חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

מוזיאון הסלפי בדובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

מוזיאון סלפי דובאי מציג עולם התלת ממד של דובאי 3D. כל מה שצריך לדעת על מוזיאון הסלפי בדובאי - כרטיסים, כתובת, שעות פתיחה, מה יש שם ועוד!

אם אתם חובבי סלפי ואוהבים לצלם את עצמכם בפוזות שונות מדי יום, אתם חייבים להגיע למוזיאון סלפי דובאי. במוזיאון סלפי דובאי, אשר נמצא ב-Dubai Motor City ומחולק ל-15 אזורים שונים הכוללים רקע תלת מימד ייחודי משלו תוכלו לעשות סלפי כאוות נפשכם, להעלות לרשתות החברתיות ולקבל הרבה לייקים.

מהו מוזיאון הסלפי בדובאי?

מוזיאון הסלפי בדובאי הוא מוזיאון די חדש שנפתח לפני למעלה משנה במיוחד לחובבי צילום תמונות והסלפי בפרט. בממלכת הסלפי בדובאי אשר פתוחה לילדים ולמבוגרים ניתן למצוא כ-15 חדרים אינטראקטיביים המעוררים יצירה ועיצוב בקרב המבקרים, חדרים אלה כוללים תאורה מתאימה לקבלת תמונות איכותיות ומקצועיות, רקעים מתאימים ומיוחדים שלא תמצאו במקומות אחרים ועוד.
הודות לחדרים אלה ניתן לצלם תמונות מיוחדות ומדליקות ולהעלות אותם לרשתות החברתיות ולקבל תגובות, שיתופים והרבה לייקים.
מוזיאון סלפי דובאי, ממוקם קרוב לגני התערוכה אשר כולל גן פרחים מרהיב וצבעוני המציג מגוון נרחב סל סוגי פרחים, כמו כן ניתן למצוא במקום גם מסלולי מרוצי מכוניות. מוזיאון סלפי בדובאי שוכן ב- Motor City בדובאי וניתן להגיע אליו בכל ימות עד שמונה בערב.
מדובר על יעד תיירותי שאף תייר לא מפספס בביקורו בדובאי. כך שמעבר לחוויה הכייפית והמהנה אתם יוצאים עם תמונות מדהימות למזכרת.

ביקור קסום במוזיאון הסלפי בדובאי

סיור בדובאי מוזיאון הסלפי, יגרום לכם לחוויה בלתי נשכחת. כל חדרי הסלפי מעוצבים בקפידה רבה ומעודכנים בהתאם לנושאים המובילים ברשתות החברתיות. לכל חדר נושא משלו והוא כולל אביזרים לשימוש על מנת ליצור צילום מושלם ומהנה.
בנוסף לכך, כל חדרי הסלפי כוללים חצובה שניתן להשתמש בה בקלות רבה ללא צורך בעזרה של אדם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור את הפוזה המתאימה, ללחוץ על המצלמה ולחייך.

כמו כן, חשוב לדעת שהביקור שהביקור במוזיאון סלפי דובאי הינו כשעה, לכן חשוב לתכנן טוב טוב את הביקור שלכם במוזיאון על מנת להספיק ולצלם כמה שיותר יעדים במהלך הסיור שלכם ולא לבזבז זמן מיותר. כך שאם עושים חישוב מהיר יש לכם לצילום בכל חדר כארבע דקות בלבד בהם אתם צריכים להתלבש, לחייך ולהצטלם.

אם אתם רוצים לחסוך בזמן ולהעצים את החוויה במקום רצוי להזמין צלם מקצועי וכך להחליף פוזות ולבוש בהתאם. כך תוכלו לחסוך בזמן ולצלם כמה שיותר תמונות במהלך הסיור לשכם בדובאי מוזיאון הסלפי.

למי מתאים סיור במוזיאון הסלפי בדובאי וכמה עולה החוויה?

הסיור במוזיאון סלפי דובאי, מתאים לכל המשפחה כך שילדים מגיל 3 יכולים להיכנס למוזיאון עצמו. כרטיס לילדים מגיל 3-12 עולה 55 דירהם, ואילו כרטיס למבוגר עולה 65 דירהם.
את הכרטיסים מומלץ להזמין מראש, על מנת שלא יווצר מצב שתגיעו למקום ולא יישארו כרטיסים.  כמו כן, בטרם ההזמנת רצוי לברר אם יש חבילות מיוחדות למשפחות או קבוצות של מעל אנשים.

הזמינו כרטיסים בהתאם לימי החופשה שלכם בדובאי

 

חגיגת אירועים במוזיאון הסלפי בדובאי

הסיור המהנה במועדון הסלפי הוא חוויה בלתי נשכחת, אך אם יש לכם אירועים שונים כגון: מסיבות פרטיות, ימי חברה, ימי גיבוש, מסיבת יום הולדת או כל אירוע אחר, תוכלו לחגוג אותו במוזיאון הסלפי באווירה שונה ומהנה של פעם בחיים. בדובאי מוזיאון הסלפי, תוכלו לתפוס רגעים מיוחדים ביחד עם האהובים והקרובים אליכם וליהנות ממגוון חבילות מיוחדות ומותאמות אישית בין אם זה אירועים משפחתיים או עסקיים. כמו כן, במקום מתקיימים סדנאות שונות.

שאלות נפוצות בנוגע למוזיאון הסלפי בדובאי

על מנת להגיע למוזיאון הסלפי בדובאי אשר נמצא במוטור סיטי, יש להגיעו לתחנת הרכבת ב- Noor Bank Station ומשם ללכת 9 דקות הליכה ברגל. לאחר שהגעתם יש לקחת קו 21.

המוזיאון פתוח בכל ימות השבוע מהשעה 11:00-20:00.

מאחר שהזמן שלכם במקום מוקצב לשעה בלבד, רצוי להצטלם עם המצלמות שיש במקום ולא לבזבז זמן על כיוון הפלאפון על החצובה, דבר זה יגזול מכם זמן יקר, כך שלא תספיקו לעבור בשאר החדרים האחרים. כמו כן, אל תשכחו שיש להתלבש ולתארגן ועל הדרך גם לחייך כל אלה לוקחים לא מעט זמן.

רצוי ואף מומלץ לבקר בגן הפרחים, מדובר על מקום קסום ויפיפייה במגוון צבעים שלא ראיתם הרבה זמן. בנוסף לכך, אם אתם חובבי אתגרים תוכלו ליהנות ממסלולי מרוצי מכוניתו שנמצאים סמוך למוזיאון ולגן הפרחים.

הכתובת הפיסית של מוזיאון הסלפי בדובאי הינה: 
Suite 101 , Daytona House – Motor City – Dubai

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!

דילוג לתוכן