חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

הגלגל הענק של דובאי – עין דובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

עין דובאי (Ain Dubai) – גלגל ענק הגדול בעולם ולכם יש אופציה לעלות עליו ולהשקיף על כל הנוף מלמעלה!

כמה זמן נמצאים בסיבוב מלא על הגלגל?

ממוצע של 38-40 דקות

כתובת:

Ain Dubai, Bluewaters, Dubai – United Arab Emirates, Dubai

שעות פעילות:

כל יום מ12 בצהריים ועד 10 בלילה.

*חובה לרכוש כרטיס מראש!

כולם כבר יודעים שבדובאי נשברים שיאים הנדסיים כל הזמן אפשר למצוא את הבניין הגבוה בעולם את הקניון הגדול בעולם והרשימה לא תגמר מהר. 

עין דובאי (Ain Dubai) זהו גלגל ענק הגדול בעולם שבר שיא גינס! הוא גדול במאתיים אחוז יותר מהגלגל הראשון שנבנה אי פעם, אין ספק שזהו פלא הנדסה הדוחף את הגבולות למקומות שנראים בלתי אפשריים.

עין דובאי זוהי גירסה של עין לונדון הגלגל הענק שנמצא ליד השעון המפורסם של העיר ההבדל הוא הגודל עין לונדון מתנשא לגובה האדיר של מאה שלושים וחמישה מטרים, בעוד עין דובאי הוא יותר מכפול והוא מתנשא לגובה הלא יאמן של מאתיים וחמישים מטרים.

נסו לדמיין את הנוף הנשקף מתוך הגלגל זה פשוט לא יאמן זוהי ללא ספק חוויה של פעם בחיים וגם הזדמנות מצוינת לראות את העיר במבט של ציפור. בכל מקרה אם אתם מבקרים בעיר הגלגל הענק של דובאי זוהי ללא ספק חוויה שאתם צריכים לעשות 

איך בנו את עין דובאי

קשה לדמיין את כמות הטונות שהגלגל שוקל, את את הציר הראשי ולב הגלגל בנו באופן חיצוני והם הורכבו יחד באיחוד האמירויות, יחד חיברו אותם לרגליים המתנשאות לגובה של מאה עשרים ושש מטר.

את רכזת הגלגל חיברו במאה תשעים ושתיים כבלים,  הגלגל הענק בדובאי כולל ארבעים ושמונה קפסולות שיחדיו יכולות להכיל עד אלף וארבע מאות אנשים במקביל. כל קפסולה בנויה משלושים מטר רבוע והיא יכולה בקלות להכיל עד ארבעים אנשים.

כמובן שהקפסולות שקופות לחלוטין והן מעניקות לכם נוף בלתי יאמן, הכל בנוי תוך כדי מחשבה ומרגישים את זה ברגע שמגיעים, בתוך כל קפסולה התקינו בקרת אקלים ובכל שלב ועונה יהיה לכם נעים בתוכן.

כמובן שהחלק החשוב ביותר בהקמת מבנה כל כך גדול הוא הבטיחות, ובנושא זה הושקעו כספים רבים כדי שהוא יהיה בטוח לחלוטין אין ספק שזה צריך להיות חשוב מתחילת התכנון של הגלגל ועד לביצוע, דובאי ידועים במבנים שלהם ובזה שהם בוחרים במהנדסים והאדריכלים המובילים בעולם.

איך מרגישים בתוך גלגל ענק בדובאי?

מאז ומעולם אנשים אהבו גלגלי ענק תמיד זאת הייתה אטרקציה שאנשים מאוד אוהבים לעשות, ראו דוגמא את הגלגל הענק אשר נמצא בלונדון כבר שנים רבות וכמעט בכל שעה שהוא פעיל תוכלו לראות אנשים נהנים בתוכו.

אם כבר יצא לכם פעם להיות בגלגל ענק איפה שהוא בעולם קחו בחשבון, גלגל ענק בדובאי זוהי חוויה אחרת לגמרי. החוויה מתחילה כבר שמגיעים לגלגל ההנדסה המדהימה והאדריכלות של הגלגל שלא בטוח שראיתם דבר כזה איפשהו בעולם זוהי כבר חוויה יוצאת דופן.           

ברגע שנכנסים לקפסולות השקופות והסופר מודרניות מתחילה חוויה שלא בטוח שתשכחו בקרוב, כמובן שהכל מאובטח ומתוחזק בצורה יוצאת דופן כך שאתם נכנסים ויושבים במקום שלכם וחוגרים את עצמכם בחגורת בטיחות.

תוכלו ליהנות גם ממסכי לד חדישים במיוחד שיתנו לכם את כל המידע על הנופים שאתם רואים כאשר אתם בגובה, הזמן המומלץ ביותר להגיע לגלגל הענק בדובאי הוא בשקיעה זהו ללא ספק רגע עוצר נשימה ומתאים במיוחד עבור הזוגות הרומנטיים.

יש עוד שש קפסולות המיועדות ל VIP בהם תוכלו להזמין לכם אוכל של שף וזוהי חוויה מעולה למי שאוהב לאכול אוכל טוב באווירה ללא ספק שונה לחלוטין.

הסיבוב עורך כמעט שעה, תחושת הריגוש עולה ככל שאתם עולים לגובה רב יותר הנסיעה מרגישה בטוחה מאוד ואתם יושבים בנוחות בתוך חדר שקוף וממוזג כך, בדרך כלל יהיו עוד אנשים כך שתשמעו מדי פעם אנחות של פליאה מהנוף והגובה הבלתי יאמן.

שאלות נפוצות על עין דובאי

הגלגל הענק של דובאי נפתח מדי יום בין השעות עשר בבוקר ועד השעה אחת בלילה, כך שיש לכם את כל היום להגיע, זוהי אטרקציה חובה כאשר מבקרים בדובאי כך שלא כדאי לכם לפספס זאת, השעה המומלצת ביותר על פי מבקרים היא בזמן השקיעה מה שמעניק לגלגול רקע בלתי נתפס.

בהחלט כן, ההשקעה הרבה שהושקעה במבנה כללה גם מחשבה עמוקה בנושא של האבטחה של המתקן, אתם יכולים להיות בטוחים אך קחו בחשבון שאם אתם סובלים מפחד גבהים לא מומלץ לעלות על הגלגל.

משך הנסיעה לוקחת ארבעים ושמונה דקות בדיוק, בזמן הנסיעה אתם מקבלים הסברים על ידי מסכים שנמצאים מסביבכם על הנופים שאתם רואים כך שהנסיעה הופכת למעניינית יותר ולעיתים נראה שהיא לוקחת מעט זמן מרוב שנהנים.

בוודאי יש עוד המון אטרקציות באזור של הגלגל הענק בדובאי, הנסיעה בגלגל עורכת פחות משעה כך ששווה לכם לתכנן את הטיול לעין דובאי עם עוד אטרקציות באזור כמובן שיש גם מסעדות באזור אם אתם מעוניינים לשלב גם ארוחה טובה.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!