חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

מסעדות מקומיות בדובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

לא סתם דובאי הפכה להיות מוקד עלייה לרגל לתיירים מכל העולם, המגוון הגדול של האטרקציות, מלונות היוקרה, ואפשרויות בילוי בלתי נגמרות, זה נכון גם מהבחינה הקולינרית, דובאי הפכה למעצמה בכל הקשור לאוכל טוב מסעדות יוקרה ואפילו מסעדות עם כוכבי מישלן.

החוויה הקולינרית בדובאי כוללת את השפים המובילים בעולם שיובאו במיוחד ואפילו מסעדות מובילות מרחבי העולם, אם אתם מחפשים אוכל מקומי תוכלו למצוא בשפע מסעדות אותנטיות ברמה הכי גבוהה ועד לאוכל רחוב פשוט אך מאוד טעים 

בדובאי אתם יכולים להוציא אלפי שקלים על ארוחת גורמה אחת או כמה שקלים על אוכל רחוב לכן כדאי לתכנן את הטיול כך שתוכלו ליהנות מכל העולמות הקולנירים שדובאי מציעה.

מסעדות מקומיות מומלצות בדובאי

אוסיאנו (Ossiano) – זוהי מסעדה תת ימית של מלון אטלנטיס, קירות המסעדה עשויים זכוכית שקופה שפונה אל עבר אקווריום ענק אחד הגדולים בעולם מלא בבעלי חיים ימיים מגוונים, מסעדת אוסיאנו מתמחה במאכלי ים מעשה ידי השף גרגואר ברגר.

זוהי מסעדה ברמה גבוהה המגישה אוכל טעים במיוחד, כדי להזמין מקום מראש ובקשו שולחן שנמצא באזור של הכרישים כך תוכלו לאכול תוך כדי צפייה בחיה המדהימה, המסעדה פתוחה כל ימות השבוע בין השעות, 18:30 עד 23:30 ובימי שבת 19:00 עד 22:30.

מיס הודו הקטנה (Little Miss India) – זוהי מסעדה הודית אותנטית ומסתורית המעוצבת ביצירות הודיות יוצאות דופן, האווירה במסעדה היא יוצאת מן הכלל ואתם מרגישים כאילו נכנסתם למסעדה בהודו, מהרגע הראשון שאתם נכנסים אתם כבר מריחים את הארומה של הריחות המיוחדים והתבלינים החזקים שמאפיינים את המטבח ההודי.

בתפריט של המסעדה תמצאו מאכלים הודים מסורתיים, מומלץ לנסות את אחד התבשילים שמכינים אותם בקדרות שנחשבים למעדן, מיס הודו הקטנה פתוחה כל ימות השבוע בין השעות 18:00 עד 23:30. מומלץ להזמין מקום מראש.

מרינה סושיאל (Marina Social) – זוהי מסעדה אשר זכתה בכבוד הגדול של כוכב מישלן, המסעדה נמצאת במרינה של דובאי ומעניקה נוף מדהים על המפרץ הפרסי, זוהי מסעדה בסגנון אנגלי כך שתוכלו למצוא את המנות המפורסמות של אנגליה כמו דגים וצ'יפס.

בימי שבת המסעדה עובדת במתכונת של ארוחות גורמה ברמה הכי גבוהה, מאוד מומלץ על ואפילו המחירים לגמרי לא רעים, כאשר ארוחה מלאה תעלה לכם קצת יותר ממאה שקלים לא כולל שתייה, אם יש יום יפה ונעים בחוץ מומלץ לשבת באזור של המרפסת.

שעות הפתיחה ראשון עד רביעי, 18:00 22:45, חמישי, 18:00 23:45, שישי, 13:00 16:00, 19:00-23:45, שבת, 13:00 22:45 מומלץ להזמין מקומות מראש.

מסעדות מקומיות ידידותיות לילדים בדובאי

פאלם גריל ריץ' קרלטון (Palm Grill, The Ritz Carlton) – פאלם גריל נמצאת על חוף הים בסביבה רגועה ונעימה, כאשר הנוף מסביב על המפרץ הפרסי הוא פשוט מדהים, ילדים עד גיל חמש לא משלמים על הארוחה, וכאשר הם מאבדים את הסבלנות הם יכולים לשחק בחול ממש לידכם, המסעדה נמצאת במלון ריץ' קרלטון.

אנטיקה בלוג'יה פיצה (Antica at Luigia) – אח המאכלים שכמעט כל הילדים אוהבים פיצה מלאה בגבינה עם רוטב שנוזל, פיצה אנטיקה דובאי נחשבת לאחת הפיצות הטובות ביותר בעיר, זוהי פיצה מעולה שילדים מאוד אוהבים וגם המחירים לא רעים בכלל.

מקרוני בדובאי (McGettigans) – מה ילדים אוהבים לאכול יותר ממקרוני עם גבינה, זוהי מסעדה מעולה עבור ילדים שמגישה ארוחות טעימות בדיוק כמו שהם אוהבים, שימו לב שילדים עד גיל 12 אוכלים בחינם מתפריט הילדים של המסעדה זוהי בהחלט דרך מעולה לחסוך בעלויות.

