חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

האומגה של דובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

אומגה מעל המרינה של דובאי - האומגה הארוכה בכדור הארץ!

לחיות בגדול זה מה שתושבי דובאי אוהבים לעשות, קשה להאמין במהלך השנים האחרונות העיר התפתחה כל כך וכיום היא אחת הערים המתויירות בעולם אם שדה תעופה שובר שיאים, בכלל יש תחושה שמבקרים בדובאי שכמעט כל דבר שהם עושים נועד כדי לשבור שיאים.

עם התפתחות העיר וצמיחת התיירות באופן משמעותי החלו גם לצוץ אטרקציות רבות, כמובן גם האטרקציות שהם החלו להציע תמיד יהיו הכי גדולות וקרוב לוודאי שוברות שיאים, כמו למשל האומגה של דובאי (XLine Dubai), האומגה העירונית הארוכה ביותר בעולם ומשתרעת על מרחק של ק"מ 

האומגה של דובאי נחשבת לאחת האטרקציות המבוקשות והפופולריות ביותר בעיר, זוהי חוויה בלתי נשכחת ומדהימה, די ברור שזאת לא חוויה שמתאימה לכל אחד והיא כנראה מתאימה יותר לאלה מכם שאוהבים אקסטרים.

הזמנת מקומות לאומגה של דובאי בהתאם לימי החופשה שלכם

מה צריך לדעת על האומגה של דובאי - XLine Dubai

האומגה של דובאי היא האומגה העירונית הארוכה ביותר, התחושה המדהימה כאשר את מרחפים מעל העיר ממבט מעוף הציפור נוף מרהיב על המרינה של דובאי, האומגה של דובאי נמצאת במרינה והיא נבחרה פעמיים ברציפות לאטרקציה הטובה ביותר בדובאי על ידי האתר טריפ אדוויזור.

החוויה מתחילה בגובה של מאה שבעים מטרים, והנסיעה מתחילה במהירות עצומה אתם מגיעים מאפס לשישים קמ"ש תוך שניים וחצי שניות, במהלך הנסיעה המהירות המרבית שאתם מגיעים אליה היא שמונים קמ"ש, נסו לזכור שאתם לא נמצאים ברכב מוגן וסגור אלה מרחפים באוויר שמונים קמ"ש ירגיש לכם כאילו אתם טסים.

אין מה לדאוג מבחינת בטיחות זהו מתקן סופר מאובטח והנושא של הבטיחות הוא הדבר החשוב ביותר עובר החברה אשר מפעילה את האומגה, כמובן שגם מי שעולה על האומגה חייב להתנהג בהתאם להוראות הברורות.

לפני שמתחילים בנסיעה אתם עוברים תדרוך אשר מסבירים לכם בדיוק את הכללים ואיך אתם אמורים להתנהג, כמו כן אתם מקבלים את הציוד המתאים עבור הגלישה ומקבלים הסברים גם לגבי הציוד, לאחר התדרוך אתם יוצאים לדרך אל החוויה הכי מטריפה שיש בדובאי.

אחת האטרקציות המדהימות היא גלישה זוגית מפני שיש שתי קווים של אומגה כך שאתם יכולים לבחור חבר חבר או בן בת זוג ולעבור את החוויה המטריפה יחד, תוך כדי הגלישה אתם מצולמים בכמה שלבים ולאחר מכן אתם יכולים לרכוש את התמונות חבל לפספס את התמונות מפני שהן בדרך כלל גם מצחיקות אך גם מרגשות.

האומגה של דובאי חשוב לדעת

האומגה העירונית הארוכה בעולם האומגה של דובאי
האומגה העירונית הארוכה בעולם האומגה של דובאי

החוויה של גלישה באומגה של דובאי אורכת משהו כמו שעה וחצי שעתיים אם כל ההדרכות ההסברים והזמן שתחכו בתור כך ששווה לקחת זאת בחשבון אם אתם מגיעים קבוצה ורק חלק משתתפים בגלישה עצמה, 

אי אפשר לעלות על האומגה עם שום חפץ זה אומר בלי טלפונים, ארנק, מפתחות או כל דבר שעלול להפריע לכם בעת הגלישה, אם אין לכם מי שישמור על הדברים אתם יכולים לשים אותם בלוקרים מיוחדים ללא עלות נוספת, מומלץ להתלבש עם בגדים נוחים וכמובן נעליים טובות וסגורות, אל תגיעו אם סנדלים כי זה יכול להוות בעיה.

אם יש לכם שיער ארוך מראש תגיעו עם גומייה כדי שתוכלו לאסוף אותו המהירות שאתם מחליקים תפזר אותו לכל כיוון, מומלץ לא לאכול שעתיים לפני הגלישה באומגה מפני שזה עלול לגרום לרגישים ביניכם לבחילה ואפילו להקאות, 

שימו לב הגלישה היא ללא משקפי מגן כך שאם אתם גולשים אם עדשות מגע מומלץ או להסיר אותם או לחבוש משקפי שמש.


כאמור האומגה של דובאי היא חוויה מדהימה אבל היא לא מתאימה לכולם, בטח לא אם יש לכם פחד גבהים, הגלישה גם לא מומלצת למי שסובל מבעיות גב, חשוב להגיע לפחות רבע שעה לפני המועד שקבעתם, שימו לב שגם מבחינת משקל וגובה יש הגבלה.

עליכם להיות יותר מחמישים קילו ופחות מתשעים וחמישה קילוגרמים, מבחינת גובה ניתן לעשות את האטרקציה החל מגובה של מטר ושלושים, מבחינת נשים בהריון אין הגבלה אך כמובן שזה לא ממש מומלץ, מי שמגיע ולא עולה יכול לצפות מהמרינה על הגולשי ובינתיים לשתות כוס קפה או משהו קר.

האומגה של דובאי נמצאת באזור מרכזי בעיר כך שתוכלו למצוא אטרקציות נוספות באזור, כמו כן יש באזור גם המון בתי קפה ומסעדות מכל הסוגים, מאוד מומלץ לטייל בטיילת של דובאי זה נחשב לאחד האזורים הטובים ביותר בעיר גם מבחינת שופינג בדובאי וגם מבחינת אטרקציות.

אז אם אתם מתכננים טיול לדובאי ואתם רוצים לחוות חוויה יוצאת דופן וכזאת שלא תשכחו לעולם, תזמינו כרטיסים כבר עכשיו מפני שזאת אטרקציה בין המבוקשות בדובאי, אחרי שתקבלו את התמונות שמצלמים אתכם תוך כדי הגלישה בטח תרצו להשוויץ בפני החברים והמשפחה.

החוויה של גלישה באומגה של דובאי
החוויה של גלישה באומגה של דובאי

שאלות ותשובות בנוגע לאומגה של דובאי

האומגה של דובאי נמצאת במרינה של דובאי, אחד המרכזים הכי מתויירים בעיר, כך שבטח לא תהיה לכם בעיה למצוא את המקום בקלות.

לא יש כמה מגבלות שיש לעמוד בהם, עליכם לשקול יותר מחמישים קילו או פחות מתשעים וחמישה קילו, הגלישה לא מתאימה לסובלים מבעיות גב וכמובן לאלה שסובלים מפחד גבהים.

כן החברה שמפעילה את האומגה שמה את הנושא של הבטיחות במקום הראשון, אתם גם מקבלים הדרכה ואת כל הציוד הנדרש לפני שאתם עולים על האומגה.

האומגה של דובאי פתוחה כל ימות השבוע החל מהשעה תשע בבוקר עד חמש אחר הצהריים.

בגלל שאתם עוברים הדרכה כל החוויה לוקחת משהו כמו שעה וחצי עד שעתיים הגלישה עצמה תעבור לכם אולי מהר אבל הזכרונות שישארו לכם מהחוויה ישארו לנצח.

האומגה של דובאי הנחשבת לארוכה ביותר בעולם נקראת XLine Dubai

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!

דילוג לתוכן