חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

מלון קמפינסקי דובאי – מלון עם אוכל כשר

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

מלון קמפינסקי קניון האמיריות, גאה להציג עבור מבקרים ישראלים ויהודים תפריטים כשרים במסעדות ו 24/7 בשירות החדרים של המלון.
הכל – מארוחות בוקר, מאפים, סנדוויצים וחטיפים, ועד ארוחות צהריים וערב מפנקת -כשר!

מלון קמפינסקי קניון האמירויות (Kempinski Hotel Mall of the Emirates) נמצא במיקום מוביל בדובאי. הוא מחובר ישירות לקניון העטור פרסים של האמירויות, שבו אורחים יוכלו לבלות בחנויות המותגים המובילים בעולם, כאשר תחנת המטרו Mall of the Emirates שמחברת את אורחי המלון בקלות לשאר דובאי נמצאת במרחק הליכה קצר. מלון קמפינסקי נמצא גם ליד אטרקציות כמו בורג' אל ערב, חופים רבים ורק 20 דקות נסיעה מהירה מהבניין הגבוה בעולם, בורג' ח'ליפה. המלון מתגאה ב-388 חדרים, המציגים נוף מהפנט של דובאי, (כולל 36 סוויטות וסוויטה נשיאותית בשטח של 300 מ"ר). החדרים הייחודיים ביותר שהמלון מציע, הם 20 בקתות האספן המפוארת, המשקיפות על פארק השלג המפורסם סקי דובאי, הנגיש ישירות מהמלון, או על בריכות האינפיניטי החלקות.

המלון מספק מגוון רחב של אפשרויות קולינריות כשרות וקייטרינג על מנת להקל על חווית האירוח של אורחים ישראלים ויהודים השומרים כשר: מארוחות בוקר מפנקות, סלטים וכריכים, ועד למנות עיקריות מענגות, וקינוחים ומוצרי מאפה ללא חלב.

התפריט הכשר הושק בהתאמה אישית שהמבקרים יכולים להזמין בהתראה של 48 שעות מראש וליהנות ישירות מארוחות למהדרין מנוחות החדר שלהם או ב׳אוליה׳, אחת מחמש המסעדות של קמפינסקי, המגישה מטבח לבנטיני מוגבה ומגוון מנות בשריות כשרות. התפריט כולל מנות מתוחכמות, כמו שקשוקה מתובלת עם פולנטה רכה, חציל קלוי עם סלט חומוס ורוטב יוגורט, טחינה וסלט, ובשר בקר מרוקאי עם חומוס וקוסקוס שקדים. אורחי המלון יכולים לחוות מצוינות קולינרית מבלי להתפשר על הטעם. מלון קמפינסקי קניון האמירויות מציע תפריט ייחודי "כשר למשתה" המוצע לאירועים מיוחדים, כמו חתונות, בריתות וברי מצווה.

נוסף על כך, במלון קמפינסקי קניון האמירויות, האורחים יכולים ליהנות מגישה ישירה ליותר מ-700 חנויות ומקומות קולינריים סנסציוניים, אתר הסקי הייחודי ׳סקי דובאי׳ ותחנת המטרו קניון האמירויות, המציגה אפשרות הגעה קלילה למגוון מדהים של פעילויות וגישה לכל רחבי העיר. המלון באמת נמצא במיקום האידיאלי לגלות את כל דובאי, חופי הים הכחולים , מגרשי הגולף והאטרקציות הידועות בעולם כמו בורג' אל ערב והבניין הגבוה בעולם, בורג' ח'ליפה.

מיקום מלון קמפינסקי הכשר בדובאי

Booking.com

צפייה בתפריטים הכשרים של מסעדות בית המלון קמפינסקי בדובאי

המלצות, חוות דעת, ביקורות מלון קמפינסקי בדובאי

Booking.com
המלון יפייפה, חדרים גדולים ונקיים, המיקום טוב, השירות מצויין – עושים הכל כדי שתהיו מרוצים! יש כניסה מהמלון לקניון האמירויות שיש בו פארק השלג וסקי, אפשרויות רבות של אוכל וכמובן מלא חנויות
ארוחת הבוקר מצויינת , מבחר רב , ניתן לבחור את מהתפריט את סוג הביצה לארוחת הבוקר , שירות נהדר
המלון נקי מאוד ומתוחזק היטב. הצוות אדיב מאוד, שירותי ואכפתי בצורה יוצאת דופן. מיטה גדולה ונוחה מאוד. בחדר שפע מקומות אחסון והוא מאובזר מאוד. הבריכה קטנה אבל נוחה.
המלון בסך הכל ברמה טובה, נראה יפה ומרשים. ממוקם סמוך לקניון האמירויות, יש יציאה מלובי המלון ישר לקניון. התמורה הוגנת למחיר, צוות נעים ואדיב, ארוחת הבוקר ברמה טובה לא מצוינת.
המקום נקי מאוד כולל החלפה של סדינים כל יום הצוות נחמד מאוד ואדיב שירותי חניה לכל אורח מיקום מעולה ארוחת בוקר עשירה ומגוונת על שפת הבריכה
ארוחת בוקר הכי טובה שאכלתי בכל העולם , שירות מעל ומעבר ומיקום מעולה צמוד לקניון ועל הרכבת
מלון שנותן מענה לכל הצרכים בצורה מושלמת. ארוחת בוקר מעולה ומגוונת, שירות הצוות ברמה הגבוהה ביותר. פשוט מדהים! מומלץ מאוד.

שאלות נפוצות על מלון קמפינסקי בדובאי

Kempinski Hotel Mall of the Emirates הוא מלון 5 כוכבים מפואר הממוקם בלב דובאי, איחוד האמירויות הערביות. מלון יוקרתי זה מחובר ישירות לקניון האמירויות הנודע, המהווה ביתם של יותר מ-630 מותגים בינלאומיים, לרבות חנויות אופנה, אלקטרוניקה ומסעדות יוקרה, כמו גם סקי מקורה וסנובורד בסקי דובאי.

מלון קמפינסקי מול אוף האמירויות מציע מגוון של חדרים וסוויטות מפוארים, כולם מעוצבים בטוב טעם עם מתקנים מודרניים ועיצוב אלגנטי. האורחים יכולים ליהנות מהמתקנים הרבים של המלון, לרבות בריכת אינסוף מבוקרת טמפרטורה, מרכז כושר חדיש וספא מפנק. המלון מתהדר גם במגוון אפשרויות לסעודה, לרבות מאכלים מהמטבח הבינלאומי, מסעדות ים תיכוניות ומסעדות בהשראה אסייתית.

Kempinski Hotel Mall of the Emirates הוא בחירה מושלמת למטיילים המחפשים יוקרה, נוחות ונוחות במהלך שהותם בדובאי.

המיקום המעולה של המלון בשכונת אל בארשה מספק לאורחים גישה נוחה לאטרקציות המרכזיות של דובאי, כגון בורג' ח'ליפה האייקוני, פאלם ג'ומיירה ופארק המים וויילד וואדי. יתר על כן, קרבתה לתחנת המטרו Mall of the Emirates הופכת את האורחים לנוח לחקור את השכונות והאטרקציות השונות של העיר.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!