חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

אקווריום אטלנטיס דובאי "החדרים האבודים"

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

כל מה שצריך לדעת על האקווריום של דובאי

מה כבר אפשר לומר על דובאי שלא נאמר, העיר דובאי מציעה לתייר שמבקר בה אינספור אטרקציות, וכל אטרקציה פשוט יותר מדהימה מקודמתה, מה שיפה בדובאי זה שכל מה שהם עושים, בונים או מפתחים הם רוצים לעשות את זה ברמה הכי גבוהה.

זאת הסיבה שהאפשרויות שלנו בתור תיירים היא כמעט ובלתי מוגבלת, אפשר לומר שדובאי מתאימה לכולם, לצעירים, לזוגות רומנטיים או לטיול משפחות, בכל מצב יש לכם מה לעשות ואיך לבלות, אחד המקומות המקסימים שתוכלו למצוא בדובאי זהו אקווריום אטלנטיס דובאי "החדרים האבודים".

מי לא מכיר את הסיפור של העיר אטלנטיס האבודה, אטלנטיס מאז שנעלמה הפכה להיות פופולרית וכולם רוצים לדעת איפה היא נמצאת, יש כאלה שהלכו יותר רחוק ואף חיפשו אותה. אקווריום אטלנטיס דובאי מעניק לכם את החוויה של בעלי חיים מימיים מעניינים באווירה של העיר האבודה אטלנטיס.

נכון שיש המון אטרקציות שאפשר לעשות בדובאי אך ביקור באקווריום אטלנטיס דובאי הוא ביקור חובה מפני שזאת אטרקציה פשוט מדהימה בעיקר עבור משפחות, אך לא רק גם מבוגרים או זוג רומנטי בהחלט יכולים ליהנות מאוד בחוויה של אקווריום אטלנטיס דובאי.

אקווריום אטלנטיס דובאי זו לא סתם עוד אטרקציה זוהי הרפתקה אמיתית
אקווריום אטלנטיס דובאי זו לא סתם עוד אטרקציה זוהי הרפתקה אמיתית

מה יש לראות ולעשות באקווריום אטלנטיס דובאי "החדרים האבודים"

אקווריום אטלנטיס דובאי זו לא סתם עוד אטרקציה זוהי הרפתקה אמיתית, מעבר לאקווריום המדהים אשר מכיל מעל שישים וחמישה אלף מינים שונים ומגוונים של בעלי חיים, כרטיס הכניסה מקנה לכם גם כניסה אל פארק השעשועים של אטלנטיס.

בפארק תוכלו ליהנות ממגוון גדול של מתקנים מלהיבים, מיותר לומר שילדים חווים את הפארק בצורה נפלאה ובשבילם זהו יום אדיר של כיף, לכן גם מומלץ לתכנן את הטיול באותו יום לאורך כל היום טריפ אדוויזור העניק לפארק את התואר פארק המים הטוב ביותר במזרח התיכון. 

אקווריום אטלנטיס דובאי הוא אדיר בגודלו ומלבדו תוכלו להתרשם גם מתערוכות נוספות, יש עוד עשרים ואחת אקווריומים בגדלים שונים שכל אחד מהם מכיל בעלי חיים שונים ומאוד מיוחדים שלא כדאי לכם לפספס.

כל המקום בנוי כך שאתם מרגישים כאילו אתם מסתובבים בין החדרים האבודים של העיר אטלנטיס אתם עוברים דרך מנהרות שבן תוכלו לראות את המיצגים המדהימים, בין היתר תפגשו, צלופחים, תמנונים, אלמוגים בצבעים מדהימים ועוד בעלי חיים שבדרך כלל לא כל כך יוצא לראות אותם.

הכרטיס שלכם גם כולל סיור מודרך מאוד מומלץ ואטרקטיבי בעיקר עבור ילדים שנהנים לשמוע את המדריך שמעביר את הסיור בצורה מעט מסתורית בהתאם לתעלומה של העלמות העיר אטלנטיס וגם בצורה מבדרת.

אין ספק שאקווריום אטלנטיס דובאי זוהי חוויה שלא כדאי לפספס, השילוב של האקווריום האדיר והעיר האבודה שאתם ממש נכנסים לתוכה, בשילוב של פארק שעשועים מדהים שרק בו אפשר לבלות יום שלם מבלי להרגיש, 

לכן כאשר אתם מתכננים את הטיול שלכם לדובאי כדאי מאוד לקחת בחשבון את אקווריום אטלנטיס דובאי בעיקר אם אתם מגיעים לטיול יחד עם הילדים שלכם.

מה צריך לדעת לפני שמזמינים כרטיסים לאקווריום אטלנטיס דובאי "החדרים האבודים"

כדי לבקר באקווריום אטלנטיס דובאי עליכם לעשות הזמנת כרטיסים מראש, זהו אינו מקום מתאים לבעלי מוגבלויות אשר משתמשים בכיסא גלגלים, או לאלה הסובלים מבעיות לב, לא ניתן להכניס אוכל למתחם, אך אתם יכולים למצוא כמה מסעדות המגישות אוכל לא רע בכלל במחירים טובים.

יש הסעות מיוחדות שיוצאות אל המקום, אתם יכולים לברר במלון בו אתם משתכנים זה יכול מאוד לעזור לכם ולהוריד מכם כאב ראש מיותר. הביקור במקום בהחלט מומלץ עם ילדים בשבילם זאת כנראה תהיה האטרקציה הכי טובה בעיר.

שימו לב שמומלץ לבקר במקום כל היום מפני שיש כל כך הרבה מה לראות ומה לעשות שכדאי לנצל את היום כמו שצריך, על פי ההמלצה אורך ביקור במקום אורך בין שמונה לשתים עשרה שעות.

אקווריום אטלנטיס דובאי זוהי חוויה שלא כדאי לפספס
אקווריום אטלנטיס דובאי זוהי חוויה שלא כדאי לפספס

שאלות ותשובות בנוגע לאקווריום אטלנטיס דובאי "החדרים האבודים"

אם אתם מחפשים הרפתקה אמיתית אז כן כדאי מאוד לבקר באקווריום אטלנטיס דובאי, זוהי אטרקציה מדהימה מתאימה לכל המשפחה שמספקת הנאה רבה כך שמאוד כדאי לבקר באטרקציה המדהימה.

מחיר כרטיס כניסה לאקווריום אטלנטיס דובאי הוא 35.5 דולר לאדם בוגר, ילדים עד גיל שלוש נכנסים חינם.

ביקור ממוצע לוקח שמונה שעות, הסיבה היא שיש כל כך הרבה מה לעשות ולראות במקום כך שאתם יכולים לבלות בו בקלות במשך יום שלם בלי לשים לב שהזמן עבר.

דרך טובה מאוד וגם לא יקרה היא להגיע באמצעות מונית, אתם יכולים לקחת מונית מכל מקום בעיר או להזמין אחת למלון או לאיפה שאתם נמצאים, דרך נוספת היא באמצעות המטרו איתו אתם יכולים להגיע עד לקניון דובאי ומשם לקחת נסיעה קצרה במונית שתיקח אתכם עד המקום באי הדקלים דובאי.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!