חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

הכנפיים של מקסיקו בדובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

כל מה שצריך לדעת על הכנפיים של מקסיקו בדובאי

דובאי היא ללא ספק יעד תיירותי מושלם לנופש במיוחד אם המדד לטיול טוב הוא כמות התמונות שתצטלמו ותעלו לאינסטגרם, דובאי היא אחת הערים המצולמות ביותר בעולם אם אינספור אתרים מעולים לתמונה המושלמת.

הכנפיים של מקסיקו הם כנראה אחד המקומות הכי מצולמים בדובאי, הכנפיים של מקסיקו זהו פסל אשר עוצב במיוחד עבור פארק בורג' על ידי האמן המקסיקני חורחה מארין, מומחה לאמנות פיגורטיבית מקסיקנית.

מלבד היותו פסל מדהים זוהי יצירה עם מסר מאוד חשוב של שלום ואינטראקציה טובה בין בני אדם, הכנפיים של מקסיקו מושכות אליהן אינספור תיירים וגם מקומיים שמגיעים במיוחד כדי לעשות תמונה עם הכנפיים זה הפך להיות אחד הסמלים של העיר וכל מי שמגיע לדובאי מרגיש שהוא חייב תמונה כזאת.

ההיסטוריה של הכנפיים של מקסיקו

בשנת אלפיים ועשר יצר האמן המקסיקני שלוש עשרה פסלי ענק עבור אחת התערוכות החשובות במקסיקו, התצוגה משכה אליה מספר אדיר של מבקרים הרבה מאוד מעל המצופה, עד מהרה הפסלים הפכו לסמל חברתי עבור אנשים שמגיעים מרקעים שונים לחלוטין.

הכנפיים של מקסיקו החלו לייצג עבור אנשים רבים את החלום של אנשים לעוף בחופשיות עם הגוף והתודעה שלהם, תוך הסתמכות על אמונה ותשוקה, העיצוב של הפסל חורג מחוקי הפיזיקה ומעניק השראה עבור אנשים כדי לצאת מהגבולות שלהם ולהאמין שהכל אפשרי.

הפסל הראשון שהוצב במקסיקו הפך להיות מוקד עלייה לרגל והאמן שיצר אותו אף הוציא ספר שהתפרסם בכל העולם והגדיל מאוד את ההערכה עבורו ועבור יצירות האמנות שלו, לעיתים יש אמנות שתופסת עבור כולם והמסר החשוב שלה יכול לחבר בין אנשים בדרך יוצאת דופן, הכנפיים של מקסיקו עשו את זה בדיוק עבור אנשים רבים וכיום הוא נמצא בכמה מקומות חשובים בעולם כאשר דובאי היא אחת מהם.

מה צריך לדעת על ביקור בכנפיים של מקסיקו בדובאי

הכנפיים של מקסיקו בדובאי ממוקמות במרכז העיר בפארק בורג' זהו פארק פתוח עשרים וארבע שעות ואפשר לבקר שם מתי שאתם חפצים בכך, הכנפיים ממוקמות במרכז הפארק אלה כנפיים גדולות שעומדים לידם ומצטלמים הם יוצרים אפקט שהאדם שעומד שם אלה הכנפיים שלו.

הכנפיים ממוקמות בתוך מסגרת כאשר הרקע שנגלה מאחוריהם זהו מגדל בורג' חליפה המגדל הגבוה בעולם אשר מתנשא לגובה הבלתי יאמן של שמונה מאות עשרים ושמונה מטרים, המגדל כל כך גבוה שכדי שתוכלו לצלם תמונה עם הכנפיים של מקסיקו ושרואים את כל המגדל ברקע תצטרכו לבחור בזוויות מיוחדות.

כיום הכנפיים של מקסיקו הם אחד המקומות הפופולריים ביותר בדובאי עבור תמונות למזכרת מהטיול, זאת גם הסיבה שיש במקום לעיתים עומס ומגיעים אליו המון אנשים המעוניינים לצלם את התמונה עם הכנפיים, לכן מומלץ להגיע בשעות מוקדמות של הבוקר או בסוף היום בכל מקרה שווה לחכות בסבלנות עד לתורכם.

השעות הטובות ביותר לעשות צילום מוצלח הם בזמן השקיעה אז הרקע של התמונות פשוט יוצא מושלם, מלבד הכנפיים של מקסיקו יש בפארק עוד יצירות אמנות ששווה לבדוק ולהצטלם בהם, תוכלו למצוא שם גם מסעדות ובתי קפה וגם נחמד לפגוש אנשים מכל רחבי העולם שמגיעים גם הם כדי לעשות תמונה מושלמת עם הכנפיים של מקסיקו בדובאי.

שאלות ותשובות בנוגע לכנפיים של מקסיקו בדובאי

את הכנפיים של מקסיקו בדובאי יצר האמן והפסל המקסיקני חורחה מארין, את הפסל הראשון הוא יצר עבור תערוכה גדולה במקסיקו ועד מהרה הפסל הפך להצלחה כבירה, כיום יש פסל של הכנפיים של מקסיקו גם בדובאי.

הכנפיים של מקסיקו בדובאי נמצאים בפארק בורג', הם נמצאים במרכז הפארק ולא אמורה להיות לכם כל בעיה למצוא אותם, תוכלו למצוא בפארק גם פסלי אמנות נוספים מומלץ לטייל בו מעט ולהתרשם מהנוף על מגדל בורג' חליפה

הכנפיים של מקסיקו בדובאי נחשבים לאחד מאתרי הצילום המובילים בדובאי זהו המקום המושלם לעשות תמונות אינסטגרם וגם תמונות שישארו לכם למזכרת עם הכנפיים של מקסיקו ומגדל בורג' חליפה ברקע.

לא הכנפיים של מקסיקו בדובאי נמצאים בפארק פתוח וניתן להגיע אליהם בכל שעות היום מבלי לשלם, מומלץ להגיע בשעת השקיעה אז אתם מקבלים את הרקע הטוב ביותר לתמונה המושלמת.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!