חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

שוק מדינת ג'ומיירה

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

כל מה שצריך לדעת על חוף לה מר בדובאי

השילוב המושלם בין ישן לחדש שוק מדינת ג'ומיירה, אחד מיעדי החובה כאשר אתם מבקרים בדובאי, שוק מדינת ג'ומיירה הוא באזר בסגנון ערבי מסורתי שתוכלו למצוא בו מתבלינים מיוחדים המפיצים ריחות משגעים, ועד לתכשיטים המיוצרים על ידי מקומיים.

שוק מדינת ג'ומיירה נחשב לאחד השווקים הכי פופולריים בדובאי אחד הדברים שמייחדים אותו זאת העובדה שזהו שוק מקורה לחלוטין ומעוצב בסגנון ערבי מסורתי הכולל קשתות רבות על המבנים. 

טיול בשוק מרגיש כאילו אתם נמצאים בעבר הרחוק והחנויות המקסימות הופכות את האווירה לשונה ונעימה, בין החנויות הרבות יש כמובן גם מסעדות מעולות שתוכלו לסעוד בהם, מומלץ לטייל בין הסמטאות הרבות והקטנות שנמצאות בכל אזור השוק אתם בוודאי תמצאו חנויות שיעניינו אתכם. 

האזור של שוק מדינת ג'ומיירה נחשב לאזור קולינרי מוביל בדובאי ולאחר הסיבוב בשוק מומלץ מאוד לשבת באחת המסעדות באזור זאת תהיה חוויה מעולה של אוכל טוב ואווירה מעולה.

אחד השווקים הכי פופולריים בדובאי שוק מדינת ג'ומיירה
אחד השווקים הכי פופולריים בדובאי שוק מדינת ג'ומיירה

מה יש לעשות בשוק מדינת ג'ומיירה

שייט בגונדולה מסורתית – אחת הדרכים לראות את השוק היא באמצעות שייט בגונדולה מסורתית, זהו שייט בקצב איטי נעים מאוד שעובר בין התעלות של השוק, 

הסירות המיוחדות והתעלות גורמות לכם להרגיש כאילו אתם עושים שייט בוונציה, זוהי דרך מעולה להכיר את האזור והזמן המושלם לעשות צילומי מזכרת מהטיול.

הצגה בתיאטרון – באופן מפתיע לסטנדרטים של דובאי התיאטרון בשוק מדינת ג'ומיירה מכיל רק ארבע מאות ארבעים ושתיים מקומות, מה שהופך אותו לייחודי וכזה שמציג הצגות יותר קטנות ואינטימיות, 

אתם יכולים למצוא במקום החל מהופעות סטנדאפ של אמנים מקומיים ובינלאומיים עד להופעות ריקודי בלט ברמה הכי גבוהה.

לאורך השנה יש גם אירועים רבים המתרחשים בתיאטרון כך שמומלץ לבדוק מה קורה בזמן שאתם נמצאים בביקור שלכם בדובאי.

קניות בשוק מדינת ג'ומיירה – אם אתם מחפשים מזכרות מהטיול שלכם לדובאי שוק מדינת ג'ומיירה הוא אחד המקומות הטובים בדובאי עבור זה, מעבר למזכרות יש בשוק מבחר גדול של חנויות מיוחדות, ביחס לשווקים אחרים באזור של העיר העתיקה שוק ג'ומיירה הוא מעט יותר מודרני לכן תוכלו אפילו פרטי אופנה עכשוויים.

דיברנו על כך שיש המון סמטאות בשוק ובאמת מומלץ לעבור דרכן ולהיכנס לחנויות אקראיות אתם תוכלו למצוא המון דברים מעניינים וגם ללמוד מעט על המסורת של המקומיים.

מסעדות מומלצות בשוק מדינת ג'ומיירה

ניוטון – זוהי מסעדת יינות בסגנון ברלינאי, השילוב בין היין המושלם לארוחה מושלמת היא שם המשחק במסעדת ניוטון אשר ממוקמת באזור שוק מדינת ג'ומיירה ותעניקה נוף מקסים על השוק ועל דובאי.

בית הנודלס – זוהי מסעדה מעט יותר עממית אך עדיין נחשבת לטעימה ביותר, עם שפים נחשבים שמכינים מנות בסגנון אסייתי במטבח פתוח אל מול עיניהם של הסועדים במקום, האווירה במקום נפלאה השירות מעולה שהמנות מוגשות מאוד מהר, בלילה בית הנודלס נחשב למקום בילוי עבור הרווקים המקומיים.

טרטוריה טוסקנה – מי לא אוהב אוכל איטלקי ברמה, טרטוריה טוסקנה היא מסעדה איטלקית שנמצאת על קו חוף הים של שוק ג'ומיירה, זה המקום המושלם לאכול פסטה או פיצה בדובאי, כמובן שיש עוד מנות רבות נוספות בתפריט שתוכלו ליהנות מהם זוהי מסעדה איטלקית מעולה ומומלצת ביותר.

טיים אאוט ערבייה – זוהי מסעדה ערבית אותנטית  בשילוב המטבח הערבי המודרני, אחת המסעדות המפוארות ביותר בעיר המעוצבות באופן ייחודי, במהלך הערבים יש במקום מופעי ריקוד ססגוניים והאוכל במקום פשוט טעים מאוד זאת אחת המסעדות המומלצות בדובאי, בעיקר אם אתם מחפשים להכיר את המטבח הערבי לעומק.

שוק מדינת ג'ומיירה התוסס
שוק מדינת ג'ומיירה התוסס

שאלות ותשובות בנוגע לשוק מדינת ג'ומיירה

אם אתם מגיעים לשוק בתחבורה ציבורית יש לכם כמה אפשרויות, אוטובוס מספר 88, 81, או 8, במטרו אתם צריכים לקחת את הקו האדום ולרדת בתחנת של קניון האימרויות.

שוק מדינת ג'ומיירה פתוח כל ימות השבוע בין השעות עשר בבוקר עד אחת עשרה בלילה, השעות של המסעדות בשוק מעט שונות ויש מסעדות שנפתחות בשמונה ותשע בבוקר ורוב המסעדות נסגרות בשתיים בלילה.

בהחלט אתם יכולים למצוא בשוק מגוון גדול של מזכרות ייחודיות לדובאי ולשוק, וגם פרטי אופנה מעניינים, יש המו חנויות קטנות בשוק שמוכרות כל מיני עבודות אומנות של יוצרים מקומיים מאוד מומלץ.

כן אבל אין בשבילם יותר מדי אטרקציות בשוק עצמו, אתם יכולים לטייל איתם באזור ולאכול פיצה או לקנח בגלידה טעימה.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!