חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

חוקים למטיילים בדובאי ואבו דאבי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

חוקים באיחוד האמירויות: מה מותר ומה אסור לעשות בדובאי, כללים של עשה ואל תעשה באבו דאבי. כללי התנהגות בדובאי ואבו דאבי למטיילים מבחינת חוק >>

הסכם השלום נחתם, מתכננים לטוס לאיחוד האמירויות? כדאי שתכירו את החוקים בדובאי ואבו דאבי!
מה אסור לעשות במדינה המוסלמית? האם מותר לשתות אלכוהול בדובאי ואבו דאבי? איך מתלבשים? איך מתייחסים באמירויות ליחסים וחיבה של בני זוג מאותו המין? ומה קורה כשהמשטרה עוצרת אתכם?
כדי שלא תסתבכו עם החוק, המדריך המלא לחוקים בדובאי ואבו דאבי.

אמירויות: מדינה מתקדמת – החוקים הרבה פחות

איחוד האמירויות היא מדינה מוסלמית שחתמה עם ישראל על הסכם שלום רשמי, הידידה החדשה מכינה כבר זה מספר שנים את הקרקע לכניסה המונית של ישראלים וזה הזמן שלנו ליהנות מהשפע והיוקרה שיש להם להציע.

מספר התושבים במדינה המוסלמית קרוב לישראל (מרבית התושבים הם עובדים זרים) אך שטחה גדול הרבה יותר, הקפיצה של איחוד האמירויות בעשרות שנים האחרונות גם היא מזכירה את ישראל אך הקפיצה הגיעה בעיקר ממקורות הנפט וכן הרצון של איחוד האמירויות להכרה ופתיחות בינלאומית ושאיפה להתקדמות טכנולוגית צבאית עשויים להזכיר את ישראל בהיבטים רבים, אך כאן חשוב לעצור ולזכור – החוקים באיחוד האמירויות שונים לחלוטין מישראל ועליכם להכיר ולהפנים אותם לפני תכנון הטיול.

מה מותר ללבוש באיחוד האמירויות?

להבדיל מאיראן, באיחוד האמירויות התיירות אינן צריכות להסתובב עם כיסוי ראש אך עליכם לזכור כי מדובר במדינה מוסלמית הלבוש צריך להיות בהתאם, כזה שאינו חושף זרועות, ירך, כתפיים או בטן תחתונה (הקפדה יתרה באזורים קדושים לאמירויות).
ומה לגבי חוף הים? למרות שבגדי ים אינם מקובלים בבריכה או ים ציבוריים, באיחוד האמירויות מאפשרים בגדי ים בחופי ים פרטיים או ברכות פרטיות סוגרות.

יריקות, צעקות ברחוב, שיחות קוליות בנייד או קללות בכביש

תיירים רבים המגיעים לאיחוד האמירויות נוטים שלא לבדוק אודות המדינה המוסלמית וטועים בהבחנת התרבות, באיחוד האמירויות לא מקובל לצעוק ברחוב וכן שיחות קוליות בנייד לא יתקבל בברכה, המעיטו בתנועות ידיים קיצוניות, אל תרקדו ברחוב (הריקודים מותרים רק באזורים ומועדונים מאושרים), בשונה מישראל לא מקובל לירוק ברחוב וקללות אינן נסבלות (מרבית הקללות הנפוצות בישראל שזורות מהשפה הערבית, היזהרו בלשונכם) – הפרה עלולה לעלות לכם בדו"ח ועד מעצר.
אם אתם מתכוונים לנהוג כמו בישראל עדיף לכם לקחת מונית, קללות ותנועות מגונות בכביש (גם אם עקפו אתכם בנתיב) עלולות להיגמר בגירוש ואפילו עד כמה חודשי מאסר.

