חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

סיכום טיול דובאי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

רוצים לטוס לדובאי ומחפשים המלצות? לפניכם סיכום טיול אל דובאי של מטיילים ישראלים! קריאה מהנה!

פוסט סיכום דובאי- ארוך- אז מי שלא מתכוון לטוס בקרוב – נא לדלג.
הכסף האמירתי נקרא דירהם ושווה 0.91 ש"ח.
השעון בדובאי שעתיים קדימה. 8:00 בישראל = 10:00 בדובאי.
אין בדובאי הרבה מקומיים. יש בעיקר עובדים זרים מהודו, פקיסטן, סין, סודן, בנגלדש ועוד. שומעים כאן בליל של שפות (ערבית הכי פחות), ורואים כאן אנשים במגוון רחב של סגנונות לבוש מהשמרניים יותר לשמרניים פחות. כולם כולם כולם אדיבים ולכולם אנגלית מצוינת. בשל הקורונה אין כמעט תיירים מאירופה ואמריקה.
התניידות- מוניות צבעוניות (בעלות 2 צבעים)- זולות. שחורות ללא סימן טקסי עליהן- יקרות. לא התניידנו במטרו או באוטובוסים מחשש לקורונה. בדיעבד היה יוצא לנו זול יותר אילו הינו שוכרים רכב אבל לא עשינו רשיון בינלאומי בממסי ולא מקבלים רכב בלי זה בדובאי.
דובאי (שנולדה ב1971) היא אחת מ7 ערים / תת מדינות באיחוד האמירויות. העשירה שבהן היא אבו-דאבי. דובאי היא השנייה. יש שייח שהוא הנשיא או המלך, ומושל לכל אחת בנפרד.
דובאי ענקית. מודרנית. נקייה (אין בה כלבים, חתולים או חרקים משום סוג שהוא, לא זבובים, לא יתושים, לא תיקנים וכיו'ב). איו בה לכלוך או גרפיטי בשום צורה ובשום מקום. עיר עתידנית כמו שרואים בסרטים. הכי מתקדמת שהיינו בה עד היום (והיינו!!!).
אנחנו מטבענו לא אנשים שמחפשים ישראלים או התקהלויות, ובמיוחד בתקופת הקורונה לא הלכנו לאף מסיבה.
בדיקות קורונה בארץ בעלי ואני עשינו בכללית ובמכבי בהתאמה. קבענו תור ולא אמרנו שאנחנו טסים אז הבדיקות היו חינמיות. את התוצאה ממכבי הדפסתי לבד באנגלית. התוצאה מכללית בעברית, בעלי התקשר וביקש שישלחו לו למייל באנגלית עם המילה נגטיב ושלחו. כאמור ב ח י נ ם. שתי הבדיקות תפסו בארץ ובדובאי כי מה שהם מחפשים זה את המילה נגטיב ואת תאריך הבדיקה.
טיסות סגרנו בישראייר יומיים קודם. ויזה עשינו (בטעות) דרך open sky שבכלל עובדת עם fly dubai. את הויזות לא קיבלנו פיזית למייל עד עצם היום הזה (כותבת לכם מהשדה…תיכף טסים חזרה), אבל כן היה לנו אישור תשלום, מה שעזר בדלפק ישראייר בשדה שיבדקו לנו ואכן חיכו לנו ויזות. זה פשוט הופיע להם במחשב. (שאר האנשים בטיסה הספציפית שלנו חולקו לשני טורים עבור הצ'ק אין- טור אחד לאלו שהיו להם ויזות ביד- שניגשו ישר לצ'ק אין) וטור שני לאלו שחיכו להם ויזות מודפסות שישראייר קיבלו משאראף מדובאי. הקריאו את שמותיהם וחילקו להם אותן. הטיסה עוכבה בשעה בשל עניין הויזות. השאר עבר חלק. בשדה (העצום) בדובאי גם כן הכל עבר חלק. בדיקת קורונה, טופסולוגיה והחוצה. כאמור כן בדקו גם בארץ וגם בדובאי את דפי בדיקות הקורונה מהארץ. לנו ספציפית לא הסתכלו על הדף שיש למלא ידנית מהארץ לכניסה לאמירויות. קיבלנו למחרת sms שהבדיקות שליליות.
מלון סגרנו באתר בוקינג יום לפני ההגעה (כהרגלנו בקודש), בחרנו מלון מצוין, מבריק מנקיון ושקט של 4 כוכבים בשם vida downtown כולל ארוחות בוקר. מיקום מעולה, 5 דקות ברגל מהמרכז של המרכז של המרכז (בורג' חליפה, דובאי מול והמזרקות). לא אוהבים את מלונות הבניינים הענקיים שורצי הישראלים (והקורונה). בידקו בעצמכם בבוקינג ותראו את התמונות של המלון הנפלא הזה. המלון עצמו עולה על התמונות.
קניות – יש את הדובאי מול העצום ליד הבורג' חליפה, שיש בו אקווריום ענקי- לא שווה לדעתנו לשלם כניסה בנפרד- יש בקניון קיר שקוף ענק שאפשר לעמוד ולהסתכל דרכו. כרישים ודגים אדירים! יש בתוך הקניון הזה גם מתחם החלקה על הקרח!
המחירים בקניון יקרים.
קניון האמירויות- באזור המרינה והפאלם- כמו הדובאי מול (קצת יותר קטן- בגודל של עיר ממוצעת בישראל), יקר גם הוא אבל יש בו אתר סקי. כן בתוך הקניון!
אז איפה עשינו המון קניות (כדי לפצות את 4 הילדים שהשארנו בבית)?, בקניון האאוטלט של דובאי שנמצא באזור המיראקל גארדן והגלובל וילאג'. וואו. זיל הזול! המון מבצעים שווים על אדידס ריבוק וכו'
איפה היינו?
בבורג' חליפה – הבנין הגבוה בעולם (828 מ'), עלינו לקומה ה124-125. נוף מ ד ה י ם! מומלץ לשלב עם קניון דובאי והמזרקות באותו יום.
המזרקות fountain – בבריכה המלאכותית למרגלות הבורג' חליפה- מופע של 3 דק' כל חצי שעה – וואו וואו ועוד פעם וואו. מופע אחרון ב11 בלילה.
ב global village המושלם, יש להקדיש אליו 4-6 שעות אחרת אין טעם. מתחמים המוקדשים למדינות שונות – לכל מדינה הופעות, דוכנים למזכרות ומזון אופייני. נפתח ב16:00. בנוסף מתחם הופעות מרכזי כל שעה – ריקודים פיליפינים, הודים וכו' משגע!
לא רחוק ממנו (לא ברגל!) הmiracle garden -גן פרחים נפלא – כמו להכנס לאגדה. שווה לבוא בין ערביים ולהנות מהמראה גם ביום וגם בלילה.
בשווקי הזהב והתבלינים, כולל שייט בן שעה בתעלה הסמוכה.
ה glow garden גן עם מיצגים מוארים, הסמוך רגלית לframe- מסגרת ע נ ק י ת שעולים בתוכה במעלית שקופה לגובה 150 לתצפית נהדרת על העיר.