מסעדות לצמחוניים בדובאי

השולחן של סבע (Seva Table) – זוהי מסעדה מעולה ומומלצת לצמחוניים וטבעוניים וגם לאלה שלא אוכלים גלוטן, התפריט של המסעדה מגוון מאוד ואתם יכולים ליהנות מהמבוגר צמחוני ולקנח בשייק שוקולד. האווירה של המסעדה מאוד נינוחה ומרגיעה והיא פועלת גם כמרכז בריאות רוחני הכולל שיעורי מדיטציה וסדנאות.

מדי שבת בצהריים יש הופעות חיות של להקות המנגנות מוזיקת עולם, ויש במקום גם חנות מעולה בה אתם יכולים לרכוש בגדים מיוחדים ופריטי הקשורים ברוחניות מעניינים.

רק צמחוני (Just Vegan) – זוהי מסעדת משלוחים של אוכל צמחוני וטבעוני ברמה גבוהה, בין היתר ניתן להזמין, מוסקה, פסטה פנה, ארוחת בוקר אנגלית, פיצה והמבורגרים וכמובן שהכל צמחוני או טבעוני.

מוריש (Moreish) – זהו בית קפה קטן באוויר הפתוח עם אווירה נפלאה, התפריט של המסעדה מגוון ועשיר וכולל המבורגרים צמחוניים, מוקפצים, ריזוטו, מרקים ועוד המון מנות מעולות, גם מבחינת קינוחים אתם יכולים למצוא מגוון גדול של קינוחים צמחוניים וטבעוניים, מומלץ לשבת במקום בימי חמישי שישי יש מנות מיוחדות שלא מופיעות בתפריט.  

אוכל רחוב בדובאי

ואדה פאב (Vada Pav) – זוהי פנינה נסתרת בשוק דובאי המקומי, הם מתמחים בהכנת מאפי גבינה מיוחדים במחירים מאוד זולים ונחשבים לאהובים במיוחד על המקומיים.

פריסיאן פלאפל (Frisian Cafeteria) – כן אפילו פלאפל אתם יכולים למצוא בדובאי, במחירים ממש סמליים של שקלים בודדים אתם יכולים ליהנות ממנת פלאפל מקומית, גם את הפלאפל של פריסיאן אתם יכולים למצוא בשוק דובאי.

מכולת לביב (Labeeb) – מעבר למוצרי המכולת שתוכלו לרכוש בזול, יש במקום גם קרפים מעולים שמאוד אהובים על המקומיים, זהו קרפ שונה ממה שאתם מכירים במילוי ביצה וגבינות, יש גם צ'יפס מעולה שנעשה במקום והכל במחירים מאוד זולים ושווים.

שוק אל בהאר

שוק אל בהאר

כל מה שצריך לדעת על שוק אל בהאר בדובאי דובאי היא עיר על מהמתקדמות בעולם, כאשר מגיעים לביקור בעיר קשה שלא להתרשם מההתפתחות המדהימה שלה,

קרא עוד »
בר הקרח של דובאי

בר הקרח של דובאי

כל מה שצריך לדעת על בר הקרח של דובאי חופשה בדובאי היא דבר נפלא, זוהי עיר שמציעה לתייר מגוון אינסופי של אטרקציות מכל הסוגים, דובאי

קרא עוד »
קניון האמירויות

קניון האמירויות

כל מה שצריך לדעת על קניון האמירויות בדובאי כאשר אנחנו שומעים את המושג קניון אנחנו מדמיינים מרכז קניות עם הרבה חנויות אך כאשר אנו מדברים

קרא עוד »
ברים מומלצים בדובאי

ברים מומלצים בדובאי

כל מה שצריך לדעת על ברים ופאבים בדובאי ביקור בדובאי זוהי חוויה יוצאת דופן, דובאי הפכה להיות מעצמה תיירותית אדירה שמושכת אליה מדי שנה מיליוני

קרא עוד »
מסעדות בדובאי

מסעדות מומלצות בדובאי

הסכם השלום עם איחוד האמירויות פתח את לישראלים את השער לדובאי. מסעדות מומלצות בדובאי, יאפשרו לישראלים ליהנות מהקולינריה המגוונת הכוללת אוכל מקומי מהתרבות המוסלמית וכן

קרא עוד »

מסעדות כשרות בדובאי

אוכל כשר הוא סוג מזון העוקב אחר חוקי התזונה של היהדות. המילה "כשר" באה מהמילה העברית שמשמעותה "מתאים" או "ראוי". יש הרבה מסעדות כשרות בדובאי,

קרא עוד »

כמו כל דבר בדובאי זה ממש תלוי בכם, אתם יכולים לאכול במסעדות גורמה במאות ואפילו אלפי שקלים לארוחה, או לאכול במקומות עם מחירים יותר סבירים, יש מקומות בדובאי שתוכלו למצוא אוכל במחירים ממש זולים.

כמובן דובאי היא גן עדן קולינרי ואתם יכולים למצוא מגוון גדול של מסעדות ובתי קפה שמציעים תפריטים מעולים עבור ילדים, כמובן שתמיד תוכלו לאכול פיצה מעולה.

לגמרי ואפילו בקלות מעב למבחר גדול של מסעדות המציעות תפריט צמחוני יש הרבה מאכלים מקומיים שלגמרי יכולים להיות פתרון מצוין כמו למשל חומוס וטחינה ועוד מאכלים מתאימים.

כן היום יש כבר כמה מסעדות כשרות בדובאי כך מהבחינה הזו אתם יכולים להיות רגועים יש מסעדה ישראלית כשרה אשר כמו השם שלה מול הים היא שוכנת על החוף מול המפרץ היפיפה של דובאי.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!