חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

המלצות לדובאי 8 ימים בסוף דצמבר

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

המלצות לדובאי מאת ליאת מנשה:
היינו במשך 8 ימים בסוף דצמבר, ונהננו ממש!
אף פעם לא עשיתי סיכום טיול אז תסלחו לי על החפירה:
(הוספתי בסוף קישור לאינסטגרם שם יש את כל התמונות ותיוגים של כל המקומות שפה)
אני רושמת פירוט פה של כל הטיול אבל גם רושמת תוך כדי מה הייתי עושה אחרת אם הייתי נוסעת שוב (כי עכשיו אני חכמה בדיעבד)
טסנו זוג בהתראה של רגע לפני שהיא נהייתה אדומה.
ישנו במלון Grand plaza movenpick media city – זה היה נראה מאוד קרוב לטיילת, אבל לא לקחנו בחשבון שאין דבר כזה מרחקי הליכה בדובאי ובאמת צריך מונית לכל מקום, המלון חדש יחסית (5 כוכבים) והמחיר שלו מעולה אבל אין לידו כלום מלבד תחנת דלק (אבל המחיר שלו מעולה ביחס לתמורה) בדיעבד הייתי לוקחת מלון במרינה או אפילו דירת airbnb על המרינה באחד הבניינים (שגם בהם יש בריכה חניה והכל)
יום 1 – נחתנו בבוקר והגענו למלון, ביקנו להיכנס מוקדם לחדר והסכימו בעלות שדרוג לחדר עם נוף לים – ההחלטה הכי טובה בעולם כי נכנסנו לחדר ב8:00 בבוקר. בגלל לא תכננו את היומיים הראשונים (היינו אמורים לטוס יומיים אחרי), החלטנו ללכת לmall of the emirates לעשות סיבוב, יש בפנים גם סקי מקורה שאפשר ללכת אליו, בעיקר הסתובבנו (הקניות יקרות כמו בארץ ואפילו יותר בחלק מהמקרים), בערב הלכנו לעשות סיבוב בטיילת, וראינו את המופע של הרחפנים ויש שם גם דוכנים יריד כאלה ששיחקנו בהם סתם לכיף
יום 2- הלכנו לעשות יום בטן גב נחמד באחד המלונות השווים במרינה, אחרי מחקר מעמיק גילינו שיש דבר כזה שנקרא ladies day בבריכות שמוריד את העלות כניסה, וביום שני זה היה רלוונטי בazure beach שנמצא ב Rixos Premium Dubai JBR. כניסה לנשים עלתה 200 דירהם ולגברים 300 שמתוכם מקבלים לנשים 5 משקאות מהתפריט בחינם ולגברים 100 דירהם לקניה בתפריט יש אפשרות לשבת בבריכה או בים (ממליצה להגיע מוקדם לתפוס כיסאות בבריכה ואז לרדת לחוף שם השמש בתחילת היום – מסתבר שכולם עושים את זה כי ב10:00 תפסנו את המיטה האחרונה), היה מעולה האוכל היה טעים ממש ויש אווירה מעולה.
באזור השקיעה הלכנו לגן הפרחים – בהתחלה חשבתי שזה משהו שאפשר לוותר עליו אבל נהנתי ממש זה פארק ענק שהבנתי שמשנים לא מעט ויש אווירה מעולה, ישר משם הלכנו לגלובל וילג׳ (יריד עם תחנה לכל מדינה) כי זה יחסית קרוב, צריך להיות מוכן ללכת שם הרבה ברגל, והרבה מהביתנים אותו דבר אבל בסך הכל נהננו והייתה חוויה מעולה, אני לא עפתי על האוכל שם אז הלכנו לאכול shake shack (בכללי בתור פודי מושבעת היה לי קשה למצוא אוכל מדהים בדובאי אז או אכלתי טוב או אכלתי ג׳אנק פוד)
יום 3 – היומולדת שלי ! פתחתי את היום בארוחת בוקר ומסאז במלון, ואחר כך הלכנו לעשות קרטינג, היה ממש נחמד (וקשוח ! מי ידע שלנהוג ככה מהר זה כמו לרוץ מרתון) נהנתי מאוד אבל זה רחוק יחסית ויש הרבה בירוקרטיה שם מבחינת לחכות ותדריכים לא יודעת אם הייתי הולכת שוב.
בערב הלכנ למסעדה שיש סביבה מלא הייפ marina social, אני אישית חושבת שהיה טעים ויחסית סביר במחירים, אבל לא מה שהפכו את זה באינטרנט.
יום -4 הלכנו לעשות את הספארי, סגרנו מראש עם חברת oceanair שיאספו אותנו מהמלון ב13:00 ומשם הלכנו לדיונות – היה לנו נהג מושלם ברמות שעשה לנו את הטיול ואספו איתנו עוד 3 חברה (מארהב) היה ממש כיף, בערב מגיעים למאהל עם אוכל וקעקועי חינה – אני יודעת שבכללי מלא שיתפו פה על מקומות זולים יותר אבלהם היו מושלמים אני הייתי מאוד מרוצה. (לזוג לדעתי עלה 1000)