טיפ קטן– אם יש לכם תעודת נכה, הכניסה לכל האטרקציות חינם או בהנחה מאוד משמעותית. בחלק מהמקומות גם המלווה נכנס חינם.
אוכל– אין לי מה לתרום בנושא כי לא הינו במסעדות יוקרה, אכלנו רק במקדונלדס, kfc, פיצה האט וכאלה. מחירים זולים מעט מהארץ.
על חיי לילה ויתרנו כי מסיבות המוניות הלחיצו אותנו בשל הקורונה. כמו כן לא עשינו ספארי דיונות. (לרקורד אנחנו בני 48 ו49).
בחזור בשדה ממש בכניסה יש את ההחזרי המס על הקניות. אנחנו שאלנו עליו רק אחרי הצ'ק אין לטיסה בו שלחנו את המזוודות, לכן כשחזרנו לדלפק הטאקס פרי, נדרשנו להציג פריטים אקראים מהקבלות ולא היו לנו אותם כבר אז עליהם לא נקבל החזר. הליכה ארוכה עד דלפק c7.
אהה נזכרתי במקום אחרון שהיינו בו- המלון נתן לנו כרטיסי מתנה לגרין פלאנט… בניין של גן חיות קטן. תוכים, למורים ועצלנים (החיה לא האדם) מסתובבים חופשי…מערת עטלפים, וכמה נחשים.. מרהיב לילדים. אנחנו הינו בלי.
דובאי היתה טובה אלינו. בהחלט מקום שנחזור אליו שוב, הפעם עם הילדים. יוצאת מהקבוצה אז מוזמנים לראות תמונות בקיר שלי בפייס.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!