עישון, תרופות סמים ואלכוהול

בכל הנוגע לעישון, אסור לעשן באתר קדוש, במבנים סגורים, אסור לעשן נרגילה בציבור (יש מקומות מאושרים לכך), במוסדות החינוך וברכב פרטי כשאחד הנוסעים מתחת לגיל 12.
למרות שאלכוהול אסור באסלאם, תוכלו לשתות אלכוהול רק במקומות מוגדרים כמות מסעדות ובתי מלון – לא מומלץ לשתות יותר מדי עקב חשש להפרעה לציבור ובאיחוד האמירויות ינהגו אתכם ביחד קשה אם יתפסו אתכם נוהגים בשכרות.
אל תנסו להשתמש, לקנות ובוודאי שלא לסחור בכל סוג סם, באיחוד אמירויות צפויים עונשים כבדים למי שייתפס בפרשייה הקשורה לסמים.
לגבי תרופות לאיחוד האמירויות, עליכם להתעדכן באתרים ממשלתיים של האיחוד (משרד הבריאות של האמירויות, שדה התעופה של דובאי או אבו דאבי, רשות המכס וכל אתר רשמי אחר), ייתכן שלא תורשו להכניס תרופות מרשם ואף תרופות ללא מרשם לאיחוד האמירויות ותצטרכו לקבל אישור רפואי מרופא באמירויות.

מותר להחזיק ידיים ברחוב, אך לא יותר מזה

צניעות היא שם המפתח, אם אתם זוג נשוי מותר לכם להחזיק ידיים ברחוב אך מומלץ לא להגזים ולא לגלות חיבת יתר בחיבוקים ונשיקות.
עליכם לזכור שאתם במדינה מוסלמית שמנסה להיפתח למערב אך בתנאים שלה, אם תאתגרו את הרשויות סביר להניח שידאגו להזמנת שוטר שתחילה יזהיר ויסביר על פגיעה ברגשות הציבור.
אקטים מיניים בציבור יתקבלו באפס סובלנות, במידה ותתפסו אתם תגורשו, תיאסר כניסתכם העתידית והקנס כנגד האקט עלול להגיע לסכומי של עשרות אלפי שקלים.

הקהילה הלהט"בית: בני זוג מאותו המין – ניתן להיכנס, עם הגבלות

אם לבני זוג ממין שונה מותר להחזיק ידיים, באיחוד האמירויות אסור לבני אותו המין להראות כל חיבה הכי קטנה.
גילוי חיבה קטנים בציבור עלולים להוביל אתכם למאסר של כמה חודשים ויחסי מין בין בני זוג מאותו המין עלולים להוביל אותם, אם תתפסו, למספר שנים בכלא (במקרים קיצוניים החוק מותיר עד עונש מוות).
בנוסף בהתאם לדיווחים הרבים לתיירים מכל העולם, אסור להכניס תרופות מונעות הידבקות לאיחוד האמירויות.
הכניסה על להטב"ים לא אסורה, אם אתם מקבלים או לא מקבלים את גישתה של המדינה המוסלמית, עליכם להתנהג בהתאם לכלליים שנקבעו בה.

צילום באיחוד האמירויות

למרות הפתיחות למערב באיחוד האמירויות קנאים מאוד לפרטיות הציבור ובנוסף גם לביטחון השדה שלהם, רוצים לצלם את עצמכם או אזורים שונים באיחוד האמירויות? יש חריגים.
באיחוד האמירויות אסור לצלם אנשי ממשל וכחות ביטחון, מבנים ואתרים ממשלתיים, מבנים ובסיסים צבאיים, מטוסים וניידות.
מה לגבי אזורים ומבנים שאינם ממשלתיים? אם אתם רוצים לצלם אנשים ברחוב או אתר דתי, עליכם לקבל את אישור האנשים במקום.

מה קורה אם עוצר אותי שוטר באיחוד האמירויות?

אם בכל זאת טעיתם ועברתם על החוק או ששוטר עצר אתכם לבדיקה ותשאול, חובה להזדהות בפני שוטר והתחכמויות המוכרות עם השוטר הישראלי לא יתקבל בברכה עם מקבילו באמירויות.

בפנייה של שוטר אליכם ענו בכבוד, אל תסרבו לקבל קנס, אל תתווכחו על קבלת הקנס
וחשוב מכל אל תוציאו מצלמה לצורך תיעוד המקרה –
עדיף לספוג את הקנס מאשר לספוג חקירות, מעצרים, גירוש או איסור כניסה עתידית.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!

דילוג לתוכן