חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם באיחוד האמירויות מתחיל כאן!

מרכז הקניות דה פוינט

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

כל מה שצריך לדעת על מרכז הקניות דה פוינט

אי הדקלים בדובאי הוא פלא מעשה ידי אדם, זהו אי בצורה של עץ דקל ענק שהפך להיות מוקד תיירותי שמושך אליו מיליוני תיירים בשנה, בקצה האי תמצאו את יעד הקניות האולטימטיבי שדובאי יכולה להציע.

מרכז הקניות דה פוינט שנמצא בקצה אי הדקלים על קו המים, זהו המקום המושלם לקניות בדובאי בחנויות היוקרה והמותגים המובילים, לאכול באחת ממסעדות הפאר שיש באזור יותר משמונים מסעדות שמציעות החל מאוכל רחוב עד למסעדות גורמה או לשבת בבית קפה ולהתפעל מהנוף המדהים.

יש גם אירועים רבים שקורים בדה פוינט והרבה מה לראות ולעשות, האטרקציה המומלצת ביותר היא המזרקות הגדולות בעולם שזה פשוט יהיה פספוס אדיר לבקר בדובאי ולא לראות את המחזה המרהיב.

מרכז הקניות דה פוינט הוא יעד מושלם לביקור משפחתי, יש במרכז קולנוע מתקדם שמציג סרטים לכל המשפחה, מרכז משחקים לילדים כולל מגלשות ענק, טרמפולינות, חבלי טיפוס ועוד משחקים שהקטנים ישמחו לשחק בהם.

מרכז הקניות דה פוינט הוא מקום מעולה לשופינג בדובאי
מרכז הקניות דה פוינט הוא מקום מעולה לשופינג בדובאי

חנויות במרכז הקניות דה פוינט

מרכז הקניות דה פוינט הוא מקום מעולה לשופינג בדובאי, אתם יכולים למצוא מבחר אדיר של המותגים הכי פופולריים בעולם, החל אופנת נשים גברים וילדים, ועד חנויות לייף סטייל עם מוצרים מיוחדים ומעניינים, אחת החנויות שמומלץ לבקר בהן נקראת טיפו.

זוהי חנות מן סוג של כלבו שיש בו גם פירטי וינטג' אותנטיים, זוהי חנות מקסימה מעוצבת בצורה יוצאת דופן, יש בה גם מוצרים שימושיים, כמו גאדג'טים מגניבים, אביזרים לנוסע ועוד בהחלט שווה ביקור.

אם אתם מחפשים מזכרות מהטיול שלכם לדובאי תוכלו למצוא את החנות איי לאב דובאי חנות המזכרות האולטימטיבית שתוכלו למצוא בה מגוון גדול של מוצרים מעניינים שתוכלו לרכוש במחירים לא רעים בכלל.

מסעדות במרכז הקניות דה פוינט

דה פוינט הוא מרכז קולינרי מרכזי בדובאי, זהו אזור שיש בו יותר משמונים מסעדות ואפשר לומר שכל האפשרויות פתוחות מבחינת מה שיש לכם לאכול, 

בין היתר תוכלו למצוא אוכל ערבי מסורתי, מקסיקני, אמריקאי ואסייתי, תוכלו למצוא כמה מרשתות המזון המהיר המובילות, מסעדות פירות ים ועוד כמה  מסעדות ייחודיות הטובות ביותר בדובאי, והיתרון הוא שהכל במקום אחד, רוב המסעדות נמצאות על קו המים, ואפשר לאות מהן את מופעי המזרקות תוסיפו לזה את האוכל הטעים וזהו ללא ספק שילוב מנצח.

שימו לב שיש מבצעים רבים בין המסעדות שיכולים להגיע לשבעים אחוז אז ממש שווה לבדוק באיזה מסעדה יש את ההנחות וההטבות הכי שוות, אם אתם נמצאים עם הילדים אתם יכולים למצוא סניף של פיצה האט וגם מקדונלדס, יש גם גלידריות ועוד מאכלים מתוקים לקינוח.

מה יש באזור של מרכז הקניות דה פוינט

האזור של מרכז הקניות הוא מאוד אטרקטיבי ויש לא מעט אטרקציות ממש בקרבת מקום, כמובן שיש את המזרקות שנחשבות לביקור חובה, אתם גם יכולים לצאת לשייט באזור יש כמה סוגים שאתם יכולים לבחור ביניהם כמו למשל שייט עם ארוחה או שייט בסירות הצהובות שנחשבות לאחת האטרקציות המובילות של דובאי.

בין לבין כדאי לבדוק לגבי אירועים שקורים במרכז יש כל הזמן אירועים שווים ומומלצים כמו למשל תצוגות אופנה ולפעמים אפילו הופעות חיות כך ששוה לבדוק לפני שאתם מגיעים האם יש אירוע מסוים בימים אלה.

מרכז הקניות דה פוינט נמצא לא רחוק ממלון אטלנטיס המפורסם שמאוד כדאי לראות אותו זהו מלון אדיר בקצה אי הדקלים בצבע ורוד מיוחד ניתן לראות את המבנה המרשים באמצעות שייט שמעניק לכם זווית יוצאת דופן ומיוחדת.

כל המותגים המובילים במרכז הקניות דה פוינט

שאלות ותשובות בנוגע למרכז הקניות דה פוינט

מרכז הקניות דה פוינט פתוח כל ימות השבוע בין השעות עשר בבוקר עד אחת עשרה בלילה, המסעדות פתוחות עד שעות מאוחרות יותר.

בהחלט זהו מקום מצוין לבילוי משפחתי יש המון אטרקציות שתוכלו לעשות יחד וכמו כן תוכלו לאכול באחת המסעדות המעולות שיש במקום.

כן על אף שזהו אזור קטן יחסית אתם יכולים לבחור בין אחת משמונים המסעדות שיש במרכז, תוכלו למצוא החל מאוכל רחוב עממי עד למסעדות שף ברמה הכי גבוהה.

מרכז הקניות דה פוינט ממוקם במקום מדהים בקצה של אי הדקלים, אין ספק שזוהי חוויה מדהימה לבקר במקום כל כך יוצא דופן.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על איחוד האמירויות!

דילוג לתוכן