקית אשר מסתובבת ונתקלת בתוך חור מעוגל. המוח האנושי יניח באופן אוטומטי שהמקל לא יכול לעבור דרך החור, אולם בשל הגיאומטריה המחושבת, המקל עובר דרך החור ללא בעיות.

אשליות אופטיות- תמונות שמבלבלות את עיניך ומוחך. תמונות אלה הן תזכורת לכך שהחושים שלנו אינם מושלמים והתפיסה שלנו את העולם לעיתים קרובות מעוותת. בואו לראות את אוסף האשליות האופטיות שלנו..

קליידוסקופ- עולם הקליידוסקופים צבעוני אשר משתנה ללא הרף. אוסף נדיר של קליידוסקופים היוצרים מראות יפיפיים. 

המראה האמיתית- הגיע הזמן לראות איך אתה באמת נראה. האם אתה מוכן?

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!