יום 5 – סיבוב the dubai mall אחרי הסיבוב ביום הראשון ידענו שלא נצא עם משהו אבל בכל זאת הלכנו, אני בעיקר התלהבתי שיש שם bens cookies מלונדון! כמובן בגזרת הג׳אנק פוד אכלנו five guys, משם הלכנו למסגרת, יש תור לא סביר בכניסה באזור השעה שקצת אחרי השקיעה, ואני לא הייתי מחמכה את זה אם מגיעים מאוחר יותר אין כמעט תור וזה עדיף – בסוף עולים לחמש דקות ויורדים ולא שווה המתנה של 70 דקות. באותו ערב נסענו לדאונטאון לאכול במסעדה אסייאתית חמודה miss tess לדעתי רמ אחת מעל ג׳אפניקה אבל שוב נחמד ממש.
יום 6- ארוחת בוקר במקום שנקרא cafe sociaty האוכל היה מעולה, ביצים עלומות בכל מיני וריצאיות ולחמים, השירות היה פחות נחמד, שכחו להגיד שמביאים לשולחן לחמים וחמאה והזמנו בדיוק אותו דבר לשולחן ולא הסכימו לקבל חזרה לחם וחמאה (שלקחו עליו 35 שקלים) בסוף זה לא קריטי אבל זה לא היה נעים. משם הלכנו לאקספו שעושה את כל הכסף שלו מזה שאנשים אומרים ״אני פה אני אלך לחוות מה זה משנה״, היינו שם יום שלם, באמת נחמד מאוד אבל בסוף יש שם מלא ביתנים עם סרטונים שמנסים להראות שהמדינה מתעסקת בקיימות ועתידניים, אהבתי את האדריכלות של הביתנים כי כל אחד עיצב אותם אחרת לגמרי אבל בסוף זה מרגיש כמו מוזיאון חסר תכלית ומאוד מושקע! שימו לב שדורשים הכניסה pcr או תעודת חיסון, ואם לא שולחים אתכם להיבדק (הבנתי שאפשר להשתמש בזה גם ללפני הטיסה חזור)
יום 7 – הלכנו לפארק מים באטלנטיס (עדיף לקנות באינטרנט כרטיס כי במקום זה יקר יותר), שימו לב שמי שישן שם נכנס לשם בחינם והכניסה דיי יקרה (בערך 700 לזוג) אז אולי זה משתלם לעשות שם לילה או שניים וכבר לנצל את זה! היה יום מעולה הגענו ממש מוקדם כי שמענו על תורי ענק, מוקדם זה אזור 10 וחצי, כדי להספיק הכל (רכשנו לוקר לשים את התיק והדברים) והלכנו לקצה הרחוק של הפארק להתחיל משם, לא היה תורים בכלל והצלחנו לעשות הכל בלי תורים אבל עם 50000 מדרגות לכל מתקן (לדעתי ירדתי קילו), ואז התקדמנו לתחילת הפארק חזרה, יש שאטלים בחינם בתוך הפארק כדי לעבור ממקום למקום – בצהריים אכלנו והלכנו קצת להיזרק בכיסאות נוח בים, עוד כמה מתקנים ועברנו לאקווריום (קנינו כרטיס משולב) האקווריום הוא בערך חצי שעה היה ממש נחמד ! ובדרך החוצה אכלנו גלידה עם show – cold stone ביציאה מהמתחם. משם נסנעו לנקודת תצפית קרובה לשקיעה the point ישבנו שם לקפה וחזרנו למלון, בערב הלכנו למסעדה מעולה prime68 גם בדאונטאון בקומה 68 של המריוט, האוכל היה מעולה הנוף מעולה וכל החויה מעולה! אכלנו דברים מושלמים (וכמובן סטייק ואגיו) השירות היה מושלם. (יש תמונות של המנות באינסטגרם שלי או בפרטי כי לא רציתי להעלות מלא)
יום 8- הלכנו לעוד בטן גב לסיים בכיף את החופשה (והיה לנו חצי יום עד הטיסה), שוב ליידיס דיי, מצאנו חוף מושלם בfive, מסתבר שיש שם בריכה (שבה מותר רק לאורחי המלון לשהות) וחוף שיש בו בריכה וג׳קוזי חוף ששם אנחנו יכולנו להיות (300 דירהם לגבר ו200 לאישה ביום שהיינו) שמקבלים חזרה ככסף לרכוש – חייבת לציין כמה דברים על המלון – המלון והתפריט יקרים פחד בחיים שלי לא ראיתי כל כך הרבה מכוניות ואנשים חיים בסרט במקום אחד ( ואני מתל אביב), אבל מצד שני המיטות בחוץ והג׳קוזי היו מושלמים וגם הבריכה ובתכלס למי אכפת מאנשים אחרים ! אז אכלנו בקטנה מאוד ונהננו מהשמש. המלון גם ממוקם ככה שיש בחוף שמש דיי מוקדם וזה מושלם!
בערב טסנו, אז פה נגמר הסיכום שלי.
אפשר לראות את כל החופים והמסעדות והכל באינסטגרם שלי (אל דאגה אני לא בלוגרית סתם יש שם הכל ואי אפשר להוסיף פה הכל זה הקישור לתמונות):

https://www.instagram.com/stories/highlights/17885334728558692/

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!