חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

אוטובוס התיירים של דובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

אוטובוס התיירים של דובאי "הופ און הופ אוף" בדובאי: יש 8 מסלולי נסיעה עם סיורים שונים ויותר מ40 עצירות שבהם אפשר לעלות ולרדת ללא הגבלה!

דובאי זו עיר שממש מומלץ לבקר בה, זהו מקום שכולל בתוכו אין סוף אטרקציות גם לטיול חברים, טיול זוגי, או טיול עם המשפחה לכל אחת מהקבוצות יהיה מה לעשות ומה לראות אשר יתאים לו.

אחת האטרקציות שמתאימה לכולם היא אוטובוס התיירים של דובאי, או בשמו המקומי הופ און הופ אוף דובאי, שזהו אוטובוס תיירים שעושה מסלולים קבועים עם עצירות קבועות, מה שהופך את טיולי הופ און הופ אוף דובאי מיוחד ואטרקטיבי זאת האפשרות שלכם לרדת בכל תחנה שהאוטובוס עוצר ולעלות על אחד אחר הנוסע ליעד אחר.

טיולי הופ און הופ אוף בדובאי הפכו לפופולרים מאוד הם מאפשרים לכם לחוות את העיר בצורה יוצאת דופן, תוכלו לראות את המקומות הכי חשובים בעיר ולא לפספס מקומות שאולי אם הייתם נוסעים בעצמכם לא הייתם מודעים אליהם. 

אין ספק שזאת דרך מדהימה לראות את העיר שמכונה בפני מבקרים בה גן עדן עלי אדמות, כך תוכלו להכיר את העיר בצורה טובה ולאחר מכן אם תרצו לטייל לבד כבר תדעו איך לעשות זאת.

מה כולל אוטובוס תיירים בדובאי

טיולי הופ און הופ אוף בדובאי כוללים גישה של 72 שעות של סיורים באוטובוסים, אתם מקבלים סוג של דרך פנורמית לראות את העיר, הטיולים מבוססים על שמונה מסלולים עיקריים והם כוללים ארבעים תחנות בעיר דובאי וגם מעט בסביבה.

אפשר לומר שגם אלה שלא כל כך אוהבים את הנסיעה באוטובוס יוכלו להנות מהחוויה של אוטובוס התיירים של דובאי, אלו אוטובוסים מפוארים מאוד, נוחים מאוד הכוללים גם ווי פיי, ואפילו מקום להתפנות.

הסיורים כוללים יעדים ממש מומלצים ואפשר להרגיש שמישהו חשב לפני התכנון של המסלולים, היעדים בהם עובר אוטובוס התיירים של דובאי הם: מוזיאון דובאי, האקווריום של דובאי, וגם גן החיות התת ימי, מעבר ליעדים הנפלאים ישנם גם כמה עצירות הכוללות שייט בתעלת אברה ובעצירה נוספת תהנו משייט בפאלם ג'ומיירה 

כמובן שזה לא הכל ישנם עוד כמה אטרקציות נוספות כמו למשל מצגת מדהימה של דולפינים, סיורי מורשת מיוחדים ומעניינים.

מוזמנים לבדוק מתי יש כרטיסים לאוטובוס התיירים של דובאי במהלך ימי החופשה שלכם (כרטיסים ל72 שעות)

מידע כללי על אוטובוס התיירים של דובאי

אחת הדרכים הטובות לראות את העיר דובאי היא אוטובוס התיירים של דובאי, אתם יכולים לקבל מידע על הסיורים ולקנות כרטיסים עבור טיולי הופ און הופ אוף ישירות מהאתר של החברה.

כמובן שבמקרה ואתם נוסעים בעצמכם ולא קונים את הכרטיס דרך משרד נסיעות מומלץ מעט לחפש אחר הנחות, בדרך כלל תוכלו למצוא הנחה מסוימת בעיקר אם אתם קבוצה גדולה.

את הכרטיסים תקבלו למכשיר הטלפון שלכם, ותוכלו להמיר את הכרטיס לכרטיס נייר בקניון דובאי או בקניון האמירויות, לאחר הפעלת הכרטיסים שלכם הם יהיו תקפים לשבעים ושתיים שעות בהם תוכלו לעלות על כל אחד מהקווים שרק תבחרו.

שאלות נפוצות בנוגע לאוטובוס הופ און הופ אוף - אוטובוס התיירים האדום (Hop On Hop Off)

קניית כרטיס לטיולי הופ און הופ אוף דובאי כולל, כניסה לסיורים ושהייה באוטובוס במשך שלושה ימים שכוללים שמונה מסלולי סיור בעיר בהם תהנו מארבעים עצירות ביעדים פופולריים, מבוקשים ומעניינים.

בוודאי שכן זהו בדיוק הרעיון העומד מאחורי סיורי הופ און הופ אוף בדובאי, ישנם שמונה מסלולים שונים ואתם יכולים לבחור באיזה מסלול אתם מעוניינים לבקר במקרה שהייתם במקום מסוים ואתם מרגישים שלא הצלחתם למצות אותו ואתם מעוניינים לחזור אליו שוב אתם פשוט יכולים לעשות זאת.

אם יצא לכם להיות אי פעם בלונדון בטח יצא לכם לראות את אוטובוס התיירים המפורסם שלהם ברחובות, כך גם אוטובוס התיירים של דובאי. זהו אוטובוס הבנוי משתי קומות כאשר הקומה התחתונה היא סגורה לחלוטין ואתם צופים על העיר מבעד לחלונות, לעומת זאת החלק העליון של האוטובוס הוא פתוח לגמרי כך שאתם מקבלים נוף פנורמי של שלוש מאות שישים מעלות.

בהחלט כן הטיולים מתאימים גם לילדים והעצירות ביעדים מכילות מקומות שהילדים מאוד יהנו בהם, מצד שני חשוב להבין שחלק נכבד מהטיול זוהי הנסיעה עצמה כך שלא בטוח שלכל ילד יש את הסבלנות.

הטיולים עצמם עורכים שבעים ושתיים שעות, הייחוד בסיורי הופ און הופ אוף בדובאי הוא שאתם בוחרים באיזה מסלול אתם נוסעים, ואף יותר מזה אתם יכולים לרדת בכל אחת מארבעים העצירות המתוכננות ולהעלות בתחנה אחרת שתוביל אתכם ליעד נפלא אחר.

בהחלט כן, לא רק שאתם מטיילים ברחבי העיר ונהנים מנוף מדהים של בניינים יוצאי דופן בתוך מדבר, הסיורים כוללים גם יעדים חשובים כמו מוזיאון דובאי, גן החיות התת ימי, אפילו שייט, מצגת דולפינים. הכרטיס שתקנו כולל את כל זאת ועוד. 

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!