חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

מתחם VR בדובאי – הכי מרשים הכי גדול אסור לפספס

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

מתחם VR בדובאי - הכי מרשים הכי גדול אסור לפספס

דובאי זו עיר שתמצאו בה הכל, תחשבו שתושבי המקום בנו איים ענקיים בצורה של עץ תמר שמאכלס אנשים והמון אטרקציות תיירותיות. כך שבהחלט אפשר לומר שתוכלו למצוא פה כל מה שחלמתם ואפילו דברים שלא ידעתם שהם קיימים.

כאשר אנו מתכננים טיול לדובאי יש לקחת בחשבון את שלל האטרקציות שתמצאו במקום, קשה להאמין שאפשר לראות הכל ולחוות בטיול אחד לדובאי. לכן מומלץ לתכנן מראש בעיקר אם אתם מתכננים לקחת את הילדים אתכם, תכנון של טיול לדובאי עם ילדים מאפשר לכם לבחור בין אינספור אטרקציות מדהימות אך ללא ספק יש כמה שפשוט אסור לכם לפספס.

אחד המקומות האלה הוא פארק המציאות דובאי, במקום תמצאו פארק מציאות ברמה הכי גבוהה בעולם, המשלב אתגרים רבים ומתקנים רבים בכל מינ ז'אנרים כמו למשל, הרפתקאות, אימה, אקשן ועוד. 

מתחם מציאות מדומה בדובאי איזה אטרקציות מומלצות

פארק המציאות המדומה בדובאי מעניק למבקרים בו חוויה ברמה גבוהה של מציאות מדומה, מתכנן המקום רצה לבנות מקום שכמותו לא נראה הוא יצר חוויה של אווירה עתידנית המשולבת במסע אל תוך עולם המציאות המדומה, הפארק מתוכנן בקפידה עד הפרטים הקטנים ביותר.

פארק המציאות המדומה דובאי ממוקם בקניון הגדול בעולם והוא משתרע על פי שתי קומות שלמות ונחשב לפארק הגדול ביותר באיחוד האמירויות ואחד הגדולים בעולם. אחת האטרקציות המדהימות שתוכלו לחוות הדמיה יוצאת דופן של המגדל הגבוה בעולם בורג' חליפה בה אתם נמצאים על הבניין כמנקי חלונות ובשלב מסוים דברים משתבשים ואתם מקבלים את התחושה שאתם נופלים מגובה רב.

הפארק מציע סרטים פופולריים ומהנים כמו הדיונה, ג'ון וויק , ליל המתים המהלכים ועוד, אותם תוכלו לראות בדרך מעט שונה ממה שאנו רגילים זוהי בהחלט חוויה מומלצת לחובבי הסרטים שבנינו. אחת האטרקציות המרהיבות היא מזל"ט אשר מטיס אתכם ישר לשנת אלפיים וחמישים אתם ממש מרגישים שאתם נמצאים בעתיד של דובאי.

אטרקציה נוספת אשר מתאימה לחובבי האדרנלין היא צניחה חופשית, הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לכם להרגיש כאילו אתם עכשיו בתוך צניחה חופשית מגובה רב, שוב חובה לחובבי אדרנלין שרוצים להרגיש קצת את הדם שלהם זורם. 

פארק לילדים בדובאי (אבל גם למבוגרים נלהבים)

מתחם ה VR בדובאי מתאים לכל הגילאים ויותר מזה הפארק ממש מומלץ לילדים ולבני נוער אשר חווים במקום כיף טהור. אם אתם מתכננים טיול עם הילדים לאמירויות ואתם מעוניינים לקחת אותם לאטרקציות יוצאות דופן פארק מציאות מדומה ברמודה הינו פארק לילדים בדובאי שאתם חייבים לקחת בחשבון. 

כמובן שאם אתם מטיילים עם ילדים מעט בוגרים יותר ואתם מחפשים פארק לבני נוער בדובאי מתחם המציאות המדומה מתאים גם לילדים הגדולים יותר והם יכולים ליהנות ממבחר אדיר של אטרקציות מתאימות לגילם. 

אחד מבין היתרונות הרבים של הפארק הוא המיקום שלו, הפארק נמצא בתוך קניון דובאי אר נחשב לאחד הגדולים בעולם, כך שתוכלו למצוא באזור עוד אטרקציות רבות שמתאימות לילדים, כמו לדוגמא גן החיות המדהים, האקווריום הענק שנמצא בקניון, ומשטח החלקה אדיר בגודלו, ניתן לארגן בין יום שלם לשלושה ימים של חווית רק באזור הקניון ופארק המציאות המדומה בדובאי.

איך מגיעים לפארק מציאות רבודה בדובאי

אחד היתרונות הרבים של פארק הילדים בדובאי הוא שמאוד קל להגיע אליו הפארק נמצא בקניון דובאי הגדול שהוא בעצמו חוויה לא רגילה למבקרים בו. ישנם כמה דרכים להגיע לקניון, אוטובוסים מגיעים לאזור באופן סדיר ובכלל התחבורה הציבורית עובדת מצוין. 

גם מבחינת מוניות תוכלו למצוא שירות מעולה שיביא אתכם עד המקום, כמובן שניתן להגיע גם עם רכב פשוט לשים את הכתובת קניון דובאי קומה 2.

את הכרטיסים ניתן לקנות במקום אך מומלץ מאוד לקנות אותם מראש דרך אתר הפארק, קנייה מראש תסדר לכם מספר הטבות מיוחדות שלא הייתם מקבלים אם הייתם קונים את הכרטיסים במקום, וגם תוכלו לחסוך את הכאב ראש של לחכות בתור.

לסיכום:

פארק מתחם המציאות המדומה בדובאי, זוהי חוויה מטריפה שאסור לפספס,  אם אתם מתכננים טיול עם הילדים לאמירויות, אתם בטח הייתם מעוניינים לספק להם חווית שלא ישכחו, הפארק  המציאות הרבודה לבני נוער וילדים בדובאי, מומלץ ביותר בביקור לאמירויות בעיקר אם אתם מטיילים עם הילדים.

אם העתיד מעניין אתכם ואתם אוהבים טכנולוגיה מתקדמת אתם פשוט חייבים להגיע לפארק, מעבר לאטרקציות הבלתי נגמרות בפארק הוא ממוקם האזור ממש טוב לטיולים עם הילדים הפארק נמצא בלב קניון דובאי  אשר נחשב לאחד הגדולים והמרשימים בעולם. פארק המציאות המדומה בדובאי גם מומלץ ביותר לחובבי הסרטים ותוכלו לצפות בסרטים חדשים בזווית מעט שונה. 

מומלץ לתכנן מראש את ההגעה למקום לנסות מעט לקרוא על המקום ולתכנן את הבילוי, ישנם אינספור אטרקציות כך שספק רב אם תוכלו לראות את כולן ביום אחד לכן גם שווה לקנות כרטיסים במכירה מוקדמת ולא במקום עצמו ולחסוך את זמן ההמתנה בתור.